Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Iedereen praat naast mij! Foei! :) we zijn wel heel offtopic.

Heeft niemand van jullie Neuters een mooi lijstje te posten?

Misschien over mijn fantastische persoonlijkheid?

Nou ja, een lijstje posten is sowieso waste of time. Iedereen leest het half, gewoon eigen naam opzoeken en als die er niet bij staat interesseert het ze niks denk ik.

Ikzelf deed het denk ik omdat ik punten voor dat weekblad wilde verdienen :engel:
 

DeletedUser75778

Guest
Nou ja, een lijstje posten is sowieso waste of time. Iedereen leest het half, gewoon eigen naam opzoeken en als die er niet bij staat interesseert het ze niks denk ik.

Absoluut onwaar. Er zijn zeker mensen die enkel en alleen voor het billenlikken een lijstje lezen. Maar vaak zal zo'n lijstje dan ook amper tot geen steekhoudende argumenten bevatten. Misschien heb jij het ongeluk op een wereld als deze te spelen, een wereld waar het niveau van politiek en propaganda voeren ver beneden peil is. Ik zal immer en altijd mijn lijstjes goed blijven onderbouwen en dat resulteert juist vaak in een stevige discussie. Op elke wereld verkeren een aantal goede posters die met een verstandige visie en een felle houding te werk gaan. Het moet voor hen echter wel een meerwaarde hebben om zich te laten zien. Het is voor de gehele wereld een uitdaging om een sfeer te creëren waarmee zulke posters uit hun tent gelokt worden.
 
Reactiescore
656
Absoluut onwaar. Er zijn zeker mensen die enkel en alleen voor het billenlikken een lijstje lezen. Maar vaak zal zo'n lijstje dan ook amper tot geen steekhoudende argumenten bevatten. Misschien heb jij het ongeluk op een wereld als deze te spelen, een wereld waar het niveau van politiek en propaganda voeren ver beneden peil is. Ik zal immer en altijd mijn lijstjes goed blijven onderbouwen en dat resulteert juist vaak in een stevige discussie. Op elke wereld verkeren een aantal goede posters die met een verstandige visie en een felle houding te werk gaan. Het moet voor hen echter wel een meerwaarde hebben om zich te laten zien. Het is voor de gehele wereld een uitdaging om een sfeer te creëren waarmee zulke posters uit hun tent gelokt worden.

Ik kan wel serieus gaan posten, maar dat boeit toch niet.
Maakte gister serieuze post als reactie op 2 mensen en wordt genegeerd.
Dus dan vraag ik mezelf, waarom post ik serieus?
Kost meer tijd en boeit toch niemand iets.
Blij om te zien dat jij nog wel de zin en tijd kunt vinden om serieus te posten <3
 

DeletedUser75778

Guest
Dat is dus de instelling die ik probeer te weerleggen. Op jouw manier zal er al zeker geen verbetering plaatsvinden. Er zullen genoeg mensen blijven die het wel degelijk kunnen waarderen als er moeite gestoken wordt in een potje P&P. Ik snap dat je er misschien geen zin in hebt, Jannick, maar ik zal mijn best blijven doen.
 
Reactiescore
656
Dat is dus de instelling die ik probeer te weerleggen. Op jouw manier zal er al zeker geen verbetering plaatsvinden. Er zullen genoeg mensen blijven die het wel degelijk kunnen waarderen als er moeite gestoken wordt in een potje P&P. Ik snap dat je er misschien geen zin in hebt, Jannick, maar ik zal mijn best blijven doen.

Snap ik David, vind ik ook goeie instelling van jou en respecteer ik ook.
Zal is kijken wat ik kan doen richting de toekomst ;)
 

DeletedUser78443

Guest
Ik kan wel serieus gaan posten, maar dat boeit toch niet.
Maakte gister serieuze post als reactie op 2 mensen en wordt genegeerd.
Dus dan vraag ik mezelf, waarom post ik serieus?
Kost meer tijd en boeit toch niemand iets.
Blij om te zien dat jij nog wel de zin en tijd kunt vinden om serieus te posten <3


Misschien ff terulezen? Heb gewoon geantwoord knul <3
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Is dat het enige waarop je reageer? Een test om te kijken of je online was?

Hahahahaha, als je zoiets niet doorhebt dan snap je er niet veel van en dan weet ik zeker dat we ons over jouw aanvallen niet druk hoeven te maken.

Hoezo zou hij dat niet reageren? Een onlinecheck dmv clears in de nachtbonus sturen, dat moet wel heel dom zijn.
 
Reactiescore
117
Is dat het enige waarop je reageer? Een test om te kijken of je online was?

Hahahahaha, als je zoiets niet doorhebt dan snap je er niet veel van en dan weet ik zeker dat we ons over jouw aanvallen niet druk hoeven te maken.

Net zoals niemand zich om jou aanvallen hoeft druk te maken.

Evenals je verdedigingswerk.

Linkje

Je hebt echt 0 recht van spreken :rolleyes:
 

DeletedUser77704

Guest
Net zoals niemand zich om jou aanvallen hoeft druk te maken.

Evenals je verdedigingswerk.

Linkje

Je hebt echt 0 recht van spreken :rolleyes:

Jij hebt zeker nog nooit van laten internen gehoord? Mijn VV stond bij stam omdat ik aan het verhuizen was dus check je feiten ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik kan wel serieus gaan posten, maar dat boeit toch niet.
Maakte gister serieuze post als reactie op 2 mensen en wordt genegeerd.
Dus dan vraag ik mezelf, waarom post ik serieus?
Kost meer tijd en boeit toch niemand iets.
Blij om te zien dat jij nog wel de zin en tijd kunt vinden om serieus te posten <3

Ik heb 1 dag serieus gepost.
Maar trollen was veel effectiever :cool:
 
Reactiescore
2.508
Oké, jullie hebben je spam uurtje weer gehad. Maar wel met minder dubbelposten als voorheen, ik ben trots op jullie!

In de afgelopen pagina's die ik echter geen post die GA gerelateerd is. Ik verzoek jullie dus vriendelijk om deze discussie voort te zetten de daarvoor bedoelde topics.
 

DeletedUser61134

Guest
Oké, jullie hebben je spam uurtje weer gehad. Maar wel met minder dubbelposten als voorheen, ik ben trots op jullie!

In de afgelopen pagina's die ik echter geen post die GA gerelateerd is. Ik verzoek jullie dus vriendelijk om deze discussie voort te zetten de daarvoor bedoelde topics.

Kan jij als (bijna) onafhankelijke partij niet eens een lijstje maken? :eek:
Iedereen wil natuurlijk weten wat de moderator vd wereld vind :oops:
 

DeletedUser74418

Guest
In mn volgende lijstje wordt Wockz misschien wel mn nieuwe favo forumposter. Die oneliners zijn echt sterk :D:D
 
Bovenaan