Golden Awards

Deleted User - 487834254

Guest
Lick is niet meer ingegaan op ons verzoek om afspraken te maken dus eigenlijk zijn er geen afspraken :)

Verder mooi lijstje hidde.
Nou ik heb de afspraak gemaakt met pittige pit om alleen kata's op muur en verzamelplaats te richten. smashing doet dit ook.
Van daar uit spelen jullie zeker fair.
 

DeletedUser73657

Guest
Nou ik heb de afspraak gemaakt met pittige pit om alleen kata's op muur en verzamelplaats te richten. smashing doet dit ook.
Van daar uit spelen jullie zeker fair.
Yea maar algemene afspraken tussen de stam zijn er niet bedoel ik. Maar voorlopig gaat alles fair dus op zich zijn afspraken niet nodig als iedereen gewoon normaal speelt
 
Reactiescore
831
Het is ook weer eens tijd dat ik een lijstje maak :) Speel ondertussen weer 2 maandjes terug deze wereld en heb een groot stuk van de wereld dus gemist, hou hier rekening mee!


Beste speler:


Ik vind persoonlijk deze wereld erg gebalanceerd en vind het dan ook moeilijk om hier 1 account neer te plaatsen. Team Coruscant steekt voor mij toch net iets uit boven de rest. Verder zien volgende accounts er ook netjes uit:

Kazuya Mishima. : Hoog puntenaantal. Nette aanval OD , weinig slechts over te zeggen dus!

Smashingone : Heb ondertussen al op een aantal accounts gezeten maar heb nog weinig mensen gezien die zo gemotiveerd zijn om hun account als Cees. Verder zit het account gewoon in een goede positie om ver te komen. Goede farmstats en een goed team maakt het dan ook een top account in mijn ogen.

.psychedelic Nurse : Om het dan toch wat gebalanceerd te houden zal ik ook maar een .Lick accountje hier neerplaatsen. Al vind ik dat .Lick toch wel een niveau lager staat op Raad. is .Psychedelic Nurse toch een van de betere accounts van hun stam. Verder doet TheProphecy. ook gewoon wat ze horen te doen. Alleen hebben ze zich nog niet moeten bewijzen op defensief vlak.


Beste stam: Raad.

Hier heb je natuurlijk maar 2 keuzes. Mijn voorkeur was hierboven dan ook al duidelijk gemaakt. .Lick doet onder door slecht beleid, slechtere spelers en zeker door slechte rekruteringsbeleid!! (Hier kom ik zeker nog op terug! Noob Aap account!)


De beste stam speler:
Pittige Pit

Zit nog niet lang genoeg op deze wereld om hier echt iemand te plaatsen. Pittige Pit staat er dan ook omdat ze me hebben geholpen om 1command terug te beheersen :D


Beste leider: Magic (Raad.)

Van wat ik heb gezien gaat alles goed bij Raad. Makkelijke keuze dus!


Slechte leider: Huidige leiding .Lick

Hebben ze zelf een leider?


Meest overschatte stam: /

Ben niet echt op de hoogte van de kleinere stammen.

Meest onderschatte stam: /

Ben niet echt op de hoogte van de kleinere stammen. UC en .NWO misschien?


Meest overschatte speler: Aap of Niet

Tijdens de start van deze wereld heb ik dit account al als noob account bestempeld. Eerste weken overleefde het account alleen maar door pp gebruik en was het nergens te bespeuren tussen de farm stats. Dit is al een makkelijke aanduiding over hoe noob het account is. Dan zijn deze vreemdelingen toch wonderbaarlijk aan 1 miljoen punten geraakt. Wanneer de eerste aanvallen begonnen te komen waren de bespelers al nergens meer te bespeuren.
Wat mij het meest stoort is dat hier door bepaalde spelers het account bij MEEST ONDERSCHATTE SPELER werd geplaatst. Schandalig slechte inzicht als je het mij vraagt. En .Lick zou zich moeten schamen dat zo een account bij hun in de stam is gekomen. Dikke noob account.


Meest onderschatte speler: Tijd

Tijd heeft deze wereld pp gefarmt en staat rank 1. Wat een bazen.

Jokes aside, ik heb eventjes met Niro in een stam mogen zitten en hij is zeker een erg gemotiveerde speler, al is het account nog niet bij de toppers ben ik zeker dat dit account in toekomstige werelden nog wat gaat bereiken.


Voor wie heb je nu echt respect: Meerdere Raad. Spelers

Van wat ik heb gezien lijkt iedereen goed te weten hoe het spelletje werkt. Hopelijk kan ik nog wat leren van ze :)


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Team smashingone


Mooiste actie van de wereld: Al die sappige rekruten van .Lick, shoutout naar Swiebertje
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79592

Guest
Hierbij mijn mening en rating.

Beste speler's : Pittige pit - Smashingone - Coruscant
Vind het altijd lastig om één te kiezen, maar deze drie springen er toch boven uit. Er zullen er vast nog meer zijn, maar dit zijn na mijn mening toch de beste.

Pittige pit: Ze hebben al meerdere keren via VV laten zien waar ze toe in staat zijn. Zowel op defensief gebied als op offensief gebied.
Er is erg vaak vv gedraaid bij valheru, waar uitstekend is gedeffed door de spelers van pittige pit.

Smashingone: Best allround team denk ik, kunnen zowel goed deffen als aanvallend spelen. Draaien vaak ook
de vv's bij mede-leden.

Coruscant: Dit team heb ik ook op w54 zien uitblinken, al weet ik niet meer zo goed wie er toen op speelde. Wel erg nauw samenwerkend team die
bijna overal door heen bashten. Spelen voornamelijk off daarom geef ik ze vooral de credits voor het aanvallend aspect. Qua deff denk ik dat ze dat ook beschikken, maar
heb dat zelf nog niet echt kunnen zien.

Beste stam: Raad.

Wereld 61, zou worden beslist tussen Raad of Lick, maar na gefaalde deff acties vanuit lick en slechte vvr's
is Lick in elkaar gestort. Raad daarin tegen werkt nauw samen en hebben tot nu toe alleen maar geslaagde aanvallen en deffs gehad.

Het grootste ego: Benji?

Zijn ego kans soms erg groot zijn, maar wat hij zegt maakt hij wel waar. :)

Beste leider: Gaius Julius Caesar
Erg goede leider, weet de stam staande te houden en maakt de juiste beslissingen

Slechte leider: x

Meest overschatte speler: aap of niet

Zou voor verassingen gaan zorgen had ik ergens gelezen, maar heeft niks laten zien van zichzelf is tot hedendaags, is ook bijna weggespeeld volgensmij.

Meest onderschatte speler: Crusaders.

Iemand die ik vaker op werelden voorbij zien komen en zag groeien.
Zou hij misschien wel nog voor verassingen kunnen zorgen?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tijd - Pittige pit - Smashingone - Coruscant - Losing Our Religion - TheProphecy - Gaius Julius Caesar - No Pressure-
Psychedelic Nurse.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Seduced by Lies - aap of niet - The Black Rose - Archer Maximus

Mooiste speler naam:

Valar Morghulis

Mooiste stam naam:
Crazy Lunatics

Dikste wannabe in het spel: Zullen er wel meer zijn dan 1. Die mensen weten dat zelf wel.

Mooiste profiel foto van spelers:
No Pressure

Mooiste profiel foto van stammen:
Raad.

Het is misschien een beetje pro raad, maar vanuit lick heb ik weinig tegenstrijd gezien, XB heeft zich wel nog goed staande weten te houden, maar die zijn ondertussen ook
weg gespeeld. Misschien dat Mad nog voor verassingen kan zorgen, wie weet.
 

DeletedUser73657

Guest
Hierbij mijn mening en rating.

Beste speler's : Pittige pit - Smashingone - Coruscant
Vind het altijd lastig om één te kiezen, maar deze drie springen er toch boven uit. Er zullen er vast nog meer zijn, maar dit zijn na mijn mening toch de beste.

Pittige pit: Ze hebben al meerdere keren via VV laten zien waar ze toe in staat zijn. Zowel op defensief gebied als op offensief gebied.
Er is erg vaak vv gedraaid bij valheru, waar uitstekend is gedeffed door de spelers van pittige pit.

Smashingone: Best allround team denk ik, kunnen zowel goed deffen als aanvallend spelen. Draaien vaak ook
de vv's bij mede-leden.

Coruscant: Dit team heb ik ook op w54 zien uitblinken, al weet ik niet meer zo goed wie er toen op speelde. Wel erg nauw samenwerkend team die
bijna overal door heen bashten. Spelen voornamelijk off daarom geef ik ze vooral de credits voor het aanvallend aspect. Qua deff denk ik dat ze dat ook beschikken, maar
heb dat zelf nog niet echt kunnen zien.

Beste stam: Raad.
Wereld 61, zou worden beslist tussen Raad of Lick, maar na gefaalde deff acties vanuit lick en slechte vvr's
is Lick in elkaar gestort. Raad daarin tegen werkt nauw samen en hebben tot nu toe alleen maar geslaagde aanvallen en deffs gehad.

Het grootste ego: Benji?
Zijn ego kans soms erg groot zijn, maar wat hij zegt maakt hij wel waar. :)

Beste leider: Gaius Julius Caesar
Erg goede leider, weet de stam staande te houden en maakt de juiste beslissingen

Slechte leider: x

Meest overschatte speler: aap of niet
Zou voor verassingen gaan zorgen had ik ergens gelezen, maar heeft niks laten zien van zichzelf is tot hedendaags, is ook bijna weggespeeld volgensmij.

Meest onderschatte speler: Crusaders.
Iemand die ik vaker op werelden voorbij zien komen en zag groeien.
Zou hij misschien wel nog voor verassingen kunnen zorgen?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tijd - Pittige pit - Smashingone - Coruscant - Losing Our Religion - TheProphecy - Gaius Julius Caesar - No Pressure-
Psychedelic Nurse.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Seduced by Lies - aap of niet - The Black Rose - Archer Maximus

Mooiste speler naam:
Valar Morghulis

Mooiste stam naam:
Crazy Lunatics

Dikste wannabe in het spel: Zullen er wel meer zijn dan 1. Die mensen weten dat zelf wel.

Mooiste profiel foto van spelers:
No Pressure

Mooiste profiel foto van stammen:
Raad.

Het is misschien een beetje pro raad, maar vanuit lick heb ik weinig tegenstrijd gezien, XB heeft zich wel nog goed staande weten te houden, maar die zijn ondertussen ook
weg gespeeld. Misschien dat Mad nog voor verassingen kan zorgen, wie weet.

Mooi lijstje, waar speel je zelf als ik vragen mag?
 
Reactiescore
63
Waarom willen jullie zo graag een lijsje van onze kant zien? Ik snap dat jullie graag jullie konten gelikt willen hebben maar dan nog haha

Iedereen met een beetje verstand maakt een pro Raad lijstje, omdat zij het in vrijwel alle opzichten beter hebben gedaan dan de rest xD
 

DeletedUser73162

Guest
Waarom willen jullie zo graag een lijsje van onze kant zien? Ik snap dat jullie graag jullie konten gelikt willen hebben maar dan nog haha

Iedereen met een beetje verstand maakt een pro Raad lijstje, omdat zij het in vrijwel alle opzichten beter hebben gedaan dan de rest xD

Omdat een Raad. lijstje toch altijd anders zal zijn dan iemand van Lick/Mad omdat deze toch een andere kijk op hun stamzaken hebben dan 'wij' doen.
 
Reactiescore
63
Hierbij een lijstje van iemand van de andere khaaannt. Wens jullie vee leesplezier. Is ook het eerste lijstje dat ik ooit heb gemaakt, dus bash me niet teveel

Beste speler:


Ik ken persoonlijk niet alle spelers. Ik ga nu uit van de accounts die het beste hebben gepresteerd op deze wereld. (Volgorde is niet bepalend).
1. Kazuya Mishima.
2. Coruscant
3. smashingone

Beste stam:

Zal de meeste niet verbazen dat ik Raad. hier neer ga zetten. Ik denk dat .Lick/Mad en Raad op gebied van kwaliteit dichterbij elkaar zit dan op het gebied van activiteit, dit is imo ook de doorslaggevende factor. Ik zeg niet dat ze kwalitatief gelijk zijn aan elkaar.

De beste stam speler:

Ik weet niet hoe het bij Raad. er aan toe gaat. Hoorde naam Pittige Pit aantal keer voorbij komen dat die veel vv's doet, dus dan baseer ik mijn keuze voor Raad. daarop. Ik wil mezelf ook een kleine shoutout geven. Ook Justin van SBL.

Het grootste ego:

Ken persoonlijk te weinig spelers hiervoor, kan hier dus niet over oordelen.

Beste leider:

Hidde lijkt het prima voor elkaar te hebben. Over Justin ben ik ook tevreden als leider!

Slechte leider:

-

Meest overschatte stam:

.NWO

Meest onderschatte stam:

-

Meest overschatte speler:

Aap of niet. Man man man wat hebben wij hier de plank misgeslagen. Heeft het wereld record van Usain Bolt verbroken volgens mij haha

Meest onderschatte speler:

TheProphency.
Crusaders.
Ben van Tears of the River

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Iedereen dit bereid is vv te doen en zijn steentje bij te dragen vind ik een topper. Sowieso dikke shoutout naar mijn co's van Tears of the River (Johan, Ben & Geert). Daarnaast Devin, Justin, Brian en Wisse zijn tof. Iedereen die ik vergeet mag me uitschelden op Skype haha.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ben niet iemand die snel iemand niet mag.

Mooiste speler naam:

Tears of the River (Beetje zelfpromotie)
Valar Morghulis. Fan van GOT, nu bij seizoen 3 dus redelijk in het begin haha)
henrihenri, de naam is zo cool dat je hem twee keer schrijft.

Mooiste stam naam:

Lick it, dont slick it!

Het tofste topic:

Sportprenten altijd wel leuk. Het is hier best dood, dus moet genoegen nemen met weinig. Ben zelf ook geen fannatieke poster xD

Het domste topic:

De topics van zenj007

Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:

The Guru, maar die van Cabbie mag er ook wezen.

Mooiste profiel foto van stammen:

Raad. & .Lick

Mooiste actie van de wereld:

Kan niet ontkennen dat de massa op Psy wel leuk was. Moet er wel bij zeggen dat er van onze kant niet goed is gehandeld, schade had beperkt kunnen blijven.
 
Reactiescore
967
Cabbie heeft geen plaatjeo_O Of was dat de grap?

Anyways, bedankt voor de nominaties. Ik heb ook kunnen lachen om de actie op Nurse!
 

DeletedUser74414

Guest
Beste spelers: Benji en Anton (pittige pit), Mark (Coruscant). Benji en Anton hebben meermaals via vv goed defwerk geleverd en hebben de motivatie andere te helpen. Dit maakt Anton en Benji daarom de beste spelers van Raad W61. Toen ik net gejoined was en XB aantal weken Valar Morghulis onder vuur nam, heeft account pittige pit mij ook veel geholpen nadat Yorni (toenmalige hoofdspeler) besloot te stoppen en ik er vrijwel alleen voor stond. Benji en Anton hebben toen ook meermaals geholpen met vv totdat er een nieuwe co gevonden was. Ook hierin hielp Benji, door een nieuwe co aan te bieden vanuit zijn netwerk. Mark van Coruscant ken ik ook van vorige werelden en ik weet wat voor drive deze speler heeft en er alles aan doet om goede resultaten te behalen met zijn team. Coruscant heeft ook niet voor niets een goede reputatie.
Beste stam: Raad, lijkt me duidelijk.
De beste stam spelers: Cees/Niels (smash), Twan (Tinder), Hidde (Magic) en Benji/Anton (pittig). Twan, Cees en Niels omdat zij altijd relatief veel def leveren aan anderen voor de grootte van hun accounts en ook tijdelijk def weg geven die ze beter zelf zouden kunnen houden als ze op safe zouden willen spelen. Hidde omdat hij eigenbelang compleet ondergeschikt maakt aan stambelang en voor zijn inzet als stamleider. Benji en Anton voor hun inzet om andere te helpen met o.a. vv's.
Het grootste ego: Martijn (Marter), gaat berichten sturen om erin te wrijven hoe goed hij kan backtimen of als er een foutje wordt gemaakt. Maar bij eerste counter vanuit Raad werd er weinig weerstand meer geboden en hoor je betreffende speler ook niet meer.
mMzNeKw.png


Beste leider: Ken vanuit de andere stammen de leiders niet, dus kan hier geen oordeel over vormen. In Raad is Hidde (Magic) de leider en die doet het zeer verdienstelijk. Communiceert in mijn ogen wel vrij veel vanuit zijn persoonlijke mening i.p.v. als stamvertegenwoordiger en qua interne communicatie mis ik soms wat structuur. Denk dat Hidde deze wereld goed gegroeit is in zijn leiderschapskwaliteiten en dat hij middels een uitstekende inzet een prima leider is voor Raad.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Hide. Stam heeft amper weerstand kunnen bieden.
Meest onderschatte stam: Ik denk NWO, aangezien Lick daar geen samenwerking mee aan wilde gaan..
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Tinder en Gaius Julius Caesar.
Mooiste speler naam: Tijd
Mooiste stam naam: New World Order
Favoriete forum poster: JustInWebs - Anders was W61 forum helemaal saai geweest.
Minst favoriete forum poster: kingsdorp, alleen dat knalgele plaatje irriteert al.
Dikste wannabe op het forum: Hidde
Dikste wannabe in het spel: Benji
Mooiste profiel foto van spelers:
9XyQTmu.png

fmYZxMD.png


Mooiste profiel foto van stammen:
oJyJJlD.png

z6ogysL.png

Mooiste actie van de wereld: Na aantal weken lang van 00:00 tot 05:30 online te zijn om nachtaanvallen te verwerken vanuit XB (voornamelijk elite olifant), heerlijk om 's nacht terug te kunnen nachtblitzen op XB en Marter zo terug te dringen. Vervolgens via meerdere wegen te horen krijgen dat we triest zijn dat we 's nachts aanvallen, maar toen wij lastig front hadden geen voorstellen gezien voor nachtelijke NAP's.

H2Ps3dN.png


Stan
 

Bijlagen

  • upload_2018-8-17_0-59-25.png
    upload_2018-8-17_0-59-25.png
    43,5 KB · Weergaven: 11

DeletedUser58424

Guest
Mooiste actie van de wereld: Na aantal weken lang van 00:00 tot 05:30 online te zijn om nachtaanvallen te verwerken vanuit XB (voornamelijk elite olifant), heerlijk om 's nacht terug te kunnen nachtblitzen op XB en Marter zo terug te dringen. Vervolgens via meerdere wegen te horen krijgen dat we triest zijn dat we 's nachts aanvallen, maar toen wij lastig front hadden geen voorstellen gezien voor nachtelijke NAP's.

H2Ps3dN.png


Ik heb nooit aangevallen in de nachtbonus hoor :) Verstuurd wel, maar nooit laten aankomen.
 
Bovenaan