Golden Awards

Reactiescore
533
Beste account: Hiervoor zal ik een top 3 hanteren:
1. QQEEZZ
Menig persoon zal zijn wenkbrauwen nu tot bovenaan zijn hoofd hebben staan door het fronsen, maar laten we nu even voor een momentje eerlijk zijn met zijn allen. Ze hebben al voor een zeer lange tijd de top 1 / 2 spot in handen en inmiddels kan ook niet meer gezegd worden dat ze totaal geen tegenstand hebben gehad. Daarnaast is het een super actief account met ervaren spelers en ik zie ze de top 3 dan ook niet zomaar verlaten.

2. ..Pikachu
Een goed bezet account met in principe 2 nachters en dan nog iemand die veel op vakantie gaat, klinkt al meteen als een topteam als je het mij vraagt.
Iedereen zal inmiddels weten dat de onuitputtelijke bron van energie op het account is teruggekeerd in de vorm van Umur en hij heeft de afgelopen week / weken al menig vv's in zijn handen geschoven gekregen. Daarnaast staan de andere 2 spelers ook niet stil en als het aan hen ligt zie ik ze dan ook zeker in de top 3 blijven hangen. Kleine tip: Umur let op je uitlatingen in de wereldchat xx

3. Seduced by Lies
Ik wil dit account hier het voordeel van de twijfel geven en de laatste plek binnen mijn top 3 aan hen geven. Er is op dit account veel gestreden voor dorpen echter is dit de laatste tijd enigszins afgenomen en daarnaast is het ook massaal bb's aan het front gaan edelen. Voor spelers die zichzelf als bovengemiddeld goed zien niet bepaalde een actie die dit ook uitwijst. Desondanks blijft het een account met een goed gemotiveerd team en de nodige ervaring en mochten ze aan het front van Hunt of GOD weten door te breken kunnen ze een lekkere groei pakken.

De beiden accounts van Hunt binnen de top 5 hebben naar mijn mening te weinig te verwerken gekregen op verdedigend vlak, laat staan een deel van het geïntern.

Beste stam: Ga ik geen uitspraak over doen, alle stammen hebben iets leuks laten zien op offensief en / of defensief vlak de afgelopen week / weken en simpelweg het wegspelen van één speler of één stam maakt voor mij de ene stam niet per se beter dan de ander. Hoe gek dit allicht ook klinkt.

De beste stam speler: Ik kan niet in andere stammen kijken (helaas dan wist ik nog meer dan ik al weet), dus ga ik hier gewoon de mensen uit mijn eigen stam allemaal benoemen. Kan gezien worden als egoïstisch, desondanks denk ik dat iedereen weet dat alle spelers binnen GOD voor elkaar door het vuur gaan en het een actieve rotbende is.

Het grootste ego:
Kom hier niet om mensen onnodig zwart te maken tenzij ze dat echt verdienen.

Beste leider: Denk dat er veel leiders op deze wereld zijn die toch hebben laten zien een goed leider te (kunnen) zijn. Art (voorheen op IT) heeft laten zien wat goed leiding geven is, Justin is teruggekomen en heeft de stam er enigszins bovenop gekregen wat toch een leuke prestatie is.
Hunt / Real / Beats! bestaat al zo lang en er zijn vele wisselingen in leiders geweest daar, maar ze bestaan nog altijd. Dat zegt genoeg.

Slechtste leider: Een leider is iemand die initatief durft te nemen, zelfs wanneer je dan keihard op je bek gaat heb je iets gedaan wat menig ander persoon je niet had nagedaan. Velen zijn te bang om te proberen en hun reputatie te schaden, daarom respect voor ieder die de rol durft op te pakken.

Meest overschatte stam: Op het moment beschouw ik niemand meer overschat

Meest onderschatte stam: Hunt, hebben recent leuke acties laten zien. Ze waren even van de radar maar toen zeiden ze: "Hallo, we zijn er nog!"

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Onderschatten is een bedrog voor jezelf en zal je waarschijnlijk in de toekomst nog leuk komen te staan, ik raad persoonlijk dan ook aan niemand te onderschatten. Natuurlijk heb ik dit forum enigszins in de gaten gehouden en zag vaker staan dat ITSW18 nog niks bereikt heeft. Ze bestaan echter nog steeds, en hebben hoogstwaarschijnlijk meer vv's gedraaid dan de personen die destijds met de vingers durfden te wijzen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met iedereen. Sommige personen kunnen zelfs bij mij het bloed onder de nagels vandaan halen, maar iedere persoon is anders en verdient een aparte aanpak. Met die aparte aanpak weet ik zeker dat ik bij iedereen in de stam zou willen zitten (mits ze actief zijn, niet individueel ingesteld zijn en een leuke babbel hebben).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: N.v.t.

Mooiste spelers naam: Audere est Facere.

Mooiste stam naam: Echoes of the Lost Tribe (Lost).

Favoriete forum poster: Iedereen die in staat is de tijd te nemen voor een post en deze kwalitatief te onderbouwen.

Minst favoriete forum poster: Mensen die enkel praten om maar te praten.

Dikste wannabe op het forum: Heb hier al eens uitspraak over gedaan, het is enigszins beter geworden maar kan zeker nog wat beter.

Dikste wannabe in het spel: N.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers: Vind die van mezelf wel leuk eigenlijk en geen zin om ze allemaal te bekijken. 659 spelers is aardig wat om te bekijken.

Mooiste profiel foto van stammen: Lost, Maarten kickt me waarschijnlijk uit de designerchat anders :S

Mooiste actie van de wereld: Iedere actie is een mooie actie, het toont namelijk initatief en durf. Je weet de uitkomst nooit als je het niet probeert.

Meest belovende speler voor de toekomst: Iedere speler is belovend voor de toekomst als hij bijdraagt aan het collectief namelijk zijn stam.
Wanneer iedere individu zich optimaal inzet zal dit uiteindelijk het beste zijn voor het collectief.

Meest belovende stam voor de toekomst: Zijn nog 3 stammen over en verwacht dat het zo zal blijven. Leef dus vooral in het heden met je gedachten bij de toekomst. Op die manier zijn we alleen veelbelovend.

Grootste blunder: Fouten maken, maar deze niet toe durven te geven.

Voor wie heb je nu echt respect: Mijn eigen stammies, daarnaast voor Justin door het terugkeren en motiveren van stamgenoten.
Voor Umur voor de onuitputtelijke energie ondanks zijn slechte communicatie. En voor de leiding van Hunt, ik vind dat de stam er zowel qua moraal als qua daden op vooruit is gegaan!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Het leven is één groot leerproces, ik probeer dan ook te leren van iedereen en dus ook van iedere speler. Vandaar dat iedere speler stiekem het beste in mij naar boven kan halen, dit omdat ik kan leren van al jullie foute of goede beslissingen.
Mooi :)
Kon je weer niet tegen de drank Alex?
 

DeletedUser78747

Guest
Beste account:
I thought she was 18

Deze heren stonden tot voor kort te laag voor wat ze echt kunnen. Na maandenlang bijna stil te hebben gestaan hebben ze vorige week eindelijk hun slag kunnen slaan. Als heersers harkten ze de dorpen van Chef roadkill binnen. In die maanden dat ze stil stonden hebben ze menig account geholpen/gered met het defwerk wat ze daar verrichten. Dat doen ze overigens nog steeds. De kwaliteit en bevlogenheid waarmee deze spelers kunnen deffen en aanvallen is haast niet te volgen. Echte toppers.
Demarkie
Ook deze heren die zelfs maar met 2(?) een frontaccount kunnen draaien verdienen mijn respect. Na een aantal keren een flinke massa te hebben geincasseerd waarbij ze soms verliezen leden die ze vervolgens ook wel weer terugpakte. Uiteindelijk erg slim geanticipeerd op de stammassa van GOD. Uit mijn tijd bij Real weet ik nog dat ze erg veel geduld moesten hebben met het pakken van dorpen door uiteenlopende redenen. Er zijn genoeg andere accounts die in die tijd van incasseren en niet de mogelijkheid krijgen om te groeien inactief waren geraakt, maar het doorzettingsvermogen en natuurlijk de skills werpt nu zijn vruchten af.

Beste stam:
Ik denk dat degene die hier niet hoort te staan Lost. is. Een echte krachtmeting tussen GOD en Hunt. is er nog niet geweest (helaas), maar dat is ook nog niet echt mogelijk door het onmogelijke front tussen deze 2 stammen. Ik verwacht hier wel een mooie strijd aangezien mijn vermoeden is dat beide stammen gelijk staan aan elkaar. Hunt. heeft meer kwantiteit en naar mijn idee compenseert GOD dit door overactief te zijn. Helaas is Lost. (voorlopig) afgehaakt in de 3 strijd. Na de val van Chef Roadkill is Lost. niet veel meer helaas. Het lijkt wel alsof het uit elkaar valt als los zand. Ik hoop dat de overige accounts er nog wel een mooie strijd van willen en gaan maken. Al lijkt het alsof Lolaapje100 (wie neemt uberhaupt iemand aan met zo'n naam...) nu ook dorpen aan het verliezen is.

De beste stam speler:
I thougt she was 18
om dezelfde reden die ik hierboven ook al heb vernoemd, altijd bereid om vv te draaien en heeft geduld met wat betreft het edelen.
Pikachu ik weet niet of de andere spelers van dit account ook zo zijn, maar als Umur zich boos maakt draait hij van een hele stam de vv en doet dit ook niet echt bepaald onverdienstelijk. Communicatief laten ze iets te wensen over, maar dat is algemeen bekend.

Het grootste ego:
Iedereen die zowel hier en ingame van alles roept, conclusies trekt uit vage vermoedens en deze voor waar aanziet en geen zelfreflectie heeft en dus ook nergens op terugkomt. Voel je je aangesproken? Dan heb ik het zeker over jou.

Beste leider:
Lost.
valt uit elkaar dus de leiding daar is niet het best. GOD heeft geen leiding en boekt flinke vooruitgang, misschien is dit juist de beste leiding. Maar ik blijf het toch knap vinden hoe Jelle 2.0 binnen Hunt. de leiding heeft. Volgens mij doet hij dit solo, maar daar ben ik niet zeker van. Ik heb toch aardig wat ervaring opgedaan met de accounts daar en laten we zeggen dat er veel mensen zijn met een sterke eigen mening. Als je dit bij elkaar weet te houden doe je het toch best goed als leiding.

Slechtste leider:
Ik zou hier toch echt Nicolas van mijn eigen account QQEEZZ neer willen zetten. Hij in combinatie met de heren van San-def was nou niet echt bepaald een gelukkige match. Misschien had Nicolas naar het advies van zijn co's moeten luisteren of misschien was het vooral de combinatie met San-der die het tot een slechte leiding maakte. Achteraf denk ik zo dat Nicolas en van San-der vooral Sander en Imre ongeveer op dezelfde manier een discussie aangingen, met een gestrekt been en niet toe willen geven, het tot een slechte combinatie heeft gemaakt.

Meest overschatte stam:
Ik dacht eigenlijk dat er geen enkele stam overschat was, maar gezien de recente ontwikkelingen zou ik hier toch Lost. neer willen zetten. Puur om het feit dat het lijkt alsof ze nu ineens uit elkaar vallen.

Meest onderschatte stam:
Onderschat wordt er niemand meer.

Meest overschatte speler:
Ik had Chef roadkill altijd heel erg hoog zitten. Hij heeft het vroeg in het spel al steeds uit moeten houden tegen grote stammen om zich heen en hield zich keer op keer staande. Daarom had ik ook niet verwacht dat wij hem snel zouden kraken. Een dorpenverlies bij de laatste massa zou erg normaal zijn geweest, maar de uitkomst zoals hij nu is had ik totaal niet verwacht. Misschien toch overschat.

Meest onderschatte speler:
Ik hoop dat jullie alle spelers van GOD onderschatten, maar dat zal wel niet. Persoonlijk onderschat ik niemand meer in deze fase.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De oude boys van LW, I thougt she was 18 en Johnny English. Daarmee wil ik de wereld winnen. Verder kan ik Stylomocro en BloodyChickenAssault ook wel waarderen dus die mogen er ook bij.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Pikachu
, maar dat is puur communicatief. The coon tenzij de oude spelers weer terugkomen. Iedereen met een kinderachtige naam zou ik ook niet willen. En iedereen die eigenbelang voor het stambelang stelt, hier kan ik ongelooflijk slecht tegen.

Mooiste spelers naam:
Quid Pro Quo


Mooiste stam naam:
Echoes of the Lost Tribe


Favoriete forum poster:
Mensen die een nette discussie voeren of iets zo ontzettend sarcastisch brengen dat er serieus op gereageerd wordt.

Minst favoriete forum poster:
Iedereen die een grote bek heeft, maar geen argumenten of feiten en vervolgens geen discussie wil aangaan. En mensen die door blijven gaan over andere werelden. Dit blijft toch echt het forum voor w57. Iets een keer aanhalen wat een ander beeld kan werpen op bepaalde gebeurtenissen mag en is goed.

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
Alles wat Daan gemaakt heeft.

Mooiste profiel foto van stammen:
Ik kan de nieuwe profiel foto van GOD erg waarderen.
111314_large


Mooiste actie van de wereld:
Na natuurlijk de actie van QQEEZZ om alle 550 clears op 1 dorp in de buurt van San-def te gooien vind ik de laatste massa van GOD op Chef roadkill een erg mooie actie.

Meest belovende speler voor de toekomst:
/

Meest belovende stam voor de toekomst:
/

Grootste blunder:
Iemand die 2 keer deze fout maakt, kan zo even niks bedenken.

Voor wie heb je nu echt respect:
Jelle van BloodyChickenAssault, Bob en Tuur van Johnny English, Kees en Jordy van I thought she was 18, Daan van Rise Against, Laurens (speelde op Spyronamic nu helaas niet meer hier) en natuurlijk mijn eigen co's.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
San-def,
mijn eigen co's en de jongens van het oude LW.
 
Reactiescore
1.367
Leuk lijstje! De spelers van cheff roadkill zijn al vroeg gestopt en ramon zat er op met paar anderen met minder ervaring dan de eerste spelers
 

DeletedUser59368

Guest
Mooi lijstje, bedankt voor de nominaties en het vertrouwen! :)
 

DeletedUser76295

Guest
Mooi lijstje ;) thanks voor de nominaties.

Ik doe de leiding binnen hunt inderdaad alleen maar kan wel mensen vragen om te helpen/adviseren indien nodig ;)
 

DeletedUser37838

Guest
Aangezien het hier wel heel stil aan het komen is ga ik mij eens opofferen om een lijstje te maken.
Misschien dat er dan een paar mensen wakker schieten en ook nog eens een lijstje maken! Ik ga verder proberen mijn best te doen wat objectief te blijven voor zover mogelijk.

Beste speler:
Mijn keuze gaat hier tussen drie speler, drie spelers die elk met een minimaal aan interns toch een mooie plek op de ranglijst bezet houden. Ik heb het dan over Seduced by Lies, I Thought She Was 18 en BloodyChickenAssault. Alle drie spelers die moeite doen voor hun dorpjes, alle drie hebben ze een beperkt aantal bb'tjes gepakt en ze zijn dan nog eens alle drie goed bemand ook! Puur op basis daarvan kan ik niet besluiten wie ik nu als beste speler zal neerzetten. Daarom heb ik de kaart maar eens geopend en deze eens goed onder de loep genomen. Het eerste wat me opviel is het enorme front van seduced by lies. Ik vrees dat zij op basis daarvan afvallen. Maar als GOD dit goed oplost door een ander stamlid een deel van dat front te laten overnemen staat Seduced by Lies er plots weer zeer goed voor. Maar dat is nu niet aan de orde, dus kijk ik weer even verder.
Mijn mond valt open van verbazing, zo ver dat mijn onderlip de grond raakt! Het front van I Thought She Was 18 is verschrompeld, als sneeuw voor de zon verdwenen. Dit moet ik even beter bekijken, hoe is dit gebeurd? En dan begint het me te dagen, Chef RoadKill is niet meer. Ze hebben hun front dus weggespeeld! Maar desondanks blijft het feit staan dat er nu zo goed als geen front meer is. Tenzij er daar een oplossing wordt gevonden is de uitdaging voor dit account jammer genoeg verdwenen. Dan blijft er nog 1 speler over, gaat dit account met deze nominatie gaan lopen?
Nee! Ook bij BloodyChickenAssault is er momenteel bijna geen uitdaging te vinden, het enige dat daar in de nabije toekomst kan gebeuren is een aantal verloren gelopen leden opedelen.
Nu het eindelijk tot me door gedrongen is dat ik op deze manier geen beslissing zal kunnen maken besef ik dat ik echt alle stenen ondersteboven zal moeten keren om het beste account te selecteren! Vandaar het besluit om te kijken naar wat ze verwezenlijkt hebben op deze wereld. En als dat nu niet eens het belangrijkste is voor "beste speler", had ik daar nu maar eerder aan gedacht!
Als ik denk aan Seduced by Lies, dan denk ik terug aan hun tijd in Lost. Het account met een prachtig front met Hunt. Het account dat maar geen dorpen prijs wou, wil want dat doen ze nu nog steeds niet nu ik er bij nadenk, geven. Integendeel, ze namen juist dorpen! Een hele prestatie met zo'n front.
Dan springen we over naar de volgende speler, namelijk I Thought She Was 18. Net zoals Seduced by Lies, ik begin me trouwens wat te irriteren aan het constant uittypen van die namen, had ook dit account destijds een prachtig front! Ook hier werd maar niets prijsgegeven. Maar over dit account is nog iets extra te zeggen, namelijk dat zij hun front gewoon van deze wereld geknald hebben, tot tweemaal toe eigenlijk als je het front met Captain Grom n Blaze (met punt, maar dat verpest de structuur van mijn zin) meerekent. Iets dat in mijn ogen toch een zeer mooie prestatie is.
En nu bedenk ik me plots dat ik niet zo veel weet over BloodyChickenAssault. Nu pas zie ik in wat ik mezelf terug aangedaan heb, maar ik heb al te veel getypt. Ik moet nu doorbijten, daarom pak ik met enige woede de statistieken erbij.
Wat geven deze statistieken nu weer is de vraag. Als ik mijn alziend oog over de recente statistieken laat glijden zie ik dat Incapable Talents, hun directe fronter tot voor kort, volop dorpen verliest aan de niets ontziende kipjes! Hier moet wel bijgezegd worden natuurlijk dat Incapable Talents zo goed als stamloos is. Daarom kijk ik nog even verder en zie ik nog een voormalig Lost account dorpjes verliezen, namelijk The Crazy Bastards. Als ik dan wat verder kijk zie ik dat deze speler vooral opgerold is door stamgenoten. Desalniettemin zeker een mooie prestatie.
Nu ik dit allemaal op een rijtje zie ga ik toch voor I Thought She Was 18 als beste speler. Deze speler heeft in mijn ogen nog juist dat beetje meer bereikt! (pp mag naar dit acc)

Beste stam:
Er blijven nog 2 noemenswaardige stammen over. Ik heb het hier dan over Hunt en GOD.
De kwestie van demarkie en wie daarbij in de fout gegaan is bespreek ik hier niet. Dorpen die daarbij verloren/ gewonnen zijn voor beide stammen neem ik dus ook niet mee in de bespreking.

upload_2018-4-12_14-30-38.png
Groen: Hunt en kameraden

Blauw: God en vrienden
  • Hunt bekleedt momenteel de rang 1 en het mag er wel bijgezegd worden dat ze deze nu toch al een hele tijd vasthebben. Zoals te zien is op het kaartje bestrijken ze als stam een mooi gebied. Enkel valt het me op dat de rim op een aantal plaatsen nog niet in hun handen is (Tenzij ik een aantal stammen ben vergeten aan te duiden wat altijd mogelijk is). Maar als mijn informatie klopt, dan kan dit wel een probleem vormen in de vorm van een def te kort, zeker een werkpuntje dus! Verder zijn er twee massa's geweest vanuit deze stam op GOD. Met de eerste massa zijn ze er mooi in geslaagd om het Drx Dabb (****punt) eiland weg te spelen. De tweede massa is daarentegen mooi afgehandeld door GOD en heeft weinig opgebracht. Verder hebben ze ondertussen één massa en een blitz van GOD ontvangen. Dit keer was het GOD die met lege handen naar huis ging.
    Verder is de eerste mooie massa van deze wereld te danken aan deze stam!
  • GOD doet momenteel hun best om Hunt van deze eerste plaats te stoten, maar is daar tot nu toe nog niet in geslaagd. Ook hier bespreek ik eerst even de ligging aan de hand van het eerder getoonde kaartje. Ook deze stam bestrijkt een mooi deel van de wereld, logischerwijs een ander deel dan Hunt. Maar bij deze stam valt het me op dat ze de rim grotendeels al in handen hebben. Dit geeft ze natuurlijk een extra hoeveelheid safe def en bovendien volle focus op het front. De massa's tussen deze stam en de rang 1 stam heb ik hiervoor al besproken.
    Bovenop deze massa's heeft deze stam een aantal mooie massa's achter de rug op Lost waarmee uiteindelijk de val van Lost werd ingezet.
Op basis van wat ik zojuist heb opgesomd merk ik dat het grotendeels gelijk opgaat. Het kwantitatief overwicht van Hunt wordt in mijn ogen grotendeels opgevangen door de rim die al in handen is bij GOD. Maar als GOD niet te ver wil achterlopen moeten de volgende schermutselingen met Hunt in hun voordeel uitdraaien.
De beste stam speler:
In God zet ik hier I Thought She Was 18 neer. Als je een vv nodig hebt, dan weet je dat je altijd terecht kan bij hun. Verder zou ik hier ook QQEEZZ durven neerzetten. Dit account ligt nu al enorm lang stil en gooit nog steeds alle clears voor de stammies. (Dit is de enige nominatie die ik aan mezelf ga geven, wees niet bang!)
De beste stamspeler in Hunt heb ik natuurlijk niet echt zicht op. Maar ik neem aan dat Hunt leden hier wel een antwoord op kunnen geven. Misschien in een volgend lijstje?

Beste leider:
Zoals al vaak eerder vermeld heeft GOD geen leiding en kan ik hier dus weinig over zeggen.
Maar ik wil hier toch even Jelle nomineren. Toen ik Hunt verliet voelde de sfeer niet goed aan en draaide de stam in mijn ogen niet (persoonlijke mening, schiet me niet dood hiervoor). Maar ik heb het gevoel dat Hunt zich onder Jelle's leiding volledig herpakt heeft en zijn beste beentje voorzet!

Slechtste leider:
Volgens mij zijn er niet echt slechte leiders geweest, als je vindt dat hier toch iemand een plaats verdient voel je dan zeker vrij om ook een lijstje te maken!
Meest overschatte stam:
Ik denk niet dat één van de twee stammen nog overschat wordt.
Meest onderschatte stam:
Ook onderschatten zit er niet in.
Meest overschatte speler:
Vanuit GOD denk ik niet dat er nog iemand voerschat wordt. Of dit ook geldt voor Hunt kan ik natuurlijk niet zeggen, misschien dat iemand hier verandering in kan brengen met een lijstje? :engel:
Meest onderschatte speler:
Heer skills werd door ons enorm onderschat. Voor onze blitz... hoe zal ik het zeggen, schatten we het account gewoon niet? Maar het is ondertussen duidelijk geworden dat dit zeker geen speler is die we kunnen negeren. Ik ben benieuwd wat dit account ons nog zal laten zien!
Verder denk ik dat Hunt het account Drx Dabb (ik wil een petitie starten die puntjes in namen verbiedt) onderschat. Hier zit een enorm gemotiveerde speler op die nu weliswaar nog geen front heeft, maar eens dat er terug is van plan is om zich te bewijzen. Naar ons toe moet hij zich in elk geval niet meer bewijzen, dat heeft hij al meerdere keren gedaan. Maar ik vermoed dat Hunt nog verbaasd op zal kijken eens hij terug een front kan vormen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Als je dit ziet als: "Met wie wil je graag nog eens spammen?". Dan is mijn antwoord ongeveer iedereen op deze wereld. En dan zeker niet in het minst een aantal Hunt leden, want die kunnen toch wel gezellig spammen! Het is bijna altijd een plezier om eens rustig te kunnen spammen in de wereldchat.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Voor zover ik weet spelen die niet op deze wereld.
Mooiste spelers naam:
Papa de eerste springt er voor mij toch wel bovenuit!
Mooiste stam naam:
Dit is zonder enige twijfel FUCK.U. Deze naam getuigt van veel moed om zo de mods te trotseren! Mijn steun hebben jullie!
Het tofste topic:
Ik vind het grafisch topic altijd leuk om eens door te nemen, al die mooie plaatjes! Plaatjesmakers, jullie bezorgen me veel plezier, zeker nu er nog wat extra designers bijgekomen zijn en er dus meer plaatjes te bekijken zijn!
Verder is dit topic ook altijd mooi om te volgen, maar dan moeten er wel lijstjes komen (hint hint).

Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
Iedereen die dit lijstje liket :engel:
Minst favoriete forum poster:
Mensen die weigeren likes te geven voor dit prachtlijstje :mad:
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
Ik ben met veel plezier de profielfoto's gaan overlopen en heb hieruit de volgende keuzes gemaakt:
  • Quid Pro Quo upload_2018-4-12_14-51-12.png
  • BloodyChickenAssault upload_2018-4-12_14-52-28.png
Ik had het niet erg gevonden om nog wat meer profielfoto's te mogen overlopen!
Mooiste profiel foto van stammen:
Ook hier ben ik vol ijver gaan zoeken en heb ik volgende plaatjes gevonden:
  • Lost.² upload_2018-4-12_14-54-35.png
  • Gjs (oud beats plaatje dus) upload_2018-4-12_14-55-37.png
  • -Fab. upload_2018-4-12_14-56-32.png
Mooiste actie van de wereld:
Hier ga ik toch de massa op Chef RoadKill zetten, die tevens het einde van Lost betekende.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik de spelers die ik ook al bij "Meest onderschatte speler" neerzette, namelijk Heer skills en Drx Dabb! De reden is nog steeds dezelfde, dus scroll gerust terug als je het al vergeten bent.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Dit is moeilijk in te schatten, ik zou hier heel graag GOD neerzetten. Maar ik denk dat alles nog mogelijk is nu.
In elk geval veel succes aan beide stammen en dat de beste mag winnen!

Grootste blunder:
Nog steeds tw spelen.
Voor wie heb je nu echt respect:
De spelers van demarkie verdienen mijn respect, ikzelf zou gestopt zijn in elk geval. Maar deze spelers willen er nog steeds voor gaan!
Verder moet ik schoorvoetend ook San-der wat respectpuntjes schenken. Ik herinner me nog goed hoe ze zich ingezet hebben voor vroeger Beats en de fusiestam Real daarna. Ook Jelle, die Hunt terug op de rails gekregen heeft verdient respect daarvoor.
En als laatste nog Umur die zoals steeds zijn alles geeft!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De cospelers zorgen er toch wel voor dat ik mijn beste beentje voorzet.

Hopelijk zijn er niet te veel spellingsfouten, overlezen vond ik te lastig :s
Verder hoop ik dat jullie ervan genoten hebben.
Commentaar is altijd welkom, maar wel in de vorm van een lijstje!
 

Bijlagen

  • upload_2018-4-12_14-37-43.png
    upload_2018-4-12_14-37-43.png
    71,2 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59368

Guest
Mooi lijstje Jonas! Hoeveel uurtjes werk zitten hierin? :p
En bedankt voor jou nominaties :D

Maar ik denk dat ITSW18 toch best overschat word. Wij sturen graag speer en zwaard aanvallen als fake enzo.. Zo heb ik het graag :)
 
Reactiescore
3.452
Mooi lijstje Jonas! Hoeveel uurtjes werk zitten hierin? :p
En bedankt voor jou nominaties :D

Maar ik denk dat ITSW18 toch best overschat word. Wij sturen graag speer en zwaard aanvallen als fake enzo.. Zo heb ik het graag :)
Correctie zc :p
 

DeletedUser77704

Guest
Aangezien het hier wel heel stil aan het komen is ga ik mij eens opofferen om een lijstje te maken.
Misschien dat er dan een paar mensen wakker schieten en ook nog eens een lijstje maken! Ik ga verder proberen mijn best te doen wat objectief te blijven voor zover mogelijk.

Beste speler:
Mijn keuze gaat hier tussen drie speler, drie spelers die elk met een minimaal aan interns toch een mooie plek op de ranglijst bezet houden. Ik heb het dan over Seduced by Lies, I Thought She Was 18 en BloodyChickenAssault. Alle drie spelers die moeite doen voor hun dorpjes, alle drie hebben ze een beperkt aantal bb'tjes gepakt en ze zijn dan nog eens alle drie goed bemand ook! Puur op basis daarvan kan ik niet besluiten wie ik nu als beste speler zal neerzetten. Daarom heb ik de kaart maar eens geopend en deze eens goed onder de loep genomen. Het eerste wat me opviel is het enorme front van seduced by lies. Ik vrees dat zij op basis daarvan afvallen. Maar als GOD dit goed oplost door een ander stamlid een deel van dat front te laten overnemen staat Seduced by Lies er plots weer zeer goed voor. Maar dat is nu niet aan de orde, dus kijk ik weer even verder.
Mijn mond valt open van verbazing, zo ver dat mijn onderlip de grond raakt! Het front van I Thought She Was 18 is verschrompeld, als sneeuw voor de zon verdwenen. Dit moet ik even beter bekijken, hoe is dit gebeurd? En dan begint het me te dagen, Chef RoadKill is niet meer. Ze hebben hun front dus weggespeeld! Maar desondanks blijft het feit staan dat er nu zo goed als geen front meer is. Tenzij er daar een oplossing wordt gevonden is de uitdaging voor dit account jammer genoeg verdwenen. Dan blijft er nog 1 speler over, gaat dit account met deze nominatie gaan lopen?
Nee! Ook bij BloodyChickenAssault is er momenteel bijna geen uitdaging te vinden, het enige dat daar in de nabije toekomst kan gebeuren is een aantal verloren gelopen leden opedelen.
Nu het eindelijk tot me door gedrongen is dat ik op deze manier geen beslissing zal kunnen maken besef ik dat ik echt alle stenen ondersteboven zal moeten keren om het beste account te selecteren! Vandaar het besluit om te kijken naar wat ze verwezenlijkt hebben op deze wereld. En als dat nu niet eens het belangrijkste is voor "beste speler", had ik daar nu maar eerder aan gedacht!
Als ik denk aan Seduced by Lies, dan denk ik terug aan hun tijd in Lost. Het account met een prachtig front met Hunt. Het account dat maar geen dorpen prijs wou, wil want dat doen ze nu nog steeds niet nu ik er bij nadenk, geven. Integendeel, ze namen juist dorpen! Een hele prestatie met zo'n front.
Dan springen we over naar de volgende speler, namelijk I Thought She Was 18. Net zoals Seduced by Lies, ik begin me trouwens wat te irriteren aan het constant uittypen van die namen, had ook dit account destijds een prachtig front! Ook hier werd maar niets prijsgegeven. Maar over dit account is nog iets extra te zeggen, namelijk dat zij hun front gewoon van deze wereld geknald hebben, tot tweemaal toe eigenlijk als je het front met Captain Grom n Blaze (met punt, maar dat verpest de structuur van mijn zin) meerekent. Iets dat in mijn ogen toch een zeer mooie prestatie is.
En nu bedenk ik me plots dat ik niet zo veel weet over BloodyChickenAssault. Nu pas zie ik in wat ik mezelf terug aangedaan heb, maar ik heb al te veel getypt. Ik moet nu doorbijten, daarom pak ik met enige woede de statistieken erbij.
Wat geven deze statistieken nu weer is de vraag. Als ik mijn alziend oog over de recente statistieken laat glijden zie ik dat Incapable Talents, hun directe fronter tot voor kort, volop dorpen verliest aan de niets ontziende kipjes! Hier moet wel bijgezegd worden natuurlijk dat Incapable Talents zo goed als stamloos is. Daarom kijk ik nog even verder en zie ik nog een voormalig Lost account dorpjes verliezen, namelijk The Crazy Bastards. Als ik dan wat verder kijk zie ik dat deze speler vooral opgerold is door stamgenoten. Desalniettemin zeker een mooie prestatie.
Nu ik dit allemaal op een rijtje zie ga ik toch voor I Thought She Was 18 als beste speler. Deze speler heeft in mijn ogen nog juist dat beetje meer bereikt! (pp mag naar dit acc)

Beste stam:
Er blijven nog 2 noemenswaardige stammen over. Ik heb het hier dan over Hunt en GOD.
De kwestie van demarkie en wie daarbij in de fout gegaan is bespreek ik hier niet. Dorpen die daarbij verloren/ gewonnen zijn voor beide stammen neem ik dus ook niet mee in de bespreking.

Bekijk bijlage 12799
Groen: Hunt en kameraden

Blauw: God en vrienden
  • Hunt bekleedt momenteel de rang 1 en het mag er wel bijgezegd worden dat ze deze nu toch al een hele tijd vasthebben. Zoals te zien is op het kaartje bestrijken ze als stam een mooi gebied. Enkel valt het me op dat de rim op een aantal plaatsen nog niet in hun handen is (Tenzij ik een aantal stammen ben vergeten aan te duiden wat altijd mogelijk is). Maar als mijn informatie klopt, dan kan dit wel een probleem vormen in de vorm van een def te kort, zeker een werkpuntje dus! Verder zijn er twee massa's geweest vanuit deze stam op GOD. Met de eerste massa zijn ze er mooi in geslaagd om het Drx Dabb (****punt) eiland weg te spelen. De tweede massa is daarentegen mooi afgehandeld door GOD en heeft weinig opgebracht. Verder hebben ze ondertussen één massa en een blitz van GOD ontvangen. Dit keer was het GOD die met lege handen naar huis ging.
    Verder is de eerste mooie massa van deze wereld te danken aan deze stam!
  • GOD doet momenteel hun best om Hunt van deze eerste plaats te stoten, maar is daar tot nu toe nog niet in geslaagd. Ook hier bespreek ik eerst even de ligging aan de hand van het eerder getoonde kaartje. Ook deze stam bestrijkt een mooi deel van de wereld, logischerwijs een ander deel dan Hunt. Maar bij deze stam valt het me op dat ze de rim grotendeels al in handen hebben. Dit geeft ze natuurlijk een extra hoeveelheid safe def en bovendien volle focus op het front. De massa's tussen deze stam en de rang 1 stam heb ik hiervoor al besproken.
    Bovenop deze massa's heeft deze stam een aantal mooie massa's achter de rug op Lost waarmee uiteindelijk de val van Lost werd ingezet.
Op basis van wat ik zojuist heb opgesomd merk ik dat het grotendeels gelijk opgaat. Het kwantitatief overwicht van Hunt wordt in mijn ogen grotendeels opgevangen door de rim die al in handen is bij GOD. Maar als GOD niet te ver wil achterlopen moeten de volgende schermutselingen met Hunt in hun voordeel uitdraaien.
De beste stam speler:
In God zet ik hier I Thought She Was 18 neer. Als je een vv nodig hebt, dan weet je dat je altijd terecht kan bij hun. Verder zou ik hier ook QQEEZZ durven neerzetten. Dit account ligt nu al enorm lang stil en gooit nog steeds alle clears voor de stammies. (Dit is de enige nominatie die ik aan mezelf ga geven, wees niet bang!)
De beste stamspeler in Hunt heb ik natuurlijk niet echt zicht op. Maar ik neem aan dat Hunt leden hier wel een antwoord op kunnen geven. Misschien in een volgend lijstje?

Beste leider:
Zoals al vaak eerder vermeld heeft GOD geen leiding en kan ik hier dus weinig over zeggen.
Maar ik wil hier toch even Jelle nomineren. Toen ik Hunt verliet voelde de sfeer niet goed aan en draaide de stam in mijn ogen niet (persoonlijke mening, schiet me niet dood hiervoor). Maar ik heb het gevoel dat Hunt zich onder Jelle's leiding volledig herpakt heeft en zijn beste beentje voorzet!

Slechtste leider:
Volgens mij zijn er niet echt slechte leiders geweest, als je vindt dat hier toch iemand een plaats verdient voel je dan zeker vrij om ook een lijstje te maken!
Meest overschatte stam:
Ik denk niet dat één van de twee stammen nog overschat wordt.
Meest onderschatte stam:
Ook onderschatten zit er niet in.
Meest overschatte speler:
Vanuit GOD denk ik niet dat er nog iemand voerschat wordt. Of dit ook geldt voor Hunt kan ik natuurlijk niet zeggen, misschien dat iemand hier verandering in kan brengen met een lijstje? :engel:
Meest onderschatte speler:
Heer skills werd door ons enorm onderschat. Voor onze blitz... hoe zal ik het zeggen, schatten we het account gewoon niet? Maar het is ondertussen duidelijk geworden dat dit zeker geen speler is die we kunnen negeren. Ik ben benieuwd wat dit account ons nog zal laten zien!
Verder denk ik dat Hunt het account Drx Dabb (ik wil een petitie starten die puntjes in namen verbiedt) onderschat. Hier zit een enorm gemotiveerde speler op die nu weliswaar nog geen front heeft, maar eens dat er terug is van plan is om zich te bewijzen. Naar ons toe moet hij zich in elk geval niet meer bewijzen, dat heeft hij al meerdere keren gedaan. Maar ik vermoed dat Hunt nog verbaasd op zal kijken eens hij terug een front kan vormen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Als je dit ziet als: "Met wie wil je graag nog eens spammen?". Dan is mijn antwoord ongeveer iedereen op deze wereld. En dan zeker niet in het minst een aantal Hunt leden, want die kunnen toch wel gezellig spammen! Het is bijna altijd een plezier om eens rustig te kunnen spammen in de wereldchat.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Voor zover ik weet spelen die niet op deze wereld.
Mooiste spelers naam:
Papa de eerste springt er voor mij toch wel bovenuit!
Mooiste stam naam:
Dit is zonder enige twijfel FUCK.U. Deze naam getuigt van veel moed om zo de mods te trotseren! Mijn steun hebben jullie!
Het tofste topic:
Ik vind het grafisch topic altijd leuk om eens door te nemen, al die mooie plaatjes! Plaatjesmakers, jullie bezorgen me veel plezier, zeker nu er nog wat extra designers bijgekomen zijn en er dus meer plaatjes te bekijken zijn!
Verder is dit topic ook altijd mooi om te volgen, maar dan moeten er wel lijstjes komen (hint hint).

Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
Iedereen die dit lijstje liket :engel:
Minst favoriete forum poster:
Mensen die weigeren likes te geven voor dit prachtlijstje :mad:
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
Ik ben met veel plezier de profielfoto's gaan overlopen en heb hieruit de volgende keuzes gemaakt:
Ik had het niet erg gevonden om nog wat meer profielfoto's te mogen overlopen!
Mooiste profiel foto van stammen:
Ook hier ben ik vol ijver gaan zoeken en heb ik volgende plaatjes gevonden:
Mooiste actie van de wereld:
Hier ga ik toch de massa op Chef RoadKill zetten, die tevens het einde van Lost betekende.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik de spelers die ik ook al bij "Meest onderschatte speler" neerzette, namelijk Heer skills en Drx Dabb! De reden is nog steeds dezelfde, dus scroll gerust terug als je het al vergeten bent.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Dit is moeilijk in te schatten, ik zou hier heel graag GOD neerzetten. Maar ik denk dat alles nog mogelijk is nu.
In elk geval veel succes aan beide stammen en dat de beste mag winnen!

Grootste blunder:
Nog steeds tw spelen.
Voor wie heb je nu echt respect:
De spelers van demarkie verdienen mijn respect, ikzelf zou gestopt zijn in elk geval. Maar deze spelers willen er nog steeds voor gaan!
Verder moet ik schoorvoetend ook San-der wat respectpuntjes schenken. Ik herinner me nog goed hoe ze zich ingezet hebben voor vroeger Beats en de fusiestam Real daarna. Ook Jelle, die Hunt terug op de rails gekregen heeft verdient respect daarvoor.
En als laatste nog Umur die zoals steeds zijn alles geeft!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De cospelers zorgen er toch wel voor dat ik mijn beste beentje voorzet.

Hopelijk zijn er niet te veel spellingsfouten, overlezen vond ik te lastig :s
Verder hoop ik dat jullie ervan genoten hebben.
Commentaar is altijd welkom, maar wel in de vorm van een lijstje!

Bedankt voor de normering en het mooie lijstje :) Laten inderdaad stuk front nu internen om daar knetterhard terug te komen met +500 edels :cool::cool::cool:
 
Reactiescore
1.075
Beste account:
zonder twijfel kan ik hier het account san-der nomineren, de bemanning, de inzet voor de stam is onbeschrijfelijk, ondanks dat sommige goden beweren dat alles draait om het acc san-der is dit alles behalve waar.

Beste stam:

dit is een moeilijke, beide stammen hebben goede en slechte momenten gehad, ondanks alles blijf ik geloven dat Hunt. de beste papieren heeft momenteel, het heeft zowat west, zuid en centrum in handen waartegen GOD een maar een kleine lange strook oost in handen heeft en het noorden.
tactisch gezien kan alles nog.
De beste stam speler:
Mart van San-der
Het grootste ego:
ikzelf? ik kan nu eenmaal niet om met verliezen, daar word ik chagrijnig van.
Beste leider:
denk dat alles wel op hetzelfde niveau zit.
Slechtste leider:
/
Meest overschatte stam:

Hunt

Meest onderschatte stam:

GOD

Meest overschatte speler:

Johny
Meest onderschatte speler:

johny,

moeilijk uit te leggen, het account heeft verwachtingen, waarvan velen denken datdeze niet behaald zullen worden, misschien is dat wel net de kracht van johny, ikzelf denk namelijk hetzelfde , kunnen ze de verwachtingen toch waarmaken of toch weer niet?
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: boeie
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: boeie
Mooiste spelers naam: boeie
Mooiste stam naam: hunt
Favoriete forum poster: ik fa* op mn eigen posts :eek:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers: waarom nomineert niemand thecoon :(
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder: 340 clears van qqeezz doodlopen op 1dorp :eek:
Voor wie heb je nu echt respect: lovies to my stammies<3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat is dit voor lijstje? Komt beetje over als: Je begon er ijverig aan maar op een gegeven moment had je geen zin en ging je de helft maar skippen en weinig onderbouwing bij veel punten?
 
Reactiescore
1.075
Exact wat er gebeurd is:p:oops:
 
Reactiescore
1.363
Weer aan de Mexicaanse drank steffie? xd
 
Reactiescore
533
Tijden veranderen en daarom dus een nieuw lijstje:

Beste account:

ITSW18, blijven ervoor gaan die mannen veruit de beste stamspelers in de wereld. Proficiat Jordy en Kees.
Beste stam:
GOD is voor mij zonder twijfel de beste stam, jammer dat we de kwantiteit van een HUNT. niet hebben of het gevecht was al lang beslist. Achja als GOD deze wereld wint tonen ze in mijn ogen vooral het falen aan van HUNT.
De beste stam speler:
Jordy en Kees. Maar er zijn er nog vele in GOD. Qua stam-spelers zit het wel goed.
Ik ga hier mijn co Bob voor nomineren samen met William zijn ze überhaupt nog de enige die wat doen op Johnny en toch nemen ze nog de tijd om vv's te draaien.
Tuur is helaas te druk om nog iets op Johnny te doen :(
Het grootste ego:
Geen idee
Beste leider:
Er zijn nog maar 2 stammen die er toedoen en 1 stam ervan werkt zonder leiders. De facto de leiding van HUNT.
Slechtste leider:
/
Meest overschatte stam:

In zekere zin is dit GOD men probeert al een hele tijd de favorietenrol in handen te schuiven van GOD omdat we meer klasse-spelers hebben. Maar punt blijft dat HUNT groter is en dus meer troepen heeft.
GOD is en blijft de underdog in deze wereld.
Meest onderschatte stam:
Die zijn er niet meer vind ik.
Meest overschatte speler:
Ik blijf Sander een overschatte speler vinden, bij de massa zag ik zelfs zijn kern-cluster stacked staan met 60k aan def. Tjah...
Bovendien heeft hij met roxanne een lekkere clusterfuck gemaakt in onze cluster. Nochtans was roxanne geen speler van Hunt en dus niet volgens de "regels".
Meest onderschatte speler:
QQEEZZ er wordt te weinig van verwacht. In feite zouden ze eens dringend wat moeten beginnen knallen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eerlijk gezegd na de stab van Hunt en het feit dat niemand dit durfde te veroordelen, niemand van Hunt en dus zit ik goed waar ik zit met mijn stammies van GOD
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De personen die demarkie zijn nood-vv hebben gedaan, de personen van wie het idee kwam en de personen die, al dan niet stilzwijgend, hebben toegestemd om dit zo aan te pakken.
Mooiste spelers naam: Black Adder
Mooiste stam naam: GOD
Favoriete forum poster: Calamity
Minst favoriete forum poster: Een paar van Hunt die nog niet eens een fout kunnen toegeven.
Dikste wannabe op het forum: Alex Lennon een lijst beginnen en niet eens de helft afwerken. Kan beter.
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Demarkie
Mooiste profiel foto van stammen: GOD
Mooiste actie van de wereld: Wegspelen chef
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder:
De stab op demarkie vond ik de grootste blunder dat een stam kon doen. Hunt had eigenlijk de kans om te tonen van welk hout ze gesneden waren en te tonen dat ze eerlijk spel verkiezen. In de plaats daarvan verkoos men stabbie stab stab en easy win.
Voor wie heb je nu echt respect: Bob, waar in godsnaam vind jij nog de tijd en energie voor TW
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Voor Bob zou ik nog alles doen
 
Reactiescore
533
f580d05e0466087e8cfe48659eef0dc1.png

https://gyazo.com/f580d05e0466087e8cfe48659eef0dc1

Waren jullie het niet die 7 leden perfect vonden, nu echter wel met 12 maar ja kwantiteit van Hunt is nog steeds zo veel meer :)
Voor de rest mooi lijstje voor je stammies, altijd leuker om eens een ander ook positief te benadrukken maar aangezien ik zelf geen lijstjes maak... :p
Voor mij mocht het nog even 7blijven. Maar men verkoos ervoor om al sneller naar 1 eindstam te gaan en dus weg met de vele mb-stammen.

Dusja puur op kwantiteit liggen we achter.

Na de stab van hunt vind ik het echt moeilijk wat positiefs over jullie te zeggen sorry maar daar gaat tijd over moeten gaan...
 
Reactiescore
1.075
Volgens mij speelt johny tribalarse in plaats van tribalwars :D
 
Bovenaan