DeletedUser69389
Guest
Waarom zou ik een GA gaan maken?En weer keiharde kritiek krijgen? Nee danku.
Laat dat maar aan de echte pro's zoals Martijn over![]()
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Waarom zou ik een GA gaan maken?En weer keiharde kritiek krijgen? Nee danku.
Laat dat maar aan de echte pro's zoals Martijn over![]()
Waarom zou ik een GA gaan maken?
Die heb ik een poosje terug nog gedaan. Plus ik weet daar te weinig voor. Ik zal er binnenkort wel eentje op 59 doen.Omdat je over wat alles wat hier gebeurt wel een mening hebt en uitspreekt. Dan ben ik wel benieuwd naar een lijstje vanaf jouw kant.
Ik zal ook nog wel lijstje gooien binnenkort.
Ik zal nog wel eens een GA lijst maken.
Jij krijgt al evenveel likes voor het aankondigen van het maken van een GA lijst als ik krijg voor een uitgewerkte GA lijst. Wie koop jij om?![]()
Jij krijgt al evenveel likes voor het aankondigen van het maken van een GA lijst als ik krijg voor een uitgewerkte GA lijst. Wie koop jij om?![]()
Mijn aankondiging is gewoon al beter geschreven dan jouw lijstje.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: niet moeilijk : Nua en jammer genoeg ook Shakedown8 (daan) Als ik moest gaan uitleggen waarom dan ben ik morgen nog bezig. Kort samengevat passen team DBA en NUA niet in 1 stam. Ligt niet alleen aan NUA maar ook aan DBA. Daan van shakedown8 vind ik persoonlijk jammer dat ik hem hier neer heb moeten zetten. Ik kende hem van 0v3rl0rd waar ik veel respect voor heb opgebouwd. Door ons besluit om Adios te verlaten die hij niet kon waarderen hebben we nu een soort van haat naar elkaar opgebouwd. Jammer maar helaas.
Zou niet zover gaan als haat, maar meer als sterk meningsverschil.
In deze fase verlaat je stam niet, maar los je interne gezemel op en ga je er gwn samen voor.
Dan kan je in het verleden nog zoveel gedaan hebben voor Adios, maar ik vind geen excuus om er als eerste de brui aan te geven.
Favoriete forum poster: -
Meest belovende speler voor de toekomst: Team DBA laat je hoorreeennnn!!!
Mooiste profiel foto van stammen: DBA Thanks @Cryptic Je hebt er een pracht plaatje van gemaakt!
Ik gebruik het niet als excuus. Ik speel dit spel voor mijn plezier, mijn plezier ging eraf op het moment dat ik hoorde dat KOETS overkwam. Ik heb nog gewaarschuwd dat dat killing zou zijn. Kijk waar we nu zitten. Het is niet voor niets dat niet 100% van adios er meer is sinds koets er is hè![]()
Ik gebruik het niet als excuus. Ik speel dit spel voor mijn plezier, mijn plezier ging eraf op het moment dat ik hoorde dat KOETS overkwam. Ik heb nog gewaarschuwd dat dat killing zou zijn. Kijk waar we nu zitten. Het is niet voor niets dat niet 100% van adios er meer is sinds koets er is hè![]()
Nah ... jij had bezwaar tegen 1 speler in het bijzonder.
De dag dat bekend werd dat ze zouden komen sprak jij de spelers aan die behoorlijk tegen waren .
Jij vond het onbegrijpelijk dat iemand bezwaar kon hebben terwijl je de dagen daarvoor in de gesprekken met mij privé je afgunst liet blijken tegen ze
En daar was je niet de enige in wat mijn besluit makkelijker maakte om per direct te stoppen in Adios.