Golden Awards

DeletedUser71520

Guest
Minst favoriete forum poster: Ik zelf allicht. Ryazaki, is ook een klootzak.

Haha dankjewel hiervoor!
Tja, iemand moet je op jouw plek zetten door jouw lage acties.
Gisteren weer een goed voorbeeld hiervan, ik ga geen moeite doen om het hier neer te zetten.
Maar het komt er op neer dat enkele spelers op een zeer zwakke en laffe manier te werk gaan.
Mochten jullie interesse hebben wat er zich precies heeft afgespeeld, dan kunnen jullie altijd contact met me opnemen en zal ik de tijd en moeite nemen om ons verhaal te doen.

Groetjes
 

DeletedUser76132

Guest
Haha dankjewel hiervoor!
Tja, iemand moet je op jouw plek zetten door jouw lage acties.
Gisteren weer een goed voorbeeld hiervan, ik ga geen moeite doen om het hier neer te zetten.
Maar het komt er op neer dat enkele spelers op een zeer zwakke en laffe manier te werk gaan.
Mochten jullie interesse hebben wat er zich precies heeft afgespeeld, dan kunnen jullie altijd contact met me opnemen en zal ik de tijd en moeite nemen om ons verhaal te doen.

Groetjes

sorry weet niet waar je het over hebt, loze beschuldigingen?

heb ik je fuckbuddy geadeld ofzo? ow wacht sahahahahahahahahaha dat heb ik !
 
Reactiescore
853
Haha dankjewel hiervoor!
Tja, iemand moet je op jouw plek zetten door jouw lage acties.
Gisteren weer een goed voorbeeld hiervan, ik ga geen moeite doen om het hier neer te zetten.
Maar het komt er op neer dat enkele spelers op een zeer zwakke en laffe manier te werk gaan.
Mochten jullie interesse hebben wat er zich precies heeft afgespeeld, dan kunnen jullie altijd contact met me opnemen en zal ik de tijd en moeite nemen om ons verhaal te doen.

Groetjes
Ja inderdaad, neem contact met hem op zodat hij op zwakke wijze propaganda kan voeren. Hij geeft de partij die iets verkeerds gedaan zou hebben niet eens de kans zichzelf te verdedigen (indien nodig). Ik zou ook slechts een kant van het verhaal vertellen, dan hoef ik in ieder geval niets te onderbouwen en heb ik altijd gelijk! Heb je het over lage acties en dan probeer je op deze manier mensen zwart te maken..
 

DeletedUser71520

Guest
Ja inderdaad, neem contact met hem op zodat hij op zwakke wijze propaganda kan voeren. Hij geeft de partij die iets verkeerds gedaan zou hebben niet eens de kans zichzelf te verdedigen (indien nodig). Heb je het over lage acties en dan probeer je op deze manier mensen zwart te maken..

Helaas is het niet toegestaan om over de inhoud van bans te praten.
Maar aangezien er enkele mensen toch al van op de hoogte zijn vind ik het niet erg om de moeite te nemen voor de mensen die geïnteresseerd zijn om het uit te leggen.
 
Reactiescore
853
Helaas is het niet toegestaan om over de inhoud van bans te praten.
Maar aangezien er enkele mensen toch al van op de hoogte zijn vind ik het niet erg om de moeite te nemen voor de mensen die geïnteresseerd zijn om het uit te leggen.
Dus iemand laten bannen is "op een zeer zwakke en laffe manier te werk gaan"? Er zal vast een reden zijn voor de ban, ik neem aan dat het TW-team niet zonder reden accounts gaat bannen. De enige die het hier "op een zeer zwakke en laffe manier te werk gaat" is dus jouw vriendje ;)
 

DeletedUser71520

Guest
damn,

https://gyazo.com/6c778efc3f7541cc6fee237b03131117

Bans??? ik weet nergens vanaf... telle me more!


Hmmm, je wist inderdaad nergens van af haha!

0658f33e5f.png



Achja ik laat het hier bij,
cba.
 

DeletedUser76132

Guest
sorry hoor, ik mis even iets?

ik heb niemand laten bannen maar het is wel terrecht dat hij gebanned is :D

lekker zeg free dorpjes.
 

DeletedUser7072

Guest
Laatste weken heb ik 1 op 3 dorpen met 3 edels.
170 overnames maar 1x blijven steken

I call bullshit. De kans dat een edeltrein erdoor komt is p = 0.86702, dus de kans dat bij 170 overnames je TS 1 of 0 keer blijft steken is p^170 + 170 (1-p) p^169 ~ 7.9*10^-10. Ofterwijl de kans dat jij de staatsloterij wint is veel en veel groter, als dit echt waar is zou ik eerder zeggen dat je pech hebt. Pech dat zoiets enorm zeldzaams je overkomt op tw en niet met de staatsloterij of iets dergelijks.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat Different but same en .Psychedelic Nurse het goed gaan doen deze wereld
Beste stam: Bingo komt stabiel over
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Squirtle The Turtle komt redelijk arrogant over op het forum
Beste leider: -
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Ik wilde Minion antwoorden, maar die zijn gister al uit elkaar gevallen, ik denk dat er verder nog niet echt sprake is van overschatting.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat Quest onderschat wordt door de meesten, ze hebben best een leuk gebied, ik ben benieuwd wat ze brengen.
Meest overschatte speler: Wisseait, heeft wel punten maar ik verwacht niet zo veel van hem
Meest onderschatte speler: Kan niet direct een speler bedenken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: -
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Squirtle the Turtle, puur door zn forumposts
Mooiste spelers naam: Heaven can wait
Mooiste stam naam: Lastig, springt er niet eentje echt tussenuit, maar ik ga toch voor Finity
Het tofste topic: Er zijn wel eens interessante discussies in the golden awards topic
Het domste topic: Hoeveel gefarmd
Favoriete forum poster: Ik doe niet aan favorieten :p
Minst favoriete forum poster: Squirtle the Turtle en firedrakan
Dikste wannabe op het forum: Hammer bro
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: de beer van zwartemeer
Mooiste profiel foto van stammen: Rewind
Mooiste actie van de wereld: AdriaanW natuurlijk
Meest belovende speler voor de toekomst: Different but Same
Meest belovende stam voor de toekomst: Naast Bingo, ben ik benieuwd wat Finity of misschien zelfs wel een underdog als Quest te bieden heeft.
Grootste blunder: Niks noemenswaardig
Voor wie heb je nu echt respect: Ervaren spelers die minder ervaren spelers willen helpen waar mogelijk.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: rare vraag
 

DeletedUser76132

Guest
Beste speler: Moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat Different but same en .Psychedelic Nurse het goed gaan doen deze wereld
Beste stam: Bingo komt stabiel over
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Squirtle The Turtle komt redelijk arrogant over op het forum
Beste leider: -
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Ik wilde Minion antwoorden, maar die zijn gister al uit elkaar gevallen, ik denk dat er verder nog niet echt sprake is van overschatting.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat Quest onderschat wordt door de meesten, ze hebben best een leuk gebied, ik ben benieuwd wat ze brengen.
Meest overschatte speler: Wisseait, heeft wel punten maar ik verwacht niet zo veel van hem
Meest onderschatte speler: Kan niet direct een speler bedenken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: -
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Squirtle the Turtle, puur door zn forumposts
Mooiste spelers naam: Heaven can wait
Mooiste stam naam: Lastig, springt er niet eentje echt tussenuit, maar ik ga toch voor Finity
Het tofste topic: Er zijn wel eens interessante discussies in the golden awards topic
Het domste topic: Hoeveel gefarmd
Favoriete forum poster: Ik doe niet aan favorieten :p
Minst favoriete forum poster: Squirtle the Turtle en firedrakan
Dikste wannabe op het forum: Hammer bro
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: de beer van zwartemeer
Mooiste profiel foto van stammen: Rewind
Mooiste actie van de wereld: AdriaanW natuurlijk
Meest belovende speler voor de toekomst: Different but Same
Meest belovende stam voor de toekomst: Naast Bingo, ben ik benieuwd wat Finity of misschien zelfs wel een underdog als Quest te bieden heeft.
Grootste blunder: Niks noemenswaardig
Voor wie heb je nu echt respect: Ervaren spelers die minder ervaren spelers willen helpen waar mogelijk.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: rare vraag

waarom heb ik het idee dat je mij niet mag?
 

DeletedUser

Guest
Niks persoonlijks want ik ken je verder niet, maar je manier van schrijven op het forum bevalt me niet helemaal
 
Bovenaan