Golden Awards

DeletedUser50613

Guest
Mooi lijstje, en fijn dat je probeert buiten de eigen stam te kijken :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wanneer gaat iemand NS nou eens in een goed daglicht zetten :(
 

DeletedUser77788

Guest
blijft wel een prestatie :eek:

Vip en Sir waren hadden dezelfde mentaliteit maar waar zijn die gebleven...
 

DeletedUser77798

Guest
Wat leuk dat eens alle aspecten in achting worden genomen , eerlijk gezegd, goed lijstje. Zo mogen er nog komen!
 

DeletedUser77798

Guest
Even over NS ,

Ik kan jullie daar wel iets positief over zeggen, namelijk dat de meeste spelers daar wel vriendelijk zijn. Ik zeg de meeste want er is natuurlijk altijd een rotte appel die de mand bederft.

Rara over wie hebben we het nu weer:confused:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even over NS ,

Ik kan jullie daar wel iets positief over zeggen, namelijk dat de meeste spelers daar wel vriendelijk zijn. Ik zeg de meeste want er is natuurlijk altijd een rotte appel die de mand bederft.

Rara over wie hebben we het nu weer:confused:

Ik heb gehoord dat sato251 echt een nare is af en toe
 
Reactiescore
3.586
Beste speler: No doubt about it,*Suicide Consultant (Cederic) is gewoon de speler die deze wereld het meest gekleurd heeft. Hij zat al rap in de stam RIP als tijdelijke stam om de beginfase door te komen. Ik wou al snel 'mogelijk' een nieuwe stam opstarten en mijn eeuwige TW buddy (w23 jaren, w42 jaren) waarmee ik samen deze wereld ben begonnen kon natuurlijk niet achterwege blijven. Ik stelde voor nog een lange tijd te wachten met hem te recruiteren door zijn onmogelijk front met zijn ex stam. Ik val mogelijk in herhaling maar zijn motto is 'hoe meer front hoe meer edelruimte'. Op zijn wens mocht hij al rap mee komen gezamenlijk met enkele recruits om iets of wat steun te hebben. Septen was al opgericht toen had een enorm kwantitatief voordeel op Humble en vooral op het gedeelte waar *SC gelegen lag. Alle stamdef ging al rap naar Cederic wat in die tijd echt niets voorstelde vergeleken het aantal clears toen al aanwezig waren + de verhoudingen tussen beide stammen.

Septen begon vol moet en zelfvertrouwen met hun eerste grote stamaanval, speler ShitHappens stond te popelen zijn edels op te maken maar helaas Cederic defte alles zelf en zetten nog een tegen aanval in ook met dorpen winsten tot gevolg. Je moet het maar doen, kwantitatief enorm benadeeld zijn en alles alsnog solo deffen + counteren. Sinds dat moment stond speler Shit happens te bibberen op zijn benen.

Hij kreeg al snel deze mooie award:
482c2002fd9440eeb57692901df9af1b.png


Een mooie beloning voor een sterk staaltje TW werk gewoon omdat hij het solo deed alleen al. Ik moet nadenken of ik iemand op de NL server kan opnoemen die het hem had nagedaan (met al die runners van tegenwoordig).

Maar we gaan verder op de wereld, Septen word gebroken en SH is een vogel voor de kat en word in no time ge edeld hij stoot door tot Royal (rang 2) die hem begon aan te vallen. En wie Cederic aanvalt kan ofc een counter verwachten, gevolgd door dagelijks vegen krijgen want hij beukt er graag op los, Royal was stamloos en had er al snel niet veel zin meer in, zo dus groeide *SC nog even door. Hij had de afgelopen maanden zoveel zitten vegen dat hij zonet deze award heeft behaald ook:

7acc1941d4454fab80197acc13f89837.png

afdc97c9c32647fb97710510de847970.png


Iemand die in de start enorm sterk gespeeld heeft en vanaf toen koploper is in de OD scores verdiend hier dubbel en dik de nominatie. Niet te vergeten dat 'beste speler' zoveel meer inhoud. Zijn loyaliteit ligt al 6 jaar aan mijn zijde en dat is van onschatbare waarde om niet te vergeten zijn mentaliteit binnen de stam. Mij ga je dus niet veel slechts zien vertellen over hem is gewoon een klassebak!

Ik nomineer graag ook nog een 2de speler namelijk, terroristman .Ik moet toegeven dat ik nog altijd een beetje spijt heb dat ik hem destijds niet mee naar Humble heb genomen toen hij daarvoor een sollicitatie deed. Lag door externe dingen waarom dat toen nog moeilijk lag. Dat terzijde is het gewoon een top account, ik heb al op meerdere accounts gezeten die hij heeft aangevallen (Araleth, snDD) en ik kan je meegeven dat zijn aanvalstimings erg maar dan ook erg strak waren, ook zat er een idee achter de aanval en was het niet zomaar wat in het rond aanvallen. Ik heb zelden tegenstanders gezien die er zoveel tijd aan spendeerde, ook is het een overactief team dat tot laat in de nacht wel aanwezig is. Dat maakt van hun een gevaarlijk account en een moeilijk te kloppen account.

Ze hebben veel bb's (allemaal eigenlijk) aan hun front met ons zitten edelen om meer off te hebben op kortere afstanden, omdat snDD toch aardig wat def staan had. Dat kan de juiste tactiek zijn mits je aan de voorwaarden voldoet en deze zijn overactief team hebben want je kan zo niet al je front dorpen van preventie def voorzien, met een simpele tegeblitz kan je zo enkele dorpen al rap tussen je front linie verliezen, skils zijn daarbij ook wel van belang. Beide aanwezig dus ze hebben daar een prima zaak aan gedaan wat getuigd van enig spelinzicht. Ben benieuwd wat ze toekomstig gericht verdedigend nog tonen.

Beste stam: No doubt about it maar Humble steekt er nu toch wel wat bovenuit en staat er tactisch ook gewoon erg goed voor vergeleken de grote concurrent Edict. Op nog geen week tijd is Humble 2 miljoen aan punten gegroeid zonder de recruit Argwahn meegeteld te hebben. Elk account groeit als een trein en ook intern verloopt alles vlekkeloos. De recente winsten tegen Edict (Silvarian en Lionhart) hebben de honger naar succes nog niet gestild. Is er iemand nog instaat deze trein te stoppen?
Zonder te snipen ofc

De beste stam speler: Voor Humble is dit de laatste weken vooral account Pikhaak geweest met name Seba en Luuk. Al hun clears en def leveren voor de stam was geen enkel probleem. Luuk die ontzettend veel vv's gedraaid heeft voor snDD (had ik een stam vol Luuk's moest ik zelf niet veel meer doen ^^) en dan Seba die (al doet hij het niet graag) ook de vv van snDD opzich heeft genomen in een moeilijke situatie wat toch wat karakter vertoond. snDD (Sander) heeft van iedereen in Humble toch het meeste aan pikhaak gehad toen hij een lange tijd onder aanval lag.

OBEY2Supreme mag hier ook vernoemt worden want draait ook veel vv's in At all in moeilijke situaties als ze onder hoge druk stonden van Edict. Heeft ook nog eens een top mentaliteit binnen zijn stam. Van zulke spelers kan je er niet genoeg hebben.

Ook Sandokan the Pirate krijgt hier een nominatie, al doet hij veel dingen die ik anders zou doen, kunnen we hem niets verwijten betreft de loyaliteit richting zijn leden. Hij neemt het voor ze op en beschermt ze ook effectief.

Het grootste ego: Ik denk meteen aan 3 spelers en deze zijn, Sandokan, mezelf en IGHI. Als ik daaruit het grootste ego moet kiezen dat het minst gepresteerd heeft op w51 is dat bij afstand (voor mij) Gilles.
Heel leuk zo'n groot farm, boost, intern account maar een echte noemenswaardige prestatie kan je dit wel niet noemen. Je eerste stam RIP waar je leiding was, was al snel RIP. Je draait mogelijks veel vv's maar dat doen de andere 2 nominaties ook terwijl ze een stam leiden met succes.

Ik denk dat ik voor veel mensen spreek en kan zeggen dat je toon wel wat lager mag zijn tot je iets noemenswaardig gepresteerd hebt.

Beste leiding: Leidings duo Humble, At All, Edict? Of toch maar de solo leider Sandokan? Ik zou werkelijk waar liegen als ik deze nominatie een moeilijke zou vinden. Voor mij is hier maar 1 stam die er toch ver bovenuit steekt betreft de leiding en het zal voor niemand een verassing zijn als ik de leiding van Humble hier neerzet namelijk: Me, Myself & I (luister ik toevallig nu ook echt, top lied) en Seba de grote.

Sandokan doet veel voor zijn stam maar heeft teveel beperkingen en er zit naar mijn idee geen visie achter NS. Ze doen maar wat en modderen maar wat aan. Dan val je al af voor deze award.

At all: Stan en Jeffrey zijn een leuk stel maar naar mijn mening toch te afwezig als leiding (mede door drukke RL, waar tegenwoordig iedereen wel mee te kampen heeft) maar ze zouden toch nog een actiever of betrokkener iemand moeten regelen om te helpen. Leiding is de eindverantwoordelijke en moet zien dat alles zo goed mogelijk blijft lopen en heb soms de indruk dat ze al eens een oogje toeknijpen. Maar begrijp mij niet verkeerd ik vind het een top duo en Stan heeft het beste voor met At all en dat is natuurlijk het belangrijkste.

Same story voor Edict eigenlijk. Enkele maanden geleden zou ik nog gezegd hebben dat leiding Humble, Edict gelijkwaardig was doordat marvin de touwtjes stevig in handen had (dat bedoelde ik daarnet bij At all, je moet echt over elk account de situatie goed kennen en dingen zien aankomen goed neerzetten). Edict had alles onder controle en deed het diplomatisch goed en speelde goed in op de kaart betreft zwakke punten aanvullen zoals recruit Terror, TNP en IGHI. Maar Sinds Marvin geminderd is en TNP (Yvo) het roer overnam is het toch bergafwaarts gegaan. Zoals ik zei beetje same story als At all, 'kleine' nalatigheid wat te zien is in de recente verliezen die geleden zijn. yvo is een top gast en net zoals At all leiders een goeie leider maar iets te passief. Mijn ideaal beeld is dat een leider kort op zijn leden zit (niet om op hun kap te zitten) maar om sneller te kunnen handelen door problemen rapper te zien dan als je er niet kort op zou zitten.

Soms ben ik ook dingen met Yvo aan het bespreken wat traag gaat en komt Marvin met iets af wat ik al besproken had met Yvo,... blijkbaar vlot te communicatie tussen beide niet optimaal omdat ze beide niet zo betrokken zijn. Ik mis een beetje de grote man die alle touwtjes in handen houd.

Daarom gaat deze nominatie in mijn ogen over verdient naar leiding Humble. Ik begon dus Humble met het idee het noorden te domineren in de 2 bovenste continenten. Ik recruite wat haalbaar was en wat ook voldeed aan mijn eisen, ik begon met een kern en de bedoeling was daaraan te bouwen om met de tijd een beter en beter stamcluster te creëren. Kan ik stellen dat niemand enige logica zag in mijn visie? De start was de moeilijkste fase want je start uit het niets een stam op en hebt onmiddellijk enorme fronten tegen grote en kleine stammen, Septen, N-S, Dawn, Edict, Agoge. Dan is het kwestie een plan te maken hoe we dit zouden gaan aanpakken. Oorlog voeren tegen iedereen is natuurlijk onbegonnen werk dus gingen we eerst save ruimte maken door Dawn te elimineren van de wereld zodra dat gedaan was , Agoge een NAP mee aangaan omdat die fel anti Septen waren en Humble dus nodig hadden daarvoor. N-S hadden wij maar een mini front mee (mijn account) en daar sloot ik ook een NAP mee. Bleven Septen en Edict over. Edict was opkomend aan onze fronten na WOWS en LCOC dus ook daar was nog even tijd voor we echt enkel nog maar op elkaar zouden kunnen gaan. Terwijl we Dawn afhandelde was de doelstelling alle def neer te zetten bij de fronten van Septen (echt bijna letterlijk alles) anders was standhouden daar door hun dominantie onmogelijk. Door de sterke prestaties van vooral Cederic (*SC) lukte dat aardig goed. Dawn was verleden tijd dus gingen wij onze focus 100% op Septen zetten ook al was Edict hun fronten aan het klaarzetten tegen ons en voelde wij dat het daar niet lang meer zou duren voor ze de aanval in zouden kunnen schieten. Het was dus een kwestie van Septen uit te schakelen voor Edict op ons ging. Want Edict uitschakelen ging niet doordat het front daarvoor te klein. Dat had teveel tijd in beslag genomen en zouden we tegen beide stammen moeten vechten wat praktisch niet haalbaar was. Dus volle focus op Septen en Edict maar wat laten doen, met wisselend succes, Septen kon de grote focus van ons op hun niet aan (grote stam massa gedaan) en de eerste accounts vielen en zo werd save ruimte gecreëerd. Maar voor Septen goed en wel volledig uitgeschakeld was begon Edict al op snDD met toch wel redelijk wat dorpsverlies. De timing kwam net niet perfect uit ^^. Septen was verleden tijd en zo dus doende ging de volle focus naar Edict, snDD werd stabiel gezet met een grote lading def en het tegen offensief werd erg succesvol door voornamelijk snDD zelf en Pikhaak. 2 accounts weg van Edict!

Seba (Pikhaak) zat ondertussen al enkele weken mee met mij in de leiding. Op w42 had ik ook een stam en deed ik ook alles zelf ook toen Seba mij kwam vervoegen daar maar op deze wereld is het wel heel anders gelopen. Hij neemt meer taken opzich (of ik laat hem meer toe) hangt er vanaf hoe je het bekijkt en hij bespaard mij effectief ook een hoop tijd en voert alles heel goed uit. O.a de gesprekken met Edict (best een hele hoop lange afspraken/discussies) laat ik nogal aan hem over, of kaartjes met edellijnen of stammassa's opvolgen bij alle spelers in de stam of ze klaar staan om te sturen, wnr ze moeten sturen,... ook zijn verantwoordelijkheid opnemen in soms lastige situaties waar een ander al eens zou zeggen (ik knijp ene oogje toe). We zijn goed op elkaar afgesteld, kennen elkaar al redelijk lang en het loopt gewoon erg, erg vlotjes. Wij zijn met uitstek het beste leidersduo van w51 ^^

Het punt dat ik dus vooral wou maken is dat Humble van heel ver komt en met een enorme achterstand op alle andere grote stammen nu een redelijke voorsprong heeft op diezelfde grotere stammen en deze voorsprong zal zich enkel maar vergroten. Je moet het maar doen, de moeilijkste ligging ombouwen naar de beste ligging die een stam maar kan hebben op w51. Alles is tactisch praktisch perfect gelopen, geen interne problemen geweest en alle spelers in de stam hebben deze evolutie meegemaakt en hun accounts werpen daar nu de vruchten van af wat terug te zien is naar de enorme groei. Complimentjes dus voor Seba!

Slechtste leider:
De leiding binnen Septen heeft het wel echt laten afweten. Accounts als TUTM en RD moesten ze niet hebben nog voor Humble er was want deze lagen in de weg van King bob en Silent wolf en co. Heel fijn dat je leden de volledige rim willen opeisen waar ze 7 jaar over zouden moeten doen maar blijf aub wel een beetje realistisch. Het deel van RIP sloot zich aan bij Septen omdat ze te horen hadden gekregen dat ik een nieuwe stam ging opstarten??? Hallo??? Als je het al in je broek doet voor iets dat nog niet eens bestaat geeft dat al maar een zwakke indruk. Spelers als Shit happens hadden veel praatjes maar weinig daden. Ze werden dan ook snel stil toen er maar niets bleef lukken. Volgens mij waren ze echt verbaast dat er beter spelers als hun bestonden maar Septen heeft zijn eigen leden zwaar zitten overschatten en hun tegenstanders ook buiten Humble om zitten onderschatten. Ze hadden de grootste accounts en het beste stamcluster, als de leiding wat tactisch was aangelegd had hij deze wereld winnend kunnen uitspelen maar ze schoten gewoon te kort in teveel aspecten. De inactiviteit begon er ook in te komen bij de leiding en een inactieve leiding is een slechte leiding. Stam moet orde en duidelijkheid hebben wil je lastige situaties overleven en een leider moet gewoon een controlefreak zijn. Ik zei nog voor Wis feest (die ik graag mee in Humble wou) in Septen zat dat hij beter naar mijn stam kon komen die ik ging opstarten want ik speel een wereld uit tot het game over is in tegenstelling tot Argwahn (Marco) die elke wereld sterk start maar dan aan inactiviteit ten onder gaat. Zo gezegd zo gebeurd, Argwahn moest de leiding afgeven aan SP die ook nooit de grote leider is geweest die Septen nodig had. Kort om, Septen leiding heeft alles fout gedaan wat je maar fout kon doen ondanks de middelen die zei beschikte die geen enkele andere stam op w51 ter beschikking had. Kunnen we dus wel stellen dat er gefaald is geweest :)
 
Reactiescore
3.586

Meest overschatte stam:
Ik vond Edict echt evenwaardig aan Humble maar de verliezen op Silvarian, Lionhart en Pianist zijn er toch echt teveel aan. Je kan al eens een account verliezen maar 3 op een week tijd? Was ik toch wat door verrast hoe vlot dat ging, had toch meer veerkracht verward en ben daarom ook lichtelijk teleurgesteld in Edict. Ben er wel van overtuigd dat het nog een lange strijd zal worden maar misschien vergis ik mij wel weer?

Meest onderschatte stam: At all
, ik vind het toch knap dat ze hun terug in de strijd hebben geknokt want het zag er op bepaalde momenten toch slecht uit. Ik heb altijd bewondering voor stammen die instaat zijn na zware nederlagen toch terug te slaan met succes. Applausje voor jezelf
63ca039430034fa189ef04003aa171c4.png



Meest overschatte speler:
The Pianist. Je eerst profileren als een wereldspeler op TW die alles beter weet terwijl hij op nog geen enkele wereld iets heeft waargemaakt. Vervolgens verliest hij een hoop dorpen aan At all zie je hem niet weer, edeld hij er weer een hoop terug dan komt die kritiek uiten op At all om vervolgens weer massaal dorpen te verliezen en weg was elke arrogantie die nog overbleef. Lachwekkend hoe simpel hij is weg gespeeld na zo'n grote mond te hebben op het AF. Grote mond mag, maar maak het dan wel waar aub!

Ook de vorige bespelers van Worst woesie die erg actief waren en veel spamde en pronkte met hun prestaties tot ze spoorloos verdwenen toen ze een massa kregen van Edict. RIP Zlot en Ellias :rolleyes:
Die dag ging in als de dag dat Hans niet de enige Runner meer was in At all!

Meest onderschatte speler: Punkerke
ziet er een onschuldig klein account uit maar het zal nog veel tijd, moeite en clears kosten eer ze daar door zijn. Ik zei tegen At all maanden terug al dat hij niet zo simpel zou zijn omdat ik hem al kende van w42 en hij daar ook een relatief klein front account was dat grote stammen tegenhield. Aanvallen beperkte speler (waardoor ze onderschat kunnen worden) maar defensief een enorme lastpost. Beter dan omgekeerd ofc! Zo 1 punker in mijn stam hebben zitten lijkt mij wel aangenaam ^^


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Yvo (TNP), Punkerke, Tim (OBEY), Terroristman. Lijken op het eerste zich aangename spelers waarvan ik weet dat moesten we in dezelfde stam zitten het sws wel zou klikken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The Pianist. (Yizhi), Gilles (IGHI).

Mooiste spelers naam:
Mad King Sheogorath, WAT EEN TOP NAAM IS DAT EIGENLIJK?!?!

Mooiste stam naam:
Humble, Edict en At all. Ik vind ze alle 3 prachtig :)

Het tofste topic:
Dit topic (GA) of oorlogstopics waar iemand (ik) er nog eens eentje van zou moeten maken.

Het domste topic:
Farm gedoe.

Favoriete forum poster:
Niet echt iemand die er in uitblinkt, Punkere post heel weinig maar komt wel gewoon chill en objectief over dat kan ik altijd wel waarderen.

Minst favoriete forum poster:
Hopeful begint echt wel zwaar te irriteren. Zijn bijdrage tot het AF is 0,0%.

Dikste wannabe op het forum:
Ik ben eigenlijk wel een redelijke wannabe op het AF :oops:

Dikste wannabe in het spel:
IGHI (Gilles) acht zich wel de koning van TW. Hij was zelfs zo vriendelijk om dorpen af te staan aan ADJ zodat die weer een doorgang tot front zou kunnen krijgen. Hoe nobel is dat wel niet van hem? Het was natuurlijk geen vereiste om in Edict te raken omdat hij ADJ helemaal vastlegde en een toelating zo dus wel moeilijk werd ^^

Runner5 (Hans) mag ook wel eens minder gaan farmen jezus, die heeft gisteren meer gs'n geroofd als mijn account op deze wereld :s

Mooiste profiel foto van spelers:
OBEY:

da2c5d9e1ed74e10ace8e1b4c00d681e.png


Mooiste profiel foto van stammen:
At all:

7f7260100ee44b87b98dcf7b0ae140ff.png


Mooiste actie van de wereld:
Het teamwork in Humble wat al tot vele mooie momenten heeft geresulteerd.

Meest belovende speler voor de toekomst:
In Humble zal dat vooral onze top 5 zijn die ik nog enorm veel op een sneltempo zie edelen, Roi, Pikhaak, Salvardor (Silenzio), *SC en Turn. Sterke actieve teams met nog veel ruimte tot groei.

In Edict zie ik vooral de top 4 tot nog mooie dingen instaat met aan kop IGHI, SOI, Obadiah en Terroristman.

At all zullen dat vooral Valheru, Runner 5 en bellevue zijn.

Meest belovende stam voor de toekomst: Humble: cluster, diplo, ligging, activiteit, leiding, skils, teamwork. Alles aanwezig om een rooskleurige toekomst tegemoet te gaan.

Grootste blunder:
Terroristman die een hopeloze poging deed bij mij (die uiteindelijk wel gewerkt heeft). Ik krijg plots een random pm van Terror met daarin:

f4cc1d19608845e695aeaa03cc370c0b.png


Toen ik online kwam liep deze aanval nog maar 15 minuten, de tags klopten dan ook niet meer. Ik had pas een dorp overgenomen van Silvarian die nog altijd in Edict zat en dacht bij mezelf. Waarom zou Terror zijn stamgenoot clearen en wat zou het hem uitmaken als zijn clear doodloopt op mij, kan die enkel maar wat def mee gaan slopen.

Kwam al snel tot volgende conclusie:

9f22ce9c3b77450181425876c7f96ca5.png


En ja hoor:
1afb979a75c4408ea1fd115acd78f0bb.png


Kleine wanhoopspoging van hem maar uiteindelijk toch succesvol geweest. Ik vond de stiekeme poging zo leuk geprobeerd dat ik hem maar door liet :D

Niet echt een blunder maar wat maakt dat uit. Eerst wou ik gemeen zijn en zeggen: De registratie van veel spelers op deze wereld dus iedereen mag blij zijn met dit kleine leuke alternatief.

Voor wie heb je nu echt respect: De authentieke stamspelers zoals deze er maar weinig zijn. Koester ze allemaal!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Seba, Cee, Inge <3 en nog veel meer dikke noobs.

48e5c77ac8494c6cbbdfa4f1a16027aa.png
 

DeletedUser77799

Guest
Die like heb je! Heb deze roman met veel plezier gelezen en een leuke nominatie dus ;) TUTM gaan wij nog wel inhalen Jannes, dus wel balen dat wij niet bij veel belovende spelers staan...
 

DeletedUser77788

Guest
Erg mooi lijstje thnx voor de nominaties! :D
Jou plaatje vind ik btw wel mooier, maar snap dat je je eigen niet nomineerd :oops:
 
Reactiescore
3.586
Trouwens doe ik nog veel Humble spelers te kort in het GA lijstje maar heb voornamelijk de teamprestatie benadrukt waarin iedereen een belangrijke rol heeft gespeeld. Als de wereld gedaan is en we zouden hebben gewonnen, zal ik een stukje tekst over elk account schrijven ^^
 
Bovenaan