Golden Awards

Deleted User - 2242732

Guest
Dat je direct overgestapt bent weet ik dus niks van, dat kan dan zijn, excuses dan indien het zo is. Bart heeft mij daar dan alleszinds niks van laten weten. Ik kan het bart niet meer vragen want die is jammergenoeg gestopt.

Maar van w44 kan ik de volle credits opnemen!
Maar verder, je weet evengoed wat een inbreng deceiver had op w44 tot 5 mil +- , op stamvlak & op wereldvlak. Het vormde de winnende stam, stond dik rang 1 + oda enz tot de wereld gespeeld was...
Jij bent in de rim blijven liggen tot de wereld gespeeld was, bracht amper wat bij op stamvlak/vv's en ga zo maar door..

Dan stap je over wanneer de wereld gespeeld is en ga je al de credits van dat account opnemen?
For real?
 
Reactiescore
489
Seppe speelde wel heel w44 bijna in jouw stam Robin. Hij is idd veel later overgestapt nadat jullie quitte. Misschien moet je gewoon DOTN wisselen met Jobe Seppie
 

Deleted User - 2242732

Guest
Seppe speelde wel heel w44 bijna in jouw stam Robin. Hij is idd veel later overgestapt nadat jullie quitte. Misschien moet je gewoon DOTN wisselen met Jobe Seppie

Dat hoeft niet ruben, ik heb er geen problemen mee dat hij deceiver opneemt in zijn handtekening, hij heeft er tenslotte ook gespeeld, echter moet hij niet doen alsof hij de volledige tijd op dat account gespeeld heeft en daar aan alles bijdroeg dat is alles.

Swat ik wil nu ook heel dit AF niet op stelten zetten hiervoor, ik zal wel eens een lijstje zetten deze namiddag voor het op een andere koers te gooien ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Verklaar u nader graag ;)

Jullie kunnen aardig groeien early en mid-game zoals jullie op W49 hebben laten zien. Echter wanneer de clash komt zal 4Farmers zelfs met een nummer 1 positie niet de kar trekken. Sterker nog jullie zijn compleet weggespeeld en konden een van de mindere Fide accounts, namelijk Mullepatte, niet van de kaart spelen.
 

DeletedUser66265

Guest
Dat je direct overgestapt bent weet ik dus niks van, dat kan dan zijn, excuses dan indien het zo is. Bart heeft mij daar dan alleszinds niks van laten weten. Ik kan het bart niet meer vragen want die is jammergenoeg gestopt.


Maar verder, je weet evengoed wat een inbreng deceiver had op w44 tot 5 mil +- , op stamvlak & op wereldvlak. Het vormde de winnende stam, stond dik rang 1 + oda enz tot de wereld gespeeld was...
Jij bent in de rim blijven liggen tot de wereld gespeeld was, bracht amper wat bij op stamvlak/vv's en ga zo maar door..

Dan stap je over wanneer de wereld gespeeld is en ga je al de credits van dat account opnemen?
For real?

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben het volledig met je eens. Dat is ook de reden waarom ik geen accounts opneem in mijn handtekening. Echter, de community is tegenwoordig zo klein geworden dat we kunnen spreken van: iedereen kent iedereen. Het is zo makkelijk om de ervaring van iemand te achterhalen. Stel, ik zet deceiver nu in mijn handtekening. Dan zal iedereen er vrij makkelijk achter komen dat dit ofwel onjuist is ofwel mijn bijdrage miniem is geweest. Degene met de grootste bijdrage aan een account zijn meestal degene die onthouden worden. Dat Seppe dus deceiver in zijn handtekening heeft gezet betekent niet dat iedereen ervan uitgaat dat hij dat account heeft opgezet. Hooguit zijn er een aantal nieuwe spelers en Noobs over een wereld of 10 die het indrukwekkend vinden maar daar zal het dan ook bij blijven.

Een mooi voorbeeld hierbij is Martin. Ik vind Martin een super toffe gast en heb ook wel eens met hem samen gespeeld. Ik wil hem dan ook niet zwart maken of iets in die trend. Martin heeft op best wel wat hoog gerankte accounts gespeeld. Maar kent men van dat account Martin of dan voornamelijk zijn medespelers? Mijns inziens kent men voornamelijk Martin zijn medespelers ondanks dat Martin er in bepaalde gevallen van begin tot eind bij is geweest. Kortom, meestal loopt het wel los. Ere wie eer toekomt geschied meestal wel op tw en prestaties worden niet snel een ander toegeschreven.

Ondanks dat ik je frustratie snap denk ik dat het niet zo nodig is. Ikzelf ken deceiver bijvoorbeeld alleen als van jou en Dutch. De rest die het in de handtekening plaatst hecht ik niet zoveel waarde aan. Ik denk zelfs dat accounts in je handtekening plaatsen waar je bijna niks hebt uitgespookt in je nadeel werken. Hierdoor krijgt men een zekere minachting voor je.
 

DeletedUser

Guest
Dat je direct overgestapt bent weet ik dus niks van, dat kan dan zijn, excuses dan indien het zo is. Bart heeft mij daar dan alleszinds niks van laten weten. Ik kan het bart niet meer vragen want die is jammergenoeg gestopt.
Het plan was inderdaad dat alleen Bart en Oli zouden overstappen. Alleen ging Olivier stoppen en was ik niet actief genoeg om alleen een account te dragen.

Maar verder, je weet evengoed wat een inbreng deceiver had op w44 tot 5 mil +- , op stamvlak & op wereldvlak. Het vormde de winnende stam, stond dik rang 1 + oda enz tot de wereld gespeeld was...
Jij bent in de rim blijven liggen tot de wereld gespeeld was, bracht amper wat bij op stamvlak/vv's en ga zo maar door..

Ik was nu ook eenmaal een rim account. Niet vergeten dat The night farmacy en Jobe het hele gebied daar hebben gedomineerd. Vv's pakken deed ik inderdaad minder vaak, maar ik was er wel als men mij nodig had. DOTN heeft inderdaad de meest cruciale rol gespeeld in de wereld vooraleer ik er op zat. Toen wij er net opzaten nog paar spelers weggespeeld zonder al te veel weerstand dus was het eigenlijk al voorbij. Als ik je een plezier doe om m'n handtekening te veranderen, zal dat zeker voor mekaar komen. Maar om te zeggen dat ik maar een spelertje ben dat in Preau is gekomen nadat de wereld al gespeeld was, is volledig incorrect. Verder wil ik ook gerust met je verder praten hierover op skype aangezien dit hier totaal niet thuishoort.
 

DeletedUser61134

Guest
Een mooi voorbeeld hierbij is Martin. Ik vind Martin een super toffe gast en heb ook wel eens met hem samen gespeeld. Ik wil hem dan ook niet zwart maken of iets in die trend. Martin heeft op best wel wat hoog gerankte accounts gespeeld. Maar kent men van dat account Martin of dan voornamelijk zijn medespelers? Mijns inziens kent men voornamelijk Martin zijn medespelers ondanks dat Martin er in bepaalde gevallen van begin tot eind bij is geweest. Kortom, meestal loopt het wel los. Ere wie eer toekomt geschied meestal wel op tw en prestaties worden niet snel een ander toegeschreven.

Zo weet ook niemand dat Martin op Firedrakan speelde op W20, prolly wist Bicky niet eens dat hij op W20 bij Martin in de stam zat en Martin 24/7 vv's draaide :eek:

Mensen leven allemaal op hun eigen eilandje :D
 

DeletedUser68252

Guest
Zo weet ook niemand dat Martin op Firedrakan speelde op W20, prolly wist Bicky niet eens dat hij op W20 bij Martin in de stam zat en Martin 24/7 vv's draaide :eek:

Mensen leven allemaal op hun eigen eilandje :D

Genoeg mensen die dat wisten voor je het postte gezien het in zijn handtekening gestaan heeft voor quite some time. :rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Genoeg mensen die dat wisten voor je het postte gezien het in zijn handtekening gestaan heeft voor quite some time. :rolleyes:

Maar wisten ze ook dat Martin toen nog 1 vd meest gemotiveerde spelers van de stam was desondanks dat zijn ziekte toen recent geconstateerd was.
Hij deed op dagen samen met mij en Dennis (litle pipi) half de stam aan vv's :eek:
Heb m irl nog bericht of hij PA kon betalen terwijl hij in ziekenhuis lag ^^

Was toen al verpest :D
 

DeletedUser

Guest
Het is triest dat dit waarschijnlijk waar is, doch omdat het van jou komt, ik het niet geloven kan.
 

DeletedUser74650

Guest
Maar wisten ze ook dat Martin toen nog 1 vd meest gemotiveerde spelers van de stam was desondanks dat zijn ziekte toen recent geconstateerd was.
Hij deed op dagen samen met mij en Dennis (litle pipi) half de stam aan vv's :eek:
Heb m irl nog bericht of hij PA kon betalen terwijl hij in ziekenhuis lag ^^

Was toen al verpest :D

Je vraagt iemand om PA waarvan je weet dat hij in het ziekenhuis ligt? Gewoon wauw. En dan een paar jaar later dat met zonder enige spijt trots plaatsen? Of begrijp ik het zo verkeerd?
 

DeletedUser74552

Guest
Als er gevraagd moet worden wie je was op het account of waarom het in je handtekening staat, zou ik het al niet in mijn handtekening zetten.
 

DeletedUser61134

Guest
Je vraagt iemand om PA waarvan je weet dat hij in het ziekenhuis ligt? Gewoon wauw. En dan een paar jaar later dat met zonder enige spijt trots plaatsen? Of begrijp ik het zo verkeerd?

Martin heeft altijd de PA betaald op firedrakan gezien ik nog tot heden 0x een betaling heb gedaan naar Inno :p
Waar hij was maakte me niet uit, had mijn PA nodig!!

Maar gezien Martins situatie besloot ik maar bij Dennis verder te schooien met als reden dat Martin ziek was gaf hij het zonder tegen woord :eek:

Dit zegt niet dat ik niet meeleefde met Martin, zegt alleen dat ik mezelf gewoon belangrijker vind dan wat dan ook :p
 

DeletedUser74650

Guest
Martin heeft altijd de PA betaald op firedrakan gezien ik nog tot heden 0x een betaling heb gedaan naar Inno :p
Waar hij was maakte me niet uit, had mijn PA nodig!!

Maar gezien Martins situatie besloot ik maar bij Dennis verder te schooien met als reden dat Martin ziek was gaf hij het zonder tegen woord :eek:

Dit zegt niet dat ik niet meeleefde met Martin, zegt alleen dat ik mezelf gewoon belangrijker vind dan wat dan ook :p

Het baart me zorgen dat je hier serieus ook niet van wakker ligt. In eerste instantie je eigen duidelijk boven wie dan ook plaatsen en ten tweede het schooien naar PP punten omdat je zelf te beroerd ben om te betalen. Gaat er bij mij niet in.
 

DeletedUser61134

Guest
Het baart me zorgen dat je hier serieus ook niet van wakker ligt. In eerste instantie je eigen duidelijk boven wie dan ook plaatsen en ten tweede het schooien naar PP punten omdat je zelf te beroerd ben om te betalen. Gaat er bij mij niet in.

Tja moet je ook nagaan dat ik meer geld bezit dan Martin en Dennis samen :eek:
En natuurlijk maak ik me geen zorgen, ben heel tevreden met mezelf :eek:
 
Bovenaan