Golden Awards

DeletedUser50613

Guest
Behoorlijk lijvig lijstje, maar wel volledig naar de maatstaf voor een Jannes-waardige post ;-)

Maar bedankt voor de nominatie! Pluim op de kop en bank vooruit.
 

DeletedUser69389

Guest
Flinke lap tekst, maar als iemand aan runnen deed op 42 dan was Cedric het wel. @Remakez . Dus om hem nou hier veren te gaan geven dat hij klassewerk vertoont t.o.v. de vele runners is lachwekkend.
 
Reactiescore
3.586
Behoorlijk lijvig lijstje, maar wel volledig naar de maatstaf voor een Jannes-waardige post ;-)

Maar bedankt voor de nominatie! Pluim op de kop en bank vooruit.

Jij bent ook al zo'n K3 fan :D

Flinke lap tekst, maar als iemand aan runnen deed op 42 dan was Cedric het wel. @Remakez . Dus om hem nou hier veren te gaan geven dat hij klassewerk vertoont t.o.v. de vele runners is lachwekkend.

Als ik mij niet vergis heeft Cederic jou stam op w23 vernederd. Jij kent het verhaal op w42 totaal niet en leuk dat je de grootste runner van w42 in je post @@@@ erbij haalt maar veel nuttigs gaat die niet kunnen zeggen aangezien het door hem komt dat wij allen zijn gestopt op w42.

Cederic runt trouwens nooit. Stap 1 om geloofwaardigheid te krijgen! Iedereen die elders beweerd is niet goed in zijn hoofd. Je hebt echt geen flauw idee wat je uitkraamt. Ik krijg echt een hekel aan noobs die denken iets beter te weten.
 
Reactiescore
3.586
Martijn is bij mijn weten enkel op w23, 37, 42, 47, 50 en stuk of 5-10 classics gerund. Kan zijn dat ik paar werelden over het hoofd zie.
 

DeletedUser69389

Guest
Jij bent ook al zo'n K3 fan :D



Als ik mij niet vergis heeft Cederic jou stam op w23 vernederd. Jij kent het verhaal op w42 totaal niet en leuk dat je de grootste runner van w42 in je post @@@@ erbij haalt maar veel nuttigs gaat die niet kunnen zeggen aangezien het door hem komt dat wij allen zijn gestopt op w42.

Cederic runt trouwens nooit. Stap 1 om geloofwaardigheid te krijgen! Iedereen die elders beweerd is niet goed in zijn hoofd. Je hebt echt geen flauw idee wat je uitkraamt. Ik krijg echt een hekel aan noobs die denken iets beter te weten.

Je durft te beweren dat Cederic niet opeens niets meer van zich liet horen toen hij incs kreeg? Nadat hij meermaals door alles en iedereen was gewaarschuwd.

En dat zeg jij? :p

Ik ben ervaringsdeskundige.
 
Reactiescore
3.586
Je durft te beweren dat Cederic niet opeens niets meer van zich liet horen toen hij incs kreeg? Nadat hij meermaals door alles en iedereen was gewaarschuwd.

Ik ontken dat ja. Ik weet niet of je het weet maar ik heb al 6 jaar dagelijks contact met hem, je denkt toch niet dat hij ooit iets zou doen zonder overleg met mij. Je moet vooral de persoon die je erbij wilt halen in je eerste post geloven, je bent weer goed bezig Martijn ^^
 

DeletedUser77799

Guest
Trouwens doe ik nog veel Humble spelers te kort in het GA lijstje maar heb voornamelijk de teamprestatie benadrukt waarin iedereen een belangrijke rol heeft gespeeld. Als de wereld gedaan is en we zouden hebben gewonnen, zal ik een stukje tekst over elk account schrijven ^^

Daar hou ik je aan :D
 

DeletedUser50613

Guest
Op W42 werd er op tijd en stond een hele marathon gehouden.. Vitae was daarin zeker een koploper. Zodra de botters wegvielen kon de rest grotendeels niet snel genoeg gaan lopen.
Maar specifieke spelers.. tja, heb ze toen wel zien passeren, maar renners hou ik me niet mee bezig, degenen die blijven zijn doorgaans meer aandacht waard :p
 

DeletedUser76151

Guest
Cederic was een runner ja. Doordat hij op del ging was trigger verloren en ook meteen de angel uit WAO. In tijden dat cederic op del gingen stonden we er nog prima voor namelijk. Juist na het del gaan van cederic zijn en gesprekken gekomen tussen een fusie met vitae om de schade nog een beetje te herstellen.
 
Reactiescore
3.586
Letterlijk 100% van wat je zegt is fout. Buiten dat je Cederic zijn naam juist typt. Ik was leider en ik regelde alles dus lijkt me sterk dat er iemand op TW rond loopt laat staan jij die het beter zou weten.
 
Reactiescore
3.457
Cederic was een runner ja. Doordat hij op del ging was trigger verloren en ook meteen de angel uit WAO. In tijden dat cederic op del gingen stonden we er nog prima voor namelijk. Juist na het del gaan van cederic zijn en gesprekken gekomen tussen een fusie met vitae om de schade nog een beetje te herstellen.
En die fusie was een grote flop
 
Reactiescore
3.586
Ik weet dat jij het niet kent Robin maar er bestaan echte stamspelers. Ik en Cederic speelde voor WAO en voor niemand anders, zelfde dat ik op deze wereld voor Humble speel en niemand anders.

Heel Vitae zou naar WAO komen (mijn stam) maar jij besloot WAO te leaven (runner) weeral eens waardoor ik zei, het is genoeg geweest met die gast valt niet samen te werken nog valt er iets mee op te bouwen. Geen Jannes resulteerde in een volledige uiteenval van WAO. Acc's gingen naar de vijand, ik stond op del, Cee ging op del. Jij dacht dat je zelf een stam kon beginnen maar zag al snel in dat je daar niet capabel voor was. Je bent een veel te impulsieve speler die niet nadenkt alvorens hij iets onderneemt.

Ik was de enige die nog een deftige organisatie had kunnen neerzetten op w42 maar jij hebt ervoor gezorgd dat ik een samenwerking met het account Trigger niet meer zag zitten. De enige die je kan blamen is jezelf omdat er met jou niet samen valt te werken. Cederic is niet gerund van wereld w42 maar verslagen in de strijd om onze enigste doelstelling. Wereldwinst met WAO.
 

DeletedUser60292

Guest
Je durft te beweren dat Cederic niet opeens niets meer van zich liet horen toen hij incs kreeg? Nadat hij meermaals door alles en iedereen was gewaarschuwd.



Ik ben ervaringsdeskundige.

Cederic was een runner ja. Doordat hij op del ging was trigger verloren en ook meteen de angel uit WAO. In tijden dat cederic op del gingen stonden we er nog prima voor namelijk. Juist na het del gaan van cederic zijn en gesprekken gekomen tussen een fusie met vitae om de schade nog een beetje te herstellen.

Maak er jullie eigen verhaal maar van ja, ik zag geen toekomst in w42 en had geen zin om er nog tijd in te steken.
het moment dat ik op delete ging had ik in totaal een mooie 0 aantal incommings, 2 dagen nadat ik op delete stond verloor ik dorpen, heb me op delete gezet iets nadat casimodo weggeedeld was.
Voor ik op delete stond verloor ik uiteraard ook wel dorpen maar niet noemswaardig dus zolang je niet weet wat er echt gebeurd moet je je mond niet opendoen :)
 

DeletedUser77155

Guest
Mooie lijst Jannes

Ik wil alleen 1 iemand toevoegen, wellicht dat men die speler niet zo goed kent Dennisthies87
Hij is mijn medeleider en defcoordinator

Er is geen betere speler waarmee ik in de stam zou willen zitten als hij
Net zoals ikzelf is hij altijd online, neemt desnoods elk account onder v.v. die onder aanval ligt en snipt als de beste

Ik zie hem graag ook een keer in een lijst verschijnen, hij heeft maar 1 nadeel en dat is dat hij te vriendelijk si en zich dus te snel laat ompraten door leiders van andere stammen, ik probeer hem iets harder te laten optreden en niet zo onderdaig opstellen maar voor de stam op te komen

voor de rest is het een top speler en top deffer en top v.v. man


en voor Gilles , ik las dat je mij nog steeds niet mag, maar zoals Dennis tegen je zei je zou eens een keer een egwsprek moeten aangaan met mij op gelijke hoofte dan val ik best mee :) ik word pas vervelend als men uit de hoogte gaat doen of onrespectvol
 

DeletedUser77625

Guest
Bedankt sandokan
Onze aanvallers word vast gek van mijn gesnipe

... Ook wil ik je bedanken voor vertrouwen in mij ook al ben ik stront eigenwijs en praat ik je de oren van je hoofd zijn we samen wel leiders van navy seals en betere mentoren als jou en Theo kan ik me niet wensen die me echt hebben leren deffen alles onder de 800 aanvallen is gewoon leuk en makkelijk te doen .

Dank !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Je kan veel zeggen over NS maar onderling gaat het volgens mij best lekker daarzo
 

DeletedUser77625

Guest
Je kan veel zeggen over NS maar onderling gaat het volgens mij best lekker daarzo


Jaa zeker :) dat is onze kracht, de samen werking & saamhorigheid in de stam en niet iedereen past tussen ons ... en ben trots op alle leden hoe hun presteren !
 
Bovenaan