Golden Awards

Reactiescore
3.457
Zeer spijtig om te horen dat hij lastige prive situatie heeft maar om hem speciaal te benoemen na die actie vind ik wel beetje frappant.
Ik heb gezien wat Kenneth voor de stam heeft gedaan .zonder Kenneth was er geen Adios namelijk.
Zijn grenzeloze geduld,zijn tijd die hij in de stam stak,zijn tijd die hij in vv’s Stak ,jij vind dat na het versturen van een support we dat allemaal niet meer mogen benoemen ?
Wanneer ik dan lees dat een Jonah zich dan opwerpt als “ redder” van Adios dan reageer ik ja,vind dat ook niet zo raar tbh.
 

DeletedUser76269

Guest
Ik heb gezien wat Kenneth voor de stam heeft gedaan .zonder Kenneth was er geen Adios namelijk.
Zijn grenzeloze geduld,zijn tijd die hij in de stam stak,zijn tijd die hij in vv’s Stak ,jij vind dat na het versturen van een support we dat allemaal niet meer mogen benoemen ?
Wanneer ik dan lees dat een Jonah zich dan opwerpt als “ redder” van Adios dan reageer ik ja,vind dat ook niet zo raar tbh.

Het streept wel dingen weg ja ;). Maar voor het eerst voel ik me vereerd dat ik genegeerd word ^^.
 

DeletedUser79168

Guest
Volgens mij wordt dba toch wat overprezen. Meer bepaald Jonah. De enige speler die iets deed voor de stam gedurende de hele mid en early game was Sherwin. Daarna kwam Pieter er ook bij die veel vv's draaide. De opmerkingen die hier komen zijn voor meerdere spelers toepasbaar. In mijn ogen hebben accounts als rage parrot en punkerke minstens evenveel gedaan als dba.
 

DeletedUser79168

Guest
Alle acties werden geleid door rbc tot de mid game daarna werden we idd inactief o.a door het recruitbeleid.
 

DeletedUser78491

Guest
Grootste stab? Een support ingediend ? Ga toch heen man !
Dus je vind je eigen stamgenoot ook een stabber?
Duidelijk dat jij nog geen grote stab heb meegemaakt ,Check forum w43 dat zijn pas grote stabs.

r/gatekeeping
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind het ongelovelijk dat een account RBC hier zo neergezet wordt,ik heb een tijdje mee mogen draaien op dit account en had binnen 1 dag al door dat dit het drijvende kracht was van Adios. talloze vv's werden er aangenomen,niemand die ook maar zelf initiatief nam om een aanval in te zetten altijd bij RBC aankloppen. Ik snap werkelijk niet dat jij ze zo uitkotst nu.
Als er om vv werd gevraagd werd het meteen stil in de chat en was het RBC die weer aannam.

Ik vind het typerend dat jullie account ineens zo agressief reageerd op het account RBC.
Van mij krijgen ze alle respect,in het bijzonder kenneth die talloze nachten heeft opgegeven voor het draaien van de vv.s.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/golden-awards.200160/page-26#post-6256138

Sluit ik mij bij aan. Heeft Et Murus Magnificum ook een paar maal keurig uit de brand geholpen.

Heb niet voor niets eerder een lijst gemaakt met rbc toen wel als beste uitgekomen, dit omdat dat destijds voor mij de waarheid was en zo maak ik nu een tijd later weer een lijst wat voor mij de tijd NU aankaart. Rbc is gevallen door inactieve mensen enkel jer die echt zijn best deed voor de stam en het account rest van de spelers allemaal weg, dan ga ik toch niet zeggen dat die de beste zijn maar dan mag ik toch best zeggen dat mij dat teleurstelde. Met jer zou ik later zeker weer in de stam willen zitten de overige rbc spelers zeker niet, kenneth heeft voor mijn gevoel gevaalt toen kenneth het gevoel had dat de wereld niks meer zou worden zoals meer mensen in adios hadden zijn ze gaan stoppen of minderen, dat vond ik dus tegenvallen voor een leider . Maar over VV gebied heb je zeker gelijk er is veel VV gedraaid door rbc en ze waren ook echt goed bezig vandaar mijn vorige lijst met hun wel als beste maar nu nee zeker niet.

Meningen kunnen veranderen naar mate er dingen gebeuren, wil niet zeggen dat ik ze nu slecht vind hoor !!

Gr J

Simpelweg wansmakelijke aanval richting Kenneth. Ik ben ook niet de grootste kameraad van hem. Maar na wat ik van Jeremy hoorde over zijn situatie is het volstrekt normaal dat die is gekapt. Sterker nog. Ik zou serieuze vraagtekens zetten bij zijn persoon indien hij over actief zou spelen en doen alsof er niets aan de hand is. Want waar hij nu doorheengaat wens je je ergste vijand nog niet toe.

Voor de rest sluit ik mij ook aan bij de reactie van @The Rainbowchicks .
 

DeletedUser77289

Guest
Enige wat ik hier kom zeggen is hoe het jammer is dat bepaalde mensen hier kritiek komen geven op andere spelers hun "rennen" terwijl ze enkele dagen / weken hiervoor hetzelfde doen en zichzelf eerst bestempelen als "strijder van Adios".

Ik ben het eens met Inge en het was duidelijk hoe RBC early/mid game hét account van W60 was. Ikzelf ken de persoonlijke situatie van Kenneth niet maar ben van mening dat wélke persoonlijke situatie dan ook, dat altijd moet voor gaan op dit stomme spelletje. Als iemand iets neer zet op een wereld mag dat niet vergeten worden met 1 (jammere) actie.

Jonah & Sherwin hebben altijd enorm veel respect van mij gekregen echter is dit om verschillende redenen weer zo goed als weg gegaan. Meer bepaald dat van Jonah; als ik zie hoe hij hier te keer gaat over spelers die Adios "in mijn tijd" mogelijk hebben gemaakt en bij elkaar gehouden hebben kan je voor mij geen respect krijgen. Dit terwijl je zelf de persoon bent om de stam (de stam waarvoor je jezelf nomineert als beste stamspeler) te leaven wanneer het even tegen zit.

Als jij dan toch verwijst naar hoe meningen kunnen veranderen kun je jezelf toch echt niet op de lijst van beste stamspeler zetten gezien je net die stam geleaved bent.
 

DeletedUser79415

Guest
Jullie lezen het helemaal verkeerd, ik geef aan dat ik niet wil spelen met de mensen op rbc die vroegtijdig weg zijn gegaan. Ik zeg dat ik graag nog eens met jeremy wil spelen, dat bijvoorbeeld Inge zich aangesproken voelt jammer dan is niet persoonlijk naar alle 10.

Ik zeg ook dat ik het jammer vind dat rbc gevallen is door inactiviteit terwijl dit account zo goed draaide en mooie acties had, veel vv draaide en een van de parreltjes was op w60 (lees vorige GA lijst). Ik ben enkel van mening dat je met de tijd een andere GA lijst kan maken over het heden.

Dat sommige mensen dit zwaar opvatten vind ik jammer, ik heb nooit gezegd dat wij/ik adios heb gered ik heb enkel aangegeven dat wij door dik en dun gingen.. indd Sherwin heeft enorm veel voor DBA gedaan en indd pieter heeft super veel vv gedraaid niet voor niets dat ik niets liever wil dan met hun spelen omdat ze prachtige spelers zijn.

Ben ik de beste of goed nee ik ben gewoon een gemiddelde speler die doet wat die moet doen en zorgt dat die er is voor zijn account en zo veel mogelijk voor de stam je hoort mij niet zeggen dat ik de beste ben ik zeg enkel dat team DBA wel goeie invloeden heeft gehad en goed speelt.

Ik wil verder helemaal niet in discussie om een GA lijstje en sorry dan dat het jullie irriteert of misschien zelfs pijn doet dat ik dan zo praat over rbc maar ik ben ook heel positief geweest over rbc in de tijd dat dit verdiend was.

Nogmaals rbc had een goede basis maar is uiteindelijk gevallen en ik kan daar dan best wat over zeggen, sorry dat jullie dan boos of geïrriteerd raken dan kan je beter mijn vorige GA lijstje lezen dan vrolijk je misschien weer op maar dat was het verleden en dit is het heden.

Gr J
 
Reactiescore
3.457
hier wil ik eerst zelf van maken goeie stam speler en zeker niet beste... DBA, altijd deff geven, altijd clears gooien, altijd fakes droppen zo veel mogelijk vv's aangenomen en adios altijd bij elkaar gehouden

Adios altijd bij elkaar gehouden lol
Slechte leider: Kenneth

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: alle spelers van rbc (10 stuks zaten daar geloof ik allemaal

Misschien moet je je stukje eens nalezen en gaan bedenken waarom je zulke reacties krijgt.

Oh enne ik voelde me zeker niet aangesproken dat je niet met mij in 1 stam wilde spelen als je dat denkt.
Mensen mogen best een ego hebben maar wel een terechte ego,aangezien jij bij de tweede hoort zal ik never nooit ooit maar 1 keer in mijn hoofd halen om met jou te spelen in een stam.
Mensen die zichzelf boven anderen stellen zonder ook maar iets noemenswaardig te hebben gedaan.

Maareh succes verder op w60,hoop dat je er nog veel plezier uithaalt.
 

DeletedUser79415

Guest
Adios altijd bij elkaar gehouden lol




Misschien moet je je stukje eens nalezen en gaan bedenken waarom je zulke reacties krijgt.

Oh enne ik voelde me zeker niet aangesproken dat je niet met mij in 1 stam wilde spelen als je dat denkt.
Mensen mogen best een ego hebben maar wel een terechte ego,aangezien jij bij de tweede hoort zal ik never nooit ooit maar 1 keer in mijn hoofd halen om met jou te spelen in een stam.
Mensen die zichzelf boven anderen stellen zonder ook maar iets noemenswaardig te hebben gedaan.

Maareh succes verder op w60,hoop dat je er nog veel plezier uithaalt.

Met bij elkaar houden bedoel ik de 4/5 accounts dus ook wij die er mede voor hebben gezorgd dat er doorzettings vermogen bleef.

Kenneth slechtste leider, nou misschien niet slechtste want kenneth is zelf een goeie speler met mooie acties en veel vv maar qua leiding geven was IK persoonlijk niet altijd van mening dat die keuzes de beste keuzes waren en toen adios slechter ging was kenneth opeens weg oké ik hoorde dus dat dit door privé kwam en heb dus al gezegd dat ik dat terug neem dj’s slechtste leider nee maar of ik persoonlijk altijd tevreden was nee netzoals jij niet met mij blijkbaar om een lijstje.

Ik vind niet dat ik een hoge ego heb als ik beste stamspeler door kras en duidelijk zeg goeiestam speler, vind dat we/ik aardig ons best hebben gedaan voor adios .

Indd vervolgens zet ik mijzelf bij grootste ego omdat je dat misschien niet hoort te zeggen maar het mag gewoon toch?!

Anyway bedankt voor je succeswensing, ik ga zeker mijn best blijven doen en wie weet tot een volgende :)
 

DeletedUser79415

Guest
Wat is het nu?
Prachtig voorbeeld van een lijstje maken om wat de buitenwereld denkt en niet vanwege je eigen denkwijze.
Dank u

Jij vertelt mij nadat ik het lijstje heb gemaakt over het privé leven van kenneth, ja dan is mijn mening niet helemaal correct dus zeg ik “misschien niet slechtste”
Enkel ben IK persoonlijk niet altijd fan geweest van alle keuzes.
Daarbij zeg ik nog dat kenneth een goeie speler is met leuke acties en veel vv ...

Edit: had rbc vorige keer bij beste speler omdat het account top was maar dat is nu niet meer zo, toen er op hoogte punt 5 mensen actief speelde, goeie acties waren veel inzet en enorm veel vv was het account gewoon goed maar laatste tijd was enkel jer er nog die van mij veel respect verdiend. De rest is vroegtijdig gestopt en dat kan bedoel waarom niet maar ik mag dan toch best mijn mening geven?!?!?

Dan nog maals omdat je het misschien njet helemaal snapt, ik neem terug over kenneth dat hij de slechtste leider is maar ik persoonlijk stond niet altijd achter de keuzes verder heeft kenneth het goed gedaan en betreur ik het gebeuren in privé leven!!!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Was ook een fout van IJKYO, dat is ook al aangegeven.
Persoonlijk vond ik dat lang niet even schokkend als wat Kenneth probeerde / hoe ermee omgegaan zou worden dus ik ben het niet eens met dat het even erg zou zijn.
 
Reactiescore
853
Beide gevallen hebben niets met een stab te maken, een stab is namelijk iets heel anders.. o_O
 
Reactiescore
3.457
411C97F4-4740-4919-A3A0-9AFDEF55180C.jpeg Het verlinken van je eigen stam,doorgeven van cruciale info aan de vijand( bv het direct doorgeven dat een bg is beindigd die je eigen stam vol zette met deff)
Het moedwillig infiltreren in de stam van de vijand .
Ik noem maar even wat voorbeelden;-)

Het indienen van een support omdat de vijand zich verlaagt tot schelden valt alles behalve onder een stab.
 
Bovenaan