Golden Awards

Discussie in 'Wereld 57' gestart door .Sun Tzu., 17. sep 2017.

Deel Deze Pagina

1. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe wil je het ooit oplossen? Tis niet alsof het makkelijker word voor jullie

2. Alex Lannon.

Alex Lannon.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    217
    moeilijk gaat ook, dat weet mister intern aka danny misschien niet :p

3. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik verlies iig geen dorpen aan rim stammetjes/noob stammetjes ;)

4. mattyy666

mattyy666

Lid geworden:
    13. jan 2009
    Leuk Bevonden:
    8
    Beste account: Puur afgaand op de statistieken zou nomineer ik hier het account "Seduced By Lies". De ODD ranglijsten van alle Beats! spelers liggen in mijn ogen te laag om ze hier objectief gezien voor te kunnen nomineren op dit moment. Hoewel Seduced by Lies op geen enkele OD rang de lijst aanvoert zijn ze het meest van iedereen consistent aan de top te vinden. Vandaar deze nominatie.

Beste stam: Hoewel het in mijn ogen makkelijker is om Exp weg te spelen dan de stammen waar Beats aan grenst vind ik toch dat Fusion net iets meer heeft laten zien dan Beats. Opinio heeft nog geen grootschalige acties gedaan zover ik weet, eerder de eigen cluster gedicht. De aanvallen op DGM nu de laatste dagen zijn verre van genoeg om te concluderen dat dit de beste stam van W57 is. Vandaar de nominatie voor Fusion.

De beste stam speler:
    Ik ken de accounts van deze wereld niet echt persoonlijk dus wordt het moeilijk om hierover te oordelen, aangezien je nooit exact weet hoe andere spelers binnen een stam functioneren. Dan maar ondanks de controverse aan het begin van deze wereld account "Archer Maximus" nomineren dankzij een prachtige ODS score.

Het grootste ego:
    De mensen met een groot ego zullen dit van zichzelf wel al weten ;)

Beste leider: Geen ervaring met andere leiders op dit moment, dus nomineer graag "A Wealth of Knowledge" voor doordachte planningen en een goed aanspreekpunt te zijn.

Slechtste leider: /
    Meest overschatte stam: Niet dat iemand ze overschat, maar ik denk dat er wel meer tegenstand en minder blunders van "Exp" verwacht werden. Van solid top 5 stam tot dorpen verliezen aan stammen als WST, om nog maar te zwijgen van rekruteringen Crazy Duo en Volbeat4ever.

Meest onderschatte stam: "-LW-" is en blijft de dark horse van W57 voor mij. Als ik hen vergelijk met Exp, ook in de rim maar aan de andere kant van de wereld zie ik dag en nacht verschil.

Niet dat ze geschat worden maar ik ga de leden van Desjaak, ODA en DGM hier toch even nomineren voor het vormen van "DGM-W" en "DGM-O" wat in mijn ogen ogen aan een serieus gebrek in skill en inzicht getuigt.

Meest overschatte speler: "San-der", rang 2 met ODA rang 35? Een beetje geïnternd denk ik dan...

Meest onderschatte speler: een account als "A Wealth of Knowledge" gaat het nog veel hoger schoppen dan dan ze nu staan lijkt mij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aangezien ik hier niet echt iemand ken pas ik het aan naar: "In welke stam had je nog graag willen zitten" en dan ga ik toch de jongens van "-LW-" nomineren. Lijken me leuke spelers met genoeg kwaliteit.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Volbeat4ever

Mooiste spelers naam: "Incomming Raspberry Pi"

Mooiste stam naam: "Communis Opinio"

Favoriete forum poster: "Johny English",
    filmpjes over Fusion kan ik wel waarderen.

Minst favoriete forum poster: /
    Dikste wannabe op het forum: /
    Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: "San-der", lekker simpel gehouden

Mooiste profiel foto van stammen: "-LW-"
    Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen
    Meest belovende speler voor de toekomst: Zie "meest onderschatte speler"
    Meest belovende stam voor de toekomst: /
    Grootste blunder: Een speler die zijn def troepen wegstuurt en ondersteunt met een Full clear. Dat had ik nog nooit gezien.
    Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het AF wat levendig houdt.
    Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dontlookback, Kamelenkweker, Darkcealin, Saturn, forsdare.

mathb en JustInWebs vinden dit leuk.
  5. Power of Knowledge

Power of Knowledge

Lid geworden:
    5. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    16
    Thanks voor snel een nieuw lijstje waar ik om vroeg!
    Hoop dat de vaart er nu zo in blijft zitten :)

mattyy666 vindt dit leuk.
  6. Farmox

Farmox

Lid geworden:
    1. aug 2010
    Leuk Bevonden:
    161
    @Power of Knowledge, leuk lijstje maar weinig objectief vind ik. Je nomineert je stammen op basis van statistieken terwijl bv Opinio nog niet zolang bestaat. Ik vind niet dat Opinio op 1 hoort te staan maar dat is echter een simpele mededeling. Ik deel je mening dat Fusion op dit moment er het beste voor staat.

Verder geef je alle credits van het account en stam aan Theo terwijl ik er zeker evenveel werk heb ingestoken. Het klikte goed tussen Theo en mij en ik ga hem zeker niet bekritiseren. Ik vind het oprecht jammer dat hij gestopt is maar dat betekent geen verzwakking voor het account. Blijkbaar ken je me niet en ik kan alleen maar zeggen dat dat erg jammer is.

Je meest belovende accounts zijn eigenlijk gewoon je stamgenoten terwijl je je tunnelvisie toch wel wat zult moeten openstellen. Ik ben bijvoorbeeld niet echt onder de indruk van Umur zijn spel. Het is een prima en degelijke speler maar om dan te zeggen dat het smullen wordt tegen Opinio is wat overdreven.

Het probleem met deze lijstje is dat ze vaak subjectief worden opgesteld met de bedoeling elkaar hol zo diep mogelijk uit te likken.

Gegroet!

7. SC Beast.

SC Beast. Tribal Wars Team Forum Mod

Lid geworden:
    5. apr 2012
    Leuk Bevonden:
    309
    Land:
    mattyy666 vindt dit leuk.
  8. Power of Knowledge

Power of Knowledge

Lid geworden:
    5. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    16
    Punt 1: Opinio heeft nog niets laten zien wat echt indruk op me heeft gemaakt en mijn lijstje is een lijst van dit moment oftewel daarom staan ze er logischerwijs niet in. Zou ik over 6 maanden dikke stats zien en dan een lijstje maken dan ziet die er logischerwijs anders uit!?

Punt 2: Geef niet alle credits aan Theo, snap ook wel dat het als team gaat, maar ken enkel Theo (weet je naam niet eens) dus beetje lastig credits geven. Vond en bedoelde dit dan ook totaal niet aanvallend naar de evt andere speler(s) op het account :D:oops:
    Daarnaast zeg ik ook nergens dat het account er nu zwak aan toe is o.i.d. en heb dan ook nergens kritiek over je geleverd.
    Fijn dat je een leuke kerel bent en uit je woorden maak ik op dat je vindt dat je het spelletje kan ik zou zeggen laat 't zien :)

Punt 3: Tunnelvisie? Ik vind andere accounts ook zeker goed echter zie ik ze niet direct grote sprongen maken. Doel hier overigens met name op LW zijn ook de enige die iets voor elkaar krijgen atm.
    Daarnaast heb ik LW ook zat complimenten gegeven dus om nu te zeggen dat ik enkel voor mijn stamgenoten ga (doordat ik er daar 3 noem), een tunnelvisie heb en heel mijn lijstje als subjectief te beoordelen vind ik niet terecht.
    Verder is het daarnaast mijn lijstje dus laat het ook bij deze reactie vindt er van wat je wil.

Daarnaast als je me zou kennen weet je dat ik niemand zijn hol lik, credits moet je verdienen en zou hier niemand ophemelen als ze het niet verdienen!
    Snap overigens ook niet waarom je hier komt en je zo aangevallen voelt als je totaal niet genoemd wordt (wat misschien ook het probleem kan zijn). Zeg niet dat dat het is, maar je bent elders wel vaker genoemd dus hou je dan daar maar aan vast ^^

Laatst bewerkt: 14. nov 2017 om 23:26
    JustInWebs en Calamity. vinden dit leuk.