Golden Awards

DeletedUser76181

Guest
Hallo Churchill,

Bedankt voor deze reactie op mijn post ;). Je vindt het onterecht dat ik Puppet nomineer als overschatte stam? Hé, wat jammer nou. Bij deze dan wat extra toelichting, zodat ook jij weer rustig kan gaan slapen.

Ze hebben de nr1. Positie “vast”, alleen én dan ook alleen maar door het aantrekken van nieuwe accounts, die bij het “oh zo grote Puppet” willen horen. (Kijk maar naar jullie eigen account (JadeonFounder). Vervolgens komt er een join én is het account binnen de kortste keren volledig geinternd, hilarisch is het wel. Verder zijn er ook joins geweest zoals die van Valheru en Oops, die vervolgens ook weer geinternd worden.

Jelle
Je zegt hier precies: nadat een stam gevormd is mag je geen nieuwe accounts meer aantrekken? Vind ik toch wel een vreemde redenering. Het zou pas R2W worden we echt stammen gaan kapotrekruteren en dat hebben we niet gedaan. We hebben elke sollicitatie overwogen en er was een zeer goed contact met de stam HIS, vandaar dat zij ook gejoind zijn. Noem je het dan R2W als we de positie van onze stam kunnen versterken? Nee toch?

Verder zou ik willen ingaan op de interns waar je over spreekt. Als mensen privéproblemen hebben, kan puppet daar niets aan doen denk ik? Dus wat zouden jullie doen? Ze gewoon laten opgegeten worden door andere spelers?

Hallo Churchill,

Dan geef jij aan dat mijn nominatie onterecht is, omdat Puppet een heel mooi puntengemiddelde heeft, met maar liefst 11 accounts. Nou, ik kan je vertellen dat dit puntengemiddelde zeker niet zo hoog was én dus ook het ledenaantal niet zo laag zou zijn, als al deze interns niet waren geweest. (poging R2W?)
Hoe kan je dat nu weten? Je kan toch niet de toekomst voorspellen? Akkoord dat het ledenaantal hoger zou gelegen hebben, hoewel dit niet met zekerheid te zeggen is. Ook over het puntengemiddelde valt iets te zeggen: ik edel veel liever dorpen van de 'vijand' dan van mijn eigen stamgenoot. Dus de edels die je uitspaarde kan je altijd gebruiken op de andere stammen, waardoor het puntengemiddelde ook weer zou gestegen zijn.

Zoals ik al aangaf in mijn post, waarom ik juist heb gekozen voor Puppet als meest overschatte stam, komt dus door het feit dat ze met al deze middelen (aantrekken van nieuwe leden, vervolgens internen van deze leden, reactie -> hoog puntengemiddelde & laag aantal “echte” leden.) Gewoon niks verder hebben laten zien, ze proberen het wel, zeker waar. Maar het lukt tot op heden gewoon niet. Als nummer 1 stam, ben je dan naar mijn mening zeker overschat JA.

Met vriendelijke groet,

Jelle
Wat hebben de andere stammen dan al laten zien? Verdienen zij dan ineens veel meer die nummer 1 positie?
 

DeletedUser74846

Guest
Ten eerste zit ik pas sinds een week of 6 sirieus op The dark salvation. de verhalen daarvoor over puppet moet je mij niet verwijten dat ik die niet ken maar in mijn ogen is puppet momenteel erg stabiel. Sinds het vertrek van enkele leden naar deso ben ik begonnen op TDS. Er was 1 grote bende qua stammen wisselingen en het ontstaan van nieuwe stammen. Hierop ben ik met Insomnia (later Jadeonfounder) de stam His begonnen en hebben we na vele gesprekken gekozen voor een samenwerking met Puppet. Ik kan je vertellen dat dit prima beviel maar dat er ook andere opties open hebben gehouden tot er wat stabiliteit was op W54 qua stammen. In mijn ogen is de samenwerking met puppet dusdanig goed bevallen dat wij de overstap hebben gemaakt na een aantal weken. Dan komen we bij je punt over Jadeonfounder. 1 van de spelers was een weekend weg en de andere stopte er mee zonder naar het account om te kijken. Dan is de keuze vrij makkelijk gezien het feit dat Insomnia op dat moment ook solo speelde om die 2 samen te voegen. Denk dat elke stam daar dezelfde keuze voor gemaakt zou hebben.

Bedankt voor de overige nominaties trouwens en nu maar zelf is een lijstje in elkaar kwakken.

Beste speler: Ik hoor over een aantal accounts goede verhalen waaronder Oink-Oink, Coruscant en Doske. Doske heb ik sinds mijn start weinig van gezien. Oink Oink ben ik niet echt van onder de indruk gezien het feit dat er zowel offensief als defensief steken zijn laten vallen. Coruscant goede spelers maar ik denk dat ik toch voor een ander account ga. King of PVM Kies ik als beste speler. Misschien niet op dit moment het meest gepresteerd maar qua farm stats heel erg netjes en ook de spelers die erop zitten zijn spelers die wat kunnen dus vandaar dat ik voor dit account kies.

Slechtste speler: Lastig om dat in zo korte tijd al te zegen dus een slechtste speler zal ik het niet noemen maar de speler die me toch wat tegenvalt is mystery men. Gezien het dorpen verlies en de toch goede ligging die ik zag voor dat account valt me dit account toch tegen.

Beste stam: Hier ga ik kiezen voor Trains Omdat ik vind dat hun als enige momenteel echt een speler weg aan het werken zijn namelijk valheru. Dit heeft echter wel een redden maar dan nog is het de enige stam die wel een groot account weg weet te werken.

Slechtste stam: De betreffende stam is al verdwenen maar hier had ik toch echt Quiem gezet.

Meest overschatte speler: Ik kies heirvoor voor Oink-Oink omdat ik ze totaal niet overtuigend over vind komen in de aanvallen op onder andere jadeonfounder. Verder ken ik de spelers niet dus kan ze ook zo onderschatten:p

Meest onderschatte speler: Deze nominatie gaat naar 2 spelers. JHJ85 en Dynamic Insanity. JHJ85 voor zijn lastige ligging en het toch goed doorgroeien van het account in een lastige situatie! Erg netjes. Dynamic Insanity voor de ideale rim ligging en de mogelijkheid om door te groeien tot een goed en stabiel account met de juiste spelers!

Speler waar ik niet bij in stam wil zitten: Zullen er vast een aantal zijn maar tot nu toe enkel gezellige mensen gezien hier dus dat bevalt me prima!

Speler waar ik zeker bij in de stam wil: Dit wordt humor die combinatie Hans en Thomas! Lijkt me toch leuk om een keer wakker te worden in een stamchat dat lijkt op een gekkenhuisXD Dus jullie 2 wil ik er zeker bij en verder lijken de accounts TraceColare, Valanos, Experienced en King of PVM me erg leuk om er bij te hebben buiten me huidige stamgenoten om natuurlijk!

Beste Leider: Een speler waar ik het prima mee kan vinden en ook gesprekken mee kan hebben die ergens over gaan zowel TW gerelateerd als over andere dingen is Nidal. (vriend)

Mooiste spelersnaam: Experienced.

Mooiste profiel foto: Eigen profiel foto!

Mooiste Stam profiel: His

Veel meer wordt het niet dus hiermee moeten jullie het doen!

Grtzz
Il Pussy van Tante Troessie!
Natcho Masterbatcho
 

DeletedUser76293

Guest
Wel benieuwd wat Puppet in jou ogen dan anders had moeten doen? Hebben ook sinds begin van de wereld geen zware verliezen geleden, iets dat van veel stammen niet gezegd kan worden.

Wat hebben de andere stammen dan al laten zien? Verdienen zij dan ineens veel meer die nummer 1 positie?

Nergens wordt gezegd dat Puppet een slechte stam is. Ze worden alleen in (bijna) elk lijstje bestempeld als de 'beste stam'. Een groot deel van de wereld schat hun dus erg hoog in; echter heeft Puppet nog niks laten zien qua daden, behalve het internen van accounts en aannemen van nieuwe spelers. Daarom zegt Jelle, dat Puppet overschat wordt door een groot deel van de wereld, omdat hun daden tot nu toe in geen enkel opzicht laten zien dat ze de beste stam van de wereld zijn.
 

DeletedUser76166

Guest
Hé, wat jammer nou
He wat volwassen nou


Ze hebben de nr1. Positie “vast”, alleen én dan ook alleen maar door het aantrekken van nieuwe accounts, die bij het “oh zo grote Puppet” willen horen. (Kijk maar naar jullie eigen account (JadeonFounder). Vervolgens komt er een join én is het account binnen de kortste keren volledig geinternd, hilarisch is het wel. Verder zijn er ook joins geweest zoals die van Valheru en Oops, die vervolgens ook weer geinternd worden.
Dat internen van mijn account heeft niets met Puppet te maken, account zou sowieso geinternd worden want Robin is weg dus zat ik er solo, kortom totaal uit zn verband gerukt voorbeeld, heeft ook weer geen klap met Puppet te maken. De join van Oops, die overigens totaal onnodig was omdat die spelers geen knip voor de neus waard zijn is natuurlijk een minpunt geweest van deze stam, maar dat maakt ons absoluut geen overschatte stam, want zelfs het wegspelen van deze speler uit ons midden heeft de stam niet genoeg laten wankelen om haar huidige positie te verliezen.


Dan geef jij aan dat mijn nominatie onterecht is, omdat Puppet een heel mooi puntengemiddelde heeft, met maar liefst 11 accounts. Nou, ik kan je vertellen dat dit puntengemiddelde zeker niet zo hoog was én dus ook het ledenaantal niet zo laag zou zijn, als al deze interns niet waren geweest. (poging R2W?)
Mja, al deze interns. Sure, zie vorig stukje.

Verder heeft Puppet natuurlijk een heel mooi stamcluster, dit heeft natuurlijk wederom te maken met het aantrekken van nieuwe leden (His.), zonder hun zouden ze niet eens een gedeelte van de core bezitten.
Dat zouden ze wel, want zoals ik al eerder aangaf His was al veel langer onderdeel van Puppet door middel van gedeelde fora en skype, kortom niet zoveel onzin spuwen als je ergens niet zoveel van afweet.

Zoals ik al aangaf in mijn post, waarom ik juist heb gekozen voor Puppet als meest overschatte stam, komt dus door het feit dat ze met al deze middelen (aantrekken van nieuwe leden, vervolgens internen van deze leden, reactie -> hoog puntengemiddelde & laag aantal “echte” leden.) Gewoon niks verder hebben laten zien, ze proberen het wel, zeker waar. Maar het lukt tot op heden gewoon niet. Als nummer 1 stam, ben je dan naar mijn mening zeker overschat JA.
Hmm, je brengt het nu al de hele tijd alsof er continue leden gerekruteerd worden, totale onzin, sterker nog, er ik nog niet zo lang geleden een hele kern weggestapt bij puppet, desondanks functioneerd de stam nog goed, heeft zij nagenoeg alle leden na de leave behouden en houd zij nog steeds de nr1 positie in handen.
 

DeletedUser76166

Guest
Nergens wordt gezegd dat Puppet een slechte stam is. Ze worden alleen in (bijna) elk lijstje bestempeld als de 'beste stam'. Een groot deel van de wereld schat hun dus erg hoog in; echter heeft Puppet nog niks laten zien qua daden, behalve het internen van accounts en aannemen van nieuwe spelers. Daarom zegt Jelle, dat Puppet overschat wordt door een groot deel van de wereld, omdat hun daden tot nu toe in geen enkel opzicht laten zien dat ze de beste stam van de wereld zijn.

Mja, ben ik ook niet geheel met je eens, als het defwerk van Doske overal de hemel in geprezen wordt mag het offensief en defensief weerwerk van Coruscant ook wel geprezen worden met een nummer 2 rank op totaal verslagen tegenstanders.
 

DeletedUser76181

Guest
Nergens wordt gezegd dat Puppet een slechte stam is. Ze worden alleen in (bijna) elk lijstje bestempeld als de 'beste stam'. Een groot deel van de wereld schat hun dus erg hoog in; echter heeft Puppet nog niks laten zien qua daden, behalve het internen van accounts en aannemen van nieuwe spelers. Daarom zegt Jelle, dat Puppet overschat wordt door een groot deel van de wereld, omdat hun daden tot nu toe in geen enkel opzicht laten zien dat ze de beste stam van de wereld zijn.
En Puppet nog niets gedaan dan? Zou eens kijken naar verslagen verslagen tegenstanders, daar staat puppet toch wel hoog in? (Het dubbele van de ODA van nummer 2) Dus dit wil dan toch zeggen dat we niet enkel internen maar toch ook al wat bereikt hebben?
 

DeletedUser76293

Guest
Mja, ben ik ook niet geheel met je eens, als het defwerk van Doske overal de hemel in geprezen wordt mag het offensief en defensief weerwerk van Coruscant ook wel geprezen worden met een nummer 2 rank op totaal verslagen tegenstanders.

Coruscant is ook zeker een goed account, naar mijn mening een van de beste van deze wereld. Een stam bestaat echter uit meer dan 1 speler. Spelers als Punkerke, The Unknown en Disconnected (Sorry Glenn^^) daarentegen hebben nog niks bereikt op deze wereld behalve internen of het edelen van barbarendorpen. Daarom wil ik enkel wat nuance brengen in het feit dat iedereen Puppet zo hoog in schat, en ben ik het met Jelle eens dat ze overschat worden. Daarmee zeg ik overigens niet dat ze niet de beste stam zijn, maar dat zet hun huidige nummer 1 plek en 'beste stam'-nominaties in een ander perspectief.

En Puppet nog niets gedaan dan? Zou eens kijken naar verslagen verslagen tegenstanders, daar staat puppet toch wel hoog in? (Het dubbele van de ODA van nummer 2) Dus dit wil dan toch zeggen dat we niet enkel internen maar toch ook al wat bereikt hebben?

Ik zeg ook nergens dat jullie enkel internen. Ik zeg dat Puppet nog niks heeft laten zien wat ze de beste stam van W54 maakt. Een hoog aantal verslagen tegenstanders maakt je nog niet de beste stam van W54. Stamacties waarbij accounts worden vermorzeld, dat maakt je de beste stam ter wereld. En als ik dan kijk welke accounts Puppet kapot heeft gemaakt, kom ik niet erg ver. Ja, Mystery men. Maar daarbij speelt de ban een dermate grote rol dat we niet kunnen weten hoe die strijd afgelopen was, mocht die ban nooit plaats hebben gevonden.
 

DeletedUser77843

Guest
En Puppet nog niets gedaan dan? Zou eens kijken naar verslagen verslagen tegenstanders, daar staat puppet toch wel hoog in? (Het dubbele van de ODA van nummer 2) Dus dit wil dan toch zeggen dat we niet enkel internen maar toch ook al wat bereikt hebben?

Moet jij niet aan het studeren zijn? :eek:
 
Reactiescore
516
Hallo Churchill,

Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik persoonlijk Puppet overschat vind als nummer 1 stam. Naar mijn mening behouden ze deze plek alleen door nieuwe recruits. Dit kun je misschien weerleggen met het feit, dat dit allemaal al een tijd geleden afgesproken is. Maar het blijft erbij dat deze spelers Puppet gejoind zijn, waardoor Puppet nummer 1 blijft, met de "originele" kern waren ze deze plek waarschijnlijk al lang verloren aan een andere stam. Natuurlijk hoort het bij het spelletje dat er nieuwe accounts aangetrokken worden, maar het is nou niet dat ik hierdoor onder de indruk ben. Waar het mij voornamelijk om gaat is, dat ze gewoon niks van zich hebben laten zien, terwijl ze al de hele wereld bestaan, vandaar overschat.

Net zoals Javier aangeeft, de aanval / wegwerken op een account dat een ban heeft, vind ik nou ook niet echt speciaal. Daarnaast zijn er nog een paar andere pogingen geweest op andere spelers, die ook niet echt gelukt zijn. Als nummer 1 stam van de wereld, die al zo lang bestaat (sinds het begin volgens mij, vandaar de hoge ODA), ben ik gewoon niet onder de indruk én dus vind ik het de meest overschatte stam.

Met vriendelijke groet,

Jelle
 

DeletedUser78481

Guest
Beste speler: Oink-Oink als je naar stats kijkt en hoelang deze speler hier al staat, maar de beste speler wordt:TraseColare kan dit van dichtbij meemaken.
Beste stam: Is het best om niet je eigen stam hier neer te zetten dus: Trains goede ligging bestaat al heel lang, en ik zie hier geen rare dingen gebeuren, maar de oda is laag zijn wel beste stam qua verdedigers zitten aantal goede tussen zoals te zien is deze gaan niet de wereld winnen. Over puppet zit ik wat neer bij overschatte stam. Tick heeft ook aantal goede spelers en een aantal niet goede spelers net bij elkaar geraapt wil dat eerst nog wel is zien. Fruit miss onderschatte stam? heb hier te weinig info over. Uiteindelijk naar lang overleg komt toch DesO als beste stam naar voren.
De beste stam speler: Deze is lastig ( zullen meerdere goede stam spelers zijn, heb hier niet alle info) ieder op zijn eigen manier daarom: Experienced. / doske / The Dark Salvation. / terroristman / Drie Muskebiers / Boxer12 / Nidal
Het grootste ego: Tai Chi, op tw zitten veel ego's dat is ook lachen met dit spel, maar 1tje stijgt daar wel boven uit.
Beste leider: TraseColare, heb respect voor vorige leiders je moet het eerst nog wel doen, maar waren er een paar wat niet helemaal goed ging haha.
Slechtste leider: combi BreakOutHeLL / SIDARTA
Meest overschatte stam: Puppet , zijn zeker wel oke, maar dit kan toch niet de beste stam zijn/worden: ben Silent-Banana / Bart Boos (goede spelers maar is er ook niet meer) Valheru tegengekomen, maar zijn nu weg/of gaan weg. Pakken dorpen van 2 goede accounts: 1 heeft ban gekregen, en andere is het team al lang weg en wordt maar beetje vv doorgestuurd af en toe. En wordt/of nu werd van alle kant aangevallen.
Meest onderschatte stam: Fruit?, hoort bij de top stammen maar wordt niet bij de top 3 gezet.
Meest overschatte speler: Absoluut Heer Marfman!
Meest onderschatte speler: TraseColare, kan je niet meer echt onderschatten waar ze nu al staan. JHJ25 ook wel beetje, veel deff/OS gekregen en bestaat uit veel deff en nog geen echt goede aanval opgeweest maar toch.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Experienced. / Boxer12 / Drie Muskebiers / SIDARTA / terroristman / Experienced. (o 2x? ja gewoon zo graag) / TraseColare / heidivl / Mental Disorder
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Grandor / Anakatharsis / JHJ25
Mooiste spelers naam: New Authority
Mooiste stam naam: Van huidige top 10 stammen is het: Designated Ones.
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Het hoeveel heb je gefarmd topic
Favoriete forum poster: firedrakan
Minst favoriete forum poster: Mensen die hier wat posten puur omdat ze gefrustreerd zijn en gaan haten.
Dikste wannabe op het forum: ...
Dikste wannabe in het spel: Tai Chi
Mooiste profiel foto van spelers: Sophia Palaiologina
Mooiste actie van de wereld: Heer Marfman veroverd 54 dorpen 05.06.2017


Meest belovende speler voor de toekomst: TraseColare nummer 1.
Meest belovende stam voor de toekomst: Designated Ones. laten we het hopen met zijn allen:)! Ik zie verder niet een stam plaatsen stijgen met huidige leden.
Grootste blunder: De join van The Void van P.,
Voor wie heb je nu echt respect: Veel tw accounts, #mijn maatjes van: Experienced.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tot nu toe niemand?!

Ben aardig op het zuiden gericht van de wereld, maar geef mij is ongelijk.

Met vriendelijke groet,
Heer Marfman
Martijn
 

DeletedUser74846

Guest
Welke steken?

Dan doel ik op het feit dat er +- 10 dorpen verloren zijn gegaan 2 weken geleden waar ik het deffen niet bijster sterk vond en het offensief in die zelfde periode op Jadeonfounder. Zoals gezegd ik zit hier niet lang dus het voorafgaande beoordeel ik niet op;) Trouwens laatste week wel wat dorpen van the unknown gepakt dus prima !

Bedankt voor nominatie echter vraag ik me af op basis waarvan ik dan onder de beste stamspeler val:O

TDS
 

DeletedUser25862

Guest
Meest onderschatte stam: Fruit?, hoort bij de top stammen maar wordt niet bij de top 3 gezet.

Ik zou het kunnen begrijpen dat je dit zegt, aangezien Fruit zo laag geschat wordt dat ze bijna wel onderschat zouden moeten zijn. Ben echter van mening dat er wel heel veel steken worden laten vallen in het defensief werk dat ik al gezien heb van hun.

Niet slecht bedoelt tegenover leden van Fruit, vond dit enkel een vreemde nominatie :)
 

DeletedUser78196

Guest
Fruit heeft inderdaad wel een mooie rimligging waarmee ze heel wat kunnen doen, maar dan denkik wel dat de communicatie en samenwerking onderling heel wat omhoog zal mogen gaan. Lijkt me meer een groep spelers die in een stam zitten maar niet echt veel samen ondernemen. Ik kan me natuurlijk ook vergissen, maar denk zeker niet dat deze stam door iemand onderschat wordt, gewoon omdat je ze niet echt kan onderschatten.
 

DeletedUser78196

Guest
Waarschijnlijk omdat het tekstje geschreven is door iemand met een nederlandstalig niveau 2de leerjaar
 
Bovenaan