Golden Awards

Deleted User - 2242732

Guest
Tsjah aanmodderd. Als ik zie dat de nr 2 van de wereld hier spreekt over z'n tekorten te wijten aan z'n stamgenoten/ligging, maar dan een max plunderaar heeft van 3k dan wordt er toch wel gefaald. Ik denk dat iedereen wel ondertussen weet dat je met microfarmen dan het meest ophaalt als je met meefarmers zit in dit stadium.
Ik denk trouwens niet dat de rest niet KAN farmen maar ik denk eerder dat er veel luiheid is.

Onze start was zeker niet deftig. Ten eerste zijn we op dag 2 na de bb gebtimed waardoor we 75% van onze lc verloren (onze eigen schuld natuurlijk).
En dan spreken we nog niet over die ban. Die 3 dagen ban is meer dan 3 dagen niet kunnen loggen.
Je naburige spelers kunnen alles opfarmen, meer doorgroeien en dus meer def/off maken, en dus meer gs ophalen als wij terugzijn. Verder moesten we ook alle bb's opnieuw scouten ivm de muren die gebouwd waren.

Ik zal nooit beweren dat onze pp-voorsprong werd tenietgedaan door deze zaken, maar het is wel erg jammer want we zouden veel verder kunnen gestaan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Ik zal zeer zeker een lijstje maken binnenkort, maar ben de komende dagen aardig druk.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste account: De meest voor de hand liggende keuze is Alcoholic Unicorns, een account dat flink door farmt en een sterke groei vertoond.

Echter schat ik op basis van het verleden en de ervaring die ik met bespelers van beide accounts heb Prins Pils toch hoger in (kwalitatief gezien). Op W47 was het een account wat hoog genoteerd stond en ik denk dat ze dat kunstje op W56 gaan herhalen. Ook het feit dat team Prins Pils vaker samengespeeld heeft (of iig deels) spreekt in hun voordeel wat mij betreft.

Beste stam: In hoeverre kan je 2 spelers die wat samenwerken en een stammetje hebben opgericht een volwaardig stam noemen? Tuurlijk is het een sterk duo, maar om ze als beste stam neer te zetten gaat me te ver.

Faith is momenteel de nummer 1 van W56, een stam waarvan vooral de bovenste 3 erg lekker gaan. De onderste twee kunnen om uiteenlopende redenen nog een boost gebruiken, iets waarin ik alle vertrouwen heb dat het zal gebeuren. Zolang dit niet gebeurd is schat ik ze als 5 tal nog niet als de beste stam. Ook de farm is voor verbetering vatbaar. Voor Guide geld min of meer het zelfde verhaal als voor Faith. Faith en Guide lijken vooral te teren op hun voorsprong terwijl ze nog veel meer potentie hebben. Om de druk maar even bij onszelf te leggen : Gevalletje aan de kop blijven is moeilijker dan er komen?

Spared is de laatste stam die ik als realistische optie zie voor deze award. Een stam waarin de nodige ervaring zit en die in de personen van Timo en David twee (potentiële) stabiele leiders in de gelederen heeft. Ook kwalitatief gezien schat ik deze stam capabel genoeg in om een heel eind te komen.

De beste stam speler: Persoonlijk werken wij zeer plezierig samen met TheBoneCrusher, een team dat genoeg overheeft voor de stam en graag te hulp schiet wanneer mogelijk. Deze Award hebben zij voor mij persoonlijk op deze wereld tot nu toe het meest verdient.

Het grootste ego: AlcoholicUnicorns wil zichzelf toch wel heel graag profileren als de nummer 1 en doen absoluut niet bescheiden betreft hun Rover prestaties. Om toch eerlijk te blijven, ik zou het ook doen :$.

Beste leider: Pas iets voor de toekomst.

Slechtste leider: Leiding AUT, gelijk je stam vol rekruteren is niet heel handig natuurlijk.

Meest overschatte stam: Er wordt niet echt een stam overschat. Bier en Spared worden als goed gezien, maar dat zijn ze ook gewoon.

Meest onderschatte stam: Faith is door Roald neergezet als een stelletje lozers, puur omdat ze niet zoveel farmen en clearen. Nu bestaat Tribalwars natuurlijk uit veel meer dan enkel een beetje op de A, B of C knop rammen. Waar Unicorns veel dorpen cleart en voor een ruim cluster gaat, zullen er voor Faith meer potentiële gemakkelijke targets over blijven. Wat slimmer is op een kleine wereld als deze zal de toekomst uit moeten wijzen. Er zijn uiteraard meerdere wegen die naar Rome leiden.

Meest overschatte speler: The Alcoholic Dream, uit verhalen heb ik gehoord dat de 4Farmer boys hier spelen. Leuk team wat altijd redelijk hard gaat, maar als het spannend is meestal niet de spelers die de kar trekken.

Meest onderschatte speler: Zeraniti, een combinatie van een beginnende speler die vol motivatie zit met enkele meer ervaren spelers die hem de kneepjes van het vak leren. In mijn ogen de gouden combinatie waar je vandaag de dag hoge ogen mee kan gooien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik vind het wel prima zo. Elke stam heeft zijn eigen toppers waardoor de wereld lekker spannend zal worden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sophia, geen uitleg nodig.

Favoriete forum poster: Leaving Behind post altijd zeer scherp en met hoge kwaliteit. Ook Roald heeft een goede indruk op me achter gelaten.

Minst favoriete forum poster: Ik hoop dat Firedrakan eindelijk eens een global ban krijgt…

Meest belovende speler voor de toekomst: Savior of the North. Een ervaren team dat net eerste is geworden op Wereld 49. Nu al nummer 3 op de farm ranglijst terwijl ze net rang 39 aantikken. De bespelers ken ik alle zeer goed en weet zeker dat ze hoge ogen gaan gooien op deze wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst: Van Spared mogen we allemaal nog veel verwachten.

Voor wie heb je nu echt respect: Het team van AlcoholicUnicorns. Ze knallen aardig ingame en geven een goed voorbeeld van een vliegende start. Ook op het forum zijn ze goed vertegenwoordigd en vormen ze een voorbeeld voor de andere AF-gangers.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ward (m’n huidige co) motiveert me enorm om op deze wereld te knallen. Ook met Stan en Chris van TheBoneCrusher kan ik goed opschieten.
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
Toffe lijst Melvin, kan me aardig vinden in het grootste gedeelte
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mooie lijst dit. Een opzetje voor meerdere lijstjes denk ik :)
 

DeletedUser76687

Guest
Meest belovende speler voor de toekomst: Savior of the North. Een ervaren team dat net eerste is geworden op Wereld 49. Nu al nummer 3 op de farm ranglijst terwijl ze net rang 39 aantikken. De bespelers ken ik alle zeer goed en weet zeker dat ze hoge ogen gaan gooien op deze wereld.


Bedankt Melvin, leuk lijstje! Vandaag komen we in de Top 2 farm :)
 

DeletedUser

Guest
Meest overschatte speler: The Alcoholic Dream, uit verhalen heb ik gehoord dat de 4Farmer boys hier spelen. Leuk team wat altijd redelijk hard gaat, maar als het spannend is meestal niet de spelers die de kar trekken.

Verklaar u nader graag ;)
 

Deleted User - 2242732

Guest
Wij hebben het account doorgegeven aan bart en Olivier en ook hierin met hen in gesprekken te gaan. Seppe is misschien later overgekomen maar daar weet ik zelfs niks van, ik en elko hebben nochtans nog lang met bart gesproken nadat wij stopten.
Dat is gewoon weer zo'n typische speler die met de roem van een account gaat lopen waar hij amper aan bijgedragen heeft. Zeker omdat de wereld toen al helemaal gespeeld is en amper wat bijgedragen heeft tot de opbouw van het account. Het kan misschien zijn dat hij gefarmd heeft of clears verstuurd heeft op het einde van de wereld, maar nu doet hij net alsof hij dat volledige account opgebouwd heeft.

Enige wat hij nu doet is gewoon met de 'fame' gaan lopen van een account waar hij amper iets aan bijgedragen heeft.
Ik erger me niet snel, maar aan zo'n creditlopers erger ik me dus echt kapot. Dit AF zit er vol van. Zeker omdat we allemaal seppe kennen en -no offence tegen hem, ik heb voor iedereen respect- zowel jij en ik (en nog veel anderen) weten dat het niet zo'n held is. Laat staan dat hij nog met mijn eigen account gaat lopen showen.

Als hij perse al de accounts erbij wil zetten waar hij "speelde" kan hij er gewoon bijzetten vanaf wanneer hij speelde, of al zijn accounts erbij zetten, zoals w47 bv ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Excuseer? Denk dat je hier wat in de fout gaat. Ik ben vanaf dag 1 op w44 gaan spelen samen met Bart en Olivier. Volgens mij was ongeveer 2 jaar geleden als ik me goed herinner. Ben altijd actief geweest op jobe en het account samen grootgebracht met Bart en Olivier. Nadat we rang 2 bezaten, gingen jij en Elco stoppen. Jij hebt toen met Bart geregeld dat het team van Jobe over ging komen naar DOTN. Bart was inderdaad meer de stamspeler en hij had veel contact met je in tegenstelling tot mijzelf. Eenmaal op DOTN hebben we nog wat verder kunnen edelen maar w44 was inderdaad al vrij snel beslist. Maar van w44 kan ik de volle credits opnemen! Waarom ik er Jobe niet bij heb gezet is simpelweg omdat er een ander team is op gaan spelen.
Verder weet ik ook wel dat ik niet de beste reputatie heb, maar denk dat dat noch mij noch mijn team iets kan boeien. DOTN blijft ten volste jou account, 100% mee akkoord, maar eenmaal omdat ik samen met Bart en Olivier ben overgekomen zit ik op dezelfde golflengte als hen qua account!
 
Bovenaan