Golden Awards

DeletedUser77155

Guest
Voorlopig de eerste en de laatste keer dat ik op het AF ga reageren, maar voel hier toch de behoefte om de andere kant van het verhaal te belichten.



Hier ga ik mij niet teveel over uitlaten, dit zal een verschil in interpretatie zijn. Het resultaat blijft hetzelfde.



Ik zal hier de correcte volgorde uitleggen.

Wolf wordt op enkele recaps na geinternd.
De speler (mrs 225) http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&id=779397 edelt het paarse dorp, destijds op de rand van ons cluster. Desbetreffend acc is rood op de kaart. Hierop heb ik direct actie ondernomen, omdat het tempo van edelen betrekkelijk hoog lag, en dit een diepe clusterfuck zou worden. (zie onderstaand kaartje)

Bekijk bijlage 10474




Buitenstaander, eerder nog 'Edict mb' het blijft een beetje vaag hé ;)
En die hebben wij geen expliciete opdracht gegeven, er is gevraagd of wij dat oké vonden.
Het lag niet in onze claimzone
(zie kaartje) het was nog niet in het N-S cluster (en het tempo van edelen lag daar niet ongelofelijk hoog)
Bekijk bijlage 10475
Dus waarom zouden wij ons er dan tegen verzetten?!



Dit is het betreffende dorp:
Bekijk bijlage 10476

Zoals ik in onze pm conversatie meermaals heb uitgelegd:
De OS die logischerwijs op een frontdorp (ook vlakbij Lion, welke actief recapte zou geprobeerd kunnen hebben het dorp te pakken, maar niet per se relevant.) Is 's ochtends al verstuurd.
Op dat moment zag het cluster er zo uit van N-S.
(Helaas, met tw stats kan ik geen duidelijke kaart maken doordat er maar 6 dorpen in dorpsmarkering kunnen..)
Bekijk bijlage 10477
Deze overige lichtblauwe dorpen moesten ook nog overgenomen worden:
Bekijk bijlage 10478
6 van de 16 dorpen staan op bovenstaand kaartje niet gekleurd, maar hoorden op dat moment nog niet bij N-S cluster.


Vanaf het moment dat wij daar een dorp hadden gepakt, kon N-S ineens wel snel edelen. Daardoor is er dit misverstand ontstaan over het al dan niet bewust pakken van een mogelijke clusterfuck.
De intentie was op dat moment niet om een mogelijke clusterfuck te pakken, maar om het gebied 'af te bakenen'/'te claimen'. Omdat er ook geen afspraken waren gemaakt over de verdeling van Wolf.

Voor sandokan was dit een probleem, dus wij verwachtte dat hij dan met een mogelijke oplossing zou komen.
Nadat wij hierom vroegen was dit het enige dat terug kwam:
Bekijk bijlage 10479

Daarop reageerde wij inderdaad met dat wij het dorp best wouden ruilen tegen 2 dorpen (waar wij de TS al naar 2 hadden gebracht) Die wel aan ons front lagen.
Dit werd dus (lachend?) van de hand gewezen. Prima, ik heb mijn best gedaan.

Toen mijn stamgenoten de complete pm conversatie lazen, gaven ze ons ook gelijk.

Hierna heeft N-S de recruits Stargate, en Ungah aangenomen.
Dat vormde deze kaart:
Bekijk bijlage 10480

Maar op het moment dat het 'probleem' ontstond, zag de situatie er totaal anders uit.


En nu (na een paar dagen afwezigheid) zag ik vanmorgen dit:
Bekijk bijlage 10481
Met groen: Lion cub of Cintra
En paars: Sandokan the Pirate.

De pot verwijt de ketel?

Eerst door een intern rmna88 2 bb dorpen over laten nemen en vervolgens deze zelf pakken:
Bekijk bijlage 10482

Bekijk bijlage 10483

En je kan nu niet zeggen dat dit geen bewuste clusterfuck is..

Nu had hij dit 2 dagen daarvoor tegen mij gezegd:


Met dit in het achterhoofd houdend, ga je al zijn dreigementen cq geklaag etc zeker niet serieuzer nemen..





Hmm schets jij de situatie hier niet ook net iets anders dan dat je hierboven doet vermoeden;)

Excuus dat het zo een lange post is geworden, allen dank voor het lezen ervan.
Als er verder nog vragen zijn kunnen mensen ons in game ook altijd benaderen:)


leuk verhaal die je naar eigen hand zet omdat je weet dat jij persoonlijk verantwoordelijk bent voor het beeindigen van de samenwerking tussen edict en ns

verder maak ik er geen woorden meer aan vuil ik heb pm,s van stamleden van je die bevestigen dat ik gelijk heb,hier een kleine cituit uit edict Daarnaast werden jullie 1x door ons benadeeld door die cfuck van nu waar enorme problemen over ontstaan (waar ik in kan komen vanuit jullie kant). en dat je door blijft aanvallen op leden van ns tewijl je leider juist rust wilde zegt genoeg over je eigenzinnigheid en dat je schijt hebt aan iedereen
 

DeletedUser6916

Guest
het zal je verbazen denk ik hoe ik de stam bij elkaar houdt en bij alles betrek en informeer. maar het staat je vrij alle leden van ns aan te schrijven hoe ze over me denken

Vandaar dat ik ook wel benieuwd ben en je daar ook heb benoemd. :wink:

@Super Tiger4 Ringo is een uberkneus. Afgaande op sommige werelden, waar hij niet meteen gehaat werd door vriend en vijand, kan je ervan uitgaan dat N-S uit elkaar gevallen en uiteindelijk 95% van N-S een hekel zal hebben aan Ringo (en terecht). Theo was van hetzelfde, maar nu nog Ringo die optieft en we zijn weer een goed stuk verder.

Ringo = Sandokan neem ik aan? Los van dat denk ik inderdaad wat Obadiah zegt dat Theo niet perse in deze discussie gemengd hoeft te worden. Maar waar meerdere vechten hebben meerdere schuld, heb het nog nooit mee gemaakt dat een speler met niemand klikt dus wie weet werkt het deze wereld wel.
 
Reactiescore
3.584
Mooi lijstje van ST, zo zie ik ze graag. Objectief, onderbouwing en niet te voorspelbaar, wellicht 1 van de betere lijstjes op deze wereld al dan niet de beste.

Alles in Humble gebeurd trouwens democratisch.
 

DeletedUser60292

Guest
thx aan allen :D
Beste speler: Persoonlijk vind ik het lastig om de beste speler al aan te wijzen. De speler die tot nu toe wel echt iets heeft laten zien is *Suicide consultant. Op verdedigend vlak nog geen steek laten vallen. Ook vind ik persoonlijk het team van King bob de bouwer erg goede spelers. Ik denk zeker dat we daar nog veel van gaan zien, Maar als ik nu zou moeten kiezen ga ik ik voor *Suicide consultant.

Beste speler: Ik was zeer aan het twijfelen of ik hier wel een speler zou nomineren. Weinig tot geen spelers uit de top 25 komen ook maar in de buurt van *Suicide Consultant. Normaal nomineer ik hier niet graag spelers uit mijn stam, maar volgens mij is deze wel degelijk verdiend. Op haast ieder vlak heeft hij zich bewezen. Ik ken cederic al even nu en hij is actiever dan ooit. Ik denk dat we nog mooie dingen mogen verwachten van hem, zeker als je kijkt tegen wie hij speelt.

Beste speler: *Suicice Consulant. Er is nog niet bijster veel gebeurd op deze wereld, en vindt de acties van het account toch echt wel fantastich. Hebben 360 graden front en staan tegen alle verwachtingen in nog steeds klaar, zelfs met winsten op Septen. Een massa van Septen draait uit op dorpverlies van de aanvallende partij.

Beste speler:
*Suicide Consultant: Deze speler bij deze vernoeming lijkt me een algemeen aanvaard principe. 360 graden front, 6.5 miljoen OD en een stam met een cluster waar geen touw aan vast te knopen is maar toch winsten tegen de vijand pakken. En dat solo! Dat lijkt mij zeggend genoeg.

Beste speler: Ik wilde deze award eigenlijk heel graag aan mezelf geven..
maar helaas is *Suicide Consultant wel de speler die het meeste heeft laten zien tot nu toe :( (vind het ook niet leuk hoor!)

Beste speler: Gezien de huidige resultaten zal ik hier *Suicide Consultant nomineren, die heeft in aanvallend en verdedigend opzicht laten zien er te staan en met een moeilijke ligging al ontzettend mooie resultaten geboekt. Deftig aangevallen, goed verdedigd en bovenal altijd naar eer en geweten met respect gespeeld. Zeer leuk om dichtbij hem te liggen en ik denk dat hij in het complete plaatje meer dan terecht de beste speler is. Niet alleen qua skils maar ook zijn communicatie is zoals het hoort. All round verdient hij deze award meer dan ieder ander.

Beste speler:
Sophia Palaiologina:
Er word weinig over verteld maar deze speler heeft wel al enkele aanvallen zeer proper afgeslagen van Humble. geen verliezen maar ook nog geen winsten dus daar ben ik nog benieuwd naar wanneer deze speler eens iets zal doen op offencief vlak naar Humble toe.

Beste stam:
Septen:
Naar mijn mening is Septen nog steeds de betere stam, ze hebben wel al wat verliezen gemaakt in de oorlog met Humble maar nog geen accounts of erg grote hoeveelheden, een paar dorpen verliezen is geen schande, ik geef ze nog steeds de grootste kans om deze wereld te winnen.
(wat niet betekent dat ik het opgeef, ik hou van de uitdaging :D)

De beste stam speler:
Jannes:
Hij staat non stop klaar voor zijn stam, draait meerdere vv's en steekt meer tijd in de stam dan in zijn eigen acc.

Het grootste ego:
Jannes:
Is geen uitleg voor nodig denk ik :D

Beste leider:
Jannes:
Hij staat non stop klaar voor zijn stam, draait meerdere vv's en steekt meer tijd in de stam dan in zijn eigen acc.
Eigenschappen van een echte leider.

Slechtste leider:
Ik hou me niet zo vaak bezig met buitenlandse politiek dus kan hier niet echt een antwoord op geven :)

Meest overschatte stam:
Edict:
Ze hebben mooi cluster en mooie winsten geboekt op wolf maar de aanvallen zelf op wolf zouden met een andere tegenstander niet hetzelfde resultaat hebben opgeleverd. Het was makkelijk te voorkomen maar als de spelers vluchten valt er niets aan te doen natuurlijk :)

Meest onderschatte stam:
We kennen nu wel alle topstammen en denk niet dat er nog een stam onderschat word :)

Meest overschatte speler:
*Suicide Consultant:
Naar mijn mening word ik hier veel te veel genomineerd voor beste speler.
Enkele dorpen winst tegen een tegenstander dat iets groter is maakt mij nog geen beste speler :)

Meest onderschatte speler:
IGHI:
Ik denk dat ze wel eerlijk moeten toegeven dat hun rang 1 grotendeels komt door de voorsprong die ze kregen met alle interns die ze vroeger gedaan hebben, dat gecombineerd met hun inzet qua farmen natuurlijk :)
Verder denk ik dat velen zich te veel focussen op die interns, ik denk dat de spelers op dat account zeker de skills hebben om grootste dingen te bereiken.
ze hebben zich al bewezen door het deffen op lion tegen de aanvallen van edict.
Hun inzet voor hun acc en andere spelers + stam is veel groter dan vele anderen op deze wereld.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Pikhaak
[URL='https://nl51.tribalwars.nl/game.php?village=1969&screen=info_player&id=2137703']King Bob de Bouwer
[/URL]
Sophia Palaiologina
Silenzio31
[URL='https://nl51.tribalwars.nl/game.php?village=1969&screen=info_player&id=487814285']BrokenArrow
[/URL]
Hözjiüstn

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
i get high i
ShitHappens..
Ondanks het feit dat het zeer goede spelers zijn kan ik het niet zo goed vinden met hun en sfeer is belangrijker dan skills vind ik :D

Mooiste spelers naam:
Mensen gaan me hier beetje egocentrisch vinden omdat ik mezelf 2x nomineer in men eigen lijstje maar achjah :eek:
*Suicide Consultant

Mooiste stam naam:
Custodes Septentrionum

Het tofste topic:
Golden awards als het over lijstjes gaat en geen discussies ontstaan :D

Het domste topic:
Nachttopic

Favoriete forum poster:
Mensen die hun argumenten beknopt houden en dus geen ellendig lange teksten gaan schrijven dat ik dus toch niet ga lezen.

Minst favoriete forum poster:
Jannes om de bovenvermelde reden :D

Mooiste profiel foto van spelers:
Sick of It

Mooiste profiel foto van stammen:
Humble

Mooiste actie van de wereld:
Mooiste resultaat is zeker de aanvallen op wolf, maar mooiste actie zal wel wat anders geweest zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Pikhaak
misschien niet op vlak van od maar dit word de nummer 1 met zijn ligging en de farmer die op het acc speelt :D

Meest belovende stam voor de toekomst:
Naar mijn mening zal Septen of Humble voor de wereldoverwinning gaan, als 1 van beide valt is de andere al vrij zeker van zijn positie :)

Grootste blunder:
Het aannemen van wolf en lion in Humble bij de start, ze hadden al een reputatie van stamhoppers, benieuwd of ze nu in septen zullen blijven aangezien dat de laatste plaats is waar ze terecht kunnen voor ze solo deze wereld zullen moeten spelen :)

Voor wie heb je nu echt respect:
Vijanden die het spel eerlijk spelen en dus geen gebruik gaan maken van een kataoorlog of clusterfucks of nubs in iemand zijn cluster gaan stacken en via hun vv aanvallen beginnen uitvoeren etc.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Alle stamgenoten die klaarstaan voor mij doe ik ook extra moeite voor hen te helpen wanneer nodig.
 

DeletedUser77798

Guest
Een Objectieve lijst , van vele aspecten met doorzocht en correcte inzichten. 1 van de betere lijsten hier. Goed gedaan!
 

DeletedUser61134

Guest
Als je beste vriendin ben ik teleurgesteld Ceddy :eek:
Had toch meer mentions verwacht :eek:
 
Reactiescore
604
Beste speler:
Nog niemand heeft écht iets laten zien. Toch kies is voor *Suicide Consultant aangezien hij de aanvallen van Septen destijds goed had afgeslagen en een goede counteraanval had gedaan op ShitHappens... Verder heeft hij een compact cluster met een groot front dus ik vind het al knap dat hij daar nog steady ligt. Ik denk dat *Suicide Consultant samen met Silenzio nog wel wat schade kan doen bij Septen.

Beste stam:

Er zijn 5 stammen die aan de "top" van deze wereld meedoen, Humble's cluster is niet al te perfect maar doen het redelijk aangezien de meeste speler van hun fronten met Septen die bijna 2x de punten hebben van Humble. Het uitvallen van The Wolf of Wallstreet was jammer maar ik denk niet dat zij er aan stam nog iets aan konden doen. Humble komt over als een sterke stam met een sterke leider dus daarom zeg ik dat Humble nu de beste stam is.

De beste stam speler:
Destijds toen ik nog in Septen zat verbaasde Giles van i get high i me altijd met z'n inzet, draaide altijd vv's en offerde al z'n clears op voor een massa. Daarom kies is Giles van i get high i als beste stamspeler.

Het grootste ego:
Jannes
. Altijd een groot mondje op het forum, soms terecht en soms onterecht.

Beste leider:
Jannes
van Humble. Dit komt puur omdat hij z'n leden onder controle kan houden. Bij Septen, At All en Edict is dit wat minder. Hij komt over als een echte leider die alles voor z'n stam over heeft. Bij de andere stammen heb ik dit gevoel niet echt.

Slechtste leider:
Leiding van NS/Septen
. Septen omdat zij niet duidelijk kunnen communiceren met andere stammen betreft die "GAP". Ze gaan zomaar van dingen uit zonder het officieel vast te leggen waardoor er veel communicatieve fouten ontstaan. De leider van NS komt over als iemand die altijd de schuld op andere afschuift en zelf heilig is. Ook komt de leiding van NS erg onprofessioneel over op het forum, dit geeft geen positief beeld over de stam.

Meest overschatte stam:
Septen
. Tot nu toe niet echt iets laten zien terwijl ze bijna 4 miljoen punten voorstaan op de nummer 2. Massa op *Suicide Consultant was volledig afgeslagen terwijl er redelijk wat stamclears werden gegeven. Ze hadden uiteindelijk dorpen verliest aan Humble. Ook Silent Wolf heeft wat tikken gehad van Humble, dus tot nu toe heeft Septen alleen meer punten maar niet echt iets laten zien waardoor zij écht de nummer 1 zijn.

Meest onderschatte stam:
Ik moet hier toch voor At All gaan, lekker clustertje hebben ze en sommige spelers komen sterk over. Ik denk dat zij in de toekomst nog veel kunnen bereiken als ze zo door gaan. Alleen de structuur binnen de stam moet gaan veranderen, merk dat het intern niet altijd even gelijk loopt.

Meest overschatte speler:

Moet toch voor ShitHappens.. gaan. 80% van de punten van ShitHappens.. bestaan uit interns/barbarendorpen. ShitHappens.. heeft -038- en Oink-Oink geinternt, ook was KeesAchter geen moeilijk target omdat ShitHappens.. info had gekregen dat hij een geel bolletje had. ShitHappens.. heeft toen z'n kerkdorp gevonden en alles op 50% gebasht. Verder hebben de dorpen verloren door een counter van *Suicide Consultant. Ze hebben nog niks laten zien op deze wereld.

Meest onderschatte speler:
The Night Pharmacy
, nog niks voorbij zien komen over hun. Ze hebben zich vorige werelden al bewezen en hoop nog wat te zien van hun deze wereld ^^.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Giles
van i get high i, *Suicide Consultant, Sick of It, Obadiah en Jannes van Hözjiüstn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Thijs
van ShitHappens.. en Sandokan the Pirate.

Mooiste spelers naam:
Lion Cub of Cintra


Mooiste stam naam:
Edict.

Het tofste topic:

Golden Awards.

Het domste topic:
Hoeveel gefarmt.

Favoriete forum poster:

Mensen die zinnige posts maken die onderbouwt worden door argumenten.

Minst favoriete forum poster:
Sandokan the Pirate.

Dikste wannabe op het forum:
Sandokan the Pirate

Dikste wannabe in het spel:
Worst Woesie,
maakt bb cf's en laat z'n maatje Punkerke stabben.

Mooiste profiel foto van spelers:

82581_large


Mooiste profiel foto van stammen:

81229_large


Mooiste actie van de wereld:

Dat ik niet meer in Septen mocht spelen (Ik zou bij i get high i erbij kunnen) en er vervolgens mee fronten. :p

Meest belovende speler voor de toekomst:
Valheru,
staat lekker op de groeilijst en kan mischien nog wat schade richten aan de rimspelers van Septen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
At All,
lekker cluster, ff intern oporde krijgen en knallen.

Grootste blunder:

Humble die WOWS en Lion recruit na al die stamhops.

Voor wie heb je nu echt respect:
Giles
van i get high i.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Dick,
m'n stamleider op w49. Hij speelt ook binnen Edict. en haalt echt het beste in me naar boven.
 
Reactiescore
270
Mooiste actie van de wereld:
Dat ik niet meer in Septen mocht spelen (Ik zou bij i get high i erbij kunnen) en er vervolgens mee fronten.

was idd de beste actie van de wereld.
 

DeletedUser60292

Guest
Als je beste vriendin ben ik teleurgesteld Ceddy :eek:
Had toch meer mentions verwacht :eek:

Had ik geweten op welk acc je speelde kon ik je wat meer vernoemen :eek:

Beste speler:
Nog niemand heeft écht iets laten zien. Toch kies is voor *Suicide Consultant aangezien hij de aanvallen van Septen destijds goed had afgeslagen en een goede counteraanval had gedaan op ShitHappens... Verder heeft hij een compact cluster met een groot front dus ik vind het al knap dat hij daar nog steady ligt. Ik denk dat *Suicide Consultant samen met Silenzio nog wel wat schade kan doen bij Septen.
Thx :)
 
Reactiescore
604

DeletedUser6916

Guest
Vind het een subjectief lijstje waar duidelijk de frustraties van Wesley erg hoor zitten wat betreft Septen.

Een goed voorbeeld zou je nemen aan je stamgenoot, Obadiah die erg objectief is in zijn handelen en daarmee doel ik voornamelijk dat hij zowel inziet dat er fouten zijn gemaakt binnen Septen / de leiding van Septen als binnen Edict. Iets waar jij overduidelijk moeite mee hebt. Daarnaast druipt er aan alle kanten af dat je een hekel hebt aan je oude medespelers. Terwijl je zelf geen haar beter was, hiermee wil ik niet wegpoetsen dat Thijs zich tegenover jou niet gedroeg zoals het hoorde, maar ik wil wel aangeven dat je zelf exact op dezelfde manier reageerde waar je Thijs nu op aankijkt. Hiermee val ik eigenlijk weer terug op waar ik mee begon. Dat je niet objectief bent, vandaar slecht lijstje.

Het zou je sieren dat je bij je volgende lijstje probeert een beetje objectief te zijn en niet de emotie de boventoon laat spelen.
 
Reactiescore
604
Subjectief lijstje? heb alles onderbouwt waarom ik het vind. Stats liegen niet hoor. En ik heb echt wel respect voor sommige speler van Septen dat zie je wel. Heb allang aangegeven dat mijn manier van handelen niet correct was maar dit heeft wel mijn visie veranderd over het account van Thijs.
 

DeletedUser68954

Guest
Irritant als mensen bij hun mening geven niet ik vind gebruiken. meningen kan je op feiten baseren maar is alsnog altijd gwn een mening
 
Bovenaan