Golden Awards

DeletedUser75234

Guest
Tijd om er eens aan te beginnen :smile:
Moest je niet weten wat er je hier te doen staat vul je gewoon onderstaand lijstje in en post het. Veel makkelijker kan niet :rolleyes2:

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:


Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


PHP:
[B]Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:[/B]

[B]Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]
 

DeletedUser75234

Guest
Beste speler: Oink-Oink is volgens mij schitterend bezig. Waarschijnlijk de eerste niet pp-booster die op rang 1 komt te staan. Bjorn heeft het al enkele keren mogen aanhoren van me maar ik ben best jaloers op hun farm.
Beste stam: Puppet, hier gaan we zeker nog wel van horen verwacht ik. Ze hebben een neutrale ligging tot nu toe. Ze liggen rustig in het Westen in tegenstelling tot de meeste van de "topstammen" die in Oost liggen.
De beste stam speler: Sten Meijer doet dat wel goed.
Het grootste ego: Een beetje ego is gezond vind ik, dus waarom niet mezelf:rolleyes2:
Beste leider: Draakje 58 heeft hier wel een plaatje verdiend vind ik. Een zeer eerlijke speler en ik denk dat iedereen ondertussen al weet dat Draakje ofwel wint met Trains ofwel verliest met Trains, andere opties zijn er voor haar niet.
Slechtste leider: Hey, ik wil niet graag in herhaling vallen maar Under The Stairs hoort hier voor mij het meeste thuis. Het is een goede speler voor zover ik al gezien heb maar qua leiden is het heel wat minder.
Meest overschatte stam: Als ik hier echt iets moet neerzetten denk ik dat Omnia toch wel het meest overschat wordt ten opzichte van de andere stammen. Niemand overschat Ex. nog hoop ik?
Meest onderschatte stam: Trains en ja, ook Ex., hebben ook wel sterke spelers en meer in huis dan we allemaal denken.
Meest overschatte speler: Moest ik uit de top 10 een speler moeten kiezen die daar volgens mij niet hoort dan ga ik voor greenhigh420, zeg nou zelf, de naam alleen al :redface: De enigste reden waarom hij daar staat is door de dorpen die hij kreeg van Ariadne. Ik ben er vrij zeker van dat greenhigh420 minder in huis heeft dan je zou denken.
Meest onderschatte speler: .Aftersky heb ik nog niet veel over gehoord :sad:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Oink-Oink, Soaleban, Draakje, New Authority, Mysterious Stranger, The Night Pharmacy
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: heer orcfighter, The Monster Is Inside Me, greenhigh420, Robienjo en Rover Ram
Mooiste spelers naam: The Void vond ik altijd wel al iets hebben
Mooiste stam naam: Scientia Exterminii (duuh, dat is mijn naam dat ze gebruikt hebben)
Het tofste topic: Ik hoop dat het deze gaat worden
Het domste topic: Stabberstopic, jammer dat het nodig is dat het er is.
Favoriete forum poster: Hopeful lijkt me redelijk
Minst favoriete forum poster: Mensen die geen moeite nemen om een deftige post te schrijven.
Dikste wannabe op het forum: Heb er al veel tegengekomen :sad:
Dikste wannabe in het spel: Mensen die proberen te onderhandelen als je trein net verstuurd is :biggrin:
Mooiste profiel foto van spelers: Soaleban
Mooiste profiel foto van stammen: Scientia Exterminii (Duuh, dat is mijn plaatje die ze gebruikt hebben, beetje stom nu ik er uit ben :eek2:)
Mooiste actie van de wereld: Actie ben ik nog niet echt tegengekomen :confused2:

Meest belovende speler voor de toekomst: Oink-Oink
Meest belovende stam voor de toekomst: Puppet
Grootste blunder: Je wekker aanmaken op je gsm maar niet activeren...
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn medespelers Sander en Pieter <3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen die ik ken van vorige werelden zijn altijd leuk om terug te zien.
 

DeletedUser76528

Guest
Mooie opening! Mooi om de naam van het account waar ik op W45 op speelde, hier terug te zien! :)
Ik ben wel heel benieuwd wat .Aftersky ons allemaal gaat brengen ;)
 

DeletedUser76181

Guest
Ik heb straks wel tijd, dan zal ik proberen er eentje te maken!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zal ook eens worp doen zo, maar moet eerst belangrijke dingen doen.
 

DeletedUser75234

Guest
Ik zal ook eens worp doen zo, maar moet eerst belangrijke dingen doen.
Ik kan me niks belangrijker voorstellen dan een GA lijstje :eek2:

Hihihi, grapje hoor, ik kijk al uit naar de lijstjes :smile:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik kan me niks belangrijker voorstellen dan een GA lijstje :eek2:

Hihihi, grapje hoor, ik kijk al uit naar de lijstjes :smile:

Laten we het erop houden dat er een bepaald account is op een bepaalde wereld waar incs op komen en de eigenaren spoorloos zijn ;)
 

DeletedUser75234

Guest
Laten we het erop houden dat er een bepaald account is op een bepaalde wereld waar incs op komen en de eigenaren spoorloos zijn ;)
Ook al veel meegemaakt :p anders zitten ze 24/7 online op tw en skype, maar eens er incs binnenstromen hebben ze opeens een druk leven :biggrin:
 
Bovenaan