Golden Awards

Reactiescore
1.075
Je beseft toch dat jij meer edels bent kwijtgeraakt op CC tot nu toe dan Dragonshield met die blitz op Machia? :D Bovendien heel stoer om een falende aanval 5 keer te vernoemen als je zelf niet eens het lef hebt ze aan te vallen en je medespelertje zichzelf hier weken belachelijk maakt met te ontkennen dat jullie iets overeen zijn gekomen. Denk dat er overigens maar één stam is die echt veel te veel defence heeft en daardoor de verliezen kan inperken, dat heeft Calm natuurlijk te danken aan Bibber.

we zijn tot nu toe een 4 tal edels kwijt, wat wel meevalt als je de stacks van 6-7 deffs per frontdorp ziet.
 
Reactiescore
1.075
Wauwie, welgeteld 1 dorpje meer.. Be proud. :D

verschil is dat het bij jullie tegen bibber noobs is en wij tegen Karma die een groot overschot aan deff hebben :D klein verschilletje maar.
 

DeletedUser3435

Guest
verschil is dat het bij jullie tegen bibber noobs is en wij tegen Karma die een groot overschot aan deff hebben :D klein verschilletje maar.
Maar ik vraag me werkelijk af waarom jullie Bibber dan niet aanvallen als ze toch zo noob zijn? Bibber heeft trouwens ook defence genoeg aangezien ze niks te vrezen hebben van Calm hoor.

71be1ccb06b34a05d4572963640fa90b.png
 

DeletedUser73904

Guest
Maar ik vraag me werkelijk af waarom jullie Bibber dan niet aanvallen als ze toch zo noob zijn? Bibber heeft trouwens ook defence genoeg aangezien ze niks te vrezen hebben van Calm hoor.

71be1ccb06b34a05d4572963640fa90b.png

Ik denk dat er bij deze afbeelding wat context moet? Dit is waarschijnlijk een dorp waar een heel aantal clears op kwamen toen. En als dat niet het geval is, denk ik dat ik ook maar ga solliciteren bij Bibber als ze zoveel deff over hebben :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Ik denk dat er bij deze afbeelding wat context moet? Dit is waarschijnlijk een dorp waar een heel aantal clears op kwamen toen. En als dat niet het geval is, denk ik dat ik ook maar ga solliciteren bij Bibber als ze zoveel deff over hebben :eek:
Wij hebben nog nooit clears op het front gestuurd/kunnen sturen omdat daar teveel defence staat. Hebben wel nog nooit een massa gedaan op Bibber, alleen blitzjes. Die vorige is van in de tijd van de blitz, deze is 10 dagen erna.

c874156d72252e6ef26be97efd2691a4.png

Jullie hebben niet te klagen, bij ons zitten er nog een hele hoop dorpen achter met mobiele defence.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76151

Guest
verschil is dat het bij jullie tegen bibber noobs is en wij tegen Karma die een groot overschot aan deff hebben :D klein verschilletje maar.

Mwah. Door de samenwerking van Calm en Bibber heeft bibber ineens een stuk meer safe en genoeg Def ook, zoals ook te zien is aan het rapportje van Krepox. Zelfde geldt voor Calm ofc, die ineens een enorm front verkleining heeft gekregen zo.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere goede accounts. team orphan en team La kouchov zijn wel goede teams naar mijn mening.

Beste speler: Voor zover ik nu kan beoordelen geef ik deze aan het team Diego. Nog niet echt te zeggen aangezien niemand zich echt bewezen heeft, maar ze komen sterk over. Datzelfde geldt voor team Kouchov, CoF & Boxem. En misschien niet het allerbeste team (niet in negatieve zin) maar toch een eervolle vermelding verdient team Contradistinctions, die al tijden onder vuur liggen van Diego zonder noemenswaardige verliezen.
Beste leider: Moeilijk te zeggen. Ik denk dat Martijn (en Boxem?) het best goed doet in Rhei, zeker gezien de vorige 2 stammen met nagenoeg dezelfde spelers houdt hij de boel zo op het oog toch goed bij elkaar en redelijk onder de duim. Van dichtbij kan ik zeggen dat ik vind dat Steff goed werk verricht voor Calm, hoewel hij hier veel afgezeken wordt. Mag ook wel gezegd worden. Karma, geen idee :D

Teveel eer voor ons als acc. Hebben vrijwel niets bewezen en niet goed genoeg doorgedrukt om te kunnen genomineerd te worden voor deze vermelding.

Wat over Niek en mij wordt gezegd. Over het algemeen tevreden ja, maar ikzelf ben wel kritisch en we hebben een aantal gokjes genomen die verkeerd hebben uitgepakt. Ikzelf vind die van Karma op het moment het beste functioneren.
 

DeletedUser77767

Guest
Stomme defnoobs in bibber, anders had ik 10 dorpen gepakt! :(

Waarom vraag je het dan niet voor Sinterklaas of aan de Kerstman? (wel doen als je aardig bent geweest dit jaar, anders krijg je coal of een tripje naar Spanje)
 

DeletedUser73904

Guest
Teveel eer voor ons als acc. Hebben vrijwel niets bewezen en niet goed genoeg doorgedrukt om te kunnen genomineerd te worden voor deze vermelding.

Wat over Niek en mij wordt gezegd. Over het algemeen tevreden ja, maar ikzelf ben wel kritisch en we hebben een aantal gokjes genomen die verkeerd hebben uitgepakt. Ikzelf vind die van Karma op het moment het beste functioneren.

Nah jullie houden het een stuk langer en beter vol dan de vorige keren. Niet dat dat een perfecte maatstaf is natuurlijk, maar toch. Ik denk dat jullie wel te maken hebben met een aantal lastige omstandigheden.

En idd, maar dat gebeurt wel vaker. Al moet ik zeggen dat dat gedoe met Ruthless wel een flater was
 

DeletedUser39679

Guest
Beste speler: Voor zover ik nu kan beoordelen geef ik deze aan het team Diego. En misschien niet het allerbeste team (niet in negatieve zin) maar toch een eervolle vermelding verdient team Contradistinctions, die al tijden onder vuur liggen van Diego zonder noemenswaardige verliezen.

Dank. En zeker je laatste zin ben ik het compleet mee eens. Wordt goed gedeffed, amper dodgefoutjes gemaakt, goed gesniped en er is veel activiteit. Vraag me wel af hoeveel VV er voor gedaan moet worden.
 
Reactiescore
1.075
Dank. En zeker je laatste zin ben ik het compleet mee eens. Wordt goed gedeffed, amper dodgefoutjes gemaakt, goed gesniped en er is veel activiteit. Vraag me wel af hoeveel VV er voor gedaan moet worden.

eerlijk is er zelfs tot noch toe amper vv gedraaid op contra, hoe bizar het ook is :p
 
Bovenaan