DeletedUser76198
Guest
Meest overschatte stam: Toch Ket om dit moment. Vooral vanwege de laatste recruits lijken ze wat gezakt, maargoed ik ken ook weer niet iedereen dus aan hun de taak om te laten zien dat ze daadwerkelijk goed bezig zijn!
Met het vervullen van die taak is het nieuwe team van Ket al bezig sinds de 2 Jeroentjes alles aan het regelen zijn. Het arrogante duo dat vooraf blufte met 4-5 spelers te gaan winnen was dit nieteens echt van plan
Om jou en andere spelers een beetje duidelijk te kunnen maken hoe Ket liep en hoe het veranderd is, bij deze een korte uitleg/stamgeschiedenis
De 2(misschien 3 eigenlijk
Het "elite" dat Ket uitstraalde is gemaakt in de hoop een voorbeeld te zijn voor de spelers die hier spelen en in de hoop dat k*t stammen als FP fp en alle varianten van stammen die daaruit zijn ontstaan te laten zien dat je een wereld niet wint door de 20 beste begin farmers uit te nodigen en geen waarde te hechten aan cluster, daadwerkelijke motivatie of skill.
De enige reden dat Expensive Brains ooit op deze casual is begonnen is om 3 spelers met veel te grote mond weg te spelen. Alle spelers die ik wilde wegspelen zijn inmiddels al gestopt dusja... gebrek aan motivatie als gevolg
Hmm, draai een beetje om mijn punt heen merk ik
Ik heb hier mogelijk dingen gezegd die nieuw zijn voor het huidige 882/Ket of alle andere. Bovenstaande waren ideeën en gedachte van het oude ket team, niet het nieuwe. Het oude team heeft het duidelijk niet gehaald, nu is het kijken hoe het nieuwe team zijn stempel op deze wereld kan drukken (RIP 882 ze gaan jullie rekken
Misschien pas ik deze post nogeens aan, ik merk dat typen me vandaag erg zwaar valt en dat zorgt ervoor dat ik geen zin heb in een lange lap tekst maken en helemaal uittypen
Meest onderschatte speler: Als ik naar de ranglijst kijk, zie ik Vibezor opvallen. Pas eind augustus begonnen en toch al op een puntenaantal van zeker 2.5 mil. Kan zijn dat het ook flink wat pakketjes bezat, dan komt deze vernoeming in mijn ogen te vervallen. Maar anders kijk ik uit naar wat gaat komen van deze speler !
Vibezor is niet meer dan een matige speler die veel paketjes heeft. Dit soort spelers zijn vaak ook wel bekend als "wiranto-ers" (niet te verwarren met supernoobs hoewel het niet perse incorrect is) en "sagra spelers"
Ik heb met de (iig vroeger) actieve speler van het account samengespeeld, en zijn enige goed ontwikkelde skill is actief zijn.
Mooiste profiel foto van stammen: Die van 882 en Ket vind ik beide vet, al doet onze eigen ook niet onder !
Is een zelfportet van mij en WBJIMO op een gezellige vrijdagavond. Ben blij dat die in de smaak valt