Golden Awards

DeletedUser66265

Guest
Want een huidige inactieve co kan in het verleden geen steunpilaar zijn geweest ja...:rolleyes: sterke redenatie zeg. volgens mij slaat underground hier de spijker op zijn kop en ben jij uitgeluld.
 

DeletedUser69389

Guest
ik kan deze hele post eigenlijk negeren aangezien je eerst nog zei dat het over een inactieve co was en nu is het plots een steunpilaar van Calm.
Vooraleer je onzin lult moet je weten wat je zegt.

Ik haal nergens het woord co of medespeler in de mond, maar dat is iets dat jij als zodanig hebt gelezen en/of hebt geïnterpreteerd. Dus probeer het toch maar.
 
Reactiescore
1.075
Want een huidige inactieve co kan in het verleden geen steunpilaar zijn geweest ja...:rolleyes: sterke redenatie zeg. volgens mij slaat underground hier de spijker op zijn kop en ben jij uitgeluld.

hij spreekt gewoon in tegenwoordige tijd dus ik zie het punt van het verleden niet?
 
Reactiescore
1.075
Ik haal nergens het woord co of medespeler in de mond, maar dat is iets dat jij als zodanig hebt gelezen en/of hebt geïnterpreteerd. Dus probeer het toch maar.

je zegt als de speler inactief is, voor zover ik weet zijn er geen inactieve accounts binnen Calm, en dus blijven er enkel co's/medespelers over?
 
Reactiescore
1.075
de voormalige had ik idd nog niet opgemerkt, maar dan nog zijn voormalige steunpilaren ook verleden tijd, als een speler die tot 100K heeft gespeeld plots komt zeggen dat ze de stam willen leaven, dat ze niet goedkeuren wat er gebeurd, ondanks ze het enkel horen van 3en en niet van de betrokken partij zelf, of toch niet beide partijen, zou jij het dan gewoon goed vinden?;)
 
Reactiescore
1.167
Beste speler: Diego the Demolisher, hebben in het verleden al laten zien wat ze kunnen op TW en doen dan nu weer. In hun eerste blitz op Calm direct 9 dorpen weten te pakken van Bonnie & Clyde. Wat toch een redelijk hoog aantal is, dat terwijl de instellingen nogal in het voordeel van de verdedigers zijn.
Beste stam: Op dit moment heeft Karma de beste papieren in handen, ze hebben namelijk een stammencluster wat je alleen maar kan wensen als stam zijnde. Heel het westen zowat in het bezit van Karma. Maar of zij daadwerkelijk de beste stam zijn, dat weet ik niet. In alle drie de top-stammen (Karma, Calm & Rhei) spelen goede spelers. Calm heeft op aanvallend vlak nog niet veel laten zien, veel internen en de 'noobjes' opruimen. Verdedigend volgens mij ook weinig getest, op die paar verloren dorpjes aan Karma na. Rhei is ook drie dorpjes kwijt geraakt aan Karma, echter vind ik 3 dorpjes wel verwaarloosbaar.
Deze nominatie laat ik verder dus open.
De beste stam speler: /
Het grootste ego: Mike.
Beste leider:
Slechtste leider: Martijn, sorry kerel, maar vind jou niet echt een leiderstype.
Meest overschatte stam: Karma. Zitten natuurlijk heel wat echt goede spelers in, maar ik denk dat het nog niet op rolletjes loopt. Zie bijvoorbeeld de leaves van Sgt,Murdo en eerde al tonini. Wat de exacte redenen hier achter zijn weet ik niet. Ook vind ik de massa op Rank 1 nogal slecht uitgevoerd. Met name aan het front zijn er een hele hoop steekjes laten vallen, helaas. Resultaat waren 3 dorpjes winst, hadden in mijn ogen best meer kunnen zijn.
Meest onderschatte stam: Vind dit een lastige, misschien Rhei omdat ze nog niet heel erg getest zijn. Zal in de toekomst wel duidelijk worden.
Meest overschatte speler: Zijn binnen Karma en Calm wel een aantal accounts die deze award verdienen. Ze staan hoog in de ranking door recruits, verder hebben ze ontzettend weinig tot geen tegenstand gehad. Binnen Rhei zijn die accounts er vast ook wel. Grommende Tijgers is voor mij sowieso overschat. Ligt, gelukkig voor hem, wel lekker safe.
Meest onderschatte speler: Lastige award, ken heel veel spelers + accounts niet dus hier kan ik geen antwoord opgeven.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb ondertussen al heel wat stammen versleten en dat ook met heel wat verschillende spelers. Een aantal waarvan ik nu niet meer bij in de stam zit zijn Cona, Dutchgangster, Vitalise, Spark and Blaze..
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mike en andere spelers die zichzelf enorm goed vinden wanneer ze één wereldje redelijk hebben gespeeld. Gilles voor het stabben van mijn account.
Mooiste spelers naam: Diego the Demolisher & Dora the Destroyer
Mooiste stam naam: Panta Rhei.
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Heb op dit forum nog niet hele goede onderbouwde posts gezien, hopelijk komt dat nog.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Mike
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Noot Noot
Mooiste profiel foto van stammen: Karma
Mooiste actie van de wereld: Wegspelen van IAA en de blitz van Diego op Bonnie. Verder weinig tot geen (mooie) acties.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ontdek trio, Rank 1, La Kouchov. Sebastian de Belalcazar.
Meest belovende stam voor de toekomst: Met de huidige clusters zal dat Karma zijn, ben echter benieuwd naar Calm & Rhei. Alle drie dus.
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: Krepox, van een eigenlijk kwalitatief slechte stam als Karma een decent stam kunnen maken. Ben benieuwd voor de toekomst!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: /

Heb het zo neutraal mogelijk gehouden. Je mag er mee eens zijn of niet, dit is mijn mening.
 

DeletedUser69389

Guest
Mooi lijstje. Alleen zo mooi vond ik de actie niet op IAA. Geopolitiek gezien misschien, maar is goed op geanticipeerd door Calm met het voorkomen dat we verder konden doorstoten. Maar echt moeilijk was het niet te noemen.
 
Reactiescore
329
Mooi lijstje. Alleen zo mooi vond ik de actie niet op IAA. Geopolitiek gezien misschien, maar is goed op geanticipeerd door Calm met het voorkomen dat we verder konden doorstoten. Maar echt moeilijk was het niet te noemen.
Was vrij jammer maar o zo voorspelbaar dat het team zo snel ging runnen na hun grote praatjes :p
 

DeletedUser69112

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb ondertussen al heel wat stammen versleten en dat ook met heel wat verschillende spelers. Een aantal waarvan ik nu niet meer bij in de stam zit zijn Cona, Dutchgangster, Vitalise, Spark and Blaze..

Wederzijds! Komt nog wel een keer
 

DeletedUser76872

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere goede accounts. team orphan en team La kouchov zijn wel goede teams naar mijn mening.
Beste stam: Op dit moment is er niet echt 1 stam de 'beste' echter heeft Karma wel de beste ligging. een groot stuk rim voor hunzelf waardoor ze veel safe hebben.
De beste stam speler: Iedereen van bibber hihi
Het grootste ego: deze geef ik aan Krepox, ik vind je soms net wat te vol van jezelf.
Beste leider: Bart boos
Slechtste leider: die zijn er nu niet meer want waren ze echt zo slecht geweest dan bestond hun stam denk ik niet meer nu:)
Meest overschatte stam: word nu geen stam meer overschat.
Meest onderschatte stam: Hier zou ik eerder bibber hebben neergezet maar denk dat de wereld nu wel gezien heeft dat bibber toch wel iets kan :p
Meest overschatte speler: Ik denk dat sebas wel een beetje word overschat.
Meest onderschatte speler: Janzondervrees. misschien een klein accountje die alleen maar barbs edelt maar als deze speler wat actiever zou zijn dan is hij in staat om heel wat werk te verrichten :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met mensen die veel voor elkaar over hebben.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met alle mensen die een te groot ego hebben. ja krepox je mag je aangesproken voelen.
Mooiste spelers naam: Dora the Destroyer
Mooiste stam naam: Bibber
Het tofste topic: GA en top/flop stammen
Het domste topic: nachtbrakers
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster:
/
Dikste wannabe op het forum: iedereen hier
Dikste wannabe in het spel: Krepox
Mooiste profiel foto van spelers: Orphan tears
Mooiste profiel foto van stammen: Bibber
Mooiste actie van de wereld: Karma die ruthless one volledig sloopt. vind het wel lachwekkend dat ruthless one zo grote mond hier op het AF had en nu in een keer volledig gesloopt word:p
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst:/
Grootste blunder:
nachtraid van sebas op machia.
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die eerlijk speelt en niet met kata's werkt.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: iedereen die lief is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76151

Guest
Haha thanks voor de nominaties. GS lijstje had wel iets uitgebreider mogen zijn naar mijn mening :)

Verder wat betreft Ruthless, zo hard wordt hij niet gesloopt door Karma hoor, er wordt gewoon niks op gedaan. Boxem heeft vv maar die heb ik al een dag niet gezien dus idk wat daar allemaal gebeurt. Daarnaast is de bespeler van Ruthless inderdaad wel precies wat Karma hier aangaf. Die gozer dropt random ergens vv en zegt vervolgens dat hij een week naar Italie is terwijl hij aanvallen krijgt en weigert vervolgens ook Co's te zoeken. Tja..:redface:
 

DeletedUser3435

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere goede accounts. team orphan en team La kouchov zijn wel goede teams naar mijn mening.
Meest overschatte speler: Ik denk dat sebas wel een beetje word overschat.
Orphan Tears

040f4bd79910750b594f80f736f587f8.png

Sebastian De Belalcazar

d0ccc97f3ca3db8406828498fac15bbf.png

Dit bewijst wel dat je Golden Awards echt helemaal nergens over gaat. Bovendien mag je het komen bewijzen hoor dat ons account overschat is, moet je wel eens achter die defence muur uit komen en zelf iets in gang zetten. :D
 

DeletedUser76151

Guest
Kijk ook maar eens even naar de ODD van Orphan en dan naar die van Balcazar. Voor zover ik me kan herinneren heeft balcazar niet 5 dagen op rij een vvdd te pakken en heeft balcazar uberhaupt geen echte aanval over zich heen gekregen laat staan clears van meer dan 10 verschillende spelers. De grafiekjes die je hier toont slaan dus precies nergens op en is een slecht referentie punt. Bovendien is er ook een flink verschil in front..
 

DeletedUser3435

Guest
Kijk ook maar eens even naar de ODD van Orphan en dan naar die van Balcazar. Voor zover ik me kan herinneren heeft balcazar niet 5 dagen op rij een vvdd te pakken en heeft balcazar uberhaupt geen echte aanval over zich heen gekregen laat staan clears van 9 verschillende spelers. De grafiekjes die hier toont slaan dus precies nergens op en is een slecht referentie punt.
Dat zij jou als een beter target zien is niet mijn probleem.. Dat jij een belachelijk slecht front vormt is ook niet mijn schuld. Maar om dan te zeggen dat Orphan één van de beste teams is van W50 terwijl er enorm veel defence staat.. Ik weet het niet. :D Bovendien gaat het meer over het contrast.
 
Bovenaan