Deleted User - 487914210
Guest
Wat is het verschil, wij zijn natuurlijk best wel naab, dus misschien dat je het ons kunt uitleggen? Misschien worden wij dan ooit net zo goed als jullie
Wat is het verschil, wij zijn natuurlijk best wel naab, dus misschien dat je het ons kunt uitleggen? Misschien worden wij dan ooit net zo goed als jullie
Kom nou niet zo bijdehand doen, ik heb het prive geprobeerd uit te leggen en op te lossen. De CF discussie zal ik hier niet voeren, aangezien jullie privé nieteens de moeite doen om het op te lossen.
@batchieboy stoere post over die dorpen winst, had je de vlag al buiten gehangen? Zorg eerst maar dat jullie niet bij de eerste incs gaan rennen, want das volgens mij nog niet voorgekomen.
Ik heb het zeker geprobeerd op te lossen, alleen hoorde ik niets meer vanuit jou kant. Dus wie doet er geen moeite?
Jullie hebben ons, al dan niet terecht, als naab bestempeld. Wij zijn daarom ook tevreden met weinig
Waar waren jullie toen realext, moniskir , psy en no pressure en aap of niet weggespeeld werden?
Op dit tempo krijgen jullie per speler die wij van jullie wegspelen 1 dorpje van valheru , keep it up
Misschien maandag. Maar dat wordt dan ook weer pro raad lijstje. Want eerlijk is eerlijk ze pownen de wereld.
Beste speler: 3 nominaties hier voor mij. Als 1e Coruscant. Vanaf t begin draaien ze al met de top mee en beuken door de concurrentie heen alsof ze er niet staan.(Soms stonden ze er ook daadwerkelijk niet) Magic voor mij de 2e. Hebben het heel lang heel zwaar gehad, en staan er gewoon nog steeds. Waar velen het bijltje er bij neer zouden gooien, Heeft Hilda het account overeind weten te houden. Om het lijstje niet helemaal pro Raad te maken, noem ik hier ook een account van de vijand, namelijk Tijd. Zoveel pp kunnen farmen op deze wereld en alsnog 1e staan, klasse.
Beste stam: Lijkt me duidelijk dat hier maar 1 stam genoemd kan worden, en dit is Raad. Concurrentie viel heel erg tegen, en bij bij bosjes renden ze weg bij incs.
De beste stam speler: In mijn ogen zijn er 2 die er bovenuit steken, en dit zijn Anton en Benji van Pittige Pit. Niet bang om vv's te pakken, hoeveel incs/hoe beroerd het account er ook voor staat. Eervolle benoeming voor Daan van Kazuya, Erg fijn persoon om mee in de stam te zitten.
Het grootste ego: Benji, geen verdere uitleg nodig.
Beste leider: Hier heb ik 2 namen. Hidde van Raad. als 1e. Heeft Raad. vanaf t begin van de wereld tot t einde geleid, met wereldwinst als gevolg. De 2e naam is Cedric van CeceWorld. Mn co en medeleider van UC. Heeft de BG met Raad. Er uitgesleept waardoor de toekomst van UC zekerheid kreeg.
Slechte leider: Leiding van .Lick & Mad.. Heeft de neusjes niet dezelfde kant op kunnen krijgen wat uiteindelijk resulteerde in het falen van de 1e, en het hopeloos falen van de 2e.
Meest overschatte stam: .Lick. Werd gezien als kanshebber voor wereldwinst maar heeft daar totaal niet aan kunnen voldoen.
Meest onderschatte stam: (ex)UC. We werden nergens genoemd, maar zonder UC had Raad. er niet zo voor gestaan als nu.
Meest overschatte speler: .Psychedelic Nurse. Ik persoonlijk zag hem als een van de sterkere accounts van .Lick, misschien wel van heel w61. Maar man, wat hebben jullie me teleurgesteld.
Meest onderschatte speler: Twan van Tinder is een speler die het spelletje heel goed doorheeft, en dit eigenlijk niet helemaal heeft kunnen laten zien, mede door je ligging. Ik hoop dat je op W62 hier meer gelegenheid toe krijgt
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mn schatjes van CeceWorld, Dennis & Cedric. En natuurlijk de rest van Raad.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Peter Pannekoek
Mooiste stam naam: The Council.
Het tofste topic: -
Het domste topic: Ik ben pro en mad heeft No Pressure
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Benji & Hidde
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: Raad.
Mooiste actie van de wereld: Het oprollen van .Lick door Raad.
.Lick is vooral opgerold door zichzelf
Persoonlijk vind ik smashingone helemaal niet onderschat. Ik zie dat die ervaring heeft en dat die weet wat die doet maar een maand achterstand haal je niet zo maar in.
Eerste dat je ziet als je naar de speler kijkt is dat die de laagste dorpengemiddelde heeft van de top 25. Dit betekent dat zijn dorpen veel minder uitgebouwd zijn dan de rest. Dit komt vooral door zijn ligging zonder toekomst.
Hij heeft 5x plunderaar van de dag gewonnen (vind ik meest overschatte en nutteloze award), maar dit verandert niet dat zijn beste farm van alweer vorige week woensdag was en dat het eigenlijk helemaal niet erg veel was. Dit betekent meestal twee dingen, (1) hij kan niet farmen of (2) hij heeft weinig troepen en moet zoveel mogelijk binnenslepen met microfarms. Als het 1 is dan is die niet onderschat, als het de tweede is heeft die achterstand met dorpen en troepen.
Bekijk bijlage 12923
Kijk naar zijn ligging, dit is een van de redenen dat ik Magic niet in de top leiders van de wereld heb staan, heeft totaal geen gevoel voor ligging. Deze man is goed maar zou duidelijk edelvoer moeten zijn.