Golden Awards

DeletedUser73657

Guest
Moet je maar zorgen dat er iets goeds valt te zeggen over je acc ;) Ik heb al gedeft tegen jullie en de aanvallen waren enorm slecht. Lijkt me dus een terechte award. Zeker aan je reactie te Zien denk je van jezelf dat je beter bent. Je overschat jezelf dus, en daarvoor krijg je een award :)
 
Reactiescore
1.278
Mooi lijstje!, misschien leuk al maakt nu iemand uit .Lick een lijstje? Ik zal dit weekend ook een poging doen om een lijstje te maken.
 

DeletedUser58424

Guest
Beste speler: Tijd: Kwam eigenlijk PP farmen, bedacht zich en schoot in geen tijd naar de top van de wereld. Lijkt zijn troepen ook erg goed in te zetten want heeft relatief lage ODA weten te houden ondanks dat hij veel dorpen heeft weten te veroveren (los van de intern van toX1cbombz). Zou normaal dus nog veel clears achter de hand moeten hebben.
Beste stam: Zoals door anderen al aangehaald heeft elke stam al wel steken laten vallen. Als ik alles in overweging neem qua verzameld talent, speelwijze, grootte,... geef ik momenteel het voordeel van de twijfel aan .Lick. Als ik 'beste stam' echter beoordeel als de groep die het meeste bonus weet te halen t.o.v. de som van de individuën, dan zet ik mijn eigen stam ~XB~ op 1. We hebben niet de grootste accounts of beste spelers, maar door goede samenwerking doen we het allesbehalve onaardig, zowel verdedigend als aanvallend.
De beste stam speler: Lastig te beoordelen als buitenstaander, maar Magic. lijkt me de dragende kracht binnen Raad., zowel qua organisatie als qua VV's die ze draaien.
Het grootste ego: Daar lopen er hier teveel van rond om uitspraken over te doen. Puur qua uitlatingen op het forum en het dan niet waar maken nomineer ik Eriksuwanna.
Beste leider: Marter/No Pressure van ~XB~, die op relaxte manier de stam leiden en iedereen inspraak gunnen en op 1 lijn houden en zo de stam echt als een eenheid laten functioneren.
Slechte leider: Heb te weinig zicht op andere stamleiders om dit te beoordelen.
Meest overschatte stam: Raad., niet zozeer vanwege de accounts die ze bezitten want ik geloof best dat daar sterke spelers opzitten, maar ik ben geen fan van een stam met 100.000 MB's en DU's. Haalt wat mij betreft de spanning, het plezier en de essentie van het spel onderuit...zowel voor henzelf als voor de rest.
Meest onderschatte stam: Omdat het beetje onzinnig is om stammen uit de top-5 te noemen, ga ik voor UC. Hoewel ze voornamelijk in dienst spelen van Raad. en bij mij dus al een boel krediet verliezen daardoor, moet ik hen het wel nageven dat ze uitstekend samenwerken en als eenheid opereren. Bovendien hebben ze met een gemiddelde grootte van 150k ook best stevige accounts om maar 8ste te staan overall.
Meest overschatte speler: Robienjo: zich verstoppen in de stam ~XB~ en in alle rust troepen en dorpen uitbouwen om offensief op zijn eigen (ex-)stam voor te bereiden, nadat hij overstapt naar de vijand, en dan in geen tijd volledig wordt weggeblazen & Eriksuwanna: Grote mond opzetten op het AF en dan een dag later alles kwijt zijn.
Meest onderschatte speler: Eigenlijk kan ik hier maar 1 naam noemen, en dat is Seduced By Lies omdat die blijkbaar door het gehele AF als noob wordt afgeschilderd. Zelfs als hij binnen de minuut zou weten te 'timen' doet hij nog beter dan de verwachtingen die er hier gecreëerd worden. Van de spelers waar ik zelf het beste zicht op heb, ga ik voor The Black Rose. Had pech in het begin van de wereld, maar is aan een hele sterke remonte bezig en is in geen tijd de Noordelijke rim aan het opkuisen. Prima teamspeler, heel hoge activiteit en prima cluster/toekomst.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn huidige stamleden, want samenwerking is het begin van alles. Voor de rest had ik graag eens met ..Pikachu in een stam gezeten, omdat daar veel gedoe over was hier op het AF, om zelf eens te zien hoe hij echt was. Qua gezelligheid van de bespelers mag ook Valar Morghulis. erbij, en Seduced By Lies, gewoon omdat het leuk is om de underdog te zijn.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Robienjo, wegens zijn laffe overlopen naar de vijand en Raad. omdat het volgens mij niet leuk moet zijn om zelf niets meer te kunnen doen aangezien er zoveel MB/DU's het vuile werk al doen.
Mooiste speler naam: Lord of the North, Seduced By Lies en Tears of the River.
Mooiste stam naam: Rise like a Phoenix
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Alles over stabbers... Die zouden er namelijk niet mogen zijn.
Mooiste profiel foto van spelers: Tijd
Mooiste profiel foto van stammen: Peaky Blinders
Mooiste actie van de wereld: Seduced By Lies die op een dikke dag tijd Eriksuwanna volledig van de kaart vegen, nadat die hen probeerde belachelijk te maken op het forum.
 
Reactiescore
967
Meest overschatte stam: Raad., niet zozeer vanwege de accounts die ze bezitten want ik geloof best dat daar sterke spelers opzitten, maar ik ben geen fan van een stam met 100.000 MB's en DU's. Haalt wat mij betreft de spanning, het plezier en de essentie van het spel onderuit...zowel voor henzelf als voor de rest.

Hoe is dit anders dan een psy nurse die een MB/DU stam van 500k punten heeft? Snap je logica bij bepaalde punten niet.
Verder erg subjectief lijstje, of moet ik hem objectief noemen gezien 'de geen contact en banden met Lick.'?

Zal een deze dagen ook eens iets in elkaar proberen te flansen
 

DeletedUser77704

Guest
Hoe is dit anders dan een psy nurse die een MB/DU stam van 500k punten heeft? Snap je logica bij bepaalde punten niet.
Verder erg subjectief lijstje, of moet ik hem objectief noemen gezien 'de geen contact en banden met Lick.'?

Zal een deze dagen ook eens iets in elkaar proberen te flansen

Op dat argument ben ik inderdaad met je eens dat dit niks zegt kijkend naar Nurse, al durf ik niet te zeggen wie meeste mb/du hebben. Aangezien nogal vaag is bij wie sommige stammen horen.
 

DeletedUser79535

Guest
Hoe is dit anders dan een psy nurse die een MB/DU stam van 500k punten heeft? Snap je logica bij bepaalde punten niet.
Verder erg subjectief lijstje, of moet ik hem objectief noemen gezien 'de geen contact en banden met Lick.'?

Zal een deze dagen ook eens iets in elkaar proberen te flansen

Een mening is altijd subjectief
 

DeletedUser58424

Guest
Kan natuurlijk enkel oordelen over dat waar ik weet van heb, hetzij in het spel zelf, of wat ik hier en daar lees.
Heb zelf voornamelijk te maken met (de moraalbrekers van) Raad., op de bezigheden van Lick. heb ik minder zicht omdat die andere kant van de wereld liggen.
 
Reactiescore
1.278
Beste speler: Zeker te weten Magic! Een account dat al lange tijd op een vervelende positie ligt waar het tegen een overmacht moet strijden. Het levert defensief puik werk en daarnaast worden er ook nog leuke overwinningen geboekt op XB. Er is geen account die ook maar een beetje in de buurt komt van wat Magic op w61 tot op heden heeft bewezen.

Beste stam: Elke 'top' stam heeft al steken laten vallen helaas... geen uitschieter hier dus. Puur naar prestaties gekeken nomineer ik hier XB en raad. Raad in verband met de flinke prestaties die er zijn geboekt op run/hide, een stam(twee verschillende stammen volgens lick) die toen nog te boeken stond als een forse concurrent.

XB vanwege de felle tegenstand die geleverd wordt richting raad. Iets dat mogelijk gemaakt wordt door een prima samenwerking. En natuurlijk de recente overname van robienjo, strategisch zeer slim.

De beste stam speler: Ik kan helaas geen uitspraak doen over andere stammen dan raad, dat zou puur gespeculeer worden. Binnen raad zijn magic en smashingone twee stam toppers, altijd bereid om vakantievervangingen op zich te nemen en offensief of defensief hulp te bieden.

Het grootste ego: Hiervoor nomineer ik SBL door de manier dat ze zich profileren. Ik denk dat meer uitleg onnodig is.

Beste leider: Nomineer hiervoor Hidde van Magic, luistert naar de voorkeuren van stamleden en doet echt zijn best om hieraan gehoor te geven. Hiernaast ben ik fan van leiding die het goede voorbeeld geven door zelf ook echt wat te presteren op de wereld.

Slechte leider: Met stip force!, volgens mij hebben ze daar echt geen flauw benul waar ze mee bezig zijn. Dit baseer ik op het recruiteren van archer maximus en het recruiteren van pigzor die na een dag alweer ontslagen werd.

Meest overschatte stam: Verwacht dat Force door veel overschat word doordat er gekeken word naar het puntaantal en de stamranglijsten. Force heeft op deze wereld nog weinig gepresteerd, of je moet natuurlijk het vormen van een mooi stamcluster door middel van internen en recruiteren een prestatie vinden.

Meest onderschatte stam: Denk dat UC door veel onderschat wordt doordat ze de samenwerking aangingen met raad en relatief klein zijn. Toch speler er hier een paar echt wel goede spelers.

Meest overschatte speler: Robientjo, lastige ligging, maar mogelijkheden. Door een blitz was deze lastige ligging veranderd in een dramatische ligging.

Meest onderschatte speler: Tinder. Nog redelijk klein maar een 1 op 1 winnen van Twan gaan er niet veel lukken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Moet altijd kotsen van die vragen die alleen maar beantwoordt kunnen worden met een forse partij billenlikkerij.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers en accounts die met stabbers fuseren. Archer maximus/finesthour bijvoorbeeld.

Mooiste actie van de wereld: Van onze kant was het de massa op archer maximus, die resulteerde in een driedaagse marathon billenkoek krijgen. Vanuit lick was het met stip de aanvallen van realexxt tegen hide!, waardoor deze stam de genadeklap kreeg. En misschien ook nog wel een beetje de trolls van eriksuwannaa(of zo) waar nog steeds ingetrapt wordt, wat is tribalwars toch ook zonder een beetje speelse humor.
 

DeletedUser73162

Guest
Complimenten voor het lijstje, altijd leuk om perspectieven van andere spelers te horen. Echter ben ik het met veel argumentaties niet eens.

Beste speler: Tijd: Kwam eigenlijk PP farmen, bedacht zich en schoot in geen tijd naar de top van de wereld. Lijkt zijn troepen ook erg goed in te zetten want heeft relatief lage ODA weten te houden ondanks dat hij veel dorpen heeft weten te veroveren (los van de intern van toX1cbombz). Zou normaal dus nog veel clears achter de hand moeten hebben.

Oke, Tijd staat momenteel bijna aan de top van de ranglijsten, en moeten dus zeker het spelletje wel snappen, maar sinds wanneer maakt internen een speler goed? Je beweerd dat door het internen Tijd veel clears achter de hand heeft, maar deze duren niet een paar maanden om op te bouwen, dus waar worden die clears dan voor gebruikt? Niet voor de stam, niet voor zichzelf? Is dit dan wel zo goed? Naar mijn mening zitten er vele spelers in de top die hebben bewezen hoe ze troepen moeten gebruiken, en naar mijn mening is Tijd daar niet 1 van.

Het grootste ego: Daar lopen er hier teveel van rond om uitspraken over te doen. Puur qua uitlatingen op het forum en het dan niet waar maken nomineer ik Eriksuwanna.
Meest overschatte speler: ... & Eriksuwanna: Grote mond opzetten op het AF en dan een dag later alles kwijt zijn.
Mee eens, de heren van Eriksuwanna kunnen er niks van.

Meest overschatte stam: Raad., niet zozeer vanwege de accounts die ze bezitten want ik geloof best dat daar sterke spelers opzitten, maar ik ben geen fan van een stam met 100.000 MB's en DU's. Haalt wat mij betreft de spanning, het plezier en de essentie van het spel onderuit...zowel voor henzelf als voor de rest.
Meest onderschatte stam: Omdat het beetje onzinnig is om stammen uit de top-5 te noemen, ga ik voor UC. Hoewel ze voornamelijk in dienst spelen van Raad. en bij mij dus al een boel krediet verliezen daardoor, moet ik hen het wel nageven dat ze uitstekend samenwerken en als eenheid opereren. Bovendien hebben ze met een gemiddelde grootte van 150k ook best stevige accounts om maar 8ste te staan overall.
Ga eens even na hoeveel MB's raad heeft, en hoeveel Lick er heeft. Alleen voor Psychedelic Nurse zitten er al 11 MB's samen in een stam. Het kan dan ook nooit zo zijn dat er in Lick en Raad een groot verschil zit in aantal MB's/DU's. Daarnaast heb je bij Force 4 samenwerkende zusterstammen en bij XB ook een samenwerkende zuster/MB stam. Als je dus puur op aantal kijkt (wat je doet) dan is je redenering onjuist.

Betreft UC, ze verliezen krediet omdat ze met Raad samenwerken? Is Raad ineens de duivel en plegen we overal stab-praktijken?

Het domste topic: Alles over stabbers... Die zouden er namelijk niet mogen zijn.
Nooit gedacht dat ik op deze award zou reageren, maar doe het toch. Je zegt tegen stabpraktijken te zijn? Dan zou het toch júist goed zijn dat deze worden uitgelicht op het forum?
 

DeletedUser77704

Guest
Complimenten voor het lijstje, altijd leuk om perspectieven van andere spelers te horen. Echter ben ik het met veel argumentaties niet eens.



Oke, Tijd staat momenteel bijna aan de top van de ranglijsten, en moeten dus zeker het spelletje wel snappen, maar sinds wanneer maakt internen een speler goed? Je beweerd dat door het internen Tijd veel clears achter de hand heeft, maar deze duren niet een paar maanden om op te bouwen, dus waar worden die clears dan voor gebruikt? Niet voor de stam, niet voor zichzelf? Is dit dan wel zo goed? Naar mijn mening zitten er vele spelers in de top die hebben bewezen hoe ze troepen moeten gebruiken, en naar mijn mening is Tijd daar niet 1 van.


Mee eens, de heren van Eriksuwanna kunnen er niks van.


Ga eens even na hoeveel MB's raad heeft, en hoeveel Lick er heeft. Alleen voor Psychedelic Nurse zitten er al 11 MB's samen in een stam. Het kan dan ook nooit zo zijn dat er in Lick en Raad een groot verschil zit in aantal MB's/DU's. Daarnaast heb je bij Force 4 samenwerkende zusterstammen en bij XB ook een samenwerkende zuster/MB stam. Als je dus puur op aantal kijkt (wat je doet) dan is je redenering onjuist.

Betreft UC, ze verliezen krediet omdat ze met Raad samenwerken? Is Raad ineens de duivel en plegen we overal stab-praktijken?


Nooit gedacht dat ik op deze award zou reageren, maar doe het toch. Je zegt tegen stabpraktijken te zijn? Dan zou het toch júist goed zijn dat deze worden uitgelicht op het forum?

Lick heeft geen enkele vorm van verbinding of communicatie met Lick of Force. Dus om ze verkapte zuster stammen te noemen gaat heel ver.

Gaande over mb stam vind ik grote belangrijkste en niet aantal
 
Reactiescore
1.278
Lick heeft geen enkele vorm van verbinding of communicatie met Lick of Force. Dus om ze verkapte zuster stammen te noemen gaat heel ver.

Gaande over mb stam vind ik grote belangrijkste en niet aantal

Nooit 'begrijpend lezen' gehad op de basisschool?
 
Bovenaan