Golden Awards

DeletedUser68252

Guest
Oh dat klopt ja. Zij is de enige die bij mij op de block list staat. Dat verklaart waarom ik het gesprek niet volg. Die heks is hier weer aan het posten begrijp ik?

Al een tijdje, kan je eens een screen posten hoe het er voor jou uitziet dan met het nieuwe forum? Vroeger zag je dat er iemand gepost had die je geblokkeerd had alleen zag je de tekst niet toen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Al een tijdje, kan je eens een screen posten hoe het er voor jou uitziet dan met het nieuwe forum? Vroeger zag je dat er iemand gepost had die je geblokkeerd had alleen zag je de tekst niet toen.

Je ziet de post gewoon niet. Helemaal niks, heel fijn
 

DeletedUser66265

Guest
Al een tijdje, kan je eens een screen posten hoe het er voor jou uitziet dan met het nieuwe forum? Vroeger zag je dat er iemand gepost had die je geblokkeerd had alleen zag je de tekst niet toen.

Vroeger zag je iets in de trend van: geblokkeerd persoon post: klik hier om bericht te lezen. Tegenwoordig zie je meestal niks. Ik heb geen screen met een voorbeeld voor je. Tegenwoordig heb ik Apple en heb nog niet ontdekt hoe dat samenwerkt met push. Kut besturingssysteem.
 
Reactiescore
1.167
Maar wisten ze ook dat Martin toen nog 1 vd meest gemotiveerde spelers van de stam was desondanks dat zijn ziekte toen recent geconstateerd was.
Hij deed op dagen samen met mij en Dennis (litle pipi) half de stam aan vv's :eek:
Heb m irl nog bericht of hij PA kon betalen terwijl hij in ziekenhuis lag ^^

Was toen al verpest :D

Zeker weet ik dat nog. Wist alleen niet dat jij ook daar speelde. Ik zag Matthias ook weer rondlopen op TW :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Zeker weet ik dat nog. Wist alleen niet dat jij ook daar speelde. Ik zag Matthias ook weer rondlopen op TW :eek:

Ja ik praatte alleen met paar van de Dames (Spriet, Tandorra en Dennis)
Voor rest vulde ik alle OS lijstjes tot er niks thuis stond en deed ik VV's samen met Dennis :p

Tis pas sinds 2 jaar dat ik weer wat kom praten :p
Meeste mensen waarderen toch mijn persoonlijkheid niet ^^
 
Reactiescore
3.457
Ja ik praatte alleen met paar van de Dames (Spriet, Tandorra en Dennis)
Voor rest vulde ik alle OS lijstjes tot er niks thuis stond en deed ik VV's samen met Dennis :p

Tis pas sinds 2 jaar dat ik weer wat kom praten :p
Meeste mensen waarderen toch mijn persoonlijkheid niet ^^

Hoe kan dat nu? Liefste meisje van tribal?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ook niet als ik het quote?

Je ziet geen post, geen quote, zelfs rechts niet als de persoon post. Onderaan de pagina kan je toon genegeerde inhoud drukken als je het toch wilt zien. Verder heb ik nu 0 van die kerel in mijn leven.
 
Reactiescore
382
Jullie kunnen aardig groeien early en mid-game zoals jullie op W49 hebben laten zien. Echter wanneer de clash komt zal 4Farmers zelfs met een nummer 1 positie niet de kar trekken. Sterker nog jullie zijn compleet weggespeeld en konden een van de mindere Fide accounts, namelijk Mullepatte, niet van de kaart spelen.
Dat klopt niet helemaal. We probeerden de kar wel zeker te trekken, alleen met zo'n 5/6 inactieve accounts ging dat niet. We zaten dagelijks op deze accounts te vv'en. 1 dag geen vv gehad, hele account naar de klote. Toen zagen we na een tijd in dat het zinloos was en hebben we idd de massa op ons eigen acc niet gedeft. Toch hebben we wel degelijk massa's gedeft op foat alleen was die niet tegen fide. Ook spelen meerdere mensen van ons acc nog op andere werelden waar ook regelmatig door hun gedeft wordt. Dus je mening gebaseerd op 1 wereld vanuit de oppositie is erg scheef.

We stonden op een gegeven moment ook positief qua overnames tegen mulle, maar als je als enige account progressie maakt, levert dat je alleen maar meer front op. Kortom was het dus hopeloos. Toen zijn we idd compleet weggespeeld ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Beste account: De meest voor de hand liggende keuze is Alcoholic Unicorns, een account dat flink door farmt en een sterke groei vertoond.

Echter schat ik op basis van het verleden en de ervaring die ik met bespelers van beide accounts heb Prins Pils toch hoger in (kwalitatief gezien). Op W47 was het een account wat hoog genoteerd stond en ik denk dat ze dat kunstje op W56 gaan herhalen. Ook het feit dat team Prins Pils vaker samengespeeld heeft (of iig deels) spreekt in hun voordeel wat mij betreft.

Goede lijst al bij al! Heb slechts een toevoeging hier. Klopt zeker wat je zegt dat Prins pils kwalitatief goed uit de verf is gekomen op wereld 47. Daar kennen AU en Prins pils elkaar ook (onder andere....) van. AU is namelijk een combinatie van spelers die op wereld 47 op Droit divin, Royalist, Tears of the River, Der Eisbär, Toxical error en Candice Swanenpoel speelden :)

Vroeger zag je iets in de trend van: geblokkeerd persoon post: klik hier om bericht te lezen. Tegenwoordig zie je meestal niks. Ik heb geen screen met een voorbeeld voor je. Tegenwoordig heb ik Apple en heb nog niet ontdekt hoe dat samenwerkt met push. Kut besturingssysteem.

Alternatieven als Gyazo en prt.scrn getest?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Goede lijst al bij al! Heb slechts een toevoeging hier. Klopt zeker wat je zegt dat Prins pils kwalitatief goed uit de verf is gekomen op wereld 47. Daar kennen AU en Prins pils elkaar ook (onder andere....) van. AU is namelijk een combinatie van spelers die op wereld 47 op Noire, Royalist, Tears of the River, Der Eisbär en Candice Swanenpoel speelden :)

Je wisselt Droit Divin en Noire om. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Alsof de lijst nog niet lang genoeg was :| Het is maar goed dat Bonaya niet lang genoeg heeft gespeeld anders was het kringetje rond :eek:
Heb het aangepast hoor, stel autisten <3
 
Bovenaan