Golden Awards

DeletedUser61134

Guest
Kzal jou eens een boek delen, lezen zal je het ook!

En meestal farm is juist hoog door PP-boost, ze kopen hormonen voor paarden met de PP waardoor ze nooit stoppen met veulens uitpoepen.
 
Reactiescore
420
Wij hebben inderdaad PP gebruikt tijdens het eerste dorp en alsook om edels te maken. Ook hebben we geluk gehad met de targets en de hulp die we gekregen hebben. Alsnog is het een knappe prestatie omdat je toch moet kunnen omgaan met het PP spenderen. Nu heb ik echt goed men best gedaan op dit event en dat gaat dan weer lonen tijdens het maken van edels door GS pakketten. Ongeveer uitgerekend zal ik bij de volgende vlaggenbooster een edel of 35 erbij hebben. Dat komt neer op edellimiet 60 :)


Ik zal eens kijken om een lijstje te maken.
 
Reactiescore
2.303
nog nie gequit thorsten?
 
Reactiescore
1.367
Wij hebben inderdaad PP gebruikt tijdens het eerste dorp en alsook om edels te maken. Ook hebben we geluk gehad met de targets en de hulp die we gekregen hebben. Alsnog is het een knappe prestatie omdat je toch moet kunnen omgaan met het PP spenderen. Nu heb ik echt goed men best gedaan op dit event en dat gaat dan weer lonen tijdens het maken van edels door GS pakketten. Ongeveer uitgerekend zal ik bij de volgende vlaggenbooster een edel of 35 erbij hebben. Dat komt neer op edellimiet 60 :)


Ik zal eens kijken om een lijstje te maken.

Okay okay ik zal wel ff een bank overvallen, moet toch #1 rimmer zijn
 
Reactiescore
533
Nope speel 2 werelden :eek:
En je kan multitasken
giphy.gif

slow-clap-james-van-der-beek
 
Bovenaan