Golden Awards

Reactiescore
207
Klinkt eerder alsof je nu al een excuus zoekt voor als Hunt toch maar de wereld zou winnen.
Altijd dat slachtoffer uithangen begint saai te worden
 
Reactiescore
533
Klinkt eerder alsof je nu al een excuus zoekt voor als Hunt toch maar de wereld zou winnen.
Altijd dat slachtoffer uithangen begint saai te worden
Iedereen staat vrij te interpreteren zoals hij of zij dat wil.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
f580d05e0466087e8cfe48659eef0dc1.png

https://gyazo.com/f580d05e0466087e8cfe48659eef0dc1

Waren jullie het niet die 7 leden perfect vonden, nu echter wel met 12 maar ja kwantiteit van Hunt is nog steeds zo veel meer :)
Voor de rest mooi lijstje voor je stammies, altijd leuker om eens een ander ook positief te benadrukken maar aangezien ik zelf geen lijstjes maak... :p

Ik gok zo dat ze tijdens de 1v1v1 idd minder leden wilden. Als dat verandert in een 1v1 dan denk ik dat je wel meer kwantiteit wil om de wereld leuk te houden.
 

DeletedUser62976

Guest
Tijden veranderen en daarom dus een nieuw lijstje:

Beste account:

ITSW18, blijven ervoor gaan die mannen veruit de beste stamspelers in de wereld. Proficiat Jordy en Kees.
Beste stam:
GOD is voor mij zonder twijfel de beste stam, jammer dat we de kwantiteit van een HUNT. niet hebben of het gevecht was al lang beslist. Achja als GOD deze wereld wint tonen ze in mijn ogen vooral het falen aan van HUNT.
De beste stam speler:
Jordy en Kees. Maar er zijn er nog vele in GOD. Qua stam-spelers zit het wel goed.
Ik ga hier mijn co Bob voor nomineren samen met William zijn ze überhaupt nog de enige die wat doen op Johnny en toch nemen ze nog de tijd om vv's te draaien.
Tuur is helaas te druk om nog iets op Johnny te doen :(
Het grootste ego:
Geen idee
Beste leider:
Er zijn nog maar 2 stammen die er toedoen en 1 stam ervan werkt zonder leiders. De facto de leiding van HUNT.
Slechtste leider:
/
Meest overschatte stam:

In zekere zin is dit GOD men probeert al een hele tijd de favorietenrol in handen te schuiven van GOD omdat we meer klasse-spelers hebben. Maar punt blijft dat HUNT groter is en dus meer troepen heeft.
GOD is en blijft de underdog in deze wereld.
Meest onderschatte stam:
Die zijn er niet meer vind ik.
Meest overschatte speler:
Ik blijf Sander een overschatte speler vinden, bij de massa zag ik zelfs zijn kern-cluster stacked staan met 60k aan def. Tjah...
Bovendien heeft hij met roxanne een lekkere clusterfuck gemaakt in onze cluster. Nochtans was roxanne geen speler van Hunt en dus niet volgens de "regels".
Meest onderschatte speler:
QQEEZZ er wordt te weinig van verwacht. In feite zouden ze eens dringend wat moeten beginnen knallen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eerlijk gezegd na de stab van Hunt en het feit dat niemand dit durfde te veroordelen, niemand van Hunt en dus zit ik goed waar ik zit met mijn stammies van GOD
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De personen die demarkie zijn nood-vv hebben gedaan, de personen van wie het idee kwam en de personen die, al dan niet stilzwijgend, hebben toegestemd om dit zo aan te pakken.
Mooiste spelers naam: Black Adder
Mooiste stam naam: GOD
Favoriete forum poster: Calamity
Minst favoriete forum poster: Een paar van Hunt die nog niet eens een fout kunnen toegeven.
Dikste wannabe op het forum: Alex Lennon een lijst beginnen en niet eens de helft afwerken. Kan beter.
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Demarkie
Mooiste profiel foto van stammen: GOD
Mooiste actie van de wereld: Wegspelen chef
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder:
De stab op demarkie vond ik de grootste blunder dat een stam kon doen. Hunt had eigenlijk de kans om te tonen van welk hout ze gesneden waren en te tonen dat ze eerlijk spel verkiezen. In de plaats daarvan verkoos men stabbie stab stab en easy win.
Voor wie heb je nu echt respect: Bob, waar in godsnaam vind jij nog de tijd en energie voor TW
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Voor Bob zou ik nog alles doen




Naja volgens mij is die toren gewoon prima volgens de regels gegaan;p Dat dorpje hebben we eerlijk veroverd:)


en btw stonden volledig stack hoor met 60k:D de naam San-def/San-stacks bestaat niet zomaar;p
 

DeletedUser71679

Guest
Meest overschatte speler:
Ik blijf Sander een overschatte speler vinden, bij de massa zag ik zelfs zijn kern-cluster stacked staan met 60k aan def. Tjah...
Bovendien heeft hij met roxanne een lekkere clusterfuck gemaakt in onze cluster. Nochtans was roxanne geen speler van Hunt en dus niet volgens de "regels".

Laat ik eens beginnen met reageren dan maar.... :)

Vraagje, "Johhny" van wie ik de naam even niet kan kopellen aan een naam in de wereldchat:
- Over welke massa heb je het hier. San-der heeft nog nooit een massa of iets wat daar op lijkt gekregen?
- Ten eerste weet jij niks van onze speelwijze af en kun jij niet weten welke redenering er zit achter het stacken van dorpen achter het front. Echter waardeer ik dat je ons overschat, enkel die beredenering vind ik een beetje heel, heel erg krom. Als je een speler afrekent op het stacken van een dorp begin ik persoonlijk te twijfelen aan de kwaliteit van jou komende berichten die ik ga volgen de komende tijd! Volg tot dusver niks hier.

Namens | Mart
Team San-der | W57
 
Reactiescore
1.075
grappige is dat hij het stacken in achterland gebruikt om jullie te overschatten terwijl qqeezz net hetzelfde doet en deze onderschat word.
 
Reactiescore
533
Tegenstrijdige reacties hier. :D
 

DeletedUser79332

Guest
Laat ik eens beginnen met reageren dan maar.... :)

Vraagje, "Johhny" van wie ik de naam even niet kan kopellen aan een naam in de wereldchat:
- Over welke massa heb je het hier. San-der heeft nog nooit een massa of iets wat daar op lijkt gekregen?
- Ten eerste weet jij niks van onze speelwijze af en kun jij niet weten welke redenering er zit achter het stacken van dorpen achter het front. Echter waardeer ik dat je ons overschat, enkel die beredenering vind ik een beetje heel, heel erg krom. Als je een speler afrekent op het stacken van een dorp begin ik persoonlijk te twijfelen aan de kwaliteit van jou komende berichten die ik ga volgen de komende tijd! Volg tot dusver niks hier.

Namens | Mart
Team San-der | W57

Ik denk dat jij uberhaupt niet serieus genomen wordt in alles wat je zegt. Zeker niet als ik de feedback lees op jou topic in aanvraag co speler.
Ben benieuwd hoelang het op deze wereld duurt voordat je op delete gaat.

begin ik persoonlijk te twijfelen aan de kwaliteit van jou komende berichten die ik ga volgen de komende tijd!

Ik dat 90% van W57 precies het tegenovergestelde denkt.. ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wordt er nu kritiek geleverd op een lijstje? Iedereen bekijkt t uit eigen point of view toch...

Volgens jullie is er altijd goed of slecht,
Is denk ik gewoon andere manier van denken.
 
Reactiescore
533
Wordt er nu kritiek geleverd op een lijstje? Iedereen bekijkt t uit eigen point of view toch...

Volgens jullie is er altijd goed of slecht,
Is denk ik gewoon andere manier van denken.
Ik wind me er al lang niet meer in op. Ze doen maar :engel:
 
Reactiescore
767
Geen lijstjes meer;(
 
Reactiescore
533
Te druk met TW'en allemaal.
 
Bovenaan