Golden Awards

DeletedUser76166

Guest
Meest overschatte stam
Welcome Puppet, this tape is for you, snapje? Deze stam bestaat al zowat de hele wereld, maar wat hebben ze nou echt daadwerkelijk bereikt? Ik kan hier eerlijk gezegd niet echt iets bijzonders neerzetten, waarvan ik nou echt onder de indruk ben. Dit voor een stam die al een geruime tijd eerste staat, mede door het constant aantrekken van nieuwe leden én het internen van andere leden.

Denk dat dit bij far de meest onterechte nominatie die ik voorbij heb zien komen, wat is dit voor aparte redenatie, een stam die al de hele wereld bestaat, de nummer 1 positie vast heeft, een van de betere clusters heeft en al interne strubbelingen heeft gehad en overleefd nomineren voor meest overschatte stam? Apart. Bovendien het constant aantrekken van leden? Laatste tijd enkel de leden van His. een samenwerking die er wel al iets langer was hoor, het ledentotaal ligt op 11 dat is van de top 5 dus nummer 2 qua minst aantal leden. Daarnaast is er sprake van het hoogste puntenaantal per lid van alle stammen. Deze nominatie lijkt mij vrij belachelijk.
 

DeletedUser78006

Guest
Iemand die in Zooi speelt gaat anderen noob noemen :confused:
Merlijn man, ik had beter van je verwacht, nu al in je handtekening zetten waar je op w52 speelt :eek:

Ik wist al dat je niet de beste speler was mijn vriend, maar een deftig lijstje maken moet toch wel kunnen he, dit is maar triestig...

Als Zooi speler mag ik andere noob noemen omdat ik de noob kennis heb eh :x

En ik kan geen deftig lijstje maken als jij niet actief bent... Wie moet ik nu bij beste speler etc. zetten
 

DeletedUser72617

Guest
Beste speler: TheDarkSalvation.
Beste stam: Puppet
De beste stam speler: Doske
Het grootste ego: Sidarta
Beste leider: New Authority
Slechtste leider: Tai Chi
Meest overschatte stam: Deso
Meest onderschatte stam: Geen idee
Meest overschatte speler: Heer Marfman/ TheBoneCrusher
Meest onderschatte speler: Trasecolare
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Doske, Forest11, New Authority, Terroristman, Simplicity. van wereld 37
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: TheBoneCrusher
Mooiste spelers naam: Insomnia.
Mooiste stam naam: Defiance
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Laten we allemaal eens lief doen tegen Tai Chi
Favoriete forum poster: Geen idee
Minst favoriete forum poster: Geen idee
Dikste wannabe in het spel: Sidarta
Mooiste actie van de wereld: The void weg vegen in 2 dagen tijd

Meest belovende speler voor de toekomst: Trasecolare
Meest belovende stam voor de toekomst: Puppet
Grootste blunder: Award geilers zoals Heer Marfman,

Voor wie heb je nu echt respect: Doske, Valanos, Forest11. En voor mijn MB's Jann0 en Bloomingdale die onvoorwaardelijk achter mij staan zelfs na een smerige actie van Deso om ze aan hun zijde te krijgen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Experienced
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72617

Guest
Beter iets dan niets toch ? Weinig tijd om verder uit te werken, mijn oprechte excuses
 

DeletedUser78369

Guest
Voor wie heb je nu echt respect: Doske, Valanos, Forest11. En voor mijn MB's Jann0 en Bloomingdale die onvoorwaardelijk achter mij staan zelfs na een smerige actie van Deso om ze aan hun zijde te krijgen.

Hmmm? :eek:
 

DeletedUser73262

Guest
Beste speler: TheDarkSalvation.
Beste stam: Puppet
De beste stam speler: Doske
Het grootste ego: Sidarta
Beste leider: New Authority
Slechtste leider: Tai Chi
Meest overschatte stam: Deso
Meest onderschatte stam: Geen idee
Meest overschatte speler: Heer Marfman/ TheBoneCrusher
Meest onderschatte speler: Trasecolare
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Doske, Forest11, New Authority, Terroristman, Simplicity. van wereld 37
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: TheBoneCrusher
Mooiste spelers naam: Insomnia.
Mooiste stam naam: Defiance
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Laten we allemaal eens lief doen tegen Tai Chi
Favoriete forum poster: Geen idee
Minst favoriete forum poster: Geen idee
Dikste wannabe in het spel: Sidarta
Mooiste actie van de wereld: The void weg vegen in 2 dagen tijd

Meest belovende speler voor de toekomst: Trasecolare
Meest belovende stam voor de toekomst: Puppet
Grootste blunder: Award geilers zoals Heer Marfman,

Voor wie heb je nu echt respect: Doske, Valanos, Forest11. En voor mijn MB's Jann0 en Bloomingdale die onvoorwaardelijk achter mij staan zelfs na een smerige actie van Deso om ze aan hun zijde te krijgen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Experienced


Precies een krantenadvertentie: beperk het aantal woorden, anders moet je bijbetalen :p
 
Reactiescore
516
Denk dat dit bij far de meest onterechte nominatie die ik voorbij heb zien komen, wat is dit voor aparte redenatie, een stam die al de hele wereld bestaat, de nummer 1 positie vast heeft, een van de betere clusters heeft en al interne strubbelingen heeft gehad en overleefd nomineren voor meest overschatte stam? Apart. Bovendien het constant aantrekken van leden? Laatste tijd enkel de leden van His. een samenwerking die er wel al iets langer was hoor, het ledentotaal ligt op 11 dat is van de top 5 dus nummer 2 qua minst aantal leden. Daarnaast is er sprake van het hoogste puntenaantal per lid van alle stammen. Deze nominatie lijkt mij vrij belachelijk.

Hallo Churchill,

Bedankt voor deze reactie op mijn post ;). Je vindt het onterecht dat ik Puppet nomineer als overschatte stam? Hé, wat jammer nou. Bij deze dan wat extra toelichting, zodat ook jij weer rustig kan gaan slapen.

Ze hebben de nr1. Positie “vast”, alleen én dan ook alleen maar door het aantrekken van nieuwe accounts, die bij het “oh zo grote Puppet” willen horen. (Kijk maar naar jullie eigen account (JadeonFounder). Vervolgens komt er een join én is het account binnen de kortste keren volledig geinternd, hilarisch is het wel. Verder zijn er ook joins geweest zoals die van Valheru en Oops, die vervolgens ook weer geinternd worden.

Dan geef jij aan dat mijn nominatie onterecht is, omdat Puppet een heel mooi puntengemiddelde heeft, met maar liefst 11 accounts. Nou, ik kan je vertellen dat dit puntengemiddelde zeker niet zo hoog was én dus ook het ledenaantal niet zo laag zou zijn, als al deze interns niet waren geweest. (poging R2W?)

Verder heeft Puppet natuurlijk een heel mooi stamcluster, dit heeft natuurlijk wederom te maken met het aantrekken van nieuwe leden (His.), zonder hun zouden ze niet eens een gedeelte van de core bezitten.

Zoals ik al aangaf in mijn post, waarom ik juist heb gekozen voor Puppet als meest overschatte stam, komt dus door het feit dat ze met al deze middelen (aantrekken van nieuwe leden, vervolgens internen van deze leden, reactie -> hoog puntengemiddelde & laag aantal “echte” leden.) Gewoon niks verder hebben laten zien, ze proberen het wel, zeker waar. Maar het lukt tot op heden gewoon niet. Als nummer 1 stam, ben je dan naar mijn mening zeker overschat JA.

Met vriendelijke groet,

Jelle
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78369

Guest
Hallo Churchill,

Bedankt voor deze reactie op mijn post ;). Je vindt het onterecht dat ik Puppet nomineer als overschatte stam? Hé, wat jammer nou. Bij deze dan wat extra toelichting, zodat ook jij weer rustig kan gaan slapen.

Ze hebben de nr1. Positie “vast”, alleen én dan ook alleen maar door het aantrekken van nieuwe accounts, die bij het “oh zo grote Puppet” willen horen. (Kijk maar naar jullie eigen account (JadeonFounder). Vervolgens komt er een join én is het account binnen de kortste keren volledig geinternd, hilarisch is het wel. Verder zijn er ook joins geweest zoals die van Valheru en Oops, die vervolgens ook weer geinternd worden.

Dan geef jij aan dat mijn nominatie onterecht is, omdat Puppet een heel mooi puntengemiddelde heeft, met maar liefst 11 accounts. Nou, ik kan je vertellen dat dit puntengemiddelde zeker niet zo hoog was én dus ook het ledenaantal niet zo laag zou zijn, als al deze interns niet waren geweest. (poging R2W?)

Verder heeft Puppet natuurlijk een heel mooi stamcluster, dit heeft natuurlijk wederom te maken met het aantrekken van nieuwe leden (His.), zonder hun zouden ze niet eens een gedeelte van de core bezitten.

Zoals ik al aangaf in mijn post, waarom ik juist heb gekozen voor Puppet als meest overschatte stam, komt dus door het feit dat ze met al deze middelen (aantrekken van nieuwe leden, vervolgens internen van deze leden, reactie -> hoog puntengemiddelde & laag aantal “echte” leden.) Gewoon niks verder hebben laten zien, ze proberen het wel, zeker waar. Maar het lukt tot op heden gewoon niet. Als nummer 1 stam, ben je dan naar mijn mening zeker overschat JA.

Met vriendelijke groet,

Jelle

Wel benieuwd wat Puppet in jou ogen dan anders had moeten doen? Hebben ook sinds begin van de wereld geen zware verliezen geleden, iets dat van veel stammen niet gezegd kan worden.
 
Bovenaan