Golden Awards

DeletedUser20783

Guest
Ik denk dat er weinig mensen zijn die nu nog veel pp gebruiken. Verder vind ik het een mooie lijst, kaartje was een leuke toevoeging.
 
Reactiescore
20
Wij hebben in de start 8k opgemaakt. Verder met markt 25 veel gs gekocht en weer verkocht, geen idee hoeveel pp en dus gs dat uiteindelijk heeft opgeleverd. Maar waren dan ook een maand later begonnen, moesten even een inhaal slag maken :) pp kan je nu bij sommige events nog massaal inzetten maar gs kopen heeft al een lange tijd weinig zin meer.

Meest belovende speler voor de toekomst:
smashingone

Ga mijn best doen hilde!
 

DeletedUser20783

Guest
Wij hebben in de start 8k opgemaakt. Verder met markt 25 veel gs gekocht en weer verkocht, geen idee hoeveel pp en dus gs dat uiteindelijk heeft opgeleverd. Maar waren dan ook een maand later begonnen, moesten even een inhaal slag maken :) pp kan je nu bij sommige events nog massaal inzetten maar gs kopen heeft al een lange tijd weinig zin meer.



Ga mijn best doen hilde!


Wij van WC-eend..... :p
 
Reactiescore
634
Beste,

Excuses voor de late reactie.
Wil namens Team Coruscant iedereen bedanken die ons heeft genoemd in zijn GA lijst.


Mvg,

Mark - Team Coruscant
 

DeletedUser20783

Guest
Persoonlijk vind ik smashingone helemaal niet onderschat. Ik zie dat die ervaring heeft en dat die weet wat die doet maar een maand achterstand haal je niet zo maar in.

Eerste dat je ziet als je naar de speler kijkt is dat die de laagste dorpengemiddelde heeft van de top 25. Dit betekent dat zijn dorpen veel minder uitgebouwd zijn dan de rest. Dit komt vooral door zijn ligging zonder toekomst.

Hij heeft 5x plunderaar van de dag gewonnen (vind ik meest overschatte en nutteloze award), maar dit verandert niet dat zijn beste farm van alweer vorige week woensdag was en dat het eigenlijk helemaal niet erg veel was. Dit betekent meestal twee dingen, (1) hij kan niet farmen of (2) hij heeft weinig troepen en moet zoveel mogelijk binnenslepen met microfarms. Als het 1 is dan is die niet onderschat, als het de tweede is heeft die achterstand met dorpen en troepen.

upload_2018-5-19_20-12-51.png

Kijk naar zijn ligging, dit is een van de redenen dat ik Magic niet in de top leiders van de wereld heb staan, heeft totaal geen gevoel voor ligging. Deze man is goed maar zou duidelijk edelvoer moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Persoonlijk vind ik smashingone helemaal niet onderschat. Ik zie dat die ervaring heeft en dat die weet wat die doet maar een maand achterstand haal je niet zo maar in.

Eerste dat je ziet als je naar de speler kijkt is dat die de laagste dorpengemiddelde heeft van de top 25. Dit betekent dat zijn dorpen veel minder uitgebouwd zijn dan de rest. Dit komt vooral door zijn ligging zonder toekomst.

Huh, ligging zonder toekomst zorgt voor slechte dorpen? Volgens mij zijn die kleinere dorpen te verklaren door de ligging, die wat verder richting de rand is dan de rest, waardoor het account meer kleinere spelers tegenkomt. Een maand achterstand haal je inderdaad niet zomaar in, maar het account staat wel rang 6 op de groeiranglijst, wat laat zien dat het bezig is aan een inhaalrace. Momenteel staan er alleen spelers uit de top 6 boven hem op de groeiranglijst, wat laat zien dat het account Smashingone alles behalve slecht presteert, ondanks de kleine dorpen.

Hij heeft 5x plunderaar van de dag gewonnen (vind ik meest overschatte en nutteloze award), maar dit verandert niet dat zijn beste farm van alweer vorige week woensdag was en dat het eigenlijk helemaal niet erg veel was. Dit betekent meestal twee dingen, (1) hij kan niet farmen of (2) hij heeft weinig troepen en moet zoveel mogelijk binnenslepen met microfarms. Als het 1 is dan is die niet onderschat, als het de tweede is heeft die achterstand met dorpen en troepen.

Smashingone heeft een ligging aan de rand van de wereld. Zoals ik hierboven al had vermeld zijn de dorpen daar wat kleiner, en de barbarendorpen dus ook. Deze hebben dus een lager GS level, en produceren dus minder GS per uur dan de BB's in de core. Uiteraard heeft smashingone hier ook last van. Ze hebben (waarschijnlijk) een goede hoeveelheid troepen om mee te farmen, maar de BB's produceren niet snel genoeg, waardoor de meest efficiente manier om de maximale GS binnen te halen is, microfarmen is.
 

DeletedUser20783

Guest
Huh, ligging zonder toekomst zorgt voor slechte dorpen? Volgens mij zijn die kleinere dorpen te verklaren door de ligging, die wat verder richting de rand is dan de rest, waardoor het account meer kleinere spelers tegenkomt. Een maand achterstand haal je inderdaad niet zomaar in, maar het account staat wel rang 6 op de groeiranglijst, wat laat zien dat het bezig is aan een inhaalrace. Momenteel staan er alleen spelers uit de top 6 boven hem op de groeiranglijst, wat laat zien dat het account Smashingone alles behalve slecht presteert, ondanks de kleine dorpen.



Smashingone heeft een ligging aan de rand van de wereld. Zoals ik hierboven al had vermeld zijn de dorpen daar wat kleiner, en de barbarendorpen dus ook. Deze hebben dus een lager GS level, en produceren dus minder GS per uur dan de BB's in de core. Uiteraard heeft smashingone hier ook last van. Ze hebben (waarschijnlijk) een goede hoeveelheid troepen om mee te farmen, maar de BB's produceren niet snel genoeg, waardoor de meest efficiente manier om de maximale GS binnen te halen is, microfarmen is.


precies ja, lekker bij de rand, met geen toegang tot de center. kan die lekker beginners gaan edelen en als een glorified DU spelen. maar dat je overal op reageert behalve mijn opmerking over zijn ligging laat eigenlijk zien dat je dat zelf ook snapt.

zou zelf liever verf zien drogen btw dan met zo een ligging spelen. :p
 

DeletedUser73162

Guest
precies ja, lekker bij de rand, met geen toegang tot de center. kan die lekker beginners gaan edelen en als een glorified DU spelen. maar dat je overal op reageert en niet op mijn opmerking over zijn ligging laat eigenlijk zien dat je dat zelf ook snapt.

Ik ga het hier niet hebben over edellijnen van Raad. Jij weet zelf waarschijnlijk ook wel dat dat niet het slimst is. Wat ik wel kan zeggen is dat smashingone genoeg front gaat krijgen en niet als veredelde DU gaat spelen. ;)
 

DeletedUser20783

Guest
Ik ga het hier niet hebben over edellijnen van Raad. Jij weet zelf waarschijnlijk ook wel dat dat niet het slimst is. Wat ik wel kan zeggen is dat smashingone genoeg front gaat krijgen en niet als veredelde DU gaat spelen. ;)

Haha. Je zij zelf dat je het leuk vond om wat drama op de af te zien dus ik lever. verder is het een prima speler en ben jij natuurlijk een prima leider :D.
 

DeletedUser73657

Guest
Beste speler: magic, heeft zich defensief al meerdere keren moeten bewijzen tegen een zware overmacht. 99% van de spelers had het account ten dode opgeschreven maar ze bleven volhouden en staan nu weer in de top 25. Ook offensief presteren ze goed, xb staat zwaar in de min tegen magic.

Voor de rest heeft nog geen enkel acc zich bewezen vind ik.
Beste stam: moeilijk te zeggen momenteel, elke stam laat steken vallen. Raad bij robienjo, lick bij KFC. Lick heeft de rim beter onder controle dus ze krijgen deze award omdat ze qua cluster het stukken beter doen.
De beste stam speler: smashingone & magic doen veel vv in raad. Bij lick of xb heb ik hier geen inkijk in dus kan er niet over oordelen.
Het grootste ego: justin beseft nog niet dat hij noob is
Beste leider: de leiding van XB. Het is knap dat een stam als xb het zo lang volhoudt en dat ze goed samenwerken. Hun samenhorigheid is hun kracht, zolang de leiding dit gevoel kan vasthouden zal XB sterk staan.
Slechte leider: force, doen maar wat random dingen denk ik
Meest overschatte stam: XB, ze hebben wat winsten geboekt maar XB heeft naar mijn mening maar 3 goede accounts. Als raad de accounts in het noorden stabiel krijgt en de noob leden van xb wegspeelt dan krijgen de betere spelers onhoudbare fronten. Met 3 goede accounts ga je geen wereld winnen.
Meest onderschatte stam: no idea
Meest overschatte speler: sbl, heb via vv gedeft tegen dit acc. Belachelijk makkelijk. Overtuig me maar dat je beter kan
Meest onderschatte speler: hmm moeilijke, ik ben benieuwd naar vele accounts van lick. Worden nu allemaal bestempeld als interners en farmers ( redelijk terrecht tho ), maar dat betekent niet perse dat ze niet kunnen spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: lijkt me wel eens lachen om in XB te zitten. Niet mee doen voor de wereldwinst, maar gewoon lekker bashen en je eigen spel spelen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: boeit me niet zoveel, ben flexibel.
Mooiste speler naam: onrelevant
Mooiste stam naam: onrelevant
Het tofste topic: dit AF is zo dood als archer maximus dus toffe topics zijn er niet echt.
Het domste topic: zowat elk topic
Favoriete forum poster: speelt hier niet maar global knowledge zijn posts waren altijd lachen.
Minst favoriete forum poster: wat een domme award is dit nu weer
Dikste wannabe op het forum: nog een domme award
Dikste wannabe in het spel: drie op een rij
Mooiste profiel foto van spelers: idc
Mooiste profiel foto van stammen: idc
Mooiste actie van de wereld: archer massa? Voor de rest zijn er nog niet echt massa's geweest
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan