Golden Awards

Reactiescore
2.508
Allereerst wil ik benadrukken dat ik inhoudelijk weinig van de individuele spelers (skills) afweet, aangezien ikzelf (uiteraard) niet actief ben op w55. Ook wil ik benadrukken dat dit een lijstje is gebaseerd is op de volgende driepunten:
- Observaties van het AF gedrag (hoe kom je over)
- IG stats (farm/OD/punten/vijandelijke overnamen)
- Eigen ervaring (op andere werelden)
Ik wil niemand persoonlijk aanvallen! Iedereen doet zich op het AF anders voor dan IG. Verder wens ik jullie plezier met het lezen van mijn lijstje, ik hoop dat het in de smaak valt en dichtbij de waarheid zal komen.

Er zullen ongetwijfeld veel onwaarheden inzitten, maar wat verwacht je van iemand die neutraal moet blijven en de wereld half volgt :p Wees blij dat ik de tijd neem en jullie een mogelijk podium bied om op mij te zeiken:oops:

Beste speler:
Deze nominatie gaat naar Tim010. Tim010 is een account gelegen in de core(wat niet de grootste overlevingskansen met zich meebrengt). Relatief vroeg in het spel heeft dit account ook een ‘massa’ te verwerken gehad, waarbij ze minimale steun van hun stam kregen. Dit hebben ze overleeft met enkele dorpen verlies. Dit account is het enige top 20 account wat zich op zo’n schaal heeft kunnen bewijzen. Dit is tevens de reden waarom Tim010 deze award van mij krijgt.

Beste stam:
Par. Heeft momenteel de beste stats van de top 3 stammen, al is hun reputatie niet wat het moet zijn. Ik heb niet alle discussies gevolgd en ga mij daar (als mod) ook niet te vel in mengen. I.v.m de neutraliteit die ik moet uit uitstralen. Met de minste leden doen ze het redelijk goed, al hebben ze daardoor ook minder front, waardoor ze minder kunnen verliezen.

Of het kwalitatief ook de beste stam is denk ik niet, maar voor hun geleverde prestatie IG verkrijgen ze toch deze award. Ik vraag de moraalridders de cynische reacties achterwegen te laten die waarschijnlijk zullen volgen op deze nominatie.

De beste stam speler:

Door gebrek aan intern inzicht kan ik deze vraag niet beantwoorden. Wel verwacht ik dat onze grote vriend Jannes, veel nachtelijke vv’s op zich zal nemen.

Het grootste ego:

Of het nu terecht is of niet, maar ik vind Tim010 en drakheerser soms een arrogant overkomen op het AF. Nu nominatie gaat echter naar Tim010, omdat drak de laatste tijd minder opvalt.

Beste leider:

AMB heeft de bekendste leiding, die zich ook het beste kunnen vertegenwoordigen op het AF. Of ze het IG goed doen kan ik niet zeggen, maar verwacht er wel het meest van.

Slechtste leider:
/

Meest overschatte speler:

Hier nomineer ik JuggRNaut voor. Ik heb hem ruim een jaar geleden aan het werk gezien op 45 en ik was alles behalve onder de indruk. Ik ben dus ook verbaast dat hij een stamleid(aanspreekpunt is) en in de top 3 staat. Ofwel hij is zeer gegroeid in zijn kunnen of zijn huidige positie is zwaar overrated.

Meest onderschatte speler
:

Ik hoop oprecht dat EchoForce wordt weggespeeld(zodat ze eens actief werden op 56). Maar ik denk dat Par ze iets wat onderschat.

Mooiste spelers naam:

Behind Enemy Lines

Mooiste stam naam:

SPAM, omdat het zo toepasselijk is (sorry, hij is te makkelijk)

Het tofste topic:

Persoonlijk geniet ik van de discussies die in het topic “stabbende noobs” plaatsen vinden.

Het domste topic:

lieve Tim

Mooiste profiel foto van spelers:

Generaal Iroh
94276_large


Mooiste actie van de wereld:

(De poging tot) het maken van de wereldafspraken, omtrent cf’s/kata’s en pp’s.

Meest belovende speler voor de toekomst:

MysteriousOne, ze hebben een zeer mooie farmcluster waar ze veel gebruik van maken.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik gok dat AMB de beste kaarten heeft

Grootste blunder:

Het willen modden op een wereld waar er in het stab topic het meest wordt gesproken.

Voor wie heb je nu echt respect:

Voor elke bespeler die een geheim wereld wilt spelen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Serieuze regelsrespecterende forumposters:D:D:D:D


Snel genoeg :rolleyes:
 
Reactiescore
1.168
Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik gok dat AMB de beste kaarten heeft

Waarom? Ik vind zelf namelijk van niet. Ligging van ons is niet optimaal als je dat vergelijkt met de overige stammen.
 
Reactiescore
2.508
Waarom? Ik vind zelf namelijk van niet. Ligging van ons is niet optimaal als je dat vergelijkt met de overige stammen.

Akkoord, je ligging is niet optimaal. Dit neemt echter niet weg dat ik de leden hier kwalitatief iets hoger inschat dan de rest wat dit weer in verhouding trekt.
Ik ben er echter van overtuigd dat geen van de huidige stammen zonder fusie/recruit deze wereld zal winnen :oops: Ik schat AMB het capabelst om op het goede moment de juiste keuze re maken vandaar mijn nominatie. Nogmaals ik kan er naast zitten aangezien ik de wereld onvoldoende volg ;)
 
Reactiescore
3.586
Beste stam:
Par. Heeft momenteel de beste stats van de top 3 stammen, al is hun reputatie niet wat het moet zijn. Ik heb niet alle discussies gevolgd en ga mij daar (als mod) ook niet te vel in mengen. I.v.m de neutraliteit die ik moet uit uitstralen. Met de minste leden doen ze het redelijk goed, al hebben ze daardoor ook minder front, waardoor ze minder kunnen verliezen.

Of het kwalitatief ook de beste stam is denk ik niet, maar voor hun geleverde prestatie IG verkrijgen ze toch deze award. Ik vraag de moraalridders de cynische reacties achterwegen te laten die waarschijnlijk zullen volgen op deze nominatie.

Je kan inderdaad met minder front in het meest van de gevallen ook minder dorpen verliezen maar dat is omgekeerd ook het geval dat je ook minder dorpen kan winnen.

Over welke geleverde prestaties heb jij het eigenlijk? Buiten, stabs, cf's, enorm domme AF post, amateurisme in hun pm's en ofc de interns hebben ze nog niet veel gedaan, al moet ik zeggen nu ik het zo opnoem het best wel veel is :D

Ik gooi er nog even een joke bij, in je eerste zin onder 'beste stam' had ik bij het 5de woordje de 2 de T als een B gelezen :confused:

Maar wel goed lijstje, op deze nominatie en het indekken bovenaan je post na dan!


.
 

DeletedUser56837

Guest
Ik zal proberen deze lijst zo objectief mogelijk te houden en ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Allereerst zet dit nummer op:

Beste speler:

Denk dat er veel mensen op de wereld zijn die zeer aan elkaar gewaagd zijn. Om hier de "beste" speler neer te zetten lijkt mij ook een moeilijke klus gezien ik niet iedereen ken. Moet ik toch kiezen voor een speler zal ik moeten afgeen wat deze tot nu toe heeft doorstaan en zal ik net als vele andere op Tim10 uit moeten komen puur omdat dit de enige is die echt hoog in de ranking staat en toch meerdere keren tegenslag heeft gehad.
Beste stam:
Ook al ben ik geen fan van deze stam denk ik hier toch AMB neer te moeten zetten. Ze spelen het spelletje slim en tactisch. Veel propoganda op het AF en worden nooit met hard bewijs betrapt op dingen die neigen naar vies spel. Verder is het niveau per speler erg hoog.
De beste stam speler:
Zelfde verhaal als bij beste speler... Ik ga hier gewoon iemand nomineren uit mijn regio gezien ik niet echt weet wat Par of AMB leden voor elkaar doen (I wish I knew :p)
Nominatie gaat naar warlop en chufeng. Ik heb uit bronnen gehoord dat ChuFeng er alles aan doet het laatste beetje van MEM. bij elkaar te houden. Ook Warlop heeft in zijn tijd bij WAT dorpen gecleard voor defencieve stamgenoten en nadat hij met een goede reden naar MEM is gegaan wil hij hier ook niet weg en legt hij zijn volle vertrouwen bij zijn ChuFeng die nog plannen probeerd te maken MEM. er bovenop te krijgen. Kan naïve zijn maar vind ik toch een mooi iets :)
Het grootste ego:
Waar de meeste voor Tim gaan ga ik voor Jannes aka Jokersbrian (if i am right). Kan een persoonlijke afkeer tegen hem zijn dat deze keuze doet maken tho (L).
Beste leider:
Leiding van AMB reden? zie het vorige lijstje van de forum mod ^^
Slechtste leider:
Niet echt slechtste leider eerder leidersysteem. In DR probeerd met nu met 9 mensen van 8 verschillende accounts leiding te geven. Dit betekend dus dat de meerderheid van de aanwezige accounts in de leiding zit. Natuurlijk heel overzichtelijk als je kort iets wil bespreken. Toch is er wel een hoofdleider echter heeft die het vaak te druk om snel te reageren. Ook zorgt dit belachelijk grote leiders systeem dat de andere 7 accounts in de stam vrij weinig te zeggen hebben en info vrij tot veel te laat krijgen. Ook worden deze leden minder vertouwd. Vind ik jammer want als stam hoor je een eenheid te zijn.
Meest overschatte stam:
DR is instaat om naast niet proactief te zijn ook geen reactieve rol aan te nemen. Ze stellen doelen en voeren deze uit ervanuitgaand dat de wereld zich ontwikkeld in de voor hun meest positieve manier.
Meest onderschatte stam:
Par. Niet omdat deze 24/7 wordt beschuldigt van stabben (dit is geen gevolg van onderschattig). Maar omdat bepaalde spelers heel erg onderschat worden (NozemOil en Darkheerser). Ik denk dat ze iets beter zijn als dat mensen denken dat ze zijn. Zegt niet gelijk dat het topspelers zijn trouwens ^^. (2 leden onderschatten in een stam van 9 tja dan kan je bijna stellen dat je de stam onderschat :p )
Meest overschatte speler:
Ik hou er niet van spelers te overschatten... hierdoor wordt de kans vrij groot dat ik ze onderschat.
Meest onderschatte speler:
Cenosillicafobie kennen jullie niet he? Maar ik kan jullie nu al vertellen dat hij onderschat gaat worden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen die van strategie houd en uren kan lullen over hoe de wereld er over een maand uit zou zien.
Verder: Cenosillicafobie, dodeluke jelle praatjes (al heb ik hem liever weer als MB ^^ grapje love u)
Mensen die me wel intressant lijken: Insomnia, LittleMe, Generaal Iroh, The Blood Bringer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Korjakskaja Sopka (Andre) Of hij denkt dat ik retarded ben of hij snapt het spel zelf niet (ik denk de eerste).
, IBMS (Jannes) Ego to big to handle.
, Haranu Kozakura Heb ik mee in de stam gezeten nog steeds geen idee wie hij is. Zal in de toekomst dus ook geen toevoeging zijn.
Mooiste spelers naam:
McDonald Trump --> Idk why moest iets.
Mooiste stam naam:

SPAM
Het tofste topic:
Dit toppic ofc
Het domste topic:
Elk toppic met het onderwerp stabben
Favoriete forum poster:
Hmmm Captain Grom n Blaze Is wel nice je moet iets hebben om Jokersbrain te compenseren.
Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain
Dikste wannabe op het forum:
Jokersbrain
Dikste wannabe in het spel:
Hopefull is een wannabe dus hier zet ik neer Tim10.
Btw wat betekend wannabe? ahh googled i was right on this one
Mooiste actie van de wereld:
Heb alleen nog maar stab gedrag gezien dus niet echt veel over te zeggen.
Meest belovende stam voor de toekomst:
De beste stam scroll maar terug
Kutste actie van de wereld:
Het continue naar beneden halen van Par. door AMB.

Have a nice day.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Ik wist dat Jesse fan van mij was maar dit slaagt alles,...


Dit vind ik nou humor!:D twee co's, en zo'n verschil op t af blijkbaar :p

Wij hebben toch bijna overal dezelfde kijk op, enige verschil is dat ik wat harder ben richting Jesse omdat hij niet zo goed kan redeneren en ik hem daarop wijs. Zal proberen minder behulpzaam te zijn!
 
Reactiescore
3.586
Het grootste ego:
Waar de meeste voor Tim gaan ga ik voor Jannes aka Jokersbrian (if i am right). Kan een persoonlijke afkeer tegen hem zijn dat deze keuze doet maken tho (L).​

Argumentatie? Als je mij vernoemd ergens lees ik graag ook een uitleg. Mogelijk kan ik rekening houden met je feedback.

Slechtste leider:
Niet echt slechtste leider eerder leidersysteem. In DR probeerd met nu met 9 mensen van 8 verschillende accounts leiding te geven. Dit betekend dus dat de meerderheid van de aanwezige accounts in de leiding zit. Natuurlijk heel overzichtelijk als je kort iets wil bespreken. Toch is er wel een hoofdleider echter heeft die het vaak te druk om snel te reageren. Ook zorgt dit belachelijk grote leiders systeem dat de andere 7 accounts in de stam vrij weinig te zeggen hebben en info vrij tot veel te laat krijgen. Ook worden deze leden minder vertouwd. Vind ik jammer want als stam hoor je een eenheid te zijn.

Wat is dat voor onzin zeg. 9 leiders, denk niet dat iemand noch DR leden dat serieus kunnen nemen. Ik weet ook niet of je het beseft maar je zet je halve stam neer als 'slechtste leider' moet wel erg gezellig zijn in DR.

Meest overschatte speler:
Ik hou er niet van spelers te overschatten... hierdoor wordt de kans vrij groot dat ik ze onderschat.

Hoe vul ik een zwak met lucht.

Meest onderschatte speler:
Cenosillicafobie kennen jullie niet he? Maar ik kan jullie nu al vertellen dat hij onderschat gaat worden.

Ik kan u nu al vertellen dat meerdere mensen op deze wereld waaronder ikzelf ervaringen gehad hebben met dat account op voorgaande werelden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen die van strategie houd en uren kan lullen over hoe de wereld er over een maand uit zou zien.

Hier wil je wel met mij in de stam zitten je uitleg lezende.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Korjakskaja Sopka (Andre) Of hij denkt dat ik retarded ben of hij snapt het spel zelf niet (ik denk de eerste).
, IBMS (Jannes) Ego to big to handle.
, Haranu Kozakura Heb ik mee in de stam gezeten nog steeds geen idee wie hij is. Zal in de toekomst dus ook geen toevoeging zijn.

En hier niet meer? Iets klopt er niet aan 1 of beide nominaties. En nogmaals, graag een uitleg waarom jij vind dat ik een ego heb (ik zeg niet dat ik het niet heb) maar wil graag jouw kijk daarop weten. En als ik dat heb waarom denk je dat het storend zou zijn om mee in de stam te zitten.

Het tofste topic:
Dit toppic ofc

'Dit topic' is nog nooit op geen enkele spelwereld een topic geweest.


Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain
Dikste wannabe op het forum:
Jokersbrain

Dikste wannabe in het spel:
Hopefull is een wannabe dus hier zet ik neer Tim10.
Btw wat betekend wannabe? ahh googled i was right on this one

Argumentatie? GA lijstjes dienen niet enkel voor het invullen van namen maar ook voor jouw kijk uit te leggen aan de buitenwereld.

Kutste actie van de wereld:
Het continue naar beneden halen van Par. door AMB.

Dus jij vind het naar beneden halen van 'bewezen stabbers' erger als de stabbers zelfs? Als Poetin een kernbom op DR smijt en al jullie leiders zijn daardoor dood (massamoord dus) vind jij de kutste actie van de wereld de mensen die kritiek hebben op Poetin ipv Poetin zelf. Ik doe echt mijn best zo min mogelijk kritiek op mensen te geven maar is het mijn of andere hun schuld dat ze onzin als dit uitkramen? Ik geef blijkbaar nog altijd veel en veel te weinig kritiek en niet hard genoeg, zolang mensen onzin schrijven moeten er mensen zijn die dat benadrukken. Dat is mijn bijdrage aan de maatschappij!
 

DeletedUser68950

Guest
Kleuterzooi hier jezus christus. Ga met je stab onzin een ander topic vervuilen... Nobody cares.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dikste wannabe in het spel:
Hopefull is een wannabe dus hier zet ik neer Tim10.
Btw wat betekend wannabe? ahh googled i was right on this one

Wel knap dat ik een wannabe ben in het spel op een wereld waar ik niet speel :rolleyes:
 
Bovenaan