Golden Awards

DeletedUser77788

Guest
Heb het niet al te lang gemaakt, het meeste is al wel uitgelegd bij eerdere lijstjes en daar kan ik me wel in vinden.
 

DeletedUser77788

Guest

DeletedUser77889

Guest
Voorlopig de eerste en de laatste keer dat ik op het AF ga reageren, maar voel hier toch de behoefte om de andere kant van het verhaal te belichten.

waardeloze lijst maar men kan niet beter verwachten van een stam met mensen met een te grote ego en stab gedrag

doen alsof zij wolf hebben neergehaald terwijl wij als NS de kolen uit het vuur moesten halen voor edict

Hier ga ik mij niet teveel over uitlaten, dit zal een verschil in interpretatie zijn. Het resultaat blijft hetzelfde.

en dan heb je nog het laffe smerige spel van spelers zoals sick of it eerst zomaar een dorp van een stamlid van ns edelen zonder eerst iets te vragen, wij hebben er verder niet moelijk om gedaan.

Ik zal hier de correcte volgorde uitleggen.

Wolf wordt op enkele recaps na geinternd.
De speler (mrs 225) http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&id=779397 edelt het paarse dorp, destijds op de rand van ons cluster. Desbetreffend acc is rood op de kaart. Hierop heb ik direct actie ondernomen, omdat het tempo van edelen betrekkelijk hoog lag, en dit een diepe clusterfuck zou worden. (zie onderstaand kaartje)

upload_2016-12-14_10-59-31.png


daarna een buitenstaander ajacied413 opdracht geven midden in ns cluster te edelen, weer geen respons van edict om het goed te krijgen,

Buitenstaander, eerder nog 'Edict mb' het blijft een beetje vaag hé ;)
En die hebben wij geen expliciete opdracht gegeven, er is gevraagd of wij dat oké vonden.
Het lag niet in onze claimzone
(zie kaartje) het was nog niet in het N-S cluster (en het tempo van edelen lag daar niet ongelofelijk hoog)
upload_2016-12-14_11-6-25.png
Dus waarom zouden wij ons er dan tegen verzetten?!

erna wederom diezelfde sick of it cf door een dorp midden in ns maincluster te pakken. zijn eigen stamleden vonden het not done maar denk je dat die het dorp af zou saan? nee hij wilde het wel ruilen tegen 2 andere dorpen hahaha wat een sukkels daar en dan gek vinden dat ik de gAP/NAP gelijk naar de prullemand verworden heb,

Dit is het betreffende dorp:
upload_2016-12-14_11-10-57.png

Zoals ik in onze pm conversatie meermaals heb uitgelegd:
De OS die logischerwijs op een frontdorp (ook vlakbij Lion, welke actief recapte zou geprobeerd kunnen hebben het dorp te pakken, maar niet per se relevant.) Is 's ochtends al verstuurd.
Op dat moment zag het cluster er zo uit van N-S.
(Helaas, met tw stats kan ik geen duidelijke kaart maken doordat er maar 6 dorpen in dorpsmarkering kunnen..)
upload_2016-12-14_11-20-27.png
Deze overige lichtblauwe dorpen moesten ook nog overgenomen worden:
upload_2016-12-14_11-21-15.png
6 van de 16 dorpen staan op bovenstaand kaartje niet gekleurd, maar hoorden op dat moment nog niet bij N-S cluster.


Vanaf het moment dat wij daar een dorp hadden gepakt, kon N-S ineens wel snel edelen. Daardoor is er dit misverstand ontstaan over het al dan niet bewust pakken van een mogelijke clusterfuck.
De intentie was op dat moment niet om een mogelijke clusterfuck te pakken, maar om het gebied 'af te bakenen'/'te claimen'. Omdat er ook geen afspraken waren gemaakt over de verdeling van Wolf.

Voor sandokan was dit een probleem, dus wij verwachtte dat hij dan met een mogelijke oplossing zou komen.
Nadat wij hierom vroegen was dit het enige dat terug kwam:
upload_2016-12-14_11-25-18.png

Daarop reageerde wij inderdaad met dat wij het dorp best wouden ruilen tegen 2 dorpen (waar wij de TS al naar 2 hadden gebracht) Die wel aan ons front lagen.
Dit werd dus (lachend?) van de hand gewezen. Prima, ik heb mijn best gedaan.

Toen mijn stamgenoten de complete pm conversatie lazen, gaven ze ons ook gelijk.

Hierna heeft N-S de recruits Stargate, en Ungah aangenomen.
Dat vormde deze kaart:
upload_2016-12-14_11-30-5.png

Maar op het moment dat het 'probleem' ontstond, zag de situatie er totaal anders uit.


En nu (na een paar dagen afwezigheid) zag ik vanmorgen dit:
upload_2016-12-14_11-31-13.png
Met groen: Lion cub of Cintra
En paars: Sandokan the Pirate.

De pot verwijt de ketel?

Eerst door een intern rmna88 2 bb dorpen over laten nemen en vervolgens deze zelf pakken:
upload_2016-12-14_11-32-23.png

upload_2016-12-14_11-33-3.png

En je kan nu niet zeggen dat dit geen bewuste clusterfuck is..

Nu had hij dit 2 dagen daarvoor tegen mij gezegd:
Sick of It 06.12.16 00:25
Heel bijzonder.. Maar laten we Marco anders maar uitzoeken..
Maar je klinkt wel erg overtuigend namens Edict sprekend :O

Wij hadden daar ook gwn 60-70 edels staan ;) Dus het is niet zo dat NS per se meer benadeeld is hoor :O

Sandokan the Pirate 06.12.16 00:27
dat is om bepaalde zaken kracht bij te zetten, moet je met korrel zout nemend zodat septen niet denkt dat ze elke sam in hun zak hebben

we zijn niet meer benadeelt echter hij bleefmaar zeggen dat die edict zou compenseren dus gaf ik aan dat niet alleen edict benadeelt is maar ook ns

en in principe was lion ons doel en wolf ons gezamelijke doel

Met dit in het achterhoofd houdend, ga je al zijn dreigementen cq geklaag etc zeker niet serieuzer nemen..

ik kan ook wel een paar citaatjes neerzetten hoor zoals oh ns alsjeblieft blijf samenwerken met ons want als we niet 1 front vormen tegen Septen heeft Septen w51 gewonnen. Nou edict dat hebben jullie dan aan jezelf te danken, zelfs al zouden jullie nu gaan samenwerken met septen spelen jullie hun dus in de kaart, wie zij er nu van de week nog tegen me dat die gap met septen snel weg zou gaan en jullie volop septen zouden gaan om ze van de winst af te houden?? was dat obadiah zelf niet?

Sandokan the Pirate 06.12.16 00:35
want 1 ding is wel duidelijk agoge-edict en ns moeten blijven samenwerken want als 1 van ons de kant van septen gaat kiezen kan niemand seoten meer tegen houden van de overwinning van w51

Hmm schets jij de situatie hier niet ook net iets anders dan dat je hierboven doet vermoeden;)

Excuus dat het zo een lange post is geworden, allen dank voor het lezen ervan.
Als er verder nog vragen zijn kunnen mensen ons in game ook altijd benaderen:)
 

DeletedUser6916

Guest
Beste speler: Gezien de huidige resultaten zal ik hier *Suicide Consultant nomineren, die heeft in aanvallend en verdedigend opzicht laten zien er te staan en met een moeilijke ligging al ontzettend mooie resultaten geboekt. Deftig aangevallen, goed verdedigd en bovenal altijd naar eer en geweten met respect gespeeld. Zeer leuk om dichtbij hem te liggen en ik denk dat hij in het complete plaatje meer dan terecht de beste speler is. Niet alleen qua skils maar ook zijn communicatie is zoals het hoort. All round verdient hij deze award meer dan ieder ander.

Beste stam:
Humble, natuurlijk is dit nog niet definitief maar momenteel kan ik er niet omheen om hun te nomineren voor deze award. Ze zijn kwantitatief enorm in de minderheid maar stellen voor alsnog niet teleur, ondanks dat er door zowel Septen als Humble geen daverende resultaten zijn geboekt mag je toch wel verwachten dat wij binnen Septen meer resultaat hadden moeten boeken tegenover het kleinere Humble.

De beste stam speler: Hier kan ik met 100% zekerheid Giles nomineren van i get high i. Altijd bereid om vv's te draaien indien nodig, levert in elk opzicht hulp aan iedereen binnen Septen. Maakt niet uit waar het over gaat, hij zal klaar staan voor zijn stamgenoten en daarvoor verdient hij een hele dikke pluim. Toch denk ik dat meerdere stammen zulke spelers hebben, hier kan ik wel blind gaan gokken of afgaan op andere lijstjes maar dat is natuurlijk ook niet alles.

Het grootste ego:
i get high i heeft terecht het grootste ego, presteert goed en is ook een zeer sterke en stabiele speler. Zeker omdat het ook een ontzettende stamspeler is die alles over heeft voor zijn maatjes zoals hierboven al vermeld.

Beste leider:
Hözjiüstn zou dit moeten zijn van wat ik hoor, Jannes schijnt erg veel te doen voor zijn stam en lijkt ook gezamenlijk met Cederic het brein achter Humble en wat hun ondernemen. Dit neemt niet weg dat ook deze award discutabel is aangezien ik ook geluiden hoor dat er weinig 'democratie' heerst binnen Humble, iets wat ik natuurlijk niet kan controleren en mijn bronnen zijn ook niet perse 100% betrouwbaar, vandaar dat ik wel achter deze keus sta om Jannes hier te benoemen.

Als je puur op leiders kwaliteiten gaat kijken denk ik dat Marco van Argwahn eveneens erg goed, dan niet beter is.

Maar voor mij is een goede leider meer dan alleen goede leiders kwaliteiten en is veel activiteit en het draaien van oa vv's etc voor je stamgenoten ook iets wat iemand een goede leider maakt. Uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje waarin ik dus de keus heb gemaakt voor Jannes.

Slechtste leider:
De leiding van N-S komt op mij niet over als een goede / sterke leiding. Maar wie weet, ik kan niet in die stam kijken en een goede / eerlijke mening geven gaat dan ook niet. Neem deze dan ook maar met een korreltje zout. :rolleyes2:

Meest overschatte stam:
Edict. gaat deze award krijgen van mij, ze hebben een mooi cluster en ik denk dat meerdere spelers op de wereld gewoon serieus rekening houden met hun, toch heb ik mijn twijfels of ze het als het puntje bij paaltje komt ook daadwerkelijk waar kunnen maken. Op WOWS hebben ze goede resultaten geboekt, op Lion Cub of Cintra was dit veel minder. Nou is het afvragen of wows zo slecht heeft defft of dat de aanvallen van Edict daadwerkelijk goed waren. Ik denk het eerste, en geef ze daarom ook deze award als meest overschatte stam.

Meest onderschatte stam:
Apex. heeft dit meer dan verdiend, opgestaan uit oude werelden (W35 & W40) door dezelfde oprichter opgericht als op die werelden en bestaat in deze fase van de wereld al, momenteel doen ze nog geen recruits dat zal pas in een latere fase komen. Vandaar dat ik nog veel van ze verwacht, gezien hun huidige voortgang worden ze dan ook zeker onderschat denk ik. Zelf solliciteren wordt overigens wel serieus genomen.. :tongue: Natuurlijk allemaal onzin, denk niet dat er momenteel stammen onderschat worden die er daadwerkelijk toe doen.

Meest overschatte speler: TurnUpTheMusic, zijn sollicitatie voor Septen des tijds sloeg op niks. Voldeed totaal niet, mochten het nog dezelfde spelers zijn dan is deze award zeker verdiend. Dit neemt niet weg dat ze het voorlopig erg mooi doen, maar hun ligging is dan ook wel erg gunstig dus denk dat meer spelers het in die positie prima zouden doen. Ben benieuwd of hij het waar zal maken wanneer het er echt op aankomt.

Meest onderschatte speler:
MasterSr19 heeft behoorlijk wat in zijn mars, maar denk niet dat hij door vele erg serieus genomen wordt. Dit maakt hem de geschikte kandidaat om deze award te ontvangen, heb hoge verwachtingen van hen. Ook al wijzen zijn stats uit dat hij er niks van bakt, geen 100 mio farm, bb edelen etc. Denk ik dat deze spelers zichzelf nog wel zullen laten zien.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met de leden van mijn huidige stam, Septen ben ik erg tevreden daar gaat niks boven! Dit neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben hoe spelers als *Suicide Consultant, Hözjiüstn, Sandokan the Pirate, tijsbetuwehero3 en Obadiah zijn als stamgenoten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Gregorian. lijkt me net niks, heeft zeer weinig OS geboden in de loop van de wereld en zijn dorpen waren soms ook bijzonder om te zien. Nog weinig erg goed spel gezien van dat account en vandaar gezien zijn grote ook iemand waar ik liever niet bij in de stam zit. Ben niet van mening dat hij het maximale uit zijn account haalt. Sandokan the Pirate zit ik ook liever niet bij in de stam vanwege zijn speelstijl, die bevalt mij niet. De manier van praten op het forum vind ik eigenlijk ook niks van deze speler.
 

Bijlagen

  • upload_2016-12-14_13-24-49.png
    upload_2016-12-14_13-24-49.png
    84,2 KB · Weergaven: 8
  • upload_2016-12-14_13-25-9.png
    upload_2016-12-14_13-25-9.png
    107,2 KB · Weergaven: 8

DeletedUser6916

Guest
Mooiste spelers naam: De spelers die hiervoor volgens mij het meest in aanmerking komen zijn Sandokan the Pirate, Obadiah, Devil in Disguise en Sophia Palaiologina. Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik van deze drie onze naam het minst mooi vind, hoe vaker ik hem intyp hoe vervelender ik het begin te vinden, dit neemt natuurlijk niet weg dat toen ik de naam uitkoos ik het wel een ontzettend mooie naam vond. :tongue:
De overige drie zijn voor mij redelijk gelijkwaardig waarin ik toch neig om te zeggen dat ik vind dat Sandokan de mooiste spelers naam heeft!

Mooiste stam naam: Septen, Custodes Septentrionum vind ik erg erg mooi uit zien, blij dat we gewoon 'septen' kunnen zeggen, dat dan weer wel.

Het tofste topic: Golden Awards lees ik altijd met veel plezier, zo nu en dan een lijstje maken is voor mij ook niet een vervelende bezigheid!

Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd, totaal overbodig in mijn ogen.

Favoriete forum poster:
Mentally Ill, ik kan altijd erg genieten van zijn posts. Doortastend, eerlijk, en vooral niet al te lang (over het algemeen). Ook komen ze niet ongelooflijk vaak langs in mijn beleving dus zijn ook niet storend aanwezig zoals sommige andere posters hier op het AF wel.

Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain, Jannes spreekt voorzich. Zal wel blij zijn met deze award, maar al die eindeloze discussies wordt ik helemaal moedeloos van, dat sla ik liever over. Vind het vooral vervelend dat het elke keer langskomt omdat het voor mij de spuigaten uitloopt.

Dikste wannabe op het forum:
Hopeful, geen idee waar je speelt maar je post suggereren voor mij dat je op deze award aast. Dit is enkel een mening en als ik nadenk over deze award komt jou naam in me op. Dit is gewoon een ingeving op gevoel, je mag hier natuurlijk van alles van vinden. Geen haat jegens jou verder maar ik ben van mening dat je graag iets of iemand wilt zijn. :wink:

Dikste wannabe in het spel: Deze sla ik over, kan niet zo snel iemand bedenken in het spel die het echt heel graag wilt zijn maar het niet is!

Mooiste profiel foto van spelers: Volgens mij is de profiel foto van N.H.N.H hier nog niet voorgevallen, maar dit weet ik niet helemaal zeker. Des al niet te min vind ik dit een van de mooiere plaatjes, het is niet mijn stijl maar het spreekt me wel aan. Daarom vind ik dit op het moment het mooiste plaatje, wat mee speelt hierin is ook dat Devil in Disguise er in mijn ogen op achteruit is gegaan qua plaatje, de vorige viel beter in de smaak bij mij en had dan ook deze award gekregen. Maar aangezien die verandert is mag NHNH ermee aan de haal. Gaaf plaatje!


Mooiste profiel foto van stammen: Vanaf het begin van de wereld geniet ik al ontzettend van het plaatje van At All en ben ik van mening dat dit ontzettend goed bij de stam past. Ontspannen, rustig niet overdreven aanwezig en lijken alles goed onder controle te hebben. No problem, we got this! is dan ook zeker erg toepasselijk, past bij de stam, het imago en bij het plaatje. Alles klopt!


Mooiste actie van de wereld:
Deze pass ik, kan hier geen actie bedenken op dit moment. Is de laatste vraag die ik heb ingevuld en ik wil graag mijn lijstje posten, dus dan sla ik deze over :biggrin:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Kan niet anders dan onze pipi langkous zijn. In mijn ogen een ontzettend fijne speelster om mee in de stam te zitten, samen te spelen als bondgenoot maar ook om gewoon eens mee te kletsen. Altijd aardig en toont tegenover iedereen respect. Qua activiteit kan ik het niet zo goed peilen, ze farmt niet en doet het op haar gemak rustig aan. Maar dit neemt niet weg dat ze op W2, W19 en W27 gewoon heeft laten zien tot wat ze instaat is. Stats even bekijken is dan ook zeker niet weg, die zijn erg deftig!


pjvo kan deze award ook op zijn naamschrijven. Na een ietswat valse start heeft hij zich aan de andere kant van de wereld mooi herpakt en ook op andere werelden al laten zien tot wat hij in staat is. Vandaar dat ik van hem ook veel verwacht in de toekomst en het echt een speler vind die mee zou kunnen spelen in het eindspel van de wereld, net als pipi ook erg realistisch en toont vrijwel altijd veel respect jegens andere spelers.

Last but not least van Altruism verwacht ik ook een boel op deze wereld. Komen over als goede en ervaren spelers en zijn erg fijn in de communicatie. Doen het gezien hun ligging ook erg netjes, dikke plus voor dat account!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Deze award wil ik eigenlijk aan At All geven gezien hun prima cluster, Edict. heeft eveneens een goed doordacht en mooi / sterk cluster alleen ik ben van mening dat deze award niet aan hun toebedeeld hoort te worden gezien het feit ik ze al bij de meest overschatte stam heb genoemd en dit een beetje tegenstrijdig zou zijn. Vandaar dat mijn keus op At All valt. Wel in het achterhoofd gehouden dat eigenlijk alle stammen die wat gaan betekenen op de wereld en momenteel bestaan al duidelijk zijn.

Grootste blunder:
Hier zou ik graag elke actie rondom het account Wolf Of Wall Street, ofwel WOWS. Hier kan ik wel meerdere blunders over noteren, beginnend bij de PP start, nadien de vele stammen die ze hebben aan gedaan, het weer aannemen van WOWS voor zeer korte tijd in Humble is voor de buitenwereld ook een blunder geweest, dit neemt niet weg dat ze hier vast een goede reden voor gehad hebben. Dan kom ik tot slot bij misschien wel de grootste blunder, van 970k naar 4k punten in ongeveer een week, misschien wel een prestatie op zichzelf om in zo'n korte tijd zoveel dorpen uit te delen. :biggrin:

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die mij ook met respect behandeld en altijd open-minded zijn. Dat vind ik erg belangrijk in het spel, een van de spelers die ik zou willen noemen als ik iemand mocht kiezen is dat Obadiah. Die heeft altijd netjes en profesioneel gehandeld naar mijn inzicht en ik kan hem op weinig tot geen fouten betrappen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Goede vijanden die op een sportieve manier een leuke strijd maken met je, maar ook hardwerkende stamgenoten. Die wil ik beide niet laten zitten en zou daardoor voor beide alles wat binnen mijn bereik ligt aan inzicht, skils en kwaliteit inzetten om het maximale uit mezelf te halen! Hierbij dan ook mijn complimenten richting Silenzio31, BrokenArrow en *Suicide Consultant. Ook heel Septen motiveert mij om het maximale er uit te halen. :smile:
 

DeletedUser6916

Guest
Mooi lijstje floris :)
Alleen waarom je bij Sandokan the Pirate in de stam wil zitten iss mij een raadsel :p

Ik ben altijd erg benieuwd hoe het binnen een andere stam gaat, en hoe spelers binnen een stam zijn. IGHI vind ik ook een topper binnen de stam, maar snap heel goed dat sommige andere hem een eikel vinden. In mijn ogen niet terecht, maar dat zou bij Sandokan net zo kunnen zijn. Ben wel benieuwd hoe hij zich opstelt binnen het stammen forum van NS :redface:

fabuleus lijstje :)

Dank!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dikste wannabe op het forum: Hopeful, geen idee waar je speelt maar je post suggereren voor mij dat je op deze award aast. Dit is enkel een mening en als ik nadenk over deze award komt jou naam in me op. Dit is gewoon een ingeving op gevoel, je mag hier natuurlijk van alles van vinden. Geen haat jegens jou verder maar ik ben van mening dat je graag iets of iemand wilt zijn. :wink:

Dankjewel :)
 

DeletedUser27049

Guest
Voorlopig de eerste en de laatste keer dat ik op het AF ga reageren, maar voel hier toch de behoefte om de andere kant van het verhaal te belichten.



Hier ga ik mij niet teveel over uitlaten, dit zal een verschil in interpretatie zijn. Het resultaat blijft hetzelfde.



Ik zal hier de correcte volgorde uitleggen.

Wolf wordt op enkele recaps na geinternd.
De speler (mrs 225) http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&id=779397 edelt het paarse dorp, destijds op de rand van ons cluster. Desbetreffend acc is rood op de kaart. Hierop heb ik direct actie ondernomen, omdat het tempo van edelen betrekkelijk hoog lag, en dit een diepe clusterfuck zou worden. (zie onderstaand kaartje)

Bekijk bijlage 10474




Buitenstaander, eerder nog 'Edict mb' het blijft een beetje vaag hé ;)
En die hebben wij geen expliciete opdracht gegeven, er is gevraagd of wij dat oké vonden.
Het lag niet in onze claimzone
(zie kaartje) het was nog niet in het N-S cluster (en het tempo van edelen lag daar niet ongelofelijk hoog)
Bekijk bijlage 10475
Dus waarom zouden wij ons er dan tegen verzetten?!



Dit is het betreffende dorp:
Bekijk bijlage 10476

Zoals ik in onze pm conversatie meermaals heb uitgelegd:
De OS die logischerwijs op een frontdorp (ook vlakbij Lion, welke actief recapte zou geprobeerd kunnen hebben het dorp te pakken, maar niet per se relevant.) Is 's ochtends al verstuurd.
Op dat moment zag het cluster er zo uit van N-S.
(Helaas, met tw stats kan ik geen duidelijke kaart maken doordat er maar 6 dorpen in dorpsmarkering kunnen..)
Bekijk bijlage 10477
Deze overige lichtblauwe dorpen moesten ook nog overgenomen worden:
Bekijk bijlage 10478
6 van de 16 dorpen staan op bovenstaand kaartje niet gekleurd, maar hoorden op dat moment nog niet bij N-S cluster.


Vanaf het moment dat wij daar een dorp hadden gepakt, kon N-S ineens wel snel edelen. Daardoor is er dit misverstand ontstaan over het al dan niet bewust pakken van een mogelijke clusterfuck.
De intentie was op dat moment niet om een mogelijke clusterfuck te pakken, maar om het gebied 'af te bakenen'/'te claimen'. Omdat er ook geen afspraken waren gemaakt over de verdeling van Wolf.

Voor sandokan was dit een probleem, dus wij verwachtte dat hij dan met een mogelijke oplossing zou komen.
Nadat wij hierom vroegen was dit het enige dat terug kwam:
Bekijk bijlage 10479

Daarop reageerde wij inderdaad met dat wij het dorp best wouden ruilen tegen 2 dorpen (waar wij de TS al naar 2 hadden gebracht) Die wel aan ons front lagen.
Dit werd dus (lachend?) van de hand gewezen. Prima, ik heb mijn best gedaan.

Toen mijn stamgenoten de complete pm conversatie lazen, gaven ze ons ook gelijk.

Hierna heeft N-S de recruits Stargate, en Ungah aangenomen.
Dat vormde deze kaart:
Bekijk bijlage 10480

Maar op het moment dat het 'probleem' ontstond, zag de situatie er totaal anders uit.


En nu (na een paar dagen afwezigheid) zag ik vanmorgen dit:
Bekijk bijlage 10481
Met groen: Lion cub of Cintra
En paars: Sandokan the Pirate.

De pot verwijt de ketel?

Eerst door een intern rmna88 2 bb dorpen over laten nemen en vervolgens deze zelf pakken:
Bekijk bijlage 10482

Bekijk bijlage 10483

En je kan nu niet zeggen dat dit geen bewuste clusterfuck is..

Nu had hij dit 2 dagen daarvoor tegen mij gezegd:


Met dit in het achterhoofd houdend, ga je al zijn dreigementen cq geklaag etc zeker niet serieuzer nemen..





Hmm schets jij de situatie hier niet ook net iets anders dan dat je hierboven doet vermoeden;)

Excuus dat het zo een lange post is geworden, allen dank voor het lezen ervan.
Als er verder nog vragen zijn kunnen mensen ons in game ook altijd benaderen:)

Kinders, neemt hier een voorbeeld aan! Echt een mooie post.

Ook die lijst van Tiger is een van de betere die ik hier al heb gezien, thanks voor de nominatie!
 

DeletedUser77155

Guest
Ik ben altijd erg benieuwd hoe het binnen een andere stam gaat, en hoe spelers binnen een stam zijn. IGHI vind ik ook een topper binnen de stam, maar snap heel goed dat sommige andere hem een eikel vinden. In mijn ogen niet terecht, maar dat zou bij Sandokan net zo kunnen zijn. Ben wel benieuwd hoe hij zich opstelt binnen het stammen forum van NS :redface:

het zal je verbazen denk ik hoe ik de stam bij elkaar houdt en bij alles betrek en informeer. maar het staat je vrij alle leden van ns aan te schrijven hoe ze over me denken
 
Bovenaan