Beste speler: Zijn er genoeg, ga hier geen namen noemen omdat ik vind dat er genoeg spelers zijn die hier moeten staan. Veel mensen zetten hier accounts neer, maar ieder account heeft zo wel zijn toppers en zijn iets mindere spelers. Denk dat als ik hier namen ga noemen ik sommige spelers te kort doe en dat is niet nodig. Mensen die hier willen staan en denken dat te verdienen weten dat wel van zichzelf!
Beste stam: Red? Misschien toch maar red ja. Het is een stam die er al vanaf het begin is. Had adios dezelfde spelers als het oude adios en gingen we met zijn alle voor de volle 100% had ik hier met alle plezier mijn oude stammetje opgeschreven. Jammer genoeg is dat het nu niet dus dan word het
Red
De beste stam speler: Ook hier vind ik het lastig om een naam te noemen. Ik heb genoeg maatjes leren kennen in adios die imo behoren tot de beste stamspelers. Hier zou het ook jammer zijn als ik maar 1 of 2 namen neer zou zetten omdat ik dan ook veel mensen de das om doe.
Het grootste ego: In mijn opzicht is dat
Jeremy. Tis echt een toffe peer, maar er zijn hier en daar wel wat beloftes geweest die niet door zijn gegaan. Ik denk dat hij zelf wel weet welke ik bedoel. (no hard feelings, vind je een toffe peer)
Beste leider: Kenneth. No doubt. Joachim heeft het ook zeer goed gedaan en wil hem hier ook niet in het verkeerde daglicht zetten, maar ik heb nooit in red gezeten. Voor wat ik weet is kenneth er altijd geweest tot wanneer die kon. Zelfs toen hij niet kon zorgde hij ervoor dat er toch gedaan werd wat gedaan moest worden. Jammer genoeg moest hij op begeven moment toch stoppen, maar ik ben blij dat ik hem heb leren kennen deze wereld en vind het een top leider!
Slechte leider: Is er niet, iedereen die leider speelt/wilt spelen doet het voor zijn stam. Dat je ooit verkeerde keuzes maakt is menselijk en als mensen je een slechte leider vinden zat je niet op die functie. Respect to all the leaders!
Meest overschatte stam: Niemand is meer overschat, denk dat de wereld wel duidelijk weet wat beide stammen kunnen.
Meest onderschatte stam: Red. Als EX-Adios lid weet ik dan Red bij ons altijd werd overschat. We dachten altijd dat we hun wel konden breken en dat is tot vandaag nogsteeds niet gelukt.
Meest overschatte speler: Denk dat ik hier zelf de fout in ben gegaan met
Murus en Lo. (alle spelers inbegrepen op sean na). In het begin toen we hun van koets wouden hebben, ging ik er met de volle 100% voor dat hun echt een top aanwinst waren. Dat was in het begin ook, maar toen de incs kwamen en ze ineens front hadden waren ze nogal snel weg. De spelers zelf zullen wel goed zijn, maar denk dat ze deze wereld gewoon onder gepresteerd hebben en daarom zijn ze door mij overschat.
Meest onderschatte speler: Mystery men. Dit omdat er altijd werd gezegd dat ze niet actief waren, dat ze vaak fouten maakte en dat ze makkelijk te breken waren. Dit is in mijn ogen niet waar en zeker in de Heat of the battle, hebben ze nog altijd goed gestreden en zich in mijn ogen bewezen! (heb ze zelf ook altijd goed onderschat!)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Toen ik deze vraag las kwam meteen
Oud-Adios in mij op. De spelers die samen met ons als DBA adios hebben gebracht tot hoe het was 4 weken geleden. De spelers die toen we 2 fronten hadden altijd bereid waren om te helpen/vv'en hoe dan ook. Verder zijn er in
Red ook zeker een paar spelers waar ik graag bij in de stam wil zitten. Misschien niet in wereld 60 maar voor de toekomst?
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: niet moeilijk :
Nua en jammer genoeg ook Shakedown8 (daan) Als ik moest gaan uitleggen waarom dan ben ik morgen nog bezig. Kort samengevat passen team DBA en NUA niet in 1 stam. Ligt niet alleen aan NUA maar ook aan DBA. Daan van shakedown8 vind ik persoonlijk jammer dat ik hem hier neer heb moeten zetten. Ik kende hem van 0v3rl0rd waar ik veel respect voor heb opgebouwd. Door ons besluit om Adios te verlaten die hij niet kon waarderen hebben we nu een soort van haat naar elkaar opgebouwd. Jammer maar helaas.
Mooiste speler naam: Mooiste heb ik niet, wel de leukste:
Intern Ior De eerste keer dat ik die naam las moest ik wel even glimlachen ja! Leuke naam dit!
Mooiste stam naam: DBA Spreekt voor zichzelf toch?
(vind deze wereld niet echt een mooie stamnaam zo 1-2-3 dus dan maar mijzelf)
Het tofste topic: Ben geen AF fanaat dus dan maar
GA
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: NUA Vaak genoeg gehoord dat ze super goed zijn en de wereld helemaal aankunnen. Eerst zien dan geloven en misschien hebben ze gelijk, maar in mijn ogen zijn de gewoon een stelletje WanneBe's
Meest belovende speler voor de toekomst: Team DBA laat je hoorreeennnn!!!
Meest belovende stam voor de toekomst: Blue De meest belovende stam is de kleur van mijn eerste woord als antwoord op deze vraag
(You see what i did there?
)
Mooiste profiel foto van spelers: Ben niet zo van het profielen bekijken dus kan hier geen goed antwoord op geven
Mooiste profiel foto van stammen: DBA Thanks
@Cryptic Je hebt er een pracht plaatje van gemaakt!
Grootste blunder: R2W van Koets naar Adios.
Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen.