Beste account:
I thought she was 18
Deze heren stonden tot voor kort te laag voor wat ze echt kunnen. Na maandenlang bijna stil te hebben gestaan hebben ze vorige week eindelijk hun slag kunnen slaan. Als heersers harkten ze de dorpen van
Chef roadkill binnen. In die maanden dat ze stil stonden hebben ze menig account geholpen/gered met het defwerk wat ze daar verrichten. Dat doen ze overigens nog steeds. De kwaliteit en bevlogenheid waarmee deze spelers kunnen deffen en aanvallen is haast niet te volgen. Echte toppers.
Demarkie
Ook deze heren die zelfs maar met 2(?) een frontaccount kunnen draaien verdienen mijn respect. Na een aantal keren een flinke massa te hebben geincasseerd waarbij ze soms verliezen leden die ze vervolgens ook wel weer terugpakte. Uiteindelijk erg slim geanticipeerd op de stammassa van
GOD. Uit mijn tijd bij
Real weet ik nog dat ze erg veel geduld moesten hebben met het pakken van dorpen door uiteenlopende redenen. Er zijn genoeg andere accounts die in die tijd van incasseren en niet de mogelijkheid krijgen om te groeien inactief waren geraakt, maar het doorzettingsvermogen en natuurlijk de skills werpt nu zijn vruchten af.
Beste stam:
Ik denk dat degene die hier niet hoort te staan
Lost. is. Een echte krachtmeting tussen
GOD en
Hunt. is er nog niet geweest (helaas), maar dat is ook nog niet echt mogelijk door het onmogelijke front tussen deze 2 stammen. Ik verwacht hier wel een mooie strijd aangezien mijn vermoeden is dat beide stammen gelijk staan aan elkaar.
Hunt. heeft meer kwantiteit en naar mijn idee compenseert
GOD dit door overactief te zijn. Helaas is
Lost. (voorlopig) afgehaakt in de 3 strijd. Na de val van
Chef Roadkill is
Lost. niet veel meer helaas. Het lijkt wel alsof het uit elkaar valt als los zand. Ik hoop dat de overige accounts er nog wel een mooie strijd van willen en gaan maken. Al lijkt het alsof
Lolaapje100 (wie neemt uberhaupt iemand aan met zo'n naam...) nu ook dorpen aan het verliezen is.
De beste stam speler:
I thougt she was 18 om dezelfde reden die ik hierboven ook al heb vernoemd, altijd bereid om vv te draaien en heeft geduld met wat betreft het edelen.
Pikachu ik weet niet of de andere spelers van dit account ook zo zijn, maar als Umur zich boos maakt draait hij van een hele stam de vv en doet dit ook niet echt bepaald onverdienstelijk. Communicatief laten ze iets te wensen over, maar dat is algemeen bekend.
Het grootste ego:
Iedereen die zowel hier en ingame van alles roept, conclusies trekt uit vage vermoedens en deze voor waar aanziet en geen zelfreflectie heeft en dus ook nergens op terugkomt. Voel je je aangesproken? Dan heb ik het zeker over jou.
Beste leider:
Lost. valt uit elkaar dus de leiding daar is niet het best.
GOD heeft geen leiding en boekt flinke vooruitgang, misschien is dit juist de beste leiding. Maar ik blijf het toch knap vinden hoe Jelle 2.0 binnen
Hunt. de leiding heeft. Volgens mij doet hij dit solo, maar daar ben ik niet zeker van. Ik heb toch aardig wat ervaring opgedaan met de accounts daar en laten we zeggen dat er veel mensen zijn met een sterke eigen mening. Als je dit bij elkaar weet te houden doe je het toch best goed als leiding.
Slechtste leider:
Ik zou hier toch echt Nicolas van mijn eigen account
QQEEZZ neer willen zetten. Hij in combinatie met de heren van
San-def was nou niet echt bepaald een gelukkige match. Misschien had Nicolas naar het advies van zijn co's moeten luisteren of misschien was het vooral de combinatie met
San-der die het tot een slechte leiding maakte. Achteraf denk ik zo dat Nicolas en van
San-der vooral Sander en Imre ongeveer op dezelfde manier een discussie aangingen, met een gestrekt been en niet toe willen geven, het tot een slechte combinatie heeft gemaakt.
Meest overschatte stam:
Ik dacht eigenlijk dat er geen enkele stam overschat was, maar gezien de recente ontwikkelingen zou ik hier toch
Lost. neer willen zetten. Puur om het feit dat het lijkt alsof ze nu ineens uit elkaar vallen.
Meest onderschatte stam:
Onderschat wordt er niemand meer.
Meest overschatte speler:
Ik had
Chef roadkill altijd heel erg hoog zitten. Hij heeft het vroeg in het spel al steeds uit moeten houden tegen grote stammen om zich heen en hield zich keer op keer staande. Daarom had ik ook niet verwacht dat wij hem snel zouden kraken. Een dorpenverlies bij de laatste massa zou erg normaal zijn geweest, maar de uitkomst zoals hij nu is had ik totaal niet verwacht. Misschien toch overschat.
Meest onderschatte speler:
Ik hoop dat jullie alle spelers van
GOD onderschatten, maar dat zal wel niet. Persoonlijk onderschat ik niemand meer in deze fase.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De oude boys van
LW, I thougt she was 18 en Johnny English. Daarmee wil ik de wereld winnen. Verder kan ik
Stylomocro en
BloodyChickenAssault ook wel waarderen dus die mogen er ook bij.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Pikachu, maar dat is puur communicatief.
The coon tenzij de oude spelers weer terugkomen. Iedereen met een kinderachtige naam zou ik ook niet willen. En iedereen die eigenbelang voor het stambelang stelt, hier kan ik ongelooflijk slecht tegen.
Mooiste spelers naam:
Quid Pro Quo
Mooiste stam naam:
Echoes of the Lost Tribe
Favoriete forum poster:
Mensen die een nette discussie voeren of iets zo ontzettend sarcastisch brengen dat er serieus op gereageerd wordt.
Minst favoriete forum poster:
Iedereen die een grote bek heeft, maar geen argumenten of feiten en vervolgens geen discussie wil aangaan. En mensen die door blijven gaan over andere werelden. Dit blijft toch echt het forum voor w57. Iets een keer aanhalen wat een ander beeld kan werpen op bepaalde gebeurtenissen mag en is goed.
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
Alles wat Daan gemaakt heeft.
Mooiste profiel foto van stammen:
Ik kan de nieuwe profiel foto van
GOD erg waarderen.
Mooiste actie van de wereld:
Na natuurlijk de actie van
QQEEZZ om alle 550 clears op 1 dorp in de buurt van
San-def te gooien vind ik de laatste massa van
GOD op
Chef roadkill een erg mooie actie.
Meest belovende speler voor de toekomst:
/
Meest belovende stam voor de toekomst:
/
Grootste blunder:
Iemand die 2 keer deze fout maakt, kan zo even niks bedenken.
Voor wie heb je nu echt respect:
Jelle van
BloodyChickenAssault, Bob en Tuur van
Johnny English, Kees en Jordy van
I thought she was 18, Daan van
Rise Against, Laurens (speelde op
Spyronamic nu helaas niet meer hier) en natuurlijk mijn eigen co's.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
San-def, mijn eigen co's en de jongens van het oude
LW.