Golden Awards

Reactiescore
222
In plaats van op het forum te zitten, had je beter je team goed geregeld en de aanvallen afgeweerd. 2 dodge fouten (full clears) 4 clears gooien op 5 uur terwijl er geweten moet zijn dat op het account vinnie wel genoeg def daarvoor was.
Dorp verloren door slecht deffen en daarbij ook een clear weer.

Geeft vinnie een goede uitgangspositie met zo'n dorp.

Maar nee AF is belangrijk :D
 

DeletedUser77798

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik op je graf ging pissen Jannes, nog zo iets... van waar haal je die dingen altijd? " waarheden " dit en dat.

Heb je enig idee hoe jij de feiten naar je hand zet, ze verkondigd en dan als waar gaat verklaren?
 

Deleted User - 487828103

Guest
Heb geen zin om dit op te zoeken maar er kunnen meerdere bevestigen dat dit zeker wel gezegd is.
 
Reactiescore
3.586
In plaats van op het forum te zitten, had je beter je team goed geregeld en de aanvallen afgeweerd. 2 dodge fouten (full clears) 4 clears gooien op 5 uur terwijl er geweten moet zijn dat op het account vinnie wel genoeg def daarvoor was.
Dorp verloren door slecht deffen en daarbij ook een clear weer.

Geeft vinnie een goede uitgangspositie met zo'n dorp.

Maar nee AF is belangrijk :D

Vinnie heeft 1 dorp ge edeld omdat ik over mijn wekker geslapen was (wekker gezet voor snipe te doen). Vinnie zijn aanvallen zelf trekken op niets en waren met 2 vingers in de neus gedeft dit terwijl 90% van mijn def elders staat. Vinnie had anders maar mooi de muur bij elke clear weer naar 20 zitten boosten zal toch wel een 1k pp gekost hebben uiteindelijk, tja als hij pp genoeg heeft prima.

2 dodge fails toen ik trouwens niet thuis was dus beide gevallen heeft niets met het AF te maken dus enorm slechte bewering die je wilt maken. Verder is de kritiek wel komisch, hoeveel staat het in dorpen betreft Humble vs Septen? 10-3 ofzo? En wij hebben nog niet eens een degelijk gecoördineerd offensief gedaan. Wat grappig is dat Vinnie ons kwam feliciteren voor ons prima defwerk dit terwijl ik zelf vond dat er op mijn acc teveel fouten zijn gemaakt dat toont nog eens het niveau verschil aan tussen ons beide. Niet te vergeten dat Silent wolf, DID, king bob en Vinnie zijn mb ook clears gedoneerd hebben. Wat ook grappig is dat Cnorros (Humble) een dorp edeld van Wis feest waar Vinnie def op had lopen, vervolgens probeert Wis feest dat dorp te recappen en loopt hij dood op de def van Vinnie.

Ik wil maar duidelijk maken dat je niet zo hoog uit de toren moet blazen want atm bakt Septen er niet veel van ongeacht het enorm grote kwantitatieve voordeel t.o.v ons.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77798

Guest
Quoteer de uitspraak waar ik tegen Jannes zeg dat ik op z'n graf zal pissen en mij zal je er niet meer over horen.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Praat je er maar snel uit, heel de wereld heb je toch al op mij lopen kakken.
Ik spuw op je graf jongen.

Je hebt letterlijk elke topspeler afgebroken , al heel de wereld lang. Jammer dat we al langer weten wie je bronnen zijn en nu ook wie jij bent. Daar gaat je BG

Found it. Spuwen of pissen who cares het gaat om de reactie zelf.
 
Reactiescore
3.586
IGHI zal als speler pas serieus genomen worden als hij iets kan bereiken tegen At all of en vooral Edict. Want interens edelen of nog erger/makkelijker SiR edelen stelt niets voor.
 
Reactiescore
15
IGHI zal als speler pas serieus genomen worden als hij iets kan bereiken tegen At all of en vooral Edict. Want interens edelen of nog erger/makkelijker SiR edelen stelt niets voor.
Hey Jannes, ik ken jou niet, jij kent mij niet. Lange tijd stil meegevolgd, maar waarom moet je telkens weer over hetzelfde beginnen betreft IGHI, en dat zijn namelijk de puntjes die je hier weer op noemt: interns en SiR edelen?

Groeten
 

DeletedUser77798

Guest
Bedankt voor de Quote. en om te bewijzen dat er vaak dingen anders worden gezegd dan dat ze werkelijk zijn. Dit gaat om 1 klein dingetje. Maar bekijk het geheel eens dit zijn jullie ook aan het doen met tribalwars.

Excuseer Jannes, SiR edelen stelt niets voor?
Bijna , SiR is vlot gegaan. Toch waren er enkele spelers die zich goed hebben verdedigd
 

Deleted User - 487828103

Guest
Met alles respect we kennen nou niet zeggen dat SiR lekkere ervaren rotjes hadden die goed je een paar dagen bezig hielden met snipes enz.
 
Reactiescore
3.586
Hey Jannes, ik ken jou niet, jij kent mij niet. Lange tijd stil meegevolgd, maar waarom moet je telkens weer over hetzelfde beginnen betreft IGHI, en dat zijn namelijk de puntjes die je hier weer op noemt: interns en SiR edelen?

Groeten

Septen speler zoveel die het niet begrijpt. IGHI begint zoals zo vaak en nu ook weer trouwens dat hij dik nummer 1 staat en dit en dit en dit dus ik kan niet genoeg benadrukken dat hij nog niets gepresteerd heeft.


Bedankt voor de Quote. en om te bewijzen dat er vaak dingen anders worden gezegd dan dat ze werkelijk zijn. Dit gaat om 1 klein dingetje. Maar bekijk het geheel eens dit zijn jullie ook aan het doen met tribalwars.

Excuseer Jannes, SiR edelen stelt niets voor?
Bijna , SiR is vlot gegaan. Toch waren er enkele spelers die zich goed hebben verdedigd


SiR ging vlot maar ze hebben zich toch goed verdedigd? Dat is als zeggen dat de lucht Blauw is en mooi rood toont,...
 

DeletedUser77798

Guest
Mijn Biertje daarnet ging goed binnen , toch kon ik het niet ad fundum opdrinken omdat ik moest lachen met een grapje
 

DeletedUser77798

Guest
Jij geeft een tegenstrijdige Alliteratie Jannes, dat is niet hetzelfde!
 
Reactiescore
15
Septen speler zoveel die het niet begrijpt. IGHI begint zoals zo vaak en nu ook weer trouwens dat hij dik nummer 1 staat en dit en dit en dit dus ik kan niet genoeg benadrukken dat hij nog niets gepresteerd heeft.
Dus jij gaat mij nu serieus zeggen dat jij onderstaande post serieus neemt?

Hey allemaal ik heb ondertussen al 5x zoveel punten als de beste poster op dit forum, en kijk mijn ODA ik ben de beste , en kijk mijn punten ik sta zohard voor! niemand kan me meer inhalen want ik ga deze wereld winnen!

Al zeker al is ie er dan nog dit achter zet:
Al wie hier gepost heeft over ego moet even het woordenboek openklappen en tussen het woord saratov en sarcofaag kijken.

Ik denk dat jij het allemaal niet meer zo goed begrijpt, Jannes.
 

DeletedUser77798

Guest
IGHI -> Bijna , SiR is vlot gegaan. Toch waren er enkele spelers die zich goed hebben verdedigd Jannes -> SiR ging vlot maar ze hebben zich toch goed verdedigd?

Dit is niet hetzelfde. Kan je aub stoppen met dingen te verdraaien ik word er lastig van
 
Reactiescore
3.586
Als jij vlot door SiR ging dan stelt SiR niets voor nee. Dat je probeert het tegendeel te laten uit blijken toont enkel maar aan wat voor een zwakke speler je bent.
Iedereen weet dat je num 1 positie geen moeilijke prestatie is toch heb jij de behoefte dat de hele tijd te herhalen en iedereen weet dat SiR een een mega noob stam is en toch probeer jij wat anders te laten uit blijken. Probeer het maar eens waar te maken tegen een degelijke tegenstander die niet 50x zo klein en zwak is.
 
Reactiescore
222
Vinnie heeft 1 dorp ge edeld omdat ik over mijn wekker geslapen was (wekker gezet voor snipe te doen). Vinnie zijn aanvallen zelf trekken op niets en waren met 2 vingers in de neus gedeft dit terwijl 90% van mijn def elders staat. Vinnie had anders maar mooi de muur bij elke clear weer naar 20 zitten boosten zal toch wel een 1k pp gekost hebben uiteindelijk, tja als hij pp genoeg heeft prima.

2 dodge fails toen ik trouwens niet thuis was dus beide gevallen heeft niets met het AF te maken dus enorm slechte bewering die je wilt maken. Verder is de kritiek wel komisch, hoeveel staat het in dorpen betreft Humble vs Septen? 10-3 ofzo? En wij hebben nog niet eens een degelijk gecoördineerd offensief gedaan. Wat grappig is dat Vinnie ons kwam feliciteren voor ons prima defwerk dit terwijl ik zelf vond dat er op mijn acc teveel fouten zijn gemaakt dat toont nog eens het niveau verschil aan tussen ons beide. Niet te vergeten dat Silent wolf, DID, king bob en Vinnie zijn mb ook clears gedoneerd hebben. Wat ook grappig is dat Cnorros (Humble) een dorp edeld van Wis feest waar Vinnie def op had lopen, vervolgens probeert Wis feest dat dorp te recappen en loopt hij dood op de def van Vinnie.

Ik wil maar duidelijk maken dat je niet zo hoog uit de toren moet blazen want atm bakt Septen er niet veel van ongeacht het enorm grote kwantitatieve voordeel t.o.v ons.
De aanvallen waren niet gepland, maar om jou bezig te houden. En dat is wel redelijk gelukt dacht ik.

Ik mag hopen dat je die PM vanuit vinnie niet al te serieus neemt ? Want dat was gewoon sarcasme.

Wisfeest/vinnie was een fout in communicatie geweest. Dus jammer maar helaas.

Afgelopen massa ging anders dan gepland, komt wel een tijd dat het beter gaat :)
 

DeletedUser77798

Guest
Als jij vlot door SiR ging dan stelt SiR niets voor nee. Dat je probeert het tegendeel te laten uit blijken toont enkel maar aan wat voor een zwakke speler je bent.
Iedereen weet dat je num 1 positie geen moeilijke prestatie is toch heb jij de behoefte dat de hele tijd te herhalen en iedereen weet dat SiR een een mega noob stam is en toch probeer jij wat anders te laten uit blijken. Probeer het maar eens waar te maken tegen een degelijke tegenstander die niet 50x zo klein en zwak is.

Kan je aub eerst reageren op wat ik heb gezegd met jou appelvergelijkingen. I.p.v. er meer te maken?
 
Bovenaan