Golden Awards

DeletedUser61134

Guest
Amen to that. Die twee horen thuis in een kleuterschool.

Is al volwassener praat dan die discussies over kata's en CF's :D
Dat is wat ze op de peuterspeelzaal doen, ruzie maken over simpele blokjes :p

Ons gesprek daartegenin is iets wat gezonde mensen van 25+ doen als een relatie was stagnant loopt! :D
Gesprek krijg jij ook nog wel met je vriendin :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Zeker iedereen die on topic praat eraf gooien! Oh wacht doen ze dat al niet :D.

Vroegah kon je hele stammen stabben en motiveerde het mensen om je weg te spelen :D
Was altijd mooi meteen die stabber helemaal naar 26p katten ipv als kleine kinderen janken op AF :D

Maakte veel mooiere topics :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Jullie gaan Martin nog missen ;)

Vroegah kon je hele stammen stabben en motiveerde het mensen om je weg te spelen :D
Was altijd mooi meteen die stabber helemaal naar 26p katten ipv als kleine kinderen janken op AF :D

Maakte veel mooiere topics :eek:

Wat je eigenlijk wil zeggen is dat mensen te soft met je omgaan? Zijn al die stabs van je een poging om de mensen aan te zetten wat brutaler te worden?
 

DeletedUser73195

Guest
Wat ze eigenlijk wilt zeggen is dat ze tot haar grote verdriet als een sociale kluizenaar door haar leven wandelt, en daarom alles aanpakt om enig menselijk contact te ervaren. Lieverd, ik wens je veel sterkte.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat ze eigenlijk wilt zeggen is dat ze tot haar grote verdriet als een sociale kluizenaar door haar leven wandelt, en daarom alles aanpakt om enig menselijk contact te ervaren. Lieverd, ik wens je veel sterkte.

Jaman, mn vriend sluit me op in een hok samen met mijn beste vriendin en laat me er alleen uit voor voetbal, werk, school, stappen en feesten :(
SAVE ME
 

DeletedUser73904

Guest
Dat het niveau van de mods hard achteruit gegaan is is een feit, maar dit is wel vrij schrijnend :confused:
 
Reactiescore
1.089
Wat ze eigenlijk wilt zeggen is dat ze tot haar grote verdriet als een sociale kluizenaar door haar leven wandelt, en daarom alles aanpakt om enig menselijk contact te ervaren. Lieverd, ik wens je veel sterkte.

Maar echt hoor. Waarschijnlijk denkt hij/zij/ wat firedraken dan mag zijn, ook nog dat ie uniek is. Maar van die doorzichtige trollen hebben we natuurlijk al honderd van gezien, óók een die zich graag als het andere geslacht wilde voordoen (lady sophie anyone?)

Gewoon op negeren, krijg je al die onzin posts ook niet meer te zien. Kan je er ook geen aandacht meer aan geven. Problem solved.
 

DeletedUser7072

Guest
Lady Sophie kan ik me wel herinneren, die voerde een betere act op dan Rebecca. Kwam meer over als een soort Inge of Monique, dat dat een catfish zou zijn had ik nooit verwacht.
 

DeletedUser61134

Guest
Ben gewoon teruggekeerd na mijn vorige trollsessies :p
Niet echt rocket-science :p
 

DeletedUser3435

Guest
Kent iemand nog een mod? Tijd om hem privé aan te spreken en haar(hem?) een IP ban aan te smeren. :)
Lady Sophie kan ik me wel herinneren, die voerde een betere act op dan Rebecca. Kwam meer over als een soort Inge of Monique, dat dat een catfish zou zijn had ik nooit verwacht.
Don't feed the troll. Negeer ze nu gewoon aub, anders zitten we echt met een forum dat de vuilbak in kan.
 

DeletedUser61134

Guest
Kent iemand nog een mod? Tijd om hem privé aan te spreken en haar(hem?) een IP ban aan te smeren. :)

Don't feed the troll. Negeer ze nu gewoon aub, anders zitten we echt met een forum dat de vuilbak in kan.

Ga jij dan ook weg?
Anders helpt het niks :D
 

DeletedUser7072

Guest
Kent iemand nog een mod? Tijd om hem privé aan te spreken en haar(hem?) een IP ban aan te smeren. :)

Don't feed the troll. Negeer ze nu gewoon aub, anders zitten we echt met een forum dat de vuilbak in kan.

Mja wat is erger, een forum dat onderuit gaat vanwege inactiviteit of vanwege spam? Heb ik liever het 2de, en het forum kan al bijna de vuilnisbak in. Vroeger had je nog kwaliteitsdiscussies, nu is alles zo dood....
 
Bovenaan