Golden Awards

DeletedUser68954

Guest
Geloof dat dubbelposten niet helemaal de bedoeling is, maar dan moeten jullie maar meer zeggen :p

Beste speler:
Duncan99. Lekkere steady groei een een fantastische naam.

Beste stam: Dit vind ik een lastige, aangezien er veel veranderd is op het gebied van stammen. Ik wil niet mijn eigen stam de hemel in prijzen, aangezien we nog niet veel gepresteerd hebben, maar ik denk dat het de enige stam is die redelijk stabiel is en waar nog weinig over te klagen is geweest. Ik ben benieuwd hoe Humble en Septen zich gaan ontwikkelen en of Edict zijn mannetje kan staan.

De beste stam speler: Ik ga hier een beetje generaliseren, maar ik waardeer mensen die vv'en om te deffen of te checken voor incs altijd heel erg, zeker als het om 4 uur 's nachts is waardoor ik niet hoef te wekkeren. Thanks Marvin.

Het grootste ego: Meh, geen idee. Zijn een aantal mensen met veel praatjes op het AF die volgens mij nog niet veel hebben laten zien, maar daar weet ik niet genoeg over om daarover te oordelen.

Beste leider: Marvin; doet goed zijn best en het is de enige leider waar ik tot nu toe positief over kan zijn :)

Slechtste leider:
Ik geloof dat we het hier unaniem over eens zijn en ik zonder al teveel moeite de leiding van SiR neer kan zetten.

Meest overschatte stam: Teveel nieuwe stammen om hier iets over te zeggen. SiR en N-S worden niet overschat en ik vind het te vroeg om Humble of Septen te overschatten.

Meest onderschatte stam: Beetje hetzelfde verhaal als de overschatte stam. Ik zou Edict hier neer kunnen zetten, maar ik vind persoonlijk dat we nog te weinig bijzonders gepresteerd hebben om over- of onderschat te worden.

Meest overschatte speler:
Deze is voor Wolf. Ze farmen veel, maar ik vraag me af hoeveel dorpen van hen makkelijk zijn overgenomen. Ze hebben geen super bijzondere ODA voor een rang 2 acc, zeker niet als je kijkt dat ruim de helft (240/440k) in 1 dag binnen is gesleept, en ze in de afgelopen week een ODA stijging hadden van +-50K maar wel 23 dorpen over hebben genomen.

Meest onderschatte speler: Ik vind dat The Pianist. hier wel een kans voor maakt. Lekker rim accountje waar je niet zoveel over hoort maar wel steeds hoger op de ranglijsten begint te komen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben atm heel tevreden met m'n stammaatjes, maar .Fresh (hoe heet je verdomme :p) lijkt me ook een toffe dude. En het lijkt me wel grappig om met Jannes in een stam te zitten, al is het maar om te zien of hij ook van die lange posts maakt op het stammenforum.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Vinnie319. Toch jammer dat je volgens mij al vrij snel op de stablijst van 51 stond. Ook verdienen Wolf en Lion hier hun plek. Die hebben geloof ik iedere (ex)-top 5 stam wel zo'n beetje gehad en komen daardoor over als niet hele loyale leden.

Mooiste spelers naam:
Ik vind Devil In Disguise en The Chosen One ook wel kicken. (Alhoewel Silent Wolf nog steeds wint).

Mooiste stam naam: Ik wilde dit gaan opzoeken maar m'n co kickte me van het account af. Volgende keer beter.

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd?

Favoriete forum poster: .Fresh. Houdt zich lekker buiten de discussies en heeft een humor die ik wel kan waarderen. Ook wil ik Jannes hier een plaatsje geven. Niet zozeer omdat ik zijn posts nou zo geweldig vind - sterker nog, ik lees er meestal overheen - maar als hij in een discussie zit blijft hij (wat ik tot nu toe heb gezien) netjes, komt met (duidelijke) argumenten en heeft bewijs om statements te ondersteunen. En dat vind ik tof.

Minst favoriete forum poster: Deze is voor get high. Ik heb nog niet veel van hem gelezen, maar wat ik zoal heb gelezen is niet heel positief, en met een uitspraak als "ik pis op je graf" waar je vervolgens geen verantwoording voor neemt ivm woede oid, scoor je bij mij geen punten.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Die van ShitHappens. Hij is niet mooi, maar.. anders?

Mooiste profiel foto van stammen: Deze gaat naar de stam Rutte.. Heerlijke vent.

Mooiste actie van de wereld: Ik zag een tijdje geleden in m'n stamskype dat er een acc was waarop de vriendin van de eigenaar had gelogd en als verassing een dorpje wilde edelen. Vervolgens nobelde ze een 1,5k dorpje in de NB en raakte daar een heleboel troepen bij kwijt. Maar, het dorpje was binnen en ik heb me rotgelachen. (Als iemand daar nog screens van heeft, post ze alsjeblieft).

Meest belovende speler voor de toekomst:
The Pianist.

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik denk dat de tijd ons dit zal leren. Heb er wel zin in.

Grootste blunder: Het oprichten van SiR en de namechange die volgde.

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die co's aannemen ondanks het feit dat ze weinig ervaring hebben om deze mensen vervolgens alles over tw te leren.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
M'n stammaatjes.
Mooi lijstje duncan. maar waar ben ik :(
 

DeletedUser

Guest
Mooiste actie van de wereld: Ik zag een tijdje geleden in m'n stamskype dat er een acc was waarop de vriendin van de eigenaar had gelogd en als verassing een dorpje wilde edelen. Vervolgens nobelde ze een 1,5k dorpje in de NB en raakte daar een heleboel troepen bij kwijt. Maar, het dorpje was binnen en ik heb me rotgelachen. (Als iemand daar nog screens van heeft, post ze alsjeblieft).

Dit verhaal heb ik destijds gepost en dat kwam van konijn10 vandaan :)
Hahah heb nog een aantal hilarische screens.

Helaas heb ik t bericht nietmeer wat zijn vriendin naar de speler had gestuurd die ze overnam , zo van : "Ja super sorry maar ik doe dit voor kelvin om lief te zijn" xD

f34fe4d6-a1ec-4716-844a-48286b3b3462

konijn10 op 12.10. om 13:58 uur

God. doe dat vanavond wel ff. het zijn er een stuk of 10. en ik zie mijn troepjes er zo hard doodgaan

BastiaanB98 op 12.10. om 13:56 uur

Stuur is door xD

BastiaanB98 op 12.10. om 13:56 uur

Hahahahhaha xD ik vind t echt geweldig

konijn10 op 12.10. om 13:55 uur

Maar me arme troepjes. manmanman. kan niet eens farmen. 0,0 LC.

konijn10 op 12.10. om 13:55 uur

Jij snapt m. Maar doe wel lief tegen dr hoor. want ze is zwanger en.. hormonen en.. jeweethetwel hahahahaha. Kon er wel de humor inzien

BastiaanB98 op 12.10. om 13:30 uur

mahahahahau xD ik kan meook zo goed je gevoel voorsrellen zo van oke lieff maar blijf er voortaan af hahahah

BastiaanB98 op 12.10. om 13:27 uur

Gozer dat is zonder dolle het grappigste wat ik hier ooit heb gehoorf
konijn10 op 12.10. om 12:45 uur

Naja. Het is bijna gelukt. toestemming is 5 zie ik net.

konijn10 op 12.10. om 12:44 uur

5 dec gaan we een geregistreerd partnerschap aan dus dan is het officieel mijn vrouw . Maargoed.

ze wou me verrassen.. ze kon niet slapen vannacht en dus wou ze als verassing een nieuwe stad voor me regelen . Ze kent dit spel niet maar het is haar gelukt. ze heeft een stad in de nachtbonus gecleard. Mijn hele clear is bijna dood. Maar ik heb er een 1400p stad bij hahaha. Ze was er trots op net. en appte me enthousiast. En ik vind het gebaar super maar zei wel.. liever niet meer doen hahaha.

BastiaanB98 op 12.10. om 12:28 uur

Wat haha? sorry die begreep ik niet

konijn10 op 12.10. om 10:32 uur

Heuu Gefeliciteerd maat. veilige kms toegewenst! Heb overigens de beste vriendin ever. (5dec is t me vrouw)

screen2.jpg
 

Deleted User - 487871837

Guest
Altijd fijn om in je stam te hebben, wordt het allemaal net iets minder serieus van :)
 

DeletedUser76162

Guest
Het spijt me jullie teleur te stellen, maar het lijstje zal dezer dagen helaas niet verschijnen. Dit nu de tweede poging die ik doe en ik ben al twee keer vastgelopen bij een bepaalde award :oops: Wanneer ik wat meer inspiratie heb opgedaan zal ik een lijstje maken, waarvan jullie veel mogen verwachten!
 

DeletedUser

Guest
Weer tijd voor een nieuw lijstje. Heb het dit keer iets serieuzer aangepakt en er wat meer tijd in gestoken. Veel leesplezier!

Beste speler:
Momenteel is dit i get high i voor mij. In farm-ranking, ODA en ODD scoort hij zeer hoog. Daarnaast heeft hij een relatief veilige en veelbelovende ligging met veel groei opties. Dit maakt hem momenteel, voor mij, de beste speler. Of hij deze positie ook kan behouden wanneer ze een echt front raken is uiteraard altijd de vraag.
high_cluster.jpg

Beste stam:
Momenteel Edict., zij zijn het meest stabiel, hebben redelijke rankings. En een stevig cluster met veel potentie. Anderzijds maakt dit cluster het hen relatief gemakkelijk om te groeien zonder al te veel weerstand. Anderzijds biedt dit hun stam veel mogelijkheden op lange termijn om hun positie nog meer te versterken.
Edict_cluster.jpg

De beste stam speler: holland105, hij is nu al een tijdje stabiel binnen zijn nieuwe stam N-S. En laten we eerlijk zijn, die hebben het niet gemakkelijk. Ze hebben vrijwel overal front en hebben ook niet het meest veelbelovende ledenbestand. Desondanks heeft holland105 zijn nieuwe stamleden veel ondersteund en is hij van groot belang voor ze geweest. Desondanks blijft de stam veel grond verliezen (klik), maar blijft holland105 stug doorgroeien.

Het grootste ego: Copyright, heb een tijdje met hem in de stam gezeten en het komt op het volgende neer: iedereen die hem niet helpt of ondersteund snapt het spel niet en zit er naast. Hij is de man die wel even het front gaat aanpakken en meer edelruimte moet krijgen ten opzichte van zijn stamleden omdat hij zo goed is. Maar zodra dan puntje bij paaltje komt moet wel iedereen clears e.d. doneren omdat meneer het niet alleen aan kan.
Om nog maar te zwijgen over het edelen in de edelrichting van zijn stamleden, dat hij dan vervolgens tracht goed te praten, want zijn stamleden groeien te langzaam en dan kan hij de dorpen beter gebruiken.
50604820.jpg

Beste leider: die ben ik nog niet tegen gekomen. Soms worden hier leiders van stammen neergezet die of erg klein of een rim-ligging hebben. Voor mijn gevoel hebben deze leiders zich nog niet echt hoeven te bewijzen.
Voor mij is een goede leider: actief, faciliteert zijn leden, denkt altijd in het stambelang, heeft een visie en is subtiel en sociaal in zijn communicatie. Als laatste weet hij een groep te vormen waarvan de leden zich verbonden en betrokken voelen.

Slechtste leider: Sandokan the Pirate, zeker een respectabele speler. Maar als leider heeft hij toch iets verkeerd gedaan. Zijn stam is misschien ondertussen een van de oudste op W51, echter hebben ze te weinig contact met andere stammen en kijken te weinig naar de mogelijkheden voor henzelf en hun leden. Met als gevolg een 360 graden front (zie kaart hieronder) en een beroerde onderhandelingspositie om hier nog uit te komen.

Meest overschatte stam: N-S, ze beschikken over een aantal respectabele leden. Maar, zoals ook hierboven aangegeven, hun positie is slechter dan slecht. Ze hebben 360 graden front en lijken het woord diplomatie niet te kunnen schrijven.
N_S_cluster.jpg

Meest onderschatte stam: At All, een rim-stam die ontzettend snel is kunnen groeien zonder echt opgemerkt te worden tot een aantal weken geleden. En ook nu krijgen zij niet de aandacht/weerstand die ze misschien zouden moeten krijgen. Een veelbelovende stam waar we nog wel het e.e.a. van gaan horen.
At_All_cluster.jpg

Meest overschatte speler: Copyright, zie ook hierboven aangegeven argumenten. Hij is geen teamplayer, egoïstisch en heeft een gebrekkig inzicht. Edelvoer.

Meest onderschatte speler: tijsbetuwehero3, een super rim-ligging. Hij heeft nog 'gemakkelijke' uitbreidingsmogelijkheden, een uitdagend front, en goede 'rug-steun' van zijn leden. Ik zie hem vanuit deze positie nog mooie dingen doen in de toekomst.
tijsbetuwehero3_cluster.jpg

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Geen specifieke spelers nog. In principe iedereen die echte teamplayers zijn en een volwassen instelling hebben werk ik graag mee samen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heer orcfighter, aanvankelijk een enorme pp-abuser. Maar bleef ondanks dat groeien alsook in ODA en ODD rankings wat weer perspectief bood. Echter zijn acties als ex-stamgenoot bewezen al snel dat deze speler niet thuis hoort in de top 50.

Mooiste spelers naam: Altruism

Mooiste stam naam: Revolution.

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Alle spamm topics zoals de praatjeshoek.

Mooiste profiel foto van spelers: voor mij nog steeds Devil en Disguise. Maar vind daarnaast die van Worst woesie ook wel erg goed!
Devil_in_Disguise.jpg
Worst_woesie.jpg

Mooiste profiel foto van stammen: momenteel die van At All.
At_All.jpg
 

DeletedUser

Guest
Slechtste schaker: Jannes, doet tering lang over een zet en wordt nog steeds volledig geslacht.
Grootste onterechte ego: Jannes, zijn schaakego is daarom onterecht.
Grootste retard: Jannes, omdat hij denkt dat hij kan schaken en TW-spelen.
Lelijkste AF naam: Jannes, heeft helemaal geen humor, dus naam is misleidend.
Lelijkste AF plaatje: Jannes, aardig gay, want dan wellicht wel weer past.
Grootste wannabe Justin Bieber: Jannes, om zijn kapsel.

Ondanks alles blijft het een held, x

alleen dan niet in schaken en TW.
 
Bovenaan