Golden Awards

Reactiescore
63
Wat is het verschil, wij zijn natuurlijk best wel naab, dus misschien dat je het ons kunt uitleggen? Misschien worden wij dan ooit net zo goed als jullie :)
 

DeletedUser73162

Guest
Wat is het verschil, wij zijn natuurlijk best wel naab, dus misschien dat je het ons kunt uitleggen? Misschien worden wij dan ooit net zo goed als jullie :)

Kom nou niet zo bijdehand doen, ik heb het prive geprobeerd uit te leggen en op te lossen. De CF discussie zal ik hier niet voeren, aangezien jullie privé nieteens de moeite doen om het op te lossen.
@batchieboy stoere post over die dorpen winst, had je de vlag al buiten gehangen? Zorg eerst maar dat jullie niet bij de eerste incs gaan rennen, want das volgens mij nog niet voorgekomen.
 
Reactiescore
63
Kom nou niet zo bijdehand doen, ik heb het prive geprobeerd uit te leggen en op te lossen. De CF discussie zal ik hier niet voeren, aangezien jullie privé nieteens de moeite doen om het op te lossen.

Ik heb het zeker geprobeerd op te lossen, alleen hoorde ik niets meer vanuit jou kant. Dus wie doet er geen moeite?

@batchieboy stoere post over die dorpen winst, had je de vlag al buiten gehangen? Zorg eerst maar dat jullie niet bij de eerste incs gaan rennen, want das volgens mij nog niet voorgekomen.

Jullie hebben ons, al dan niet terecht, als naab bestempeld. Wij zijn daarom ook tevreden met weinig:)
 

DeletedUser73162

Guest
Ik heb het zeker geprobeerd op te lossen, alleen hoorde ik niets meer vanuit jou kant. Dus wie doet er geen moeite?



Jullie hebben ons, al dan niet terecht, als naab bestempeld. Wij zijn daarom ook tevreden met weinig:)

De reactie vanuit Mad. was dat er niks met de CF gedaan gaat worden. Dan zijn de onderhandelingen wat mij betreft ook klaar ja
 

DeletedUser73657

Guest
Waar waren jullie toen realext, moniskir , psy en no pressure en aap of niet weggespeeld werden? :D

Op dit tempo krijgen jullie per speler die wij van jullie wegspelen 1 dorpje van valheru , keep it up :cool:
 

DeletedUser79565

Guest
Waar waren jullie toen realext, moniskir , psy en no pressure en aap of niet weggespeeld werden? :D

Op dit tempo krijgen jullie per speler die wij van jullie wegspelen 1 dorpje van valheru , keep it up :cool:

Zolang er blijft gerekruteerd worden is dat geen probleem lijkt me, Valheru weg, evenveel leden. Pro strategie als je het mij vraagt.
 

DeletedUser73657

Guest
Shit , wist niet dat er zo een tactische meesterbrein op w61 zat :(
 

DeletedUser79373

Guest
Als underdog zijnde toch eens proberen zelf het lijstje op te stellen :) Let erop dat deze lijst gewoon is opgesteld uit mijn eigen ervaring en daardoor er hier en daar wel eens een foutje kan inzitten aangezien ik niet 100% mee ben met alles hier op de wereld :)

Beste speler: Smashingone, Coruscant

Beste stam:
Raad.

De beste stam speler:
Tinder, Valar Morghulis
Desondanks ik nooit mede-stamlid ben geweest van beide spelers hebben ze toch vv gedraaid op mijn account terwijl ik onder vuur lag maar niet kon reageren. Dit soms met het nodige nachtwerk. Geeft mij een teken van goede wil tot samenwerken en er alles aan doen om dit ook succesvol te laten verlopen.

Het grootste ego:
-De meester-
Laat op zijn profiel zien wie er volgens hem gebuisd is op TW, maar uit betrouwbare bronnen te horen gekregen dat hij zelf misschien maar eens best in real life begint te leren ipv zich daarmee bezig houdt...

Beste leider:
Ceceworld, Gaius Julius Caesar
Ceceworld: Heeft sinds het prille begin van de wereld sterk kunnen onderhandelen en heeft deze onderhandelingen dan ook waar kunnen maken. Ik ben niet 100% zeker dat enkel hij hiervoor heeft ingestaan, maar hij was in ieder geval wel leider van de stam UC waardoor hij van mij dit plaatsje verdient :)

Gaius Julius Caesar: Persoonlijke vriend van me en de persoon die de oprichting van .NWO verder heeft kunnen zetten. Hij heeft lange tijd voorzichtig maar toch slim gespeeld waardoor er in het oosten toch een mooie stam is kunnen bloeien. Desondanks het feit dat hij de "makkelijke" weg had kunnen kiezen door een BG aan te gaan met Raad., heeft hij toch voor het tegenovergestelde gekozen. De tijd zal uitwijzen of dit de beste beslissing was, maar het maakt de wereld in ieder geval al iets spannender.

Slechte leider:
.WeAreLegends
Heb niets persoonlijk tegen hem, maar zijn manier van leiden in de stam LN (Raad?) was in mijn ogen ondermaats. Focuste zich teveel op het intern edelen zonder rekening te houden met edellijnen/clusters. Daarnaast bleek er een (redelijk) grote miscommunicatie te zijn met Raad. zelf, wat hij dan weer al te graag persoonlijk opvatte. Een aangename kerel om een gesprek mee te voeren, maar niet geschikt om leider te zijn.

Meest overschatte stam:
KUSH, NGNG

Meest onderschatte stam:
(Ex) UC, .NWO

Meest overschatte speler:
/

Meest onderschatte speler:
Ceceworld, Tinder

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ceceworld, Tinder, Gaius Julius Caesar, Valar Morghulis

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
.WeAreLegends

Mooiste speler naam:
Seduced By Lies, Tears of The River

Mooiste stam naam:
New World Order, Foxhound

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
Mad.is.noep.en benji is pro

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel:
-De meester-

Mooiste profiel foto van spelers:
Solid Snake

Mooiste profiel foto van stammen:
Mad...

Mooiste actie van de wereld:
Zowat elke actie van Raad. tot dusver :D
 

DeletedUser79328

Guest
Beste speler: 3 nominaties hier voor mij. Als 1e Coruscant. Vanaf t begin draaien ze al met de top mee en beuken door de concurrentie heen alsof ze er niet staan.(Soms stonden ze er ook daadwerkelijk niet) Magic voor mij de 2e. Hebben het heel lang heel zwaar gehad, en staan er gewoon nog steeds. Waar velen het bijltje er bij neer zouden gooien, Heeft Hilda het account overeind weten te houden. Om het lijstje niet helemaal pro Raad te maken, noem ik hier ook een account van de vijand, namelijk Tijd. Zoveel pp kunnen farmen op deze wereld en alsnog 1e staan, klasse. ;)

Beste stam: Lijkt me duidelijk dat hier maar 1 stam genoemd kan worden, en dit is Raad. Concurrentie viel heel erg tegen, en bij bij bosjes renden ze weg bij incs.
De beste stam speler: In mijn ogen zijn er 2 die er bovenuit steken, en dit zijn Anton en Benji van Pittige Pit. Niet bang om vv's te pakken, hoeveel incs/hoe beroerd het account er ook voor staat. Eervolle benoeming voor Daan van Kazuya, Erg fijn persoon om mee in de stam te zitten.
Het grootste ego: Benji, geen verdere uitleg nodig.
Beste leider: Hier heb ik 2 namen. Hidde van Raad. als 1e. Heeft Raad. vanaf t begin van de wereld tot t einde geleid, met wereldwinst als gevolg. De 2e naam is Cedric van CeceWorld. Mn co en medeleider van UC. Heeft de BG met Raad. Er uitgesleept waardoor de toekomst van UC zekerheid kreeg.
Slechte leider: Leiding van .Lick & Mad.. Heeft de neusjes niet dezelfde kant op kunnen krijgen wat uiteindelijk resulteerde in het falen van de 1e, en het hopeloos falen van de 2e.
Meest overschatte stam: .Lick. Werd gezien als kanshebber voor wereldwinst maar heeft daar totaal niet aan kunnen voldoen.
Meest onderschatte stam: (ex)UC. We werden nergens genoemd, maar zonder UC had Raad. er niet zo voor gestaan als nu.
Meest overschatte speler: .Psychedelic Nurse. Ik persoonlijk zag hem als een van de sterkere accounts van .Lick, misschien wel van heel w61. Maar man, wat hebben jullie me teleurgesteld.
Meest onderschatte speler: Twan van Tinder is een speler die het spelletje heel goed doorheeft, en dit eigenlijk niet helemaal heeft kunnen laten zien, mede door je ligging. Ik hoop dat je op W62 hier meer gelegenheid toe krijgt ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mn schatjes van CeceWorld, Dennis & Cedric. En natuurlijk de rest van Raad.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Peter Pannekoek
Mooiste stam naam: The Council.
Het tofste topic: -
Het domste topic: Ik ben pro en mad heeft No Pressure
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Benji & Hidde
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: Raad.
Mooiste actie van de wereld:
Het oprollen van .Lick door Raad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
634
Namens Team Coruscant wil ik iedereen bedanken die ons heeft benoemd in hun GA lijst.
 

DeletedUser20001

Guest
Beste speler: 3 nominaties hier voor mij. Als 1e Coruscant. Vanaf t begin draaien ze al met de top mee en beuken door de concurrentie heen alsof ze er niet staan.(Soms stonden ze er ook daadwerkelijk niet) Magic voor mij de 2e. Hebben het heel lang heel zwaar gehad, en staan er gewoon nog steeds. Waar velen het bijltje er bij neer zouden gooien, Heeft Hilda het account overeind weten te houden. Om het lijstje niet helemaal pro Raad te maken, noem ik hier ook een account van de vijand, namelijk Tijd. Zoveel pp kunnen farmen op deze wereld en alsnog 1e staan, klasse. ;)

Beste stam: Lijkt me duidelijk dat hier maar 1 stam genoemd kan worden, en dit is Raad. Concurrentie viel heel erg tegen, en bij bij bosjes renden ze weg bij incs.
De beste stam speler: In mijn ogen zijn er 2 die er bovenuit steken, en dit zijn Anton en Benji van Pittige Pit. Niet bang om vv's te pakken, hoeveel incs/hoe beroerd het account er ook voor staat. Eervolle benoeming voor Daan van Kazuya, Erg fijn persoon om mee in de stam te zitten.
Het grootste ego: Benji, geen verdere uitleg nodig.
Beste leider: Hier heb ik 2 namen. Hidde van Raad. als 1e. Heeft Raad. vanaf t begin van de wereld tot t einde geleid, met wereldwinst als gevolg. De 2e naam is Cedric van CeceWorld. Mn co en medeleider van UC. Heeft de BG met Raad. Er uitgesleept waardoor de toekomst van UC zekerheid kreeg.
Slechte leider: Leiding van .Lick & Mad.. Heeft de neusjes niet dezelfde kant op kunnen krijgen wat uiteindelijk resulteerde in het falen van de 1e, en het hopeloos falen van de 2e.
Meest overschatte stam: .Lick. Werd gezien als kanshebber voor wereldwinst maar heeft daar totaal niet aan kunnen voldoen.
Meest onderschatte stam: (ex)UC. We werden nergens genoemd, maar zonder UC had Raad. er niet zo voor gestaan als nu.
Meest overschatte speler: .Psychedelic Nurse. Ik persoonlijk zag hem als een van de sterkere accounts van .Lick, misschien wel van heel w61. Maar man, wat hebben jullie me teleurgesteld.
Meest onderschatte speler: Twan van Tinder is een speler die het spelletje heel goed doorheeft, en dit eigenlijk niet helemaal heeft kunnen laten zien, mede door je ligging. Ik hoop dat je op W62 hier meer gelegenheid toe krijgt ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: mn schatjes van CeceWorld, Dennis & Cedric. En natuurlijk de rest van Raad.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Peter Pannekoek
Mooiste stam naam: The Council.
Het tofste topic: -
Het domste topic: Ik ben pro en mad heeft No Pressure
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Benji & Hidde
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: Raad.
Mooiste actie van de wereld:
Het oprollen van .Lick door Raad.

.Lick is vooral opgerold door zichzelf :D
 

DeletedUser73162

Guest
Persoonlijk vind ik smashingone helemaal niet onderschat. Ik zie dat die ervaring heeft en dat die weet wat die doet maar een maand achterstand haal je niet zo maar in.

Eerste dat je ziet als je naar de speler kijkt is dat die de laagste dorpengemiddelde heeft van de top 25. Dit betekent dat zijn dorpen veel minder uitgebouwd zijn dan de rest. Dit komt vooral door zijn ligging zonder toekomst.

Hij heeft 5x plunderaar van de dag gewonnen (vind ik meest overschatte en nutteloze award), maar dit verandert niet dat zijn beste farm van alweer vorige week woensdag was en dat het eigenlijk helemaal niet erg veel was. Dit betekent meestal twee dingen, (1) hij kan niet farmen of (2) hij heeft weinig troepen en moet zoveel mogelijk binnenslepen met microfarms. Als het 1 is dan is die niet onderschat, als het de tweede is heeft die achterstand met dorpen en troepen.

Bekijk bijlage 12923

Kijk naar zijn ligging, dit is een van de redenen dat ik Magic niet in de top leiders van de wereld heb staan, heeft totaal geen gevoel voor ligging. Deze man is goed maar zou duidelijk edelvoer moeten zijn.

Throwback thursday
 

DeletedUser79303

Guest
Hallo w61! Ik ben weer eventjes terug om een lijstje te maken nadat ik twee maanden geleden hard ben weggerend.

Beste speler: Bedankt Peter Pannekoek voor je mooie lijst en dat je mij erin hebt gezet als "honorable mention" bij beste speler.

Ik ben het sowieso eens met de eerste twee. Team Coruscant heeft een geweldige groei laten zien in de beginfase en zij hebben het bijna nooit losgelaten. Daarna wordt het moeilijk. Smashingone heeft een bijzondere ontwikkeling gemaakt, maar geen enkele succesvolle aanvaller op deze wereld heeft een echt moeilijk gevecht geleverd. Dat betekent niet dat er niet goed aangevallen is, maar enkel dat bijna niemand tot nu toe echt goed gedefft heeft. Magic heeft dat in het begin wel twee maanden lang moeten doen en daarom ben ik het ermee eens dat Hidde op w61 ook een plek verdient onder beste spelers.
Rip Team Pietertje, jammer van jullie ban :oops:

Sorry als ik misschien een wel indrukwekkend gevecht over het hoofd heb gezien. Ik heb de afgelopen twee maanden niet heel veel meegekregen.

Beste stam: Hoewel ik eerst dacht dat er een andere stam van dezelfde (of hogere) kwaliteit bestond op w61, kan ik nu enkel Raad zeggen. Zij hadden/hebben hun shit goed op orde.

De beste stam speler: Thijmen van .Psychedelic Nurse
Ik mocht deze speler van Psy in het begin niet echt omdat hij nogal intens kon zijn. Maar voordat hij zelf kapot werd gemaakt heeft hij weken lang als een van de enige binnen Lick meerdere VVs van stamgenoten overgenomen en 24/7 gedefft. Ik hoorde dat zijn eigen acc snel verslagen werd, maar dat snap ik wel nadat hij weken lang zowat in zijn eentje tegen Raad heeft gevochten op meerdere accounts.

Het grootste ego: -

Beste leider: Hidde
In het begin van de wereld werd Hidde zelfs uitgelachen vanwege zijn rekruteringsbeleid (pagina 1 t/m 3) https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.200554/ :eek:

Slechte leider: Justin en Ik (Lick)

Justin heeft echt veel voor de stam gedaan en ik heb ook zeker het een en ander gedaan. Maar er zaten veel rotte appels bij en de accounts en clustervorming waren goed genoeg om als stam een grote kanshebber te zijn op wereldwinst. Dat Lick zo hard is geflopt is mede mijn schuld. Ik heb noobs uit T.O.E. meegenomen naar Lick en de leiding had eerder door moeten hebben welke accounts hulp nodig hadden, wat diplomatieke opties zouden kunnen zijn en meer.

Meest overschatte stam: Lick
Zoals gezegd: Slecht geleid, slecht gerekruteerd, niet goed geweest in diplomatiek, geen plan.

Meest onderschatte stam: NWO Goed gedaan door lang braaf te spelen. Eigenlijk is dit ook een fout geweest van Lick, maar ja, dat is de definitie van onderschatten. Deze stam wilde echt onderschat worden en dat is hen gelukt.

Meest overschatte speler: Tijd
Er waren hoge verwachtingen, maar die dude ging rennen voordat hij ook nog maar 1 serieus gevechtje had ;) Aardige gast wel.

Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: (Gio) Losing our religion; Wisse; Robin; Psychedelic Nurse; TheProphecy; Magic; Lewis; Pietertje (rip ;))

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
KFC, Moniskir, Kill the barb

Mooiste actie van de wereld: Het niet stacken van zijn eigen splitcluster en het uitgeven van meer dan 500 euro aan pp van de gestopte eigenaar van Moniskir :eek:o_O
 
Reactiescore
831
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lewis

giphy.gif
 
Bovenaan