Golden Awards

DeletedUser78605

Guest
Meest onderschatte speler
Losing Our Religion
Geweldige spelers, hebben tegenslagen gehad, maar ik verwacht nog veel van hen op deze wereld.

Gratzi, mijn lijstje komt wel als ik zin heb en de wereld boeiend is geworden :p
 
Reactiescore
205
Beste speler:

We zijn er allemaal samen over uit dat dat Coruscant is. 4 spelers die perfect op elkaar aansluiten in activiteits tijden en geweldig spel inzicht hebben. Wat er ook gebeurd, dit account komt op elke wereld die hij speelt in de top 3.



Beste stam:

Ik vind Raad de laatste tijd steeds sneller in de ranglijsten. Niet alleen in puntentotaal maar ook aanvaller en zeer belangrijk, Ondersteuner. Dat wil zeggen dat ze erg goed team spel laten zien en daar kan ik alleen maar trots op zijn.

De beste stam speler:

Ik ga voor Cabbie, Ondersteuning hier, paar clears hier en daar. Ja joh geen probleem. Let's go!

Het grootste ego:

De man die zichzelf nomineerd. Mijn grote vriend Tijd.

Beste leider:

Magic

Slechte leider:

UMURKAN IM TALKING TO YOU

Meest overschatte stam:

Xtreme Brothers (~XB~)
Nadat ik met heel veel plezier naar de rapportjes tegen Magic vandaag heb gekeken, zit er vgm niet meer in voor hun. Tik Tak.

Meest onderschatte stam:

C55,
zit vol top talent en de top 3 grootste stammen van de wereld de oorlog durft te verklaren. nog ZONDER verliezen! Respect boys.

Meest overschatte speler:

The Monster Is Inside Me, Iets over geen rammen met clears?

Meest onderschatte speler:

Valheru,

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

.Psychedelic Nurse, Tears Of The River, Pigzor en de rest van Raad

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Sorry Seduced by Lies, Marter en Critler.

Mooiste speler naam:

Tears of the River

Mooiste stam naam:

The Council

Mooiste profiel foto van spelers:

.Psychedelic Nurse

Mooiste profiel foto van stammen:

Raad.

Mooiste actie van de wereld:

Pietertje, tee-hee

Groetjes.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser56551

Guest
Beste speler:

We zijn er allemaal samen over uit dat dat Coruscant is. 4 spelers die perfect op elkaar aansluiten in activiteits tijden en geweldig spel inzicht hebben. Wat er ook gebeurd, dit account komt op elke wereld die hij speelt in de top 3.



Beste stam:

Ik vind Raad de laatste tijd steeds sneller in de ranglijsten. Niet alleen in puntentotaal maar ook aanvaller en zeer belangrijk, Ondersteuner. Dat wil zeggen dat ze erg goed team spel laten zien en daar kan ik alleen maar trots op zijn.

De beste stam speler:

Ik ga voor Cabbie, Ondersteuning hier, paar clears hier en daar. Ja joh geen probleem. Let's go!

Het grootste ego:

De man die zichzelf nomineerd. Mijn grote vriend Tijd.

Beste leider:

Magic

Slechte leider:

UMURKAN IM TALKING TO YOU

Meest overschatte stam:

Xtreme Brothers (~XB~)
Nadat ik met heel veel plezier naar de rapportjes tegen Magic vandaag heb gekeken, zit er vgm niet meer in voor hun. Tik Tak.

Meest onderschatte stam:

C55,
zit vol top talent en de top 3 grootste stammen van de wereld de oorlog durft te verklaren. nog ZONDER verliezen! Respect boys.

Meest overschatte speler:

The Monster Is Inside Me,
Iets over geen rammen met clears?

Meest onderschatte speler:

Valheru,

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

.Psychedelic Nurse, Tears Of The River, Pigzor en de rest van Raad

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Sorry Seduced by Lies, Steenzot, Marter en Critler.

Mooiste speler naam:

Tears of the River

Mooiste stam naam:

The Council


Mooiste profiel foto van spelers:

.Psychedelic Nurse

Mooiste profiel foto van stammen:

Raad.

Mooiste actie van de wereld:

Pietertje, tee-hee

Groetjes.

Jammer, een Raad geiler, niet geheel objectief :(
 

DeletedUser77389

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Sorry Seduced by Lies, Steenzot, Marter en Critler.

Oeh spannend en wat is de onderbouwing dat je niet graag met mij in een stam zit?

Edit: Dit is al opgelost was foutje :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Jammer, een Raad geiler, niet geheel objectief :(

In iedere post zit op dit AF wel een mening verwerkt. Ik zeg niet dat deze post even geweldig onderbouwd is, maar hij zit in ieder geval hoger dan jou niveau van argumenteren ;)
 

DeletedUser56551

Guest
In iedere post zit op dit AF wel een mening verwerkt. Ik zeg niet dat deze post even geweldig onderbouwd is, maar hij zit in ieder geval hoger dan jou niveau van argumenteren ;)
* Jouw :engel:

En klopt, maar deze mening is wel heel erg uitgesproken. En jij noemt jouw niveau hoog? Het enige wat jij kan is moddergooien op één specifieke stam, en dat wordt uiterst irritant...
 

DeletedUser73162

Guest
* Jouw :engel:

En klopt, maar deze mening is wel heel erg uitgesproken. En jij noemt jouw niveau hoog? Het enige wat jij kan is moddergooien op één specifieke stam, en dat wordt uiterst irritant...

Ga nou niet bashen op spelling, niemand zit daar op te wachten.

Ik noem mijn niveau nergens hoog, maar ik argumenteer mijn posts wel. Jij daarentegen loopt alleen op ons te zeiken om moddergooien, terwijl het AF voor zulke kwesties juist bedoeld is. Probeer nou eens een discussie aan te gaan in plaats van alleen maar te zeiken op het kleinste beetje kritiek dat je stam krijgt.
 

DeletedUser20783

Guest
Dit is waarom mensen geen lijsten maken. Elke keer begint de drama :D
 

DeletedUser77704

Guest
Beste speler:

We zijn er allemaal samen over uit dat dat Coruscant is. 4 spelers die perfect op elkaar aansluiten in activiteits tijden en geweldig spel inzicht hebben. Wat er ook gebeurd, dit account komt op elke wereld die hij speelt in de top 3.



Beste stam:

Ik vind Raad de laatste tijd steeds sneller in de ranglijsten. Niet alleen in puntentotaal maar ook aanvaller en zeer belangrijk, Ondersteuner. Dat wil zeggen dat ze erg goed team spel laten zien en daar kan ik alleen maar trots op zijn.

De beste stam speler:

Ik ga voor Cabbie, Ondersteuning hier, paar clears hier en daar. Ja joh geen probleem. Let's go!

Het grootste ego:

De man die zichzelf nomineerd. Mijn grote vriend Tijd.

Beste leider:

Magic

Slechte leider:

UMURKAN IM TALKING TO YOU

Meest overschatte stam:

Xtreme Brothers (~XB~)
Nadat ik met heel veel plezier naar de rapportjes tegen Magic vandaag heb gekeken, zit er vgm niet meer in voor hun. Tik Tak.

Meest onderschatte stam:

C55,
zit vol top talent en de top 3 grootste stammen van de wereld de oorlog durft te verklaren. nog ZONDER verliezen! Respect boys.

Meest overschatte speler:

The Monster Is Inside Me, Iets over geen rammen met clears?

Meest onderschatte speler:

Valheru,

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

.Psychedelic Nurse, Tears Of The River, Pigzor en de rest van Raad

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Sorry Seduced by Lies, Marter en Critler.

Mooiste speler naam:

Tears of the River

Mooiste stam naam:

The Council

Mooiste profiel foto van spelers:

.Psychedelic Nurse

Mooiste profiel foto van stammen:

Raad.

Mooiste actie van de wereld:

Pietertje, tee-hee

Groetjes.

Maakt me niks uit, enkel mag je wel zeggen om welke reden.


Jammer dat jouw beste speler er enkel mee stopt
 

DeletedUser77389

Guest
Beste speler:
Tijd is in mijn ogen in dit stadium de beste speler nog op de wereld. Voor de rest is team Coruscant. Interessant om in de gaten te houden.
Beste stam:
Lick., Beste ligging, goede spelers die in mijn ogen goed samenwerken met een goede sfeer.
De beste stam speler:
Justin en Tijd samen echt een top team dat Lick. Goed leiden. Verder is volgens mij Hidde van team Magic een goede stam speler maar zou dat niet 100% kunnen zeggen omdat ik nooit met hem in stam heb gezeten.
Het grootste ego:
Jarne van Smashingone :)
Beste leider:
Tijd/Seduced by lies
Slechte leider:
- Momenteel nog niet iets spannends gezien waaruit ik op kan maken dat het diegene slechte leider is.
Meest overschatte stam:
XB, aanvallen binnen week na leaven terwijl diegene een NAP had aangeboden is in mijn ogen niet netjes hoe het spel gespeeld wordt. Ook al ben je het niet eens met die speler dat die een NAP krijgt.
Meest onderschatte stam:
XB, dat ik ze overschat in dat punt betekent niet dat hun samenwerking niks heeft gebracht. Persoonlijk denk ik dat het niet een groep noobjes zijn zoals het grootste deel van de wereld denkt. Zo spelen er leden daar die classic's gewonnen hebben, en is hun samenwerking tot nu toe niet verkeerd.
Meest overschatte speler:
Dunfan, Slaat op het aanvallen binnen de NAP.
Meest onderschatte speler:
Robienjo (http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&id=487823686&tab=info)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Tijd, Hidde, Justin
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
- Laat ik atm nog even open
Mooiste speler naam:
TheProphecy.
Mooiste stam naam:
Lick it, Don't slick it!
Het tofste topic:
Golden Awards
Het domste topic:
Welk contest?
Mooiste profiel foto van spelers:
113885_large

Mooiste profiel foto van stammen:

Eigenlijk vind ik ze allemaal niet heel speciaal. Die van Raad. past in mijn ogen dan wel het best.
112663_large

Mooiste actie van de wereld:
Sollicitante uit Hide! Die nu beginnen te klappertanden van angst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Mooi lijstje, zal dit weekend ook eens een lijstje maken.
 

DeletedUser73162

Guest
Hier dan ook mijn lijstje, ik hoop dat dit de aanzet is tot meer lijstjes van andere spelers, en meer discussies op het AF.

Beste speler:

Hier zal ik eerst kijken naar rang, de hoeveelheid punten zeggen wel degelijk iets over een speler. Vroege interns kan later tot veel succes leiden, omdat de GS meer in edels kan worden gestoken dan het bijmaken van troepen. Toch geeft kwaliteit vaak de doorslag voor een succesvol account, dus dit is iets waar ik ook naar kijk, al heeft niet ieder account zijn/haar kwaliteit nog laten zien.

AJjh4Eh.png


Voor deze 'award' nomineer ik dan ook twee spelers, die in mijn ogen momenteel het beste account zijn;
- Coruscant, dit team ken ik zelf al wat beter, vooral omdat het mijn stamgenoten zijn, en ik al genoeg gesprekken met ze heb gehad. Hierdoor weet ik waar de kwaliteiten liggen, en dat deze er in overvloed zijn. Momenteel bezet het account de tweede plaats op de ranglijst, wat dus laat zien dat het wel degelijk weet hoe het moet starten en de dorpjes moet veroveren. Naar mijn weten zitten hier weinig gratis dorpjes tussen, wat de prestatie uitstekend maakt.
- Psychedelic Nurse, dit account is voor mij wat onbekender, echter bezitten ze momenteel de tiende plaats, en heb ik zeer goede verhalen over gehoord. Met een goede ligging en een (op het eerste oog) niet te zwaar front kan het account de komende weken nog goed doorstoten richting de top 5.

Beste stam:
Omdat er momenteel naar mijn mening maar drie echte stammen zijn die op dit moment 'potentieel' hebben, zal ik er hier maar één stam uitlichten.
- Lick it, don't Slick it! Ik vind dit momenteel de sterkte stam. Het bevat goede kwalitatieve spelers als ik de verhalen moet geloven, en het is de stam met het beste cluster van de drie. De stam heeft voldoende doorgroeimogelijkheden om dit cluster te versterken, en heeft nu al genoeg leden en kwaliteit aan boord om succesvol te fronten met Hide! of Raad.

De beste stam speler:
Voor deze award zal het moeilijk zijn om buiten de stam waar ik in zit (Raad.) te kijken. Ik kan dus niet spreken over de andere stammen, maar zal mijn best doen om mijn keuze(s) binnen Raad! te argumenteren. - Cees / Smashingone, deze speler heeft altijd het beste over voor de stam. Het is een speler die actief meedenkt met de kwesties die gaande zijn, en is niet vies van af en toe een VV. Keep it up!
- Mark / Coruscant, misschien niet een speler die je hier direct zou verwachten, maar Mark zet zichzelf maximaal in voor de stam, hoewel hij meestal (te) veel eist van stamgenoten, laat hij zelf zien hoe het moet (en soms hoe het niet moet).

Het grootste ego:
Er zijn genoeg mensen die ik hiervoor zou kunnen nomineren, maar ik laat het één persoon;
- Umur / ..Pikachu, de eerste weken hebben we prima gesprekken gehad, maar in mijn ogen zette je het account/jezelf boven anderen, waardoor onze wegen al snel zijn gescheiden.

Beste leider:
Mag ik mezelf nomineren? Haha, nee, ik vind dat momenteel de leiding van .Lick enkele zeer taktische en slimme zetten heeft gezet waardoor ze er een stuk beter voor staan dan twee weken geleden. Complimenten naar de leiding van Lick voor het denken in oplossingen, en deze goede taktische zetten.

Slechtste leider:
Ex leider van Run, Critler. Had naar mijn ogen zijn stam in een onmogelijke situatie gebracht, en heeft niet kunnen voorkomen dat een van zijn sterkste leden .Lick zijn gejoint. Tuurlijk, het was een stam met een groot front, maar zelfs dan vind ik dat je je leden bij elkaar moet houden.

Meest overschatte stam:
Ik ben van mening dat er momenteel geen enkele stam overschat wordt.

Meest onderschatte stam:
~XB~, misschien is onderschat niet de juiste benaming, maar ik vind toch dat de stam aardig presteert voor de spelers die ze hebben. Een groot deel van de stam bakt er niet heel veel van, maar als collectief hebben ze genoeg slagkracht om de wat mindere spelers op te edelen.

Meest overschatte speler:
Puur op punten wil ik hier Seduced by Lies nomineren. Ik wil niet zeggen dat de spelers er weinig van bakken, dat zeker niet, maar wat ik wel wil vermelden, is dat ze in de start van de wereld wat geluk hebben gehad met 'interns' van o.a. ..Pikachu en Pietertje. Om deze reden denk ik dat ze zonder deze interns niet zo hoog hadden gestaan in de ranglijst, en daarom door menig speler worden overschat.

Meest onderschatte speler:
smashingone, dit is echt een geweldig team met heel veel potentie. Het account mag dan bij de start veel pp hebben gebruikt, maar heeft dit optimaal gedaan, en weet nu zonder veel pp te gebruiken lekker door te stoten. Op naar de top 5!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Over het algemeen kan ik het altijd wel met alle stamgenoten vinden, dus wie het zijn maakt voor mij geen verschil. Wel zou ik graag (buiten het huidige Raad.) eens in de stam willen zitten met; .Psychedelic Nurse, Tijd, steenzot en Realexxt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Niet echt iemand :)

Mooiste spelers naam:
Kentucky Fried Chicken <3 kip

Mooiste stam naam:
Under Construction (UC)

Het tofste topic:

Alle topic met lijstjes

Het domste topic:
'hoeveel heb je gefarmt' en 'nachtbrakers'

Favoriete forum poster:

Iedereen die leven op het AF houdt en met goede argumenten komt.
@Tijd @tears of a beauty. @kingsdorp @zenj007

Minst favoriete forum poster:

sjonnie.m

Dikste wannabe in het spel:

Yorni - Valar Morghulis. Hier is dan je vermelding ;)


Mooiste actie van de wereld:
Het deffen van Magic zonder def, 5 dagen lang en met minimaal dorpverlies.

Meest belovende speler voor de toekomst:

smashingone

Meest belovende stam voor de toekomst:

Raad & Lick

Grootste blunder:

Def sturen naar aanvallende dorp ipv verdedigende :oops:

Voor wie heb je nu echt respect:

Tegenwoordig is het volgens mij traditie om tijdens massa's op te geven, respect naar iedereen die tegenwoordig nog netjes & actief deft. Het hoeft niet goed te zijn, maar proberen is beter dan opgeven.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn co's en ~XB~ ;)
 
Bovenaan