Golden Awards

DeletedUser76198

Guest
Nein kat :eek: die komt vast wel gezellig een solli doen.
 

DeletedUser78605

Guest
Beste account:
Ga hier toch een beetje egoistisch zijn en mijn eigen account neerzetten. Maar ook vind ik dat Prince of all saiyans hier een plek verdient. Spreek niet veel meer met het account, maar weet wel dat er een goede speler op zat. Zien we ook terug op de ranglijst. Snuggles & Prince
Beste stam:

Deze laat ik open, ik vind niet dat Ket of 882 momenteel deze titel mag dragen. Wel leuk dat bd, 882 de oorlog heeft verklaard en als eerste actie ondernam.
De beste stamspeler:
Snuggles, wat wij, en dan vooral W. doet voor de stam en mb's. Heel mooi.
Het grootste ego:
Dit ben ik denk ik zelf, zou niet weten wie op cas 5 een groter ego heeft :p
Beste leider:
Laat ik ook nog open. De 2 grootste stammen verdienen deze niet en van de andere heb ik weinig weet.
Slechtste leider:
MissLovely,
toen zij nog leider was. Wij hadden een bg met haar stam, en onze stam (toen nummer 1) moest alles doen voor haar stam en ruimte maken. Stam is uiteindelijk gevallen, ze liet alle leden met minder punten achter en nam de betere mee.
Meest overschatte stam:
Ket
, zeker met de nieuwe recruits, vind ik het meer een lachertje worden. Had het leuk gevonden als ze met het actieve kleine oorspronkelijke 4-tal waren gebleven. Nu denk ik dat ze toch over de top zijn en de nieuwe leden hebben als opvulling.
Meest onderschatte stam:
882,
Iedereen doet vrij lacherig over onze stam, en denk dat dat in ons voordeel kan werken. Ook de stam bd, had hier weinig over gehoord. Maar wel de ballen tonen om te beginnen met een offensief. (niet super succesvol, maar ze hebben winst)
Meest overschatte speler:
Denk dat er niet echt iemand wordt overschat momenteel
Meest onderschatte speler:
Same
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Samen met Roel, actief of inactief. Blijft gezellig. Ook zou ik bd van wat dichterbij willen meemaken
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Team scorpion & Mark
Mooiste spelers naam:
Weedish
Mooiste stam naam:
882, The Aztec Curse
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
-
Dikste wannabe in het spel:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
Prince
Mooiste profiel foto van stammen:
882
Mooiste actie van de wereld:

Terwijl ik in Oostenrijk zat, ons team moeten appen hoe wij in punten 1,5 miljoen waren gezakt zonder iets te verliezen. En dat was dan om in range te komen van een speler.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Alexandrakos,
heeft gezegd dat hij wel goed was. Dus maak het maar waar..
Meest belovende stam voor de toekomst:
Hoop nog veel te mogen zien van bd, leuk stammetje. Verder denk ik dat 882 in de komende periode wel flink gaat groeien.
Grootste blunder:
Sommige spelers een 2de kans aanbieden, terwijl ze enkel een grote mond hebben :)
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn medespelers
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Medespelers as well

Hoop dat dit een voorbeeld is voor andere en er dus meer lijstjes komen!
 

DeletedUser77892

Guest
Lol kom je weer met je opvulling. Ben je echt zo raar dat je denkt dat mensen met 4 tegen 37 spelers gaan vechten? Wat verwacht jezelf, echt om te lachen dit :p
Maar goed, blijf mijn stamgenoten maar onderschatten. Ze kunnen meer dan jij denkt dat is mij wel duidelijk

Daarbij heb ik nooit gezegd dat ik goed ben ;)
Heb alleen gezegd dat jij mij niet kent, dus dan kan je wel zeggen dat ik binnen 6 maanden verdwenen ben, maar je kan dat gewoon niet weten. Leg mij alsjeblieft geen woorden in de mond
 

DeletedUser78605

Guest
Lol kom je weer met je opvulling. Ben je echt zo raar dat je denkt dat mensen met 4 tegen 37 spelers gaan vechten? Wat verwacht jezelf, echt om te lachen dit :p

Daarbij heb ik nooit gezegd dat ik goed ben ;)
Heb alleen gezegd dat jij mij niet kent, dus dan kan je wel zeggen dat ik binnen 6 maanden verdwenen ben, maar je kan dat gewoon niet weten. Leg mij alsjeblieft geen woorden in de mond

Het orginele team van ket was goed. Tuurlijk zouden ze het afleggen tegen een (op dat moment) 3 x zo'n grote stam. Maar ik heb gesprekken gehad met Ket spelers over dat de rest van de wereld een laag niveau had en nu zitten die spelers toch bij hun in de stam. Komt dat dan over als een goede recruit, of meer als opvulling om de punten range te overbruggen? Nou dit laatste komt bij mij naar boven.

Het 2de dat je zegt klopt. Je hebt nooit gezegd dat je goed was, enkel zei ik dat je een niemand was voor deze wereld, omdat je nog niets hebt uitgevoerd. En daar gaf je aan dat ik ongelijk had. Dus hoop ik dat je je bewijst nog, anders heb ik dus toch gelijk :p
 

DeletedUser72496

Guest
Lol kom je weer met je opvulling. Ben je echt zo raar dat je denkt dat mensen met 4 tegen 37 spelers gaan vechten? Wat verwacht jezelf, echt om te lachen dit :p
Maar goed, blijf mijn stamgenoten maar onderschatten. Ze kunnen meer dan jij denkt dat is mij wel duidelijk

Wauw voor de eerste keer moet ik deze gozer gelijk geven. :eek::D
 

DeletedUser77892

Guest
Het orginele team van ket was goed. Tuurlijk zouden ze het afleggen tegen een (op dat moment) 3 x zo'n grote stam. Maar ik heb gesprekken gehad met Ket spelers over dat de rest van de wereld een laag niveau had en nu zitten die spelers toch bij hun in de stam. Komt dat dan over als een goede recruit, of meer als opvulling om de punten range te overbruggen? Nou dit laatste komt bij mij naar boven.

Het 2de dat je zegt klopt. Je hebt nooit gezegd dat je goed was, enkel zei ik dat je een niemand was voor deze wereld, omdat je nog niets hebt uitgevoerd. En daar gaf je aan dat ik ongelijk had. Dus hoop ik dat je je bewijst nog, anders heb ik dus toch gelijk :p

Eerste deel kan ik niet over mee praten, ik heb die gesprekken tussen jou en Ket. niet gezien. Maakt me ook vrij weinig uit.

Dat ik op deze wereld niemand ben, ach kan ik je wellicht geen ongelijk in geven.
Dat ik nog niks heb uitgevoerd is bullshit. Ik leid nu toch zeker 6 maanden een stam, moet je toch best wat voor doen ;)
Ook heb ik al meerdere keren een stammie van je aangevallen. Ja oke, op een afgelegen cluster, dus daarom dat je mij ook niet hoort over de dorpjes die ik daar buit gemaakt heb. Niet echt iets om stoer mee te gaan doen, maar wel dorpen waar ik blij mee ben. Dus dat ik niks heb uitgevoerd ben ik het zelf niet mee eens

@Pedrosa Voor alles een eerste keer he :D
 

DeletedUser78605

Guest
Eerste deel kan ik niet over mee praten, ik heb die gesprekken tussen jou en Ket. niet gezien. Maakt me ook vrij weinig uit.

Dat ik op deze wereld niemand ben, ach kan ik je wellicht geen ongelijk in geven.
Dat ik nog niks heb uitgevoerd is bullshit. Ik leid nu toch zeker 6 maanden een stam, moet je toch best wat voor doen ;)
Ook heb ik al meerdere keren een stammie van je aangevallen. Ja oke, op een afgelegen cluster, dus daarom dat je mij ook niet hoort over de dorpjes die ik daar buit gemaakt heb. Niet echt iets om stoer mee te gaan doen, maar wel dorpen waar ik blij mee ben. Dus dat ik niks heb uitgevoerd ben ik het zelf niet mee eens

@Pedrosa Voor alles een eerste keer he :D

Ik ga er vanuit dat jij Mark bent? Geen idee over je verleden in |S|, kan best dat je daar leider was. Maar nu zit je in ket en is dat niet meer zo. Die dorpen die je van Ghost hebt gepakt, bravo. Dat cluster is al een maand geleden besproken dat we daar wel deff in steken (want dat hebben we genoeg) maar niet meer een prio heeft) Die van pink lady wil ik je ook wel mee geven, had die speler ook iets hoger zitten. Ik hoop gewoon dat jij in de toekomst mij ongelijk gaat geven en dat ik bij een volgend lijstje mijn excuus kan aanbieden en moet zeggen dat het goede recruits waren. Tot die tijd, blijf ik het een lachertje vinden
 

DeletedUser77892

Guest
Ik ben mark, en ik heb nog altijd leiders rechten. die van pinklady was niks om over te schrijven, willie liep daar dwars overheen, hij was zo lief 4 dorpjes in mijn cluster voor mij te clearen, ik hoefde alleen ff treintjes eruit te doen.
 

DeletedUser75970

Guest
Beste account:
Ga hier toch een beetje egoistisch zijn en mijn eigen account neerzetten. Maar ook vind ik dat Prince of all saiyans hier een plek verdient. Spreek niet veel meer met het account, maar weet wel dat er een goede speler op zat. Zien we ook terug op de ranglijst. Snuggles & Prince

Bedankt :wink: ik zal binnenkort ook een lijstje maken!
 
Reactiescore
592
Beste account: Prince of all saiyans. Leuke/goede speler, prima cluster met veel uitbreidingsmogelijkheden richting rim (weliswaar pas als de range wegvalt) en als ik het goed heb ook begonnen met een vrijwel lege inventaris. Dan zo lekker actief de ranglijst opklimmen naar inmiddels plek 1, lekker gewerkt!
Beste stam: Stond voorheen nog op naam van Ket, maar sinds de nieuwe recruits ben ik er niet 100% zeker meer van. 882 heeft het dikste recruitbeleid, maar daar zullen toch ongetwijfeld ook wel wat aardige spelers spelen. Het is afwachten op het verloop van de wereld en wat er gebeurt zodra de range weg is voordat ik een definitieve keuze kan maken.
De beste stamspeler: In eigen stam moet ik egoïstisch genoeg toch voor mezelf kiezen... draai lekker vv's en sta eigenlijk altijd wel klaar als er hulp nodig is. Verder doen pyro en Lord Frederick ook veel voor de stam ! Buiten de stam heb ik weinig weet, alleen dat Dokter Snuggles wel aardig wat doet voor de stam? Maar weet niet hoeveel dat precies is :p
Het grootste ego: Hier zal ik toch Rico (van peerke? ik weet het niet) moeten benoemen.. Het kan zijn dat hij prima speelt, maar heb er nog niet concreet iets van gezien. Tot nu toe is hij lekker bezig via skype in ieder geval:oops:
Beste leider: / In bd wordt er vooral veel in overleg gedaan, dus een echte leider springt er niet uit en van de andere stammen heb ik te weinig weet om iemand te noemen.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:
Toch Ket om dit moment. Vooral vanwege de laatste recruits lijken ze wat gezakt, maargoed ik ken ook weer niet iedereen dus aan hun de taak om te laten zien dat ze daadwerkelijk goed bezig zijn!
Meest onderschatte stam: Denk niet dat er een stam onderschat wordt. Het is nog even wachten tot de range weg is voordat de stammen los kunnen gaan op iedereen, en dan zullen we zien of er stammen zijn die onverwachts goed uit de hoek komen.
Meest overschatte speler: Heb er niet echt 1 die erbovenuit springt, maar stel je kijkt naar stats van spelers bovenin de ranglijst dan valt op dat Senne, rang 6 dik 4mil punten, een redelijk hoog aantal verloren dorpen heeft, voor iemand die niet echt onder vuur heeft gelegen ? Slordig dorpjes pakken lijkt me dan, en dan zou die overschat kunnen wordeno_O
Meest onderschatte speler: Als ik naar de ranglijst kijk, zie ik Vibezor opvallen. Pas eind augustus begonnen en toch al op een puntenaantal van zeker 2.5 mil. Kan zijn dat het ook flink wat pakketjes bezat, dan komt deze vernoeming in mijn ogen te vervallen. Maar anders kijk ik uit naar wat gaat komen van deze speler !
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Stijn van Prince of all saiyans, toffe gozer die je wel in je stam wilt hebben!:p Ook Alex van Snuggles mag daar bij. Ookal behoort hij tot de vijand, aardige vent die gewoon speelt in plaats van praat. Kan ik waarderen! Stan mag er ook nog wel bij.. goeie gesprekken mee en kan wel spelen, maar wil me niet vergezellen in de stam.. eikel !:p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die praten in plaats van spelen :D. Maar in het bijzonder mensen als DeKoster. Gaan beginnen te schelden wanneer alles niet zo loopt als je wilt is echt een slechte eigenschap. Dan hoor je niet op het spelletje thuis:(
Mooiste spelers naam: Chris P. Bacon zonder twijfel haha. Heerlijke naam!
Mooiste stam naam: ZWE , oftewel Zuurstof Waterstof Eristoff vind ik toch wel echt een mooie naam. Of de stam zelf nog lang bestaat betwijfel ik, maar voor nu is mijn keuze hierop gevallen.
Favoriete forum poster: Zijn te weinig posters, dus dan maar iedereen die ons forumpje positieve energie toebrengt!;)
Minst favoriete forum poster: Iedereen die ons forumpje negatieve energie toebrengt! :rolleyes:
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Weedish op 1 ! Maar op een goeie 2e plek die van .The Unlocker. Beide mooi op een andere manier :D
Mooiste profiel foto van stammen: Die van 882 en Ket vind ik beide vet, al doet onze eigen ook niet onder !
Mooiste actie van de wereld: Geen hele mooie acties meegemaakt. Wel bijzondere. Bijvoorbeeld de fusie tussen Cenos en Droid, zonder iedereen mee te nemen terwijl dat eerst wel werd beweerd begreep ik? Correct me if I'm wrong tho ;). Of het lange wachten op Wiranto die op grijs zou gaan, maar vervolgens iedereen teleurgesteld toen er nieuwe spelers op kwamen spelen :rolleyes:.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik ken te weinig bespelers van accounts om te kunnen zeggen die heeft potentie. Dus de tijd zal het ons leren denk ik.
Meest belovende stam voor de toekomst: Alle stammen hebben in mijn opzicht up's en down's dus ook hier is het afwachten wat er gaat gebeuren denk ik. Wie weet komt er binnenkort een fusie uit de lucht vallen met allemaal toppers!
Grootste blunder: Kon er zelf wel om lachen dat onze diplomaat vrijwel uit het niets een oorlog verklaarde aan 882, ookal waren we geen vriendjes met ze haha. Maar het is zoals het is en we zullen zien Waar het op uitloopt !
Voor wie heb je nu echt respect: /
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Tegenstanders die aardig blijven, en niet leuk gaan zitten doen. Dat iemand beter is dan jijzelf kan blijken uit een gevecht, en de stats zullen dan voor zichzelf spreken, daar hoef je me dan niet nogmaals op te wijzen. Een lekker potje vechten met wederzijds respect, daar ben ik fan van;)

Ik heb het lijstje ingevuld met alle informatie die ik bezat, dus mocht iets niet kloppen/ ben je het ergens niet mee eens scheld me dan niet meteen uit, ik heb mijn best gedaan:engel:

Ciao,
Yorick
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73968

Guest
Allereerst bedankt voor de vernoemingen van bovenstaande mensen :D

Hier mijn Lijstje:
Beste account: Geen van alle acc’s op deze wereld heeft nog hele bijzondere dingen gedaan. Daarin tegen denk ik te weten of gok ik :p dat er een aantal acc’s zijn in verschillende stammen op deze wereld die zeker potentie hebben deze Vernoeming binnen te halen.
Beste stam: Denk dat dit net als bovenstaande nog niet echt te benoemen valt.
De beste stamspeler: Ik vul hier voor nu de naam van Jeroen (Sons of Durin) door verschillende verandering en ideeën die hij op heeft gezet. Plus is hij mijn Waakhond wat betreft bb Herkenning.
Het grootste ego:
Wou ik eigenlijk oplaten, krijg je makkelijk gezeur mee namelijk, (mensen met hele lange tenen of zoiets). Maar denk dat Rico hier zeker een vernoeming verdient door de ego spamm in wereldchat ;)
Beste leider:
Wederom vul ik hier Jeroen (SoD) in, hij heeft zeker sinds het vertrek van de oud leiders van Ket. Echt de Kar getrokken binnen Ket met het opzetten van edel afspraken en het maken van afspraken met andere stammen.
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Geen idee van eigenlijk, ik overschat niemand eigenlijk. Weet wel dat er soms een aantal mensen heel hoog van de toren kunnen blazen maarja om dan gelijk de stam te vernoemen.
Meest onderschatte stam: Vul hiervoor nu gewoon even Ket in, omdat er nog niet bewezen dat het niet zo is.
Meest overschatte speler: Een overschatte speler weet ik zo niet maar met het gezwets soms in de wereldchat hoe goed ze niet waren met de aanvallen op het acc Scorpion441 en de dorpen die ze daar pakte denk ik dat Doktor Snuggles deze vernoeming wel zou kunnen krijgen ;)
Meest onderschatte speler: Laat ik me niet over uit mede door de Boosters die door de hele wereld en stammen zitten.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zou het zeker toch met Stijn van Prince of all Saiyans en Jeroen van Sons of Durin zijn. Maar om nu niet gelijk alleen stammies te vernoemen denk ik dat ik toch wel een keer met Alex in de stam zou willen zitten. Gewoon om te proberen :p Ook zou ik wel een keer met Yorick van .Ethereal in een stam willen zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rico.
Mooiste spelers naam: Expensive Brains omdat ik toen ik net op het acc kom altijd om de naam moest lachen.
Mooiste stam naam: Keta. Of wel Ketamine
Favoriete forum poster: / Ben ik sinds ik weer Tw speel te inactief voor op het AF.
Minst favoriete forum poster: / Ben ik sinds ik weer Tw speel te inactief voor op het AF.
Dikste wannabe op het forum: / Ben ik sinds ik weer Tw speel te inactief voor op het AF.
Dikste wannabe in het spel: Ben ze vast tegen gekomen maar heb ik wrs gewoon langs me heel laten gaan. Al heb ik vernomen dat er een wannabe is die door zijn enorme activiteit in de wereldchat deze vernoeming graag in ontvangst wil nemen onze Stan ;) Ik geloof dat hij deze activiteit ook in het spel brengt gelukkig :p.
Mooiste profiel foto van spelers:
Ga hier gewoon heel Ego zijn en mezelf Weedish benoemen :p:rolleyes::rolleyes:
Mooiste profiel foto van stammen:
Vind dat wij zelf als Ket wel een mooie plaatje hebben maar die van 882 mag er ook zijn.
Mooiste actie van de wereld: Mijn mooiste actie van de wereld is het onbedoeld redden van het acc Scorpion441 dat enorm in punten daalde waarna ik dacht hier wil ik ook een graantje van meepakken en een paar dorpen ondersteunde om later zelf te edelen. De eigenaar van het acc kwam online toen ik de Os net had verzonden en gaf aan in het ziekenhuis te liggen terwijl hij werd aangevallen. Naar wat praten kreeg ik de vv in handen, heb hierna het acc wat algeheel overhoop lag en een bende was toch tot zeker hoogte gered. Wat wat verbaasde en al dan niet boze reacties opleverde van de aanvallende boys in de Wereldchat. Deze waren er van op de hoogte dan de eigenaar werd geopereerd, dus in het Zkh lag en hadden wrs met deze intel in het achterhoofd in die periode de aanval gekozen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Door de ligging denk ik dat Prince of all Saiyans een gezellige en mooie toekomst heeft met heel veel uitbreidingsmogelijkheden.
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat iedere stam nu nog een belovende stam is en kan worden. Hierdoor kan een ieder ook nog gewoon een flop worden begrijp me niet verkeerd.
Grootste blunder: Ehm er is eens iets voorgevallen in de skype chat wat niet helemaal de bedoeling was, waar gelukkig maar een paar mensen echt hebben gezien wat er nou precies stond.
Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb respect voor een ieder die op een faire en nette manier met elkaar het spel kunnen spelen. Zonder enorme abuse van pp of een grote voorsprongen te behalen door Gs pakketen om dan later maar te spreken over hoe goed ze nu zijn.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: In feite kan een ieder dat die aan bovenstaande beschrijving voldoet. Maar ik kan elke speler die tegen gas geeft bij een aanval of goed defft bij aanvallen kan dit ook :)

Nu is de hoofdpijn weer aanwezig en hoop ik dat Yorick blij is:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Leuk lijstje, toch eens het zicht van de andere kant.

Wel vind ik het interessant over die actie op scorpion. Want ik wist niets van een ziekenhuis. Kan dit na zoeken. Maar zijn collega zat bij ons in de stam. Wij waren (toen Cenos er nog was) erg bevriend met de speler van Scorpion, hij werd inactief omdat hij het druk kreeg op het werk. Is toen een periode gestopt maar heeft am enzo door laten lopen. En wij wilden hem al eerder pakken, maar omdat het collega's waren deden we niets. Pas toen die collega zei dat het goed was, zijn we met aanvallen gestart. Maar ik ga eens even kijken.

Plus dat over die dorpen winst op scorpion, was meer om jorrit in de zeik te nemen :p
 
Bovenaan