Golden Awards

Reactiescore
96
Het gaat mij niet om de vergelijking zelf. Maar dat het hele kindermisbruik hier ter sprake is gekomen, dat vind ik not done.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen dat ik daarover val.

Veel plezier verder met discussiëren!

Hm, frappant want jij gaf aan dat je de vergelijking raar vindt.
Maar goed, wat had hij volgens jou dan moeten gebruiken?
 

DeletedUser74418

Guest
In vervolg op mijn voorgaande post.

Op basis van het geen hierboven wil ik alvast Melania Trump en Cahjo nomineren voor 'Dikste wannabe op het forum' en tevens voor 'Minst favoriete forum poster'.
Ik denk dat ik hierboven wel duidelijk uiteen heb gezet waarom ik dat vindt, maar hieronder toch nog in het kort:
1. Ze nemen niet de tijd om te lezen wat een ander zegt (ik hoop voor Melania dat hij dit op zijn examens beter doet*, scheelt je punten);
2. Reageren ongenuanceerd op andermans post;
3. Pikken er een deel uit, waar ze wat over denken te kunnen roepen, en laten de rest voor wat het is.

*
Gezien je leeftijd heb ik aangenomen dat je dit jaar examen doet, mocht dat een onjuiste aanname zijn? Mijn excuses op voorhand.

Verder wil ik Arrighi nomineren voor 'Favoriete forum poster' mede om het volgende:


Deze post typeert de persoon achter Arrighi (Alex als ik me niet vergis), hij komt bij mij over (niet alleen obv deze post, ook obv ander AF posten + IG conversaties) als een uiterst sympathiek persoon.
Dat zie je ook terug in zijn posts op het AF en dat maakt hem mijn favoriete forum poster.


Beste speler:
Is een lastige keuze, ik denk dat er redelijk wat spelers met potentieel aanwezig zijn op deze wereld. Wellicht een enkeling die het niveau haalt vanuit de hoogtij dagen van TW.
Maar om nu te zeggen dat er een met kop en schouders boven de rest uitsteekt? Nee dat vind ik niet.
Daarnaast zijn er ook weinig echte acties geweest op deze wereld waarbij iemand echt iets heeft laten zien wat de titel 'beste speler' waardig is.
Beste stam:
Hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij 'beste speler', welke stam heeft nu echt al bewezen dat ze aanspraak maken op de titel 'beste stam'?
In mijn ogen nog geen enkele. ANB en Finity schelen elkaar niet zo veel, de toekomst zal uit moeten wijzen welke van deze twee de beste is.
De beste stam speler:
Hierbij vind ik het ook lastig om iemand uit te kiezen, aangezien ik lang niet overal zicht op heb. Daarom ga ik proberen om uit zowel ANB als Finity de beste stam speler te kiezen.
ANB - Calamity: Dit omdat ik, afgaande op het AF, weet dat deze mensen veel VV's draaien voor hun stamgenoten. Daarnaast zijn ze ook helemaal niet te beroerd om hun clears te donderen. Of ze dat nu mede uit persoonlijk gewin, ODA, doen maakt me niet zoveel uit. Ze doneren het toch maar wel ff.
Finity - Schoppenaas: Waarom schoppenaas? Deze jongens zetten zich op vergelijkbare wijze (tav Calamity) in voor hun stam. Niet te beroerd om VV's te draaien en ook niet te beroerd om hun clears te doneren. Plus het feit dat ze hun stamleiding bijstaan door die het nodige werk uit handen te nemen. Mensen waar je van op aan kunt!
Het grootste ego:
Ik ga hier geen Mirage nomineren, dit omdat ze het gewoonweg niet verdienen. Ik zat bij 'beste stam speler' zelfs te twijfelen tussen Schoppenaas en Mirage.
Aangezien Mirage ook niet vies is van VVs draaien, of clears doneren, ze zijn dus niet heel egocentrisch en tevens laten ze zich er ook niet op voorop staan.
Ik heb hen ook nog nooit horen beweren dat ze de beste zijn, ze komen bij mij dus ook niet bepaalt over als mensen met het grootste ego van W53.
Verder zeurt iedereen altijd maar over het grootste ego van deze jongens en dan met name Jannick.
Iets waar ik me helemaal niet in kan vinden, heb Jannick altijd als een sportieve kerel meegemaakt. Sure, hij is soms trost op zijn prestaties, maar dat mag dan ook gewoon.
Wie verdient deze titel dan wel? Als ik puur afga op de laatste posts in dit topic (ca. 5a6 laatste pagina's) dan vind ik dat ene JustInWebs nogal vol van zichzelf.
Hij is de beste deffer van Mono (zegt me verder niks, maar ik vind het nogal een claim), zijn vijanden maken allemaal stomme deffouten, over zijn eigen fouten (dan wel die van zijn stamgenoten) doet hij heel lacherig (alsof ze helemaal niet zo dom zijn). De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nooit met hem samengespeeld (voor zo ver ik weet) maar hij komt bij mij in elk geval een stuk arroganter over dan de jongens van Mirage. Aangezien de meeste van jullie hen (Mirage) het grootste ego toedichten lijkt het me wel gepast om JustInWebs hiervoor te nomineren.
Beste leider:
Hierbij kom je al weer snel uit bij een van de leiders van de twee stammen (ANB en Finity).
Over Beyond Godlike, of in elk geval een aantal spelers daarvan, heb ik wat minder positieven verhalen gelezen hier op het AF.
Of al die verhalen ook betrekking hebben op het feit of deze jongens wel of geen goed leider zijn? Denk het niet.
Maar een aantal wel, hieruit blijkt (naar mijn mening) dat er een aantal eigenschappen zijn bij de heren die je als leider beter niet hebt.
Aan de andere kant is Jim, de leider van Finity, ook niet perfect. Wat ik mooi vind is dat hij dat zelf ook toe durft te geven en mensen, die wat ervaring hebben op het gebied van leidinggeven, om zich heen verzameld om zo zijn eigen beperkingen op te vangen.
Wellicht dat Beyond Godlike dat ook doet, ik heb geen idee, al verwacht ik van wel.
Per saldo concludeer ik dat ik niet een geheel rechtvaardige keus kan maken op basis van dat wat ik nu weet.
Dus ga ik hier verder ook geen echte keus maken, voor nu vind ik Jim en Beyond Godlike niet veel van elkaar verschillen qua hoe goed ze leidinggeven.
Slechtste leider:
Dit gaat ook lastig worden, om hier nu weer oude koeien uit de sloot te gaan halen en te gaan beweren dat de leiders van Bingo er geen zak van gebakken hebben vind ik wat flauw.
Dat Bingo gevallen is en dat dit mede te danken is geweest aan haar leiding staat buiten kijf, maar daar is al genoeg over gezegd.
Wie moet ik hier dan wel nomineren? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, zie ook mijn toelichting bij 'beste leider'.
Meest overschatte stam:
De meest overschatte stam van W53? Dunno? Die is er volgens mij niet echt op dit moment.
De gangbare mening is (volgens mij) op dit moment dat ANB en Finity redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Kan me daar, vooralsnog, wel in vinden.
Meest onderschatte stam:
Hier wordt vaak .S genoemd, dat is precies de reden waarom ik dat dus juist niet vindt. Omdat .S hier zo vaak genoemd wordt blijkt wel dat mensen nog wel redelijk wat van hen verwachten (of in elk geval respect hebben voor hun prestaties tot nu toe). Aangezien er op dit moment verder weinig stammen zijn die, naar mijn mening, die niet juist op hun waarde worden geschat heb ik dus ook geen stam die ik hiervoor wil nomineren.
Meest overschatte speler:
Syrniah, die jongens hebben weinig anders gedaan dan op de welbekende c-knop te rammen. Echter worden ze wel hier en daar genoemd in lijstjes dat ze onderschat worden c.q. de(/ een van de) meest belovende speler(s) zijn.
Ik vind dat best meevallen, op basis van hetgeen ze tot nu toe hebben laten zien denk ik niet dat ze onderschat worden. Misschien zelfs overschat door de lijstjes hier.
Meest onderschatte speler:
Hier heb ik ook niet direct iemand waarvan ik zeg, woow deze wordt maximaal onderschat.
Om toch iemand te noemen, The Project, die jongens zitten daar op een vrij lastige positie en doen het tot nu toe nog best aardig tegen hun numeriek sterkere vijand.
Vraag me af waarom ANB hen nog niet heeft opgeruimd? Denken ze er misschien te makkelijk over? Als je hun TWStats bekijkt wellicht wel...
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alex, van .Psychedelic Nurse, zie ook mijn toelichting elders in mijn post. Komt gewoon over als een sympathieke kerel waar je goed mee kunt samenwerken.
Calamity, zie ook mijn toelichting bij 'beste stamspeler'.
Rise of Redemption, die jongens komen heel vriendelijk over, blijkt zowel hier opt AF alsook IG.
Schoppenaas, idem.
Mirage, zie toelichting bij 'grootste ego'.
Daarnaast heb ik bij de meeste Finity leden wel een goed gevoel.
Al geldt dat voor een groot deel ook wel van de jongens uit ANB.
Mensen die open communiceren en geen vieze spelletjes spelen + zich durven in te zetten voor het stambelang (ook als dat ten koste gaat van het eigenbelang) kan ik altijd waarderen als stamgenoten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die geen respect kunnen opbrengen voor een ander. Daar vallen stabbers onder, maar met name ook mensen die hun eigenbelang altijd boven dat van een ander stellen. Niet in staat om een teamprestatie neer te zetten. Deze mensen heb ik nog niet echt ontmoet op W53, ze zullen er ongetwijfeld zijn. Echter heb ik vooralsnog niet mensen die ik per definitie uit zou sluiten.
Godfarmer heeft niet zo'n fraaie actie uitgehaald naar het schijnt, maar ik weet het rechte daar niet van, dus ga ik hem daar ook niet op veroordelen.
Mooiste spelers naam:
Rise of Redemption, die naam spreekt me op de een of andere manier wel aan. Weet niet zo goed waarom, wellicht door het feit dat je er een diepere betekenis in kunt zien.
Mooiste stam naam:
Heb me hierbij even beperkt tot de top 5 stammen van dit moment. ANB en Finity vallen wat mij betreft af, ik vind dat persoonlijk gewoon niet zo mooi. Er zit niet zo veel diepere betekenis achter en het is verder ook geen steek onderwater naar een andere stam (kan ik altijd wel waarderen).
TOC (The Outcast) vind ik persoonlijk het mooiste, aangezien dit een diepere betekenis heeft gerelateerd aan de ontwikkelingen binnen W53 van de afgelopen tijd.
Zeg ik er wel meteen bij dat ik in het verleden zeker wel mooiere namen heb gezien op TW, maar van de top 5 stammen van W53 vind ik deze het mooist.
Het tofste topic:
Ik vind topics als 'Rate de speler' of 'Golden Awards' de mooiste topic's. Vooral wanneer mensen de moeite nemen om hun mening te onderbouwen met argumenten en/of keiharde feiten.
Het domste topic:
Toch wel het topic 'Praathoek', snap de toegevoegde waarde van dat topic niet.
Favoriete forum poster:
Arrighi, zie voor mijn overwegingen hierbij hetgeen ik hiervoor heb opgenomen.
Minst favoriete forum poster:
Melania Trump en Cahjo, hiervoor verwijs ik eveneens naar hetgeen ik hiervoor heb uiteengezet.
Dikste wannabe op het forum:
Melania Trump en Cahjo, idem.
Dikste wannabe in het spel:
Uhm.. Dunno? yorick x misschien? Die jongen heeft welgeteld 8 dorpen geedeld van spelers, waarvan 1 nog van een stamgenoot (MB/DU stam). Verder alleen maar barbs.
Moet wel bekennen dat ik er verder niet heel lang over heb nagedacht, wellicht dat er nog 100 van zulke mensen rondlopen.
Mooiste profiel foto van spelers:
Ik vind het plaatje van Mirage, die nieuwe, wel tof. Is naar mijn idee een supergave achtergrond :)
Mooiste profiel foto van stammen:
Hier beperk ik me, weer, tot de top 5 stammen. Heb weinig zin om die andere allemaal langs te gaan, plus ik heb in het (recente) verleden niet een mooi plaatje gezien bij stammen buiten de top 5.
ANB: Doet me niet echt wat, vind ik dus niet zo mooi.
Finity: Vind ik ook niet mooi, enerzijds oud en aan de andere kant is het gewoon niet mijn ding ;)
TOC: Plaatje van een kwalitatief laag niveau, vind de tekst nog wel wat hebben. Maar zeker niet de mooiste.
.S: Vind ik het mooiste plaatje van de huidige top 5, hij is volgens mij net nieuwe. Vind het wel wat hebben, straalt wat mysterie uit en is een heel stil plaatje.Passend.
Mooiste actie van de wereld:
Vooralsnog de val van Bingo, op zichzelf helemaal niet zo mooi, maar wel het effect wat het teweeg heeft gebracht. De kaarten zijn geschut en opnieuw gedeeld.
Finity heeft alvast de Aas gekregen, maar is dat genoeg?
Meest belovende speler voor de toekomst:
Mirage. Waarom? Die jongens hebben tot zover een mooi acc neergezet, maar weinig nog echt hoeve presteren.
Echter is de kwaliteit bij deze jongens er zeker, hebben heel wat ervaring in huis. Zijn bereid om andere te helpen, waardoor andere ook snel geneigd zullen zijn hen een handje te helpen.
Ik verwacht dat deze heren nog wel het een en ander gaan neerzetten qua prestatie.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ook hier heb ik geen idee, ik denk dat ANB en Finity uiteindelijk het gevecht aangaan om de wereldwinst. Welke van de twee gaat winnen weet ik niet.
Vooralsnog denk ik dat ze redelijk aan elkaar gewaagd zijn.
Grootste blunder:
Het niet willen dumpen van een edelman, dus er maar een mooi bonusdorpje mee veroveren. Niet realiserende dat dit dorpje van een speler is geweest (vandaar dat het ook barbarendorp hete ipv bonusdorp) en het dus nog troepen bevatte. Dus heel enthousiast een edelman met ca. 2k bijl gestuurd. Boem. Dood.
Of toch het feit dat ik een dorpje wilde overnemen, maar de trein verstuurde naar het barbje eronder (vanaf men telefoon). Aangezien ik die niet wilde overnemen, dacht ik hem te snipen.
Vergat ik vervolgens met mijn stomme kop om 2 snips te annuleren, waardoor ik 3 edels verloor in plaats van 1 :(
Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die durven toegeven wanneer ze iets fout doen en andere om hulp durven vragen omdat ze weten dat ze zelf niet perfect zijn.
Onder 'beste leider' heb ik daarvan al een voorbeeld gegeven, namelijk Jim van Squirtle the Turtle.
Er zullen naast Jim nog genoeg andere mensen zijn die dat kunnen c.q. doen, maar van Jim weet ik het en daar heb ik dus ook echt respect voor.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Sympathieke en gemotiveerde spelers. Wanneer mensen sympathiek zijn geeft mij dat de motivatie om een extra stapje te zetten voor hen, wat meestal ten goede komt aan het stambelang. Gemotiveerde spelers drijven mij ertoe om zelf ook maximale inzet te tonen en de stam naar een hoger niveau te tillen.

Zeer mooi lijstje, in principe zijn alle lijstjes altijd wel een beetje subjectief maar dit lijstje verwoord het gewoon het best :) Chapeau

PS: Wanneer gaan mensen doorkrijgen dat SjoerT (hammer bro) de minst favo poster als compliment ziet. :D
 

DeletedUser54179

Guest
Ik heb, denk ik dan toch, redelijk helder uiteen gezet dat Martijn dat nu precies niet doet.
Hij schetst een situatie in RL, waarvan hij vindt dat mensen geen tweede kans verdienen.
Met als doel om daarmee helder te krijgen dat er wat heb betreft ook binnen TW situaties zijn waarin mensen geen tweede kans verdienen.
Het gaat dus niet om de vergelijking met 'daad X' binnen TW is hetzelfde als kindermisbruik.
Het gaat erom dat er binnen TW zaken zijn die erger zijn dan het gemiddelde van slechte acties binnen TW en die verdienen geen tweede kans.

Maar goed, ik heb het vermoeden dat ik je toch niet kan overtuigen. Dus so be it.

Je gaat mij zeker niet kunnen overtuigen, daar ben ik te eigenwijs voor ;).

Maar ik denk dat het hiermee dan wel klaar is. Laten we het verder gezellig houden =)
 
Reactiescore
96
Zeer mooi lijstje, in principe zijn alle lijstjes altijd wel een beetje subjectief maar dit lijstje verwoord het gewoon het best :) Chapeau

Thanx! :)

Je gaat mij zeker niet kunnen overtuigen, daar ben ik te eigenwijs voor ;).

Maar ik denk dat het hiermee dan wel klaar is. Laten we het verder gezellig houden =)

Dat vermoede had ik al ;)
Wat mij betreft wel, ik heb mijn punt wel gemaakt.

Dus op naar het volgende lijstje, who is next?
 

DeletedUser54179

Guest
Thanx! :)



Dat vermoede had ik al ;)
Wat mij betreft wel, ik heb mijn punt wel gemaakt.

Dus op naar het volgende lijstje, who is next?

Ik zal mij er dit weekend over buigen, nu heb ik belangrijker dingen aan mijn hoofd, zoals leren voor een centraalexamen =)
 
Reactiescore
96
Top, houden we die te goed.
Jij ook succes met je examen!
 
Reactiescore
3.576
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Inge, geil wijf. Daar speel je toch voor? Gewoon om in je achterhoofd te hebben dat je een stamgenoot hebt die met een paar stijve tepels en een flinke cupmaat op die C-knop loopt te rammen.

Met 'het beste naar boven halen' heb je het hier over een specifiek onderdeel?
 

DeletedUser61161

Guest
Gewoon je tuintje weg scheren joh, staat veel beter dan dat oerwoud.
 
Bovenaan