Het is ook weer eens tijd dat ik een lijstje maak
Speel ondertussen weer 2 maandjes terug deze wereld en heb een groot stuk van de wereld dus gemist, hou hier rekening mee!
Beste speler:
Ik vind persoonlijk deze wereld erg gebalanceerd en vind het dan ook moeilijk om hier 1 account neer te plaatsen. Team
Coruscant steekt voor mij toch net iets uit boven de rest. Verder zien volgende accounts er ook netjes uit:
Kazuya Mishima. : Hoog puntenaantal. Nette aanval OD , weinig slechts over te zeggen dus!
Smashingone : Heb ondertussen al op een aantal accounts gezeten maar heb nog weinig mensen gezien die zo gemotiveerd zijn om hun account als Cees. Verder zit het account gewoon in een goede positie om ver te komen. Goede farmstats en een goed team maakt het dan ook een top account in mijn ogen.
.psychedelic Nurse : Om het dan toch wat gebalanceerd te houden zal ik ook maar een .Lick accountje hier neerplaatsen. Al vind ik dat .Lick toch wel een niveau lager staat op Raad. is .Psychedelic Nurse toch een van de betere accounts van hun stam. Verder doet
TheProphecy. ook gewoon wat ze horen te doen. Alleen hebben ze zich nog niet moeten bewijzen op defensief vlak.
Beste stam: Raad.
Hier heb je natuurlijk maar 2 keuzes. Mijn voorkeur was hierboven dan ook al duidelijk gemaakt. .Lick doet onder door slecht beleid, slechtere spelers en zeker door slechte rekruteringsbeleid!! (Hier kom ik zeker nog op terug! Noob Aap account!)
De beste stam speler: Pittige Pit
Zit nog niet lang genoeg op deze wereld om hier echt iemand te plaatsen. Pittige Pit staat er dan ook omdat ze me hebben geholpen om 1command terug te beheersen
Beste leider: Magic (Raad.)
Van wat ik heb gezien gaat alles goed bij Raad. Makkelijke keuze dus!
Slechte leider: Huidige leiding .Lick
Hebben ze zelf een leider?
Meest overschatte stam: /
Ben niet echt op de hoogte van de kleinere stammen.
Meest onderschatte stam: /
Ben niet echt op de hoogte van de kleinere stammen. UC en .NWO misschien?
Meest overschatte speler: Aap of Niet
Tijdens de start van deze wereld heb ik dit account al als noob account bestempeld. Eerste weken overleefde het account alleen maar door pp gebruik en was het nergens te bespeuren tussen de farm stats. Dit is al een makkelijke aanduiding over hoe noob het account is. Dan zijn deze vreemdelingen toch wonderbaarlijk aan 1 miljoen punten geraakt. Wanneer de eerste aanvallen begonnen te komen waren de bespelers al nergens meer te bespeuren.
Wat mij het meest stoort is dat hier door bepaalde spelers het account bij MEEST ONDERSCHATTE SPELER werd geplaatst. Schandalig slechte inzicht als je het mij vraagt. En .Lick zou zich moeten schamen dat zo een account bij hun in de stam is gekomen. Dikke noob account.
Meest onderschatte speler: Tijd
Tijd heeft deze wereld pp gefarmt en staat rank 1. Wat een bazen.
Jokes aside, ik heb eventjes met Niro in een stam mogen zitten en hij is zeker een erg gemotiveerde speler, al is het account nog niet bij de toppers ben ik zeker dat dit account in toekomstige werelden nog wat gaat bereiken.
Voor wie heb je nu echt respect: Meerdere Raad. Spelers
Van wat ik heb gezien lijkt iedereen goed te weten hoe het spelletje werkt. Hopelijk kan ik nog wat leren van ze
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team smashingone
Mooiste actie van de wereld: Al die sappige rekruten van .Lick, shoutout naar Swiebertje