Golden Awards

Reactiescore
723
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die praten in plaats van spelen :D. Maar in het bijzonder mensen als DeKoster. Gaan beginnen te schelden wanneer alles niet zo loopt als je wilt is echt een slechte eigenschap. Dan hoor je niet op het spelletje thuis:(
Die heeft toch al enkel bans gehad (stuk of 5,6 heb ik gehoord) Tegen mij heeft die ook al zijn grote mond opgespeeld, spijtig genoeg nog geen ban om dorpen te verliezen. Darts-Lord kreeg wel dorpenverlies en het was niet eens zijn schuld dat iemand anders inlogde in zijn account.


Ach ja, ik zal hier dan ook maar eens posten.
Tja, het is hoe je het bekijkt. Ik ben begonnen op casual 5 vorig jaar in mei als co en daarna opnieuw begonnen met mijn account. Door omstandigheden gestopt op casual 5 (had beter gestopt op casual 4 ipv 5), maar de kans gekregen om terug als co te gaan spelen op een account. Originele speler van nu het nog geheime account waar ik enige tijd op zit kon dinsdag niet online en dan heb ik het minst werk te doen = compensatie. Toch leuk om al jullie (bovenstaande en pagina 1 tot 3) berichten te lezen en al die zalige herinneringen qua stammen en spelers. AF is zalig hierom. Wie wilt weten wie ik ben, je kan me altijd een pm sturen op casual 6: miketijger

Beste account: Prince of all saiyans, heb zijn account en motivatie altijd al bewonderd sinds juni vorig jaar al. (Sorry dat ik de eerste was die je aanviel. Nochwel in nachtbonus. Was die nachtbonus vergeten)
Beste stam: Daarvoor ben ik nog niet lang genoeg terug op casual 5.
De beste stamspeler: Freek, de hoofdspeler van het account waar ik nu op speel.
Het grootste ego: toppertjes, je bent en blijft een spion. Bijna zat je in de bg tegen 882, bijna! Tot ik je rekrutering zag en een duidelijk argument gaf (casual 4). Je zult NOOIT mijn vertrouwen hebben NOOIT!
Beste leider: Ik heb al veel goeds gehoord over Snuggels en ja inderdaad jullie zijn aangenaam om mee te praten.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Nog geen idee over
Meest onderschatte stam: Nog geen idee over
Meest overschatte speler: ..RainBow.., kan niet direct een argument bedenken, maar sorry je haalt het niet volgens mij.
Meest onderschatte speler: Zoz Brooks, ik weet wat jij gaat doen. Je hebt nog geen deftige stats. Niet dat ik zoveel beter ben, maar toch.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Veel te veel om op te noemen, maar toch eens doen: Prince, Weedish, Space, Snuggles, Pindakaas, De Fossiel omdat je aangenaam praat (in tijde van Dirktmc), Lazy programmers, Lord Nemo zag ik ook in de rang gisteren, dat is lang geleden (Fusie Zwolle, Dragon), goudvisje voor de babbel, Xargos, rtuus (je was altijd aangenaam), als ik mensen vergeten ben die ik ken en niet heb genoemd, laat maar weten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Toppertjes omdat je een oneerlijke spion bent en info doorgeeft over os-verplaatsingen en zo het spel oneerlijkt maakt.
Mooiste spelers naam: MysteryPotatoMan. Ik vind dat er nog spelers zijn die een mooie naam hebben, maar hier houd ik het kort.
Mooiste stam naam: The Dark Mystery is de mooiste, ook vind ik Powered by the moon (~Moon~) een mooie, oprichter van de stam moet zijn stamnaam toch mooi vinden, anders is er toch geen motivatie. Verdien ik dan een ego te zijn? Dank aan duodrop om te blijven. Respect
Favoriete forum poster: Daarvoor ben ik nog niet lang genoeg terug op casual 5, die zal ik zeker nog vinden
Minst favoriete forum poster: nog onbekend
Dikste wannabe op het forum: nog onbekend
Dikste wannabe in het spel: nog onbekend
Mooiste profiel foto van spelers: Space Trouble en The Unlocker omdat ook de ruimte mij interesseert.
Mooiste profiel foto van stammen: ~{UB}~ en darkmy
Mooiste actie van de wereld: te lang afwezig geweest
Meest belovende speler voor de toekomst: marcelver omdat hij nog geen enkele stam heeft gehad in deze wereld.
Meest belovende stam voor de toekomst: geen
Grootste blunder: toppertjes die niet op barbaar gaat.
Voor wie heb je nu echt respect: Snuggles, prins of all saiyans en Freek
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Snuggles, prins of all saiyans en Freek

Zoveel nadenken, Expensive Brains kon ik nu wel gebruiken, maar daar heb ik geen eurocent voor. Dan denk ik maar pindakaas4life, maar Dokter Snuggles raadt dat af, anders zal er één of andere MysteryPotatoMan me komen begraven, Wie weet wordt ik nog wel De Fossiel in onze aloude PlanneDEarth. Toppers van mensen denken dat ik een MallePiet ben. Mijn bompa en opa frans blijven me goede moed inspreken en inderdaad dasookwat.
 

DeletedUser72496

Guest
@miketijger

Bij mij heeft toppertjes nooit een goede indruk achtergelaten op Casual 4 en die lijn heeft hij doorgetrokken naar Casual 5
 

DeletedUser77892

Guest
@miketijger

Bij mij heeft toppertjes nooit een goede indruk achtergelaten op Casual 4 en die lijn heeft hij doorgetrokken naar Casual 5
De stam waar je nu inzit heeft hem anders lang als spion gebruikt, zelfde voor lord corax. Maar dat blijkt weinig uit te maken voor velen :rolleyes:
Zolang je maar wint he :D
 

DeletedUser75970

Guest
Bedankt voor de benoemingen :wink: jij bent de oude speler van dokus of?
 
Reactiescore
182
GA van S van Ghost-Warrior:

Beste account:
OriginalityIsOverrated - Op een gegeven moment werd dat account binnen no-time gebroken en was het een grote puinhoop. Vervolgens hebben Jens en Roel het account weer op de rails gekregen en alle dorpen terugveroverd, inclusief dikke rente. Het account staat nu op plek 9.
Beste stam: 882 - Lijkt me vrij duidelijk. Geen enkele stam heeft zich enigszinds kunnen matchen met 882. De stam is dan ook op geen enkel moment in de problemen gekomen.
De beste stamspeler: Blackwolf - Altijd deff over om anderen uit de brand te helpen, ook als hij zelf onder vuur ligt. Daarnaast doneert hij ook clears met alle liefde. Tot slot pakt ie vv's waar nodig.
Het grootste ego:
Beste leider:
Dokter Snuggles - Wat je ook van hem vindt, hij heeft de boel wel bij elkaar gehouden.
Slechtste leider: Leiding bd - Werden 1 voor 1 weggespeeld en niemand die er wat aan deed.
Meest overschatte stam: Ket, |S| & bd - Runners eerste klas.
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Willie46 oid - Kreeg vaak te horen hoe goed ie wel niet zou zijn -->Kreeg incs --> Nergens meer te bekennen.
Meest onderschatte speler: Team oost van 882. Wij zouden wel "even weggespeeld" worden vanwege de ongunstige ligging. Vervolgens zijn de tegenstanders stuk voor stuk van de kaart gespeeld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Blackwolf, Cicirio, Unlocker, Andarden en Alexandrakos
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Willie, simi, jan0 en alle andere runners/ego's die niks waar kunnen maken
Mooiste spelers naam: .Ethereal
Mooiste stam naam: Ket
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: Simi - Zijn taalgebruik is bijzonder storend.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Simi - Altijd en overal de grootste mond opzetten --> 1x incs --> Nergens meer te bekennen. & Pyro - Jezelf vol laten gooien met deff waardoor je stamleden gemakkelijk opgeruimd kunnen worden is geen skill.
Mooiste profiel foto van spelers: .Da vinci
Mooiste profiel foto van stammen: bd
Mooiste actie van de wereld: Kata gebruik van |S|. Ondanks dat het een belachelijke actie was, heeft het er wel voor gezorgd dat de wereld opgeschud werd wat volop actie tot gevolg had.
Meest belovende speler voor de toekomst: Cicirio & Andarden - Zijn maar weinig accounts die onder hun omstandigheden door zouden hebben gezet op deze wereld, getuigt van veel mentale weerbaarheid.
Meest belovende stam voor de toekomst: Geen van de stammen was top.
Grootste blunder: Gekut met vv-regels waardoor clears niet op tijd verstuurd konden worden :p
Voor wie heb je nu echt respect: Cicirio & Andarden - Deze 2 accounts werden volledig kapotgeschoten door de kata's van |S|. In plaats van de favoriete bezigheid van bd en |s| voort te zetten ( runnen ) bleven zij echter doorvechten en hebben ze de acc's waar kata's vandaan kwamen systematisch weggespeeld. Overigens ook respect voor Alexandrakos. Hij leek de enige met wie je sportief kon vechten. Ondanks dat er honderden clears en edels over en weer gingen zaten we gezellig slap te lullen over bier en weetikveelwat :D
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: M'n Medespeler @tears of a beauty. op Ghost-Warrior :)
 

DeletedUser79767

Guest
Bedankt voor de benoemingen! :)
Aan het begin was het idd de bedoeling team oost van 882 zo snel mogelijk weg te spelen en onze safe veilig te stellen.
Echter bleek dat die spelers een stuk sterker waren dan verwacht, hielden ze goed stand en hebben ons uiteindelijk goed verslagen ook.

Van mij uit ook echt respect naar team ghost en cicirio. 2 accs waar Sangria de meeste massa's op heeft gedaan. Ondanks het kata geweld altijd blijven doorzetten.
Bij ghost was geen dorp af te snoepen, ben mss paar keer lucky geweest.
Cicirio verloor regelmatig wel dorpen, maar dat account wist zich altijd weer terug te boksen
 
Bovenaan