Golden Awards

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik een wannebe hihi en wie zou ik dan wel willen wezen? Een stabbertje? Een cf'er of een vv fiksende farmslet?

Denk dat ik ingame genoeg bewijs dat ik wel degelijk beter tw speel dan het gemiddelde :) Dat ik het niet onder stoelen of banken steek betekend niet dat het daarom minder waar is :p
 

DeletedUser56837

Guest
Het grootste ego:
Waar de meeste voor Tim gaan ga ik voor Jannes aka Jokersbrian (if i am right). Kan een persoonlijke afkeer tegen hem zijn dat deze keuze doet maken tho (L).​
Argumentatie? Als je mij vernoemd ergens lees ik graag ook een uitleg. Mogelijk kan ik rekening houden met je feedback.​

f89206c9e05ebeda54fd09cac4ab6b6f.png

Ik denk aan het lezen van je berichten te zien dat jij jezelf heel belangrijk vind. Gezien tim al genoeg genoemt wordt koos ik voor jou gezien je net zo hard je best doet voor deze titel.
Slechtste leider:
Niet echt slechtste leider eerder leidersysteem. In DR probeerd met nu met 9 mensen van 8 verschillende accounts leiding te geven. Dit betekend dus dat de meerderheid van de aanwezige accounts in de leiding zit. Natuurlijk heel overzichtelijk als je kort iets wil bespreken. Toch is er wel een hoofdleider echter heeft die het vaak te druk om snel te reageren. Ook zorgt dit belachelijk grote leiders systeem dat de andere 7 accounts in de stam vrij weinig te zeggen hebben en info vrij tot veel te laat krijgen. Ook worden deze leden minder vertouwd. Vind ik jammer want als stam hoor je een eenheid te zijn.
Wat is dat voor onzin zeg. 9 leiders, denk niet dat iemand noch DR leden dat serieus kunnen nemen. Ik weet ook niet of je het beseft maar je zet je halve stam neer als 'slechtste leider' moet wel erg gezellig zijn in DR.​


Op de eerste twee zinnen: Het is er toch echt dus tja.
Op je laatste zin: Ik adviseer je nogmaals me post te lezen (i know vrij moeilijk hoor). Er staat ik herhaal: "Niet echt slechtste leider eerder leidersysteem."
Kortom ik nomineer niet met halve stam als slechtste leider. Nu kom jij natuurlijk met het argument: "In dit geval beantwoord je de vraag niet." Klopt, goed dat je het nu al door heb je bent volgensmij erg intelligent. ;)

Meest overschatte speler:
Ik hou er niet van spelers te overschatten... hierdoor wordt de kans vrij groot dat ik ze onderschat.
Hoe vul ik een zwak met lucht.​


Wat is een zwak met lucht? Plz teach me.

Meest onderschatte speler:
Cenosillicafobie kennen jullie niet he? Maar ik kan jullie nu al vertellen dat hij onderschat gaat worden.
Ik kan u nu al vertellen dat meerdere mensen op deze wereld waaronder ikzelf ervaringen gehad hebben met dat account op voorgaande werelden.​


Volgens mij eerder met Dark Angel. Maar top dat je op de hoogte bent van de gang van zaken!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen die van strategie houd en uren kan lullen over hoe de wereld er over een maand uit zou zien.
Hier wil je wel met mij in de stam zitten je uitleg lezende.​


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
, IBMS (Jannes) Ego to big to handle.
En hier niet meer? Iets klopt er niet aan 1 of beide nominaties. En nogmaals, graag een uitleg waarom jij vind dat ik een ego heb (ik zeg niet dat ik het niet heb) maar wil graag jouw kijk daarop weten. En als ik dat heb waarom denk je dat het storend zou zijn om mee in de stam te zitten.​


Ik ga er vanuit dat je je dom gedraagt en dit niet echt bent toch speel ik graag mee in je spelletje en zal ik het beantwoorden oke bereid je voor hier gaan we:
Beide nominaties kloppen :eek:
Ik wil niet bij je in de stam zitten op de manier waarop je nu toont. Continue posts afkraken zonder enige goede inhoud. Tenminste laten we niet overdrijven soms zit er iets bij waar ik me wel in kan vinden hoor.
tussenstapje gezien je deze twee zinnen achter elkaar lezen waarschijnlijk heel moeilijk vind:
Ik vind de meeste posts die je maakt weinig tot geen goede info bevatten terwijl je jezelf de bom vind.
Op het moment dat je je gedrag aanpast en op een vriendelijkere manier reageert zal dit dus hoogst waarschijnlijk veranderen. Ooit mee gemaakt dat je iemand in eerste instantie maar een appart mannetje vind en later het een hele aardige gozer blijkt te zijn? komt omdat het onderling gedrag naar elkaar veranderd en je de goede kant van een persoon inziet. Zolang het gedrag naar elkaar niet veranderd zou ik dus niet bij jou "J" in de stam willen zitten.

Het tofste topic:
Dit toppic ofc
'Dit topic' is nog nooit op geen enkele spelwereld een topic geweest.​


Dit is een verwijswoord. Voor de rest ga ik niet in op deze poging tot grappig zijn.

Favoriete forum poster:
Hmmm Captain Grom n Blaze Is wel nice je moet iets hebben om Jokersbrain te compenseren.


Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain
Dikste wannabe op het forum:
Jokersbrain
Dikste wannabe in het spel:
Hopefull is een wannabe dus hier zet ik neer Tim10.
Btw wat betekend wannabe? ahh googled i was right on this one
Dit vind ik nou humor!:D twee co's, en zo'n verschil op t af blijkbaar :p

Normale reactie good

Ik wist dat Jesse fan van mij was maar dit slaagt alles,...

Wij hebben toch bijna overal dezelfde kijk op, enige verschil is dat ik wat harder ben richting Jesse omdat hij niet zo goed kan redeneren en ik hem daarop wijs. Zal proberen minder behulpzaam te zijn!
Dezelfde kijk op iets hebben maakt je post niet goed of slecht het gaat om de manier waarop je het verwoord. Captain geeft altijd goed onderbouwde posts en is een stuk objectiever. Jij daarentegen tja niet.

Kutste actie van de wereld:
Het continue naar beneden halen van Par. door AMB.
Dus jij vind het naar beneden halen van 'bewezen stabbers' erger als de stabbers zelfs? Als Poetin een kernbom op DR smijt en al jullie leiders zijn daardoor dood (massamoord dus) vind jij de kutste actie van de wereld de mensen die kritiek hebben op Poetin ipv Poetin zelf. Ik doe echt mijn best zo min mogelijk kritiek op mensen te geven maar is het mijn of andere hun schuld dat ze onzin als dit uitkramen? Ik geef blijkbaar nog altijd veel en veel te weinig kritiek en niet hard genoeg, zolang mensen onzin schrijven moeten er mensen zijn die dat benadrukken. Dat is mijn bijdrage aan de maatschappij!

Ten eerste: Heb je me bericht gelezen? Dan zou je er achter zijn gekomen dat ik misschien wel heel blij zou zijn als met de dood van me leiders. Dit is dus een slecht voorbeeld. Daarbij wil ik me even corrigeren want voor zo een spelletje als dit zou ik niemand de dood toewensen. Joker lees deze zin even twee keer plz je heb het nodig.

Ten tweede: Het is mijn mening dat als je gestabt wordt dit in de meeste gevallen aan heb kunnen zien komen. Daarbij is een stab dus gedeeltelijk (heel klein beetje) ook je eigen schuld omdat je te naive bent. Dit maakt stabben niet gelijk een goede daad dat zeker niet. Daarbij verziek je met een stab het spelletje voor een ander. Dit is de reden dat we stabben niet goedkeuren. right? (ga er vanuit dat als iemand het leuk vind gestabbed te worden het geen stabben meer is). Jullie met jullie continue gehaat op Par. verzieken het spelletje ook voor hun. Kortom jullie berijken precies het zelfde alleen op een subtiele manier waarbij jullie handjes niet vies worden.
Daarbij elke keer dat er iets stabberigs gebeurt betrekken jullie de hele stam en alle voorgaande stabs. Hierdoor verzieken jullie het spelletje niet eenmalig maar proberen jullie het spel continue voor een hele groep te verzieken. Niet persee iets dat ik op prijs stel dus vandaar de nominatie.
 

DeletedUser77710

Guest

Slechtste leider:
Niet echt slechtste leider eerder leidersysteem. In DR probeerd met nu met 9 mensen van 8 verschillende accounts leiding te geven. Dit betekend dus dat de meerderheid van de aanwezige accounts in de leiding zit. Natuurlijk heel overzichtelijk als je kort iets wil bespreken. Toch is er wel een hoofdleider echter heeft die het vaak te druk om snel te reageren. Ook zorgt dit belachelijk grote leiders systeem dat de andere 7 accounts in de stam vrij weinig te zeggen hebben en info vrij tot veel te laat krijgen. Ook worden deze leden minder vertouwd. Vind ik jammer want als stam hoor je een eenheid te zijn.

Dat kan wel goed uitdraaien hoor. In begin van 52 in Plop hadden we zelf geen leider, de leden deden alles samen en beslisten alles samen. Misschien is dit ook in het beleid van DR, want er zijn 9 mensen leider en niemand heeft de ultiemen eindmacht..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.541

f89206c9e05ebeda54fd09cac4ab6b6f.png

Ik denk aan het lezen van je berichten te zien dat jij jezelf heel belangrijk vind. Gezien tim al genoeg genoemt wordt koos ik voor jou gezien je net zo hard je best doet voor deze titel.



Op de eerste twee zinnen: Het is er toch echt dus tja.
Op je laatste zin: Ik adviseer je nogmaals me post te lezen (i know vrij moeilijk hoor). Er staat ik herhaal: "Niet echt slechtste leider eerder leidersysteem."
Kortom ik nomineer niet met halve stam als slechtste leider. Nu kom jij natuurlijk met het argument: "In dit geval beantwoord je de vraag niet." Klopt, goed dat je het nu al door heb je bent volgensmij erg intelligent. ;)


De nominatie is 'slechtste leider' en niet 'slechtste leiderssysteem'. Overigens zijn het de leiders die het leiderssysteem bepalen dus onrechtstreeks kom je toch weer uit dat het de schuld is van de leiders. Kort samengevat je brand je halve stam af wegens het falen in leidinggeven. En ja ik ben inderdaad erg intelligent :oops:





Wat is een zwak met lucht? Plz teach me.

Ken je dat niet nee? In deze context wou ik ermee zeggen dat je op je nominatie een antwoord gaf zonder echt een antwoord te geven. Iets in de zin van hoeveel is 10 + 60 en dan antwoord jij: tussen de 5 en 500 euro. Wel geef je een degelijk antwoord of wel laat je de nominatie gewoon weg.
In jouw geval stond er dus enkel 'lucht' m.a.w 'niets'.

Ik ga er vanuit dat je je dom gedraagt en dit niet echt bent toch speel ik graag mee in je spelletje en zal ik het beantwoorden oke bereid je voor hier gaan we:
Beide nominaties kloppen :eek:
Ik wil niet bij je in de stam zitten op de manier waarop je nu toont. Continue posts afkraken zonder enige goede inhoud. Tenminste laten we niet overdrijven soms zit er iets bij waar ik me wel in kan vinden hoor.
tussenstapje gezien je deze twee zinnen achter elkaar lezen waarschijnlijk heel moeilijk vind:
Ik vind de meeste posts die je maakt weinig tot geen goede info bevatten terwijl je jezelf de bom vind.
Op het moment dat je je gedrag aanpast en op een vriendelijkere manier reageert zal dit dus hoogst waarschijnlijk veranderen. Ooit mee gemaakt dat je iemand in eerste instantie maar een appart mannetje vind en later het een hele aardige gozer blijkt te zijn? komt omdat het onderling gedrag naar elkaar veranderd en je de goede kant van een persoon inziet. Zolang het gedrag naar elkaar niet veranderd zou ik dus niet bij jou "J" in de stam willen zitten.

Ik speel geen spelletjes hoor, ik geef gewoon kritiek als ik dat nodig vind en leg daarbij altijd uit waarom ik dat zo zie. Niet meer of niet minder. Ik weet niet meer precies welke AF poster het zei (Tim mss?) Maar sommige mensen posten zo maar dan ook echt zo 'niet slim' dat kritiek geven gewoon te gemakkelijk word. Ik vind mijzelf niet de bom ik vind een ander eerder 'niet de bom'.

Ik wil er even op wijzen dat jij (niet ik) als eerste op een zeer maar dan ook zeer arrogante aanvallende manier op mij ging vitten om iets heel banaals. Dat je er vervolgens niet tegen kan dat ik dit terug doe en mij daarop afvalt is vrij hypocriet. Ik hanteer in alles het actie - reactie principe. Als jij gewoon normaal zou reageren op mij (want wederom jij begon met deze toon) zou ik alsnog kritiek geven maar er een heel andere opbouw aangeven.

Dezelfde kijk op iets hebben maakt je post niet goed of slecht het gaat om de manier waarop je het verwoord. Captain geeft altijd goed onderbouwde posts en is een stuk objectiever. Jij daarentegen tja niet.

Dus ik ben een stuk minder objectiever maar heb wel dezelfde kijk als Captain? Ligt het aan mij of klopt je uitleg totaal niet,... Ik geef toe dat Captain zijn post meer onderbouwd zijn (steekt hij ook meer tijd in als mij) neemt niet weg dat als ik iets zeg er ook altijd bij staat waarom ik dat vind. Dat is gewoon meer dan voldoende. En nogmaals mijn verwoording hangt af van de persoon waartegen ik het heb en NOGMAALS jij begon met je arrogante toon richting mij en niet omgekeerd.



Ten tweede: Het is mijn mening dat als je gestabt wordt dit in de meeste gevallen aan heb kunnen zien komen. Daarbij is een stab dus gedeeltelijk (heel klein beetje) ook je eigen schuld omdat je te naive bent. Dit maakt stabben niet gelijk een goede daad dat zeker niet. Daarbij verziek je met een stab het spelletje voor een ander. Dit is de reden dat we stabben niet goedkeuren. right? (ga er vanuit dat als iemand het leuk vind gestabbed te worden het geen stabben meer is). Jullie met jullie continue gehaat op Par. verzieken het spelletje ook voor hun. Kortom jullie berijken precies het zelfde alleen op een subtiele manier waarbij jullie handjes niet vies worden.
Daarbij elke keer dat er iets stabberigs gebeurt betrekken jullie de hele stam en alle voorgaande stabs. Hierdoor verzieken jullie het spelletje niet eenmalig maar proberen jullie het spel continue voor een hele groep te verzieken. Niet persee iets dat ik op prijs stel dus vandaar de nominatie.

Uuhm? Dit is weer een voorbeeld waarom ik mijzelf dus 'de bom' vind. Besef je soms zelf wel wat je zegt :p Ik sla je eerste 2 zinnen gewoon over want meer als een facepalm reactie kan ik daar eigenlijk niet op geven.

Dus ik zet even enkele punten op een rijtje:

1: Jij vergelijkt mensen die kritiek hebben op stabbers met mensen die effectief stabben want beide verzieken het spel van de spelers waarop ze het toepassen.

2: De kritiek gevers op stabbers geven enkel kritiek op spelers die dus gestabbed hebben. Kort gezegd wij geven kritiek op 'slechte mensen'.

3: Stabbers stabben mensen die niemand iets misdaan hebben 'goede mensen'.

4: Conclusie: Kritiek gevers op stabbers verzieken het spel op 'slechte mensen' terwijl stabbers het spel verzieken voor 'goede mensen'.

Ik heb dit even in kleuterklas taal uitgelegd zodat je het zeker zou snappen. Jij vergelijkt beide partijen dus terwijl er een DUIDELIJK verschil is in beide gevallen. TOCH vind jij de kritiek gevers op stabbers de meest laffe actie op de wereld. Dan mag jij mij nog eens uitleggen waarom jij dat zo vind, ik heb duidelijk de verschillen tussen beide kanten uitgelegd. Ik post dus ook wederom inhoud waarom ik iets vind, je kan altijd een poging wagen hetzelfde te doen maar dan aub met een uitleg die klopt en geen kortzichtig gedoe als 'jullie verzieken beide het spel dus jullie zijn hetzelfde'. Het is daarmee ook erg duidelijk dat ik verder kan nadenken als dat jij dit kan, dat verklaard dan ook weer meteen waarom wij het zo vaak met elkaar oneens zijn. Ik zit gewoon op een heel ander niveau te denken dat jij gewoon niet kan snappen. Als dat het geval is zal ik daar de volgende keren rekening mee houden en mijn kritiek nog meer uitgebreider uitleggen zodat ook de mensen zoals jij mee kunnen volgen.
 

DeletedUser64972

Guest
Dat kan wel goed uitdraaien hoor. In begin van 52 in Plop hadden we zelf geen leider, de leden deden alles samen en beslisten alles samen. Misschien is dit ook in het beleid van DR, want er zijn 9 mensen leider en niemand heeft de ultiemen eindmacht..
Goed uitdraaien? Jij bevestigd nu net dat het niet goed uitdraait, want het beleid van plop is niet om trots op te zijn?
 

DeletedUser77710

Guest
Goed uitdraaien? Jij bevestigd nu net dat het niet goed uitdraait, want het beleid van plop is niet om trots op te zijn?

Nou, nadat een stuk van team G0dr3kt leavede ging het mis, omdat dan plots ttth leider werd enzo. En dat heeft de stam verpest, in het begin van Plop was het een goede stam die zijn afspraken naleefde en niet aan R2W deed. :)
 

DeletedUser73904

Guest
Beste speler: Millitant Atheist. Gewoon echt goede spelers.
Beste stam: AMB. Kwalitatief denk ik de beste leden, en vind ook dat de stam goed geleid wordt. Daarna SPAM op een goeie 2e plek.
De beste stam speler: Geen idee atm. In AMB draait iedereen lekker mee, daarbuiten geen beeld van.
Het grootste ego: Darkheerser, Gdynam, Atropine puur omdat ze maar door blijven gaan met die overduidelijke stabs en smerig spel van Par. te ontkennen terwijl de feiten op tafel liggen.
Beste leider: Leiding AMB. Littleme, met Martijn en Nicolas. AMB is denk ik de meest degelijke stam op deze wereld. Nog niet echt in de problemen geweest, niet echt opstootjes, nog bijna dezelfde leiding, en geen slechte reputatie en een goed AF optreden naar buiten toe. Daarnaast heeft Martijn tot nu toe 3 werelden op rij (2 als stamleider )van mij verloren, maar het lijkt erop dat het deze keer de goede kant op gaat :) Hij doet t erg goed.
Slechtste leider: Leiding Par. Zoveel stabs en smerig spel goedkeuren. En dan ook nog je zo presenteren op het AF, waardoor je voor de hele tw community meteen een reputatie van 0 hebt.
Meest overschatte stam: Par, DR. Kan niet goed kiezen. Par is de stam met de grootste PP abusers die daardoor bovenaan staan en nog niks hebben laten zien behalve internen. DR omdat ze een stam zijn met meer stamleiders dan stamleden, kan ook gewoon niet werken. Voor alles hebben ze wel een leider. Alleen de chef van de lege dozen ontbreekt bij mijn weten. Misschien dat het bedoelt is om nooberige stamleden die zich nutteloos voelen toch een beetje nut te geven, wie gaat het zeggen? Verder zitten er wel een aantal leuke accounts in, maar puur dat leidingssysteem vind ik wat gek :p
Meest onderschatte stam: Souls, AMB.
Meest overschatte speler: Darkheerser & Nozemoil. Staan zo hoog in de ranking door een combinatie van: maximaal pp abusen, internen, stabben, nooit tegenstand hebben gehad en meer smerigheden. Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven meestal, benieuwd hoelang ze t nog volhouden in de top 25. Aanpakken die strontnoobs :D
Meest onderschatte speler: Haranu Kozakura, IMBS. Zijn gewoon toppertjes. Verder verwacht ik wel wat van Outlawed, Odissuis, ESCALATION. Dragonforge heeft volgens mij wat tegenslag gehad, maar t is ook een toppertje. Ziet er alleen al wekenlang inactief uit :(
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel huidig AMB. Aangevuld met de leuke, actieve en gezellige spelers uit DR. Dat was niet iedereen daar toen ik er zat :(
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Darkheerser, Itdarky, Nozemoil. Ik kan niet tegen stabben en smerig spel... Dan heb ik er ook geen plezier en trots aan om in die stam te zitten.
Mooiste spelers naam: TheHappyGanjaMan, I Burried My Soul
Mooiste stam naam: Special People Argue More, Ars Magna Beli
Het tofste topic: Spotprenten topic & https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/komt-dat-zien-de-edelparade-vangt-aan.198438/
Het domste topic: "Hoeveel gefarmd?"
Favoriete forum poster: Underground Tactiqs post sterk op deze wereld, is wel eens anders geweest. Verder die Black Male, Oostwestasbest.
Minst favoriete forum poster: Darkheerser, Gdynam, Atropine. Hoeft denk ik niet veel uitleg meer... Proberen hele tijd eigenwijs stabs te verdedigen die simpelweg niet meer te verdedigen zijn, zetten daarbij de stam voor lul door zich als een stel downers te gedragen als uithangbord van de stam.
Dikste wannabe op het forum: Hopeful sowieso
Dikste wannabe in het spel: Nozemoil. Denken dat ze alles zijn terwijl ze door internen, pp abuse op 1 staan. Hebben nooit ook maar een zuchtje tegenwind gehad. Vervolgens plaatsen ze 2 gigantische CF's, en het kan ze niks schelen...
Mooiste profiel foto van spelers: ESCALATION, TheHappyGanjaMan
Mooiste profiel foto van stammen: AMB for sure
Mooiste actie van de wereld: Voor ons persoonlijk de overstap weer terug naar AMB. Naar het goede, oude, gezellige en vertrouwde nest. Verder zijn er deze wereld nog geen mooie acties geweest vind ik, enkel hele trieste (van Par.).

Meest belovende speler voor de toekomst:
Millitant Atheist, Haranu Kozakura
Meest belovende stam voor de toekomst: AMB. Gewoon kwalitatief de beste stam.
Grootste blunder: De zoveel al benoemde stabs van Par.
Voor wie heb je nu echt respect: Mezelf, dikke baas :cool:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn co's en oud co's van vorige werelden
 

DeletedUser59552

Guest
Meest onderschatte stam: Souls, AMB.
Wij zitten ondertussen al in AMB he :O XD

Minst favoriete forum poster: Darkheerser, Gdynam, Atropine. Hoeft denk ik niet veel uitleg meer... Proberen hele tijd eigenwijs stabs te verdedigen die simpelweg niet meer te verdedigen zijn, zetten daarbij de stam voor lul door zich als een stel downers te gedragen als uithangbord van de stam.
Ze verdedigen t niet eens, ze staan er achter, dus hoeven ze niks te verdedigen XD

Dikste wannabe in het spel: Nozemoil. Denken dat ze alles zijn terwijl ze door internen, pp abuse op 1 staan. Hebben nooit ook maar een zuchtje tegenwind gehad. Vervolgens plaatsen ze 2 gigantische CF's, en het kan ze niks schelen...
Sorry, was in onze opdracht :O Nozemoil is akkoord gegaan om onze DU te worden! Binnen 2 weken hebben we hem geinternd.
 
Reactiescore
1.149
Beste leider: Leiding AMB. Littleme, met Martijn en Nicolas. AMB is denk ik de meest degelijke stam op deze wereld. Nog niet echt in de problemen geweest, niet echt opstootjes, nog bijna dezelfde leiding, en geen slechte reputatie en een goed AF optreden naar buiten toe. Daarnaast heeft Martijn tot nu toe 3 werelden op rij (2 als stamleider )van mij verloren, maar het lijkt erop dat het deze keer de goede kant op gaat :) Hij doet t erg goed.
.

Martijn heeft nu hulp van mij he. Anders was het niks geworden :)
 

DeletedUser77689

Guest
Owyeah niks te doen hierbij mijn lijstje


Beste speler:
Tim010, ben pas 2.5 jaar actief op TW maar menig wereld dat ik Tim010 op een degelijke plek in de ranking zie staan. Het account heeft zichzelf goed verdedigd tegen een overmacht en desondanks is zijn groei prima. Wat hierbij extra meespeelt is hoe hij zijn acties uiteenzette op het AF, zie dat niet vaak op die manier voorbij komen en dat vind ik mooi. Verder zitten er aardige teamspelers op dus een combinatie van die aspecten: Sociaal team, meer dan genoeg skills en het vermogen om zich op het AF te uiten.

Beste stam: Hier ga ik nog geen uitspraken over doen, de ''beste'' is naar mijn mening de stam die het het meest verdiend om te winnen, dat is op dit moment nog niet te zeggen. Ik denk dat SPAM sws voor de eindstrijd mee gaat strijden en dat AMB/Par om het 2e halve finale ticket gaat strijden. MeM en DR heb ik nooit als echt serieuze kandidaten gezien puur doordat ik vaak opving dat er in beide stammen wel een paar toppertjes zitten maar het blijven halve massa stammen (MeM misschien niet meer). Maar verwacht niet dat deze stammen voldoende kunnen communiceren om wat klaar te spelen.

De beste stam speler: Voor mij gaat deze naar Bartjuhh (hoe je het ook schrijft) vanaf dat wij AMB joinden steekt hij er elke keer met kop en schouders bovenuit als het gaat over ondersteuning sturen, heb gemerkt dat je echt van hem op aan kan.

Het grootste ego: Gdynam steekt hier voor mij het meest bovenuit, heel selectief in zijn reacties, negeert bewijs of sterke punten. Zijn grootste skill is the oneliner. Zijn grootste zwakte is het voeren van een discussie. Al met al nare gesprekspartner hier op het forum die zou moeten leren om te weten wanneer hij zijn mond moet houden. Op plek 2 zet ik onze Tim, wat niet perse negatief is als iemand een groter ego mag hebben is het ons timmetje.

Beste leider: Hierbij ga ik voor de leiding van AMB, ze weten wat ze doen. Steken er voldoende tijd in en de sfeer is top. Verder zou ik niet weten wat ik hier anders in zou moeten vullen aangezien Par wat te vaak in opspraak is geweest, de leider van SPAM die niet zo lang geleden nog onderwerp was in het stabtopic waarbij hij na 1 zwakke reactie besluit om verder niet meer te reageren op zijn ''stab''. De leiding van DR denkt dat wij een langetermijn strategie hadden over het bespioneren van DR. Belachelijke redenatie, hij had het duidelijk te hoog in zijn bol zou namelijk niet weten waarom AMB inside info van DR zou willen hebben aangezien we amper fronten, meest nutteloze info van de wereld zou dat zijn :). En tja Mem was uit elkaar gevallen toch?

Slechtste leider: Leiding van Par. Aardige jongens maar nemen het iets minder nauw als het gaat over eerlijk spel. Vind zelf alle stabtopic zooi wat overdreven en om al 2 maanden par constant aan te vallen ook. De P&P is iets te duidelijk vanuit AMB maar neemt niet weg dat de leiding van Par een belachelijk beleid voert (of juist geen beleid). Ik zou namelijk van mijn leider verwachten dat hij zorg draagt voor de publieke opinie. Dat hij mensen op het matje roept als er dingen gebeuren die niet positief voor de stam. Het feit dat er eigenlijk nog niemand vanuit Par heeft laten blijken dat ie de akkefietjes afkeurt en constant weer een reaguurder tussenzit die het alleen maar erger maakt of onzin roept laat mij deze award aan de leiding van Par geven.

Meest overschatte stam: Meest overschatte stam was DR, speelde niks klaar tijdens de samenwerking, communicatie was (op de spam na) slecht. Als je kijkt naar de top 3: AMB, Par, Spam denk ik dat niemand onderschat/overschat word.

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler:
Darkheerser & Ltdarky, bij kleine tegenstand jumpen ze de rim in en vermijden confrontatie. Als heerser hier komt met: ik viel BEL aan (zoals je eerder op het AF hebt vermeld) LEUK JOH, gooide scouts rond terwijl BEL de dorpen pas een paar dagen had, hoezo zou hij meteen reageren als de GROTE Heerser wat scoutjes gooit.

Meest onderschatte speler: Geen idee :)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ltdarky, heb namelijk gemerkt dat je tegenstander soms een hele leuke gesprekspartner kan zijn en heb gemerkt met tw dat je opinie over iemand heel snel kan veranderen. Over het algemeen zijn we namelijk allemaal aardige mensen :) Verder zou ik met Mcdonald Trump in de stam willen zitten, deze spelers hebben mij op w48 wegwijs gemaakt en ondanks dat ik noob was hebben ze de kans gegeven om het spel een beetje te leren. (zonder hun was ik na 3 dorpen daar namelijk al weggeedeld door mij huidige co Steven (anxiety disorder) en hierna nog verschillende lieve dingen <3<3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedere pp abuser, met name nozem en heerser.

Mooiste spelers naam: Nocturnal Tendency, FUCK YEAH

Mooiste stam naam: -

Het tofste topic:
Elk topic waar actief gereageerd word met inhoudelijk posts.

Het domste topic: "Hoeveel gefarmd?"

Favoriete forum poster: Underground Tactiqs, vrijwel elke reactie is onderbouwd je ziet dat hij hier echt zijn best voor doet. Af en toe wat extreem in zijn uitlatingen maar dat is ook niet zo gek als je 1 a 4tje reactie typt en vervolgens gaat zijn discussie partner alleen maar in op 1 klein onderdeel van de reactie.

Minst favoriete forum poster: Darkheerser, Gdynam, Escaltion (SPAM)

over de eerste 2 hoef ik niks te zeggen, spreekt voor zich.
Escalation heeft een poging gewaagd om AMB aan te vallen op de recruits van YLH en als ik me niet vergis ook Recliner waarbij hij lekker actief bezig was op het forum, hierna een hele tijd geen gehoor vanuit hem totdat hij beschuldigd word van stabben en een ''partje'' pleegt door zijn stab goed proberen te praten om vervolgens niet meer te reageren op de reacties. Hypocriete man bent u. Iedereen die AMB hypocriet noemt is dit naar mijn idee. Onze stam is schoon dat kan je over andere stammen niet zeggen.

Dikste wannabe op het forum: @firedrakan zie jou al verschillende werelden en je praat altijd poep. Heb het al vaker gezegd het enige dat jij toevoegt is Sate op alles. Credits daarvoor.

Dikste wannabe in het spel: geen idee :)

Mooiste profiel foto van spelers: - niet belangrijk

Mooiste profiel foto van stammen: idem

Mooiste actie van de wereld:
kom ik later op terug

Meest belovende speler voor de toekomst: -

Meest belovende stam voor de toekomst:
AMB. Positive thinking :)

Grootste blunder: aannemen van darkheerser door Par en het naaien van 4foat.


Voor wie heb je nu echt respect: Deze vind ik zelf heel belangrijk. De meeste respect heb ik voor spelers die in hun AF handtekening aangeven op welk account ze spelen op welke werelden. Als je hier komt om discussie te voeren ben dan zo beleefd om aan te geven aan je gesprekspartners met wie ze van doen hebben. Vind niks belachelijker dan een handtekening met allerlei stoere namen van eerder werelden terwijl het account van de huidige wereld ontbreekt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Sws Steven & Rogier (jose?:)), veel liefde voor deze spelers. Ze laten mij zien dat een tw team ook goed kan functioneren. Nog nooit gezeik gehad met deze 2 <3
 

DeletedUser77689

Guest
Haha maakt niet uit, jij hebt er helemaal niks staan dat maakt het oke :p maar als er 10 namen staan en niet van deze wereld heb ik zoiets van tjah?
 

DeletedUser56837

Guest
De nominatie is 'slechtste leider' en niet 'slechtste leiderssysteem'. Overigens zijn het de leiders die het leiderssysteem bepalen dus onrechtstreeks kom je toch weer uit dat het de schuld is van de leiders. Kort samengevat je brand je halve stam af wegens het falen in leidinggeven. En ja ik ben inderdaad erg intelligent :oops:

Zoals ik al in me post zijn wist ik dat je met dit argument ging komen. Je bent een beetje voorspelbaar & ga ik dus verder niet op in.
De rest van je antwoord is ook niet van heel hoog niveau. als de leiding niet op een lijn ligt en je 2 kampen heb kan je niks. hoe goed je ook bent in leiding geven. dit maakt niet iedereen in de groep van 8 slechte leiders. dit maakt een groep van 8 waarin niemand de rol als leider goed zou kunnen uitvoeren.

Ken je dat niet nee? In deze context wou ik ermee zeggen dat je op je nominatie een antwoord gaf zonder echt een antwoord te geven. Iets in de zin van hoeveel is 10 + 60 en dan antwoord jij: tussen de 5 en 500 euro. Wel geef je een degelijk antwoord of wel laat je de nominatie gewoon weg. In jouw geval stond er dus enkel 'lucht' m.a.w 'niets'.

Wat denk je uberhaupt bij het schrijven van deze post. Ik zeg enkel: "ik overschat niemand". Ik zeg niet: "Ik overschat iemand tussen rank 1 en 30" lol.
Wat je wel had kunnen zeggen is: "Het gaat er niet om wie jij overschat het gaat er om wie jij denkt dat andere mensen overschatten." Kijk dan had je me gehad echter kom je alleen met bullshit in je posts aanwakkeren. in dat geval nomineer ik: Millitant Atheist. waarom? Hij heeft in het vroege stadia enorm veel clears op deff noobs dood gelopen geen idee waarom. Ook laat hij zich 2x achter elkaar stabben wat ik wel grappig vind.
Ik speel geen spelletjes hoor, ik geef gewoon kritiek als ik dat nodig vind en leg daarbij altijd uit waarom ik dat zo zie. Niet meer of niet minder. Ik weet niet meer precies welke AF poster het zei (Tim mss?) Maar sommige mensen posten zo maar dan ook echt zo 'niet slim' dat kritiek geven gewoon te gemakkelijk word. Ik vind mijzelf niet de bom ik vind een ander eerder 'niet de bom'.

Het doel is alleen goed onderbouwde critiek te geven anders hebben mensen er niks aan en kan je beter je mond houden.

Ik wil er even op wijzen dat jij (niet ik) als eerste op een zeer maar dan ook zeer arrogante aanvallende manier op mij ging vitten om iets heel banaals. Dat je er vervolgens niet tegen kan dat ik dit terug doe en mij daarop afvalt is vrij hypocriet. Ik hanteer in alles het actie - reactie principe. Als jij gewoon normaal zou reageren op mij (want wederom jij begon met deze toon) zou ik alsnog kritiek geven maar er een heel andere opbouw aangeven.

Begon ik? Well sorry maar de enige reden dat ik dat heb zien gebeuren is waarschijnlijk omdat je hiervoor al tegen andere mensen zat te lullen op jouw toon met foutief
beargumenteerde rommel.
Dus ik ben een stuk minder objectiever maar heb wel dezelfde kijk als Captain? Ligt het aan mij of klopt je uitleg totaal niet,... Ik geef toe dat Captain zijn post meer onderbouwd zijn (steekt hij ook meer tijd in als mij) neemt niet weg dat als ik iets zeg er ook altijd bij staat waarom ik dat vind. Dat is gewoon meer dan voldoende. En nogmaals mijn verwoording hangt af van de persoon waartegen ik het heb en NOGMAALS jij begon met je arrogante toon richting mij en niet omgekeerd.

Oke daar gaan we weer opletten want je heb het nodig:
Jij bent minder objectief in wat je in je posts vermeld. Jij kan wel de zelfde kijk hebben als Captain maar als je daarvan maar de helft intyped of het intyped met als enige argument: "ik vind dit dus dit klopt" kom je nergens. Jullie kunnen wel het zelfde denken maar als jij intyped: "Aardbeien ijs is het lekkerste ter wereld dat is een feit" en Captain zegt: In een recent onderzoek is gebleken dat in nederland aarbeien ijs als lekkerste wordt beschouwd en ik kan me hier goed in vinden" zelfde kijk (lees: aarbeien ijs is het lekkerst) alleen is dat van captain goed onderbouwd. (wat een kut voorbeeld).
Bij jou kloppen je posts ook voor de helft niet omdat je macho moet doen ofzo? word je in het dagelijks leven gepest en moet je hier persee je ballen tonen? haha

Uuhm? Dit is weer een voorbeeld waarom ik mijzelf dus 'de bom' vind. Besef je soms zelf wel wat je zegt :p Ik sla je eerste 2 zinnen gewoon over want meer als een facepalm reactie kan ik daar eigenlijk niet op geven.

Dus ik zet even enkele punten op een rijtje:
1: Jij vergelijkt mensen die kritiek hebben op stabbers met mensen die effectief stabben want beide verzieken het spel van de spelers waarop ze het toepassen.
2: De kritiek gevers op stabbers geven enkel kritiek op spelers die dus gestabbed hebben. Kort gezegd wij geven kritiek op 'slechte mensen'.
3: Stabbers stabben mensen die niemand iets misdaan hebben 'goede mensen'.
4: Conclusie: Kritiek gevers op stabbers verzieken het spel op 'slechte mensen' terwijl stabbers het spel verzieken voor 'goede mensen'.
Ik heb dit even in kleuterklas taal uitgelegd zodat je het zeker zou snappen. Jij vergelijkt beide partijen dus terwijl er een DUIDELIJK verschil is in beide gevallen. TOCH vind jij de kritiek gevers op stabbers de meest laffe actie op de wereld. Dan mag jij mij nog eens uitleggen waarom jij dat zo vind, ik heb duidelijk de verschillen tussen beide kanten uitgelegd. Ik post dus ook wederom inhoud waarom ik iets vind, je kan altijd een poging wagen hetzelfde te doen maar dan aub met een uitleg die klopt en geen kortzichtig gedoe als 'jullie verzieken beide het spel dus jullie zijn hetzelfde'. Het is daarmee ook erg duidelijk dat ik verder kan nadenken als dat jij dit kan, dat verklaard dan ook weer meteen waarom wij het zo vaak met elkaar oneens zijn. Ik zit gewoon op een heel ander niveau te denken dat jij gewoon niet kan snappen. Als dat het geval is zal ik daar de volgende keren rekening mee houden en mijn kritiek nog meer uitgebreider uitleggen zodat ook de mensen zoals jij mee kunnen volgen.

Woop woop een goed onderdeel uit je post :D U made me proud. Al had het best op een minder kleuterachtige manier gemogen.
Ik snap je beredenatie zeker het mag ook zeker een keer benadrukt worden en de reputatie mag ook zeker mee genomen worden naar het einde van de wereld. Echter blijft het in mijn optiek een oorlog spel en een oorlog is niet altijd even streng aan de regels gebonden. Nogmaals ben niet pro stabben maar ik zie stabben niet als zoiets ergs als jullie (ben een keer gestabbed en heb hier gewoon van geleerd en ga hier niet net als jullie jaren lang over huilen).
Verder zeg je nu eigenlijk dat je alle criminelen in nederland in elkaar mag slaan als je ze tegen komt want dit hebben hun ook een keer bij iemand anders gedaan. Dit is niet hoe het werkt. Dat jij je graag wil verlagen naar het niveau van stabbers door zelf ook het spel voor andere te verzieken ga je gang. Ik ga daar niet bij horen.
 

DeletedUser69389

Guest
Woop woop een goed onderdeel uit je post :D U made me proud. Al had het best op een minder kleuterachtige manier gemogen.
Ik snap je beredenatie zeker het mag ook zeker een keer benadrukt worden en de reputatie mag ook zeker mee genomen worden naar het einde van de wereld. Echter blijft het in mijn optiek een oorlog spel en een oorlog is niet altijd even streng aan de regels gebonden. Nogmaals ben niet pro stabben maar ik zie stabben niet als zoiets ergs als jullie (ben een keer gestabbed en heb hier gewoon van geleerd en ga hier niet net als jullie jaren lang over huilen).
Verder zeg je nu eigenlijk dat je alle criminelen in nederland in elkaar mag slaan als je ze tegen komt want dit hebben hun ook een keer bij iemand anders gedaan. Dit is niet hoe het werkt. Dat jij je graag wil verlagen naar het niveau van stabbers door zelf ook het spel voor andere te verzieken ga je gang. Ik ga daar niet bij horen.

Wat een idiote redenering. Je bent niet pro stabben, maar je hebt komt commentaar op mensen die er tegen optreden. Je trekt daarnaast ook een idiote vergelijking die totaal niet strookt met hetgeen Jannes uitlegt.

Tot slot het feit dat jij stelt dat diegene die commentaar hebben op stabbers zich verlagen tot het niveau van stabbers is natuurlijk ook onzin van de bovenste plank. Ik kan mij heel goed voorstellen dat niet iedereen in -DR- het eens was met jou...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Wat denk je uberhaupt bij het schrijven van deze post. Ik zeg enkel: "ik overschat niemand". Ik zeg niet: "Ik overschat iemand tussen rank 1 en 30" lol.
Wat je wel had kunnen zeggen is: "Het gaat er niet om wie jij overschat het gaat er om wie jij denkt dat andere mensen overschatten." Kijk dan had je me gehad echter kom je alleen met bullshit in je posts aanwakkeren. in dat geval nomineer ik: Millitant Atheist. waarom? Hij heeft in het vroege stadia enorm veel clears op deff noobs dood gelopen geen idee waarom. Ook laat hij zich 2x achter elkaar stabben wat ik wel grappig vind.


Het doel is alleen goed onderbouwde critiek te geven anders hebben mensen er niks aan en kan je beter je mond houden.

Wat is dit voor bullshit over MA? Aan wat voor planten zit jij in vredesnaam? :eek::eek::eek:
 

DeletedUser56837

Guest
Wat een idiote redenering. Je bent niet pro stabben, maar je hebt komt commentaar op mensen die er tegen optreden. Je trekt daarnaast ook een idiote vergelijking die totaal niet strookt met hetgeen Jannes uitlegt.

Tot slot het feit dat jij stelt dat diegene die commentaar hebben op stabbers zich verlagen tot het niveau van stabbers is natuurlijk ook onzin van de bovenste plank. Ik kan mij heel goed voorstellen dat niet iedereen in -DR- het eens was met jou...

Dankje dat je alleen op het stuk reageert waar je iets nuttigs over te zeggen heb (jokersbrain leer hier van).

Ik heb nooit gezegd dat ik totaal tegen ben op het bekritiseren van stabben. Ik ben tegen het feit dat geheel Par. naar beneden wordt gehaald voor het stabben van een of enkele leden. Want hier zitten ook "goede mensen" die door jullie worden geschoven onder de stab bende. Daarnaast wordt bij een stab van ItsDarky (wat overgens echt een hele heftige stab was) de stabs van andere spelers opgehaald die totaal niet relevant zijn om zijn stab nog erger te laten lijken.

Verder over mijn beredenatie als het goed is zei jokersbrain: wij bederven het spel voor slechte mensen en hun bederven het spel voor goede mensen.
Ik vervang het "bederven het spel" door "slaan" en formuleer deze zin. (en zeg dat dit bijde fout is)

Op je laatste deel ben ik het geheel eens het is niet even laag maar het is in mijn optiek alle 2 wel lager dan gemiddeld.
Het stabben is natuurlijk veel lager dan het continue naar beneden halen van stabbers. Maar dit zegt niet dat het ene wel goed is en het andere niet.

En jullie kunnen discuseren over mijn mening. Ga je gang maar dit was mijn lijstje. Dat er iets staat wat jullie niet siert. tja deal with it?

El pisto --> Jullie hebben zelf gezegd dat jullie veel clears dood zijn gelopen op bepaalde targets dat kan je niet ontkennen. Mijn vraag is gewoon hoe komt dat? Onderschat je je tegenstanders? Zoek je je targets niet goed uit?
Ik heb je bij meest overschatte speler gezet omdat je bij iemands lijstje als beste speler werd gezet. Hier ben ik het niet mee eens en dus word je door iemand overschat. Voor de rest ken ik vrij weinig mensen die overschat worden dus heb ik jou hier neer gezet. Je bent een goede speler maar niet de beste van de wereld (dus overschat). Kom er overgens tijdens deze post dat het je eigen post was waarin je account als beste werd beschouwd dus denk dat de overschatting weg kan. Denk niet dat er veel mensen naast jezelf jouw account als beste van de wereld zien. Maar hier mijn beredenatie van voordat ik tot deze ontdekking kwam.
 
Bovenaan