Golden Awards

Reactiescore
3.584
Vind het maar een billenlikkende hoop troep.
Ik sta er niet eens apart in genomineerd :mad:

Ik vind het geen gelik. Gelik is als iemand bij veel positieve awards stamgenoten vernoemd terwijl er veel andere betere opties zijn. Dit is gewoon gemaakt voor te trollen :)
 

DeletedUser

Guest
Vind het maar een billenlikkende hoop troep.
Ik sta er niet eens apart in genomineerd :mad:

Duncan, er was geen kopje voor zelfingenomen... laat ik hier maar ophouden.
:* love you jwz. #NoHomo #beetjegayisokay #Hashtagszijndeshit
 
Reactiescore
656
Het volgende lijstje is compleet gebaseerd op feiten, hier is dus niks tegen in te brengen dat lijkt me duidelijk.

Beste speler: Ruben , dit moest ik van hem zeggen. Help.
Beste stam: SiR , Allemaal ervaren pro's die het zonder pp erg ver hebben geschopt, niet alleen hun ODA, Farmstats en troepenverdeling zijn indrukwekkend. Maar ook hun uitstraling is gewoon... Wauw!
De beste stam speler: Obadiah, true story.
Het grootste ego: MasterSr19 , in het begin van deze wereld een opstootje mee gehad. Wat een l*l. Met de vv van een stamlid dorpen clearen uit eigen belang en dan de stam stabben en op naar RIP. Klasse gozer.
Beste leider: Obadiah, true story.
Meest overschatte stam: Loy. , Wie kent ze niet. Los van het feit dat ze niet veel spelers hebben, een super cluster, hoog punten gemiddelde en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb ik toch het idee dat het daar iets wat schommelt!
Meest onderschatte stam: RED , Ze hebben het al eens bewezen. En ookal zijn 3 van de 4 leden nieteens meer op de kaart zichtbaar, denk ik dat ze nu nog even de underdog spelen voor hun wereld-dominatie.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Obadiah, Account met 4 Pros, Sick of It, Auf Der Jagd, BastiaanB98, The Night Pharmacy, Rechtvaardigheid, Punkerke, Monkey23 en The Pianist.
Mocht die stam ooit worden gerealiseerd, kan dat de wereld veranderen.
Mooiste spelers naam: BastiaanB98 , een account naam met zoveel diepgang, informatie en originaliteit kan alleen van een echt goede speler zijn.
Minst favoriete forum poster: Jokersbrain , als ik deze naam noem heb ik de grootste kans om belachelijk gemaakt te worden.
Mooiste actie van de wereld: Haha weetje nog die ene keer met die speler die dat dorp met def aanviel en toen bleek er met off verdedigd te worden. Echt super tof was dat.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ruben , dit moest ik van hem zeggen. Help.
Grootste blunder: Die keer dat haha weetjewel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Obadiah, true story.

O ja , voor jullie reageren, vergeet niet!:
MaakMijBelachelijk

wow, meest swaggy lijst ever!
 

DeletedUser76166

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Obadiah, Account met 4 Pros, Sick of It, Auf Der Jagd, BastiaanB98, The Night Pharmacy, Rechtvaardigheid, Punkerke, Monkey23 en The Pianist.
Mocht die stam ooit worden gerealiseerd, kan dat de wereld veranderen.
Ik heb nieuws voor je :D
 

DeletedUser76166

Guest
Nee, ik laat 'm kicken, nee, het nieuws is (hier komt de clue) dat een dergelijke stam al bestaat :O
 

DeletedUser77798

Guest
We mogen toch ook eens lachen, die laatste lijst is hoogstwaarschijnlijk zeer sarcastisch bedoeld met nadruk op SiR
 

DeletedUser6916

Guest
Beste speler: Twijfel tussen Hözjiüstn en Shithappens.. maar ik ga voor SH, zij staan er momenteel toch iets beter voor in mijn ogen gezien de stam ligging en ook hun dorpen aantal is behoorlijk hoger.
Beste stam: Dat zal blijken, denk dat dit tussen Septen en Humble gaat, maar onderschat ook Edict. niet die kunnen nog weleens verrassend uit de hoek komen gezien de weinige wijzigingen binnen die stam, terwijl humble en septen wat meer veranderingen laten zien en dus ook minder vastheid.
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Marco aka Argwahn mag deze delen samen met Jokersbrain :tongue:
Beste leider: Obadiah, diplomatiek sterk en heb hem nog niet op rare dingen kunnen betrappen.
Slechtste leider: Denk dat we hier wel een giga waslijst kunnen maken met elkaar, wie er momenteel de slechtste leider is zal vanzelf blijken. Voor nu nog even niks momenteel.
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: At all.
Meest overschatte speler: Wolf of Wall Street, heeft nog niks hoeven laten zien en is daardoor dus ook wat overschat in mijn ogen. Weinig tegenstand gehad en nog geen echte aanvallen te verwerken gekregen. Ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan mochten die komen.:redface:
Meest onderschatte speler: Tijsbetuwehero3, alles wijst er op dat deze speler het spelletje begrijpt. Qua dorpen al een top 10 speler, en zal op den duur ook wel hoog eindigen. Zijn ligging is goed en ook zijn farms gebruikt hij goed.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam: The Night Pharmacy
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: Golden Awards :rolleyes2:
Het domste topic: Top/Flop spelers
Favoriete forum poster: Iedereen die het bij max. 2 alinea's houd! :wink:
Minst favoriete forum poster: Jannes aka Jokersbrain, ik begin wel altijd aan zijn posts alleen lees ze zelden af.. Doe ik dit wel baal ik van mijn verspilde tijd, zonde.
Dikste wannabe op het forum: Jokersbrain valt weer in de prijzen.
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Devil in Disguise
Mooiste profiel foto van stammen: .Retro (Retro Style) :cool2:
Mooiste actie van de wereld: Recruit to win voor iedereen! :biggrin:
Meest belovende speler voor de toekomst: Inf3kt3d, zitten goede spelers op en toffe gasten. Weten wat ze aan het doen zijn en zie ik nog wel ver geraken ook al moeten ze nog wel een flink stuk inlopen!
Meest belovende stam voor de toekomst: Zijn denk ik niet echt veel belovende stammen meer voor de toekomst, Att all, Septen, Humble en Edict. zullen moeten laten zien wat er gaat gebeuren en misschien wel belangrijker: Hoelang houden ze het ditmaal vol?
Grootste blunder: -
Voor wie heb je nu echt respect: Obadiah, heeft iets over zich waarvoor ik respect heb. Weet niet wat maar respecteer deze spelers, ken ze verder niet goed maar alles lijkt goed te zitten daar. :smile:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

DeletedUser76162

Guest
Zou ik toevallig mogen weten waar je speel Super tiger? Je bent de eerst die mijn aardsrivalen .Retro heeft genoemd in een lijstje.
 
Bovenaan