Golden Awards

DeletedUser60292

Guest
Ook zit er een hoop kwaliteit in en verloopt de samenwerking prima (dit kan ik als insider zeggen).

Samenwerking kan ik ook beamen, Aanvallen van 14-11 waren mooi gepland :)

*Suicide Consultant: Dit is eigenlijk één van de weinige spelers die, in defensief opzicht, iets heeft gepresteerd deze wereld. Ondanks dat er redelijk wat os vanuit buitenaf was is er tot op heden keurig gedeft. Ik ben benieuwd hoe ze het in de toekomst zullen doen, indien ze dit kunnen volhouden op deze manier zijn ze deze nominatie zeker waard. Mijn complimenten!

thx :D
 
Reactiescore
3.584
Voor degenen die mij nog niet kennen, ik ben Stijn en ik speel op deze wereld op King bob de bouwer. Het staat je vrij om als je iets niet helemaal begrijpt mij IG aan te spreken zodat ik het kan verduidelijken.



Beste speler: Dit vind ik direct de lastigste om in te vullen omdat er naar mijn mening nog geen spelers hebben bewezen om hiervoor in aanmerking te komen. Maar als ik toch moet kiezen zou ik voor deze 2 spelers kiezen: *Suicide Consultant en INf3Kt3D.


*Suicide Consultant: Dit is eigenlijk één van de weinige spelers die, in defensief opzicht, iets heeft gepresteerd deze wereld. Ondanks dat er redelijk wat os vanuit buitenaf was is er tot op heden keurig gedeft. Ik ben benieuwd hoe ze het in de toekomst zullen doen, indien ze dit kunnen volhouden op deze manier zijn ze deze nominatie zeker waard. Mijn complimenten!


INf3Kt3D: Misschien vinden sommigen dit een beetje subjectief omdat deze spelers nog niet zo veel hebben laten zien op deze wereld. Maar ik heb al eerder met deze speler samengespeeld en deze speler heeft toen laten zien genoeg kwaliteiten te hebben voor deze award. Ik ben er van overtuigd dat ze dat deze wereld ook weer gaan laten zien.


Beste stam: Dit is een nominatie die ik erg lastig objectief kan beantwoorden omdat ik zelf in Septen speel. Laat ik voor het gemak even alle top 4 stammen noemen en daaruit een conclusie proberen te trekken.


Septen: Een stam die vooral in het westen ligt. Het cluster was in het begin misschien een klein beetje twijfelachtig maar heeft inmiddels een goede vorm. Deze stam heeft, met afstand, de meeste punten. Dit in combinatie met het sterke stamcluster is een groot voordeel ten opzichte van kleinere stammen. Ook zit er een hoop kwaliteit in en verloopt de samenwerking prima (dit kan ik als insider zeggen).


Humble: Een stam, met als basis de actieve spelers uit VIP, onder leiding van Hözjiüstn. Het cluster van deze stam is zeker uitdagend, zeker na de leave van WOWS. Een paar spelers liggen omringt door Septen spelers. Je kan dus wel stellen dat deze spelers niet bang zijn voor een uitdaging. De eerste wave hebben ze prima gedeft dus vooralsnog lijkt het geen verkeerde keuze geweest te zijn. Het cluster bevat wat meer gaten dan het cluster van Septen maar ook in deze stam zitten genoeg kwalitatief sterke spelers. We gaan zien of ze het cluster meer vorm kunnen gaan geven en of ze opgewassen zijn tegen het grotere Septen.


Edict.: Een rim stam met een mooi cluster. Deze stam begint een beetje front te krijgen met de nummer 4 van de ranglijst: At All. Edict is nog niet echt getest door een andere sterke tegenstander dus ik ben erg benieuwd naar hoe dit uit gaat pakken. Ik ken zelf niet zoveel spelers in Edict maar ik heb er eigenlijk nog nooit iets negatiefs over gehoord en in de communicatie zijn ze erg netjes dus ik denk dat deze stam het ook nog ver kan schoppen.


At All: Last but not least hebben we At all. De kleinste van de vier die een erg leuk cluster heeft. At all is een rim stam die de laatste weken snel gestegen is op de ranglijst en nu de 4e plek bezet houdt. At all zal in de toekomst waarschijnlijk front krijgen met Septen en heeft nu, zoals hierboven al genoemd, front met Edict. Indien ze met beiden geen banden zouden hebben zou dit een lastige tweefrontenoorlog kunnen worden. Ondanks dat denk ik dat we nog leuke acties gaan zien van deze stam.


Na dit alles opgesomd te hebben neig ik er toch naar om voor mijn eigen stam Septen te kiezen omdat Septen er naar mijn mening op het moment er het beste voorstaat. Dit komt mede doordat Septen een flink kwantitatief voordeel heeft.


De beste stam speler: Deze vraag is onmogelijk om objectief te beantwoorden omdat ik alleen kan zien hoe het er aan toe gaat in mijn eigen stam. Ik kies hier dus voor i get high i omdat deze speler regelmatig veel troepen opoffert voor de stam, dat is ook wel aan zijn OD te zien.


Het grootste ego: Ik zou even niet weten wie ik hier neer moet zetten.


Beste leider: Bij ons gaat het wel prima. Ook denk ik dat At All een goede leiding heeft. Ze bestaan al het langste van alle top 4 stammen en heb er nog nooit iemand over horen klagen dus dat moet ook wel goed zitten.


Slechtste leider: De leider van N-S. Daar is duidelijk niet nagedacht over de toekomst. De spelers daar liggen allemaal op één grote hoop en het zou me verbazen als er daar edelrichtingen zijn gemaakt voor iedereen.


Meest overschatte stam: Ik denk dat iedere stam wel ongeveer op zijn waarde geschat word.


Meest onderschatte stam: At All, je hoort weinig over de stam maar ze staan toch aardig hoog op de ranglijst en hebben een mooi cluster en uitdagende stukjes front.


Meest overschatte speler: Wolf of Wall Street, deze speler heeft een heel lage OD score. Hij staat op de 3e plek met ruim 677.000 punten maar heeft slechts een ODA van 455.000 (rang 33) wat dus waarschijnlijk duidt op een hoog aantal interns. Ook heeft hij in defensief opzicht nog niks hoeven doen. Ik vind dus dat deze speler het op dit moment niet verdiend om op de 3e plek te staan.


Gregorian.: Heb gehoord dat dit een aardige gast is dus mijn excuses voor de kritiek maar zo denk ik er nou eenmaal over. Hij heeft maar liefst 37 bbs geedeld, een bespottelijk lage ODA, een hele hoop pp gebruikt en zakte bij een eerste aanval op hem eigenlijk direct al door het ijs door makkelijk dorpen te verliezen. Ik denk niet dat deze speler een serieuze aanval op hem zal overleven.


Meest onderschatte speler: Obadiah, hier hoor ik eigenlijk weinig tot niks over terwijl deze speler toch in de top 10 staat en leider is van een stam met veel potentie. Deze speler heeft ook front met een andere top 4 stam dus ik verwacht nog leuke acties van hem.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: M’n huidige stamgenoten, Hözjiüstn aka Jokersbrain, *Suicide Consultant, The Night Pharmacy en Obadiah.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wolf Of Wall Street & Lion Cub of Cintra, beiden stamhoppers (al lijkt Lion nu een stam voor een langere periode gevonden te hebben) en vind zelf dat ze, ondanks dat LCOC zijn fout had goed gemaakt, niet respectvol zijn omgegaan met de situatie rondom Theo.


Ook zou ik liever niet bij Sandokan de pirate in de stam zitten, het is zeker een degelijke speler en ik vind het ook top wat hij heeft gedaan met de situatie rondom Theo. Maar hij is zo ongelofelijk eigenwijs en dat zal altijd voor onrust zorgen binnen een stam.


Mooiste spelers naam: Auf Der Jagd


Mooiste stam naam: Creating the Law.


Het tofste topic: Golden awards


Het domste topic: Praattopic


Favoriete forum poster: De posts van Mentally Ill en Super Tiger4 spreken mij erg aan. Het wordt keurig beargumenteerd en ik kan me vaak in hun mening vinden.


Minst favoriete forum poster: Jokersbrain, “minst favoriete” poster, dit betekent dus niet dat ik vind dat je slecht post. Ik vind zelfs dat je meestal wel goed post. Je besteedt er namelijk, in tegenstelling tot veel anderen, echt tijd aan. Het is echter soms gewoon irritant om te lezen omdat je nooit een fout van jezelf toe durft te geven. Je zou een veel betere poster worden als je iets meer aan zelfreflectie zou doen.


Dikste wannabe op het forum: Aangezien Amber Heard hier niet post laat ik deze leeg.


Dikste wannabe in het spel: Geen idee, kan niemand verzinnen.


Mooiste profiel foto van spelers: Nensul, wat een baas die Hisoka.


Mooiste profiel foto van stammen: Ik vond de oude profielfoto van Humble het mooiste maar gezien het feit dat die weg is ga ik voor die van At all.


Mooiste actie van de wereld: Het easy wegspelen van rtuus die waarschijnlijk een maandsalaris kwijt is geraakt aan deze wereld.


Meest belovende speler voor de toekomst: Argwahn, Sophia Palaiologina en The Pianist.


Meest belovende stam voor de toekomst: Ik verwacht veel van Edict.


Grootste blunder: Het aannemen van WOWS door al zijn ex-stammen? :p


Voor wie heb je nu echt respect: De stamleiders die zich echt inspannen voor hun stam. Het is een hele hoop werk en ze krijgen er maar zelden de credits voor die ze verdienen.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: M’n co’s, Eelco en Art.

Ons oud profiel plaatje is terug trouwens. Verder bij afstand het mooiste lijstje dat ik deze wereld al gezien heb, mijn complimenten! Kan er zelfs geen kritiek op geven dat zegt wel genoeg denk ik ^^
 

DeletedUser75970

Guest

Ons oud profiel plaatje is terug trouwens. Verder bij afstand het mooiste lijstje dat ik deze wereld al gezien heb, mijn complimenten! Kan er zelfs geen kritiek op geven dat zegt wel genoeg denk ik ^^

Mijn fout, was me nog niet opgevallen. Haha dat zegt zeker een hoop, bedankt! :)
 

Deleted User - 487828103

Guest
Beste speler:
Ik vind deze wereld sinds mijn laatste lijstje op dit punt eigenlijk nog niet heel veel verandert. Top 5 is niet op alle plekken terecht en toont ook nog niet of deze spelers het echt waar zijn want nogmaals hebben ze 0 tegenstand gehad. ( en GH niet beginnen dat SiR zoveel betekent. ) Er is voor mij nog niemand die ik de gedoodverfde nummer 1 kan noemen dus ik hoop dat er in de komende week iemand zal uitspringen om deze titel echt te claimen.

Beste stam:
Zelfde verhaal als de beste speler, maar ik ben toch wel sneller geneigd om hier al Septen te noemen aangezien ze toch wel naar mijn mening het sterkste cluster hebben ( in combinatie met punten ) in vergelijking tot hun grootste concurrent Humble ookal vind ik wel dat Humble een sterke indruk heeft achtergelaten na de gefaalde 'massa' vanuit Septen op hen die ze goed hebben weten af te slaan. Maar ik kan net als bij de beste speler geen gedoodverfde nummer 1 noemen , maar ik denk dat dit wel snel gaat komen omdat de oorlog langzamerhand wel aan t opstarten is in de wereld.

De beste stam speler:

Ik heb niet echt het beste beeld in elke stam maar ik denk dat in elke stam voor nu een prima stamgevoel licht, maar als ik iemand moet kiezen puur op stats zal holland105 dat wel zijn met meeste ondersteuners van de dag en veruit meeste verslagen als ondersteuner. Er zullen vast veel stamspelers zijn maar ik ga niet puur op eigen weten alleen mijn stamgenootjes invullen want ik ga er vanuit dat er veel mensen zijn die veel voor hun stam over hebben.

Het grootste ego:

i get high i , helaas kan die dit zonder problemen nog blijven uiten ivm zijn stabiele koppositie in de wereld.

Beste leider:

Ik wil hier niet mijn eigen stam noemen aangezien ik daar zelf leiding geef en vind dat het erg prima loopt tot nu daarom ga ik voor Obadiah aangezien ik eig nog geen vervelende verhalen heb gehoord uit die hoek en er daarom ook vanuit ga dat hij het allemaal prima op de rails heeft daar.

Slechtste leider:

Leiding van SiR denk dat er nog steeds niet gek veel over gezegd hoeft te worden.

Meest overschatte stam:

Ik ben van mening dat er geen overschatte stam meer zit op deze wereld iedereen is wel in z'n waarde geschat.

Meest onderschatte stam:

Hier moet ik toch voor At All gaan, ookal worden ze hier wel vaker neergezet en als veelbelovend etc denk ik nog niet dat ze op waarde worden geschat. Ze hebben een goede safe met een stabiel cluster wat moeilijk word om af te breken maar ze liggen wel tussen 2 groten stammen en als ze een 2 frontenoorlog weten te vermeiden kunnen ze nog ver komen..

Meest overschatte speler:

Misschien wel een van de onterechte top 25 plaats samen met Gregorian.. Ik heb het over de enige echte MasterSr19 een speler die leeft van bb's en z'n dorpen uitbouwers ik heb nog letterlijk 0 skill gevonden bij deze vent en denk niet dat het zo snel naar boven gaat komen nog. Ik heb geen bittere haat aan deze speler maar k vind dat ie niet in de top 25 thuis hoort met zulk spel kan niet wachten tot die een goede speler tegen zich krijgt.

Meest onderschatte speler:

Een speler die ik hier niet zovaak zie verschijnen is TurnUpTheMusic. Een speler die eigenlijk stilletjes de top 15 is binnengedrongen en met een hele gunstige rim ligging kan die het Septen nog knap lastig maken. Het enigste nadeel is de niet enorm fijne aansluiting van z'n stam op Roi Danton na.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met de meeste zit ik al in een stam maar The Pianist. is toch een van weinige die ik veder nog graag een keer een stammetje mee deel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Niet persee een voorkeur voor iemand maar er zijn en paar spelers die ik toch niet echt kan uitstaan maar dat hou ik lekker voor mezelf.

Mooiste spelers naam:
*Suicide Consultant & Devil in Disguise

Mooiste stam naam:

Edict. aka Creating the Law.

Het tofste topic:
Golden Awards.

Het domste topic:

Hoeveel gefarmd.

Favoriete forum poster:

Ik kan me vaak wel vinden in de posts van Jannes en veder zijn er niet veel mensen die veel context in hun posts hebben waar k graag naar luister. Er zijn wel wat mensen die soms posten die k wel prima vind.

Minst favoriete forum poster:

Get High en dankzij het gebeuren afgelopen dagen kan k ook Shithappens niet serieus nemen.

Dikste wannabe op het forum:

/

Dikste wannabe in het spel:

/

Mooiste profiel foto van spelers:
llqphpz9nf57d.gif

Het gifje maakt het prachtig.

Mooiste profiel foto van stammen:
kiju1wvbtolwh.png


Mooiste actie van de wereld:
/

Meest belovende speler voor de toekomst:

The Pianist. & Roi Danton zijn door ligging en een prima farm spelers die ik hoog inschat en ik verwacht dat zij nog een goede rol van betekenis kunnen spelen in deze wereld als ze zo door kunnen gaan.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik denk dat elke (top 4) stam nog veelbelovend is en daardoor heb ik geen specifieke keuze voor 1 stam. In de komende weken zal het blijken welke stam het meest veelbelovend zal zijn.

Grootste blunder:
/


Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die het gedrag van Get High kunnen verduren :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn co's en arrogante tegenstanders.
 

DeletedUser75973

Guest

Meest belovende speler voor de toekomst:

The Pianist. & Roi Danton zijn door ligging en een prima farm spelers die ik hoog inschat en ik verwacht dat zij nog een goede rol van betekenis kunnen spelen in deze wereld als ze zo door kunnen gaan.

Ik neem aan dat je kijkt naar hun maximum farm? Wat is jouw definitie van prima? Bekijk je dit volgens het aantal dorpen? Of gewoon ten opzichte van de wereld?
 

Deleted User - 487828103

Guest
Ik neem aan dat je kijkt naar hun maximum farm? Wat is jouw definitie van prima? Bekijk je dit volgens het aantal dorpen? Of gewoon ten opzichte van de wereld?

Een combi van de hoeveelheid farm van de buurt , dorpen en max farm.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je nominatie, mag ik vragen waar je speelt? :)

x roi danton
 

Deleted User - 487828103

Guest
Dat mag altijd maar geef ik antwoord ?

Ja , ik speel The Chosen One.
 

DeletedUser76166

Guest
Mooiste stam naam: Creating the Law.

Meest belovende speler voor de toekomst: Argwahn, Sophia Palaiologina en The Pianist.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met de meeste zit ik al in een stam maar The Pianist. is toch een van weinige die ik veder nog graag een keer een stammetje mee deel.

Mooiste stam naam:
Edict. aka Creating the Law.

Meest belovende speler voor de toekomst:
The Pianist. & Roi Danton zijn door ligging en een prima farm spelers die ik hoog inschat en ik verwacht dat zij nog een goede rol van betekenis kunnen spelen in deze wereld als ze zo door kunnen gaan.

Danke voor die benoemingen.
 

DeletedUser75970

Guest
Opeens word ik heel bang voor dat account :eek: Bedankt voor de nominatie overigens.

Ik bedoelde m'n huidige co's & Eelco en Art haha, die zijn hier dus (nog) niet aanwezig ;)
Misschien moet ik ze maar eens proberen over te halen om hier ook te komen spelen :D
 
Bovenaan