Golden Awards

DeletedUser5071

Guest
Bedankt aan iedereen die mij - nanake en Guard - vernoemde als beste leider, beste stam, meest onderschatte stam, meest belovende stam en mooiste stamnaam.

<3
 

DeletedUser61161

Guest
Bedankt aan iedereen die mij - nanake en Guard - vernoemde als beste leider, beste stam, meest onderschatte stam, meest belovende stam en mooiste stamnaam.

<3

Beter maak jij is lijstje met mij er ook in :cool:
 

DeletedUser61161

Guest
Als ik weet waar je speelt kan ik je er in zetten.
Want mijn favo forumposter ben je misschien wel niet :p

Je kan ook gewoon mijn naam bij alles neer zetten he, dan snap ik ook wel dat je mijn acc bedoeld :D
 

DeletedUser76269

Guest
Beste speler: The man with no name, goede en toffe speler.
Beste stam: WAR! , ze staan niets voor niets op nummer 1.
De beste stam speler: Geen specifiek iemand eigenlijk. Iedereen die niet solo speelt en alleen voor deff in een stam zit :p
Het grootste ego: .Team Rocket.
Beste leider: Ik denk dat nanake de stam aardig onder controle zou hebben. Daarom mijn voorkeur naar deze speler.
Slechtste leider: jjasper25 & clerq
Meest overschatte stam: QPO
Meest onderschatte stam: dest. & guard. Voor zover ze onderschat worden.
Meest overschatte speler: .Team Rocket. , Krijgt alles en hoeft bijna niks zelf te doen. Alleen edels maken en grondstoffen kopen zijn de specialiteiten van deze speler lijkt het wel.
Meest onderschatte speler: Ik denk dat we van 0v3rl0rd nog veel leuke dingen gaan zien. Daarom mijn keus voor hem.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: The man with no name & nanake
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .team rocket. & bijna alle leden van QPO
Mooiste spelers naam: Bites like suarez
Mooiste stam naam: grande
Het tofste topic: dit
Het domste topic: praathoek
Favoriete forum poster:/
Minst favoriete forum poster:/
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel: .team rocket. & bassienw & adriaanw. Met de laatst benoemde op een dikke nummer 1 plek.
Mooiste profiel foto van spelers: The man with no name met ruime voorsprong.
Mooiste profiel foto van stammen: Die van T!ME. Ook spreekt die van guard me op 1 of andere manier heel erg aan.
Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen, maar ik hoop dat het wordt dat .Team rocket. weg wordt gespeeld. Liever gister als vandaag.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ook hier ga ik voor 0v3rl0rd. Heb hoge verwachtingen van hem.
Meest belovende stam voor de toekomst: grande. Hier gaan we denk ik nog veel leuke dingetjes zien. zit wat mij betreft in ieder geval prima in elkaar.
Grootste blunder: De snelheid van deze wereld.
Voor wie heb je nu echt respect: Voor bijna iedereen wel eigenlijk.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Yelena belova, cy slooper & scorpion-sting.
 

DeletedUser61161

Guest
ik ben benieuwd of 0v3rl0rd de verwachtingen dan kan waarmaken want groeien doet die niet heel snel ofzo.
 

DeletedUser73132

Guest
Wat ik me wel afvraag, op basis van wat is WAR! de beste stam? Ze staan puur op nummer 1 vanwege de vele leden die ze hebben, wat ik eerder als een nadeel zie. :p

Wat ik van ze heb gezien was nou niet echt bepaald 'top' te noemen. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Wat ik me wel afvraag, op basis van wat is WAR! de beste stam? Ze staan puur op nummer 1 vanwege de vele leden die ze hebben, wat ik eerder als een nadeel zie. :p

Wat ik van ze heb gezien was nou niet echt bepaald 'top' te noemen. :rolleyes:

Ik zit erin, dus we zijn zeker top@

En jij stond w37 ook nummer 1 maar de beste was je zeker niet !@@@!!!11!!
 
Reactiescore
141
Beste speler: Swaghetti Yolonaise. Niet alleen zijn OD spreekt boekdelen, maar ook het huidige spel op W47 mag er zijn.

Beste stam: Bij nader inzien kies ik hier toch voor S11. Hier loopt de samenwerking prima en bewijzen zich steeds opnieuw.

De beste stam speler: The Man With No Name. Al weet ik er niet super veel vanaf, dit lijkt me DE speler om mee samen te werken binnen een stam.

Het grootste ego: .Team Rocket. Doet niks anders dan edels maken en PP uitgeven. Verder heeft dit account kleinere spelers die al het werk voor hem doen.

Beste leider: Le Chef Dangereux. Deze man staat aan het roer van S11.

Slechtste leider: Marchofthegamers, inmiddels geen leider meer, net zoals het hoort

Meest overschatte stam: Prev. (Preview) (bijna) alle spelers in deze stam stellen niks voor. Hierbij wil ik wel zeggen dan 0verl0rd een prima speler is, hoort alleen niet thuis in zo'n stam. Je ziet dat er steeds meer mis gaat en dat leden wegvallen die voorheen de toppers van de stam waren.

Meest onderschatte stam: Guard (Vanguard) Hier gaan we nog veel van zien in mijn ogen

Meest overschatte speler: Marchofthegamers. Deze speler is niks, maar dan ook echt niks waard

Meest onderschatte speler: ...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle leden van Destiny

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: (bijna) alle leden van Preview. Onderbouwing net gegeven

Mooiste spelers naam: Anxiety Disorder, deze naam heeft wel iets

Mooiste stam naam: Invictus

Het tofste topic: Golden awards topic

Het domste topic: ...

Favoriete forum poster: ...

Minst favoriete forum poster: ...

Dikste wannabe op het forum: ...

Dikste wannabe in het spel: .Team Rocket. Nogmaals, speelt deze wereld zonder moeite omdat hij overal wel iemand voor heeft.

Mooiste profiel foto van spelers: Smokin Aces vind ik een mooie profielfoto hebben.

Mooiste profiel foto van stammen: Time

Mooiste actie van de wereld: (tot nu toe) het veroveren van Marchofthegamers

Meest belovende speler voor de toekomst: .Marco Polo, ik denk dat we van deze speler nog veel gaan zien met S11.

Meest belovende stam voor de toekomst: S11. Wederom, denk dat deze stam uiteindelijk doorbreekt.

Grootste blunder: Snelheid van de wereld

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen, elke speler moet zijn spelletje kunnen spelen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn huidige stamgenoten.

___________
Jesse

W16 Iknownoname
W23 Immortal Dude
 

DeletedUser61161

Guest
Jesse, had jij op W23 de hele wereld op Immortal dude gespeeld?:eek:
 

DeletedUser76269

Guest
Wat ik me wel afvraag, op basis van wat is WAR! de beste stam? Ze staan puur op nummer 1 vanwege de vele leden die ze hebben, wat ik eerder als een nadeel zie. :p

Wat ik van ze heb gezien was nou niet echt bepaald 'top' te noemen. :rolleyes:

Ze staan wat mij betreft goed geplaatst. Misschien veel leden maar veel leden met veel punten en goed aantal troepen. Dan mogen ze misschien meer leden hebben als andere top 10 stammen maar voor mij hebben ze de eerste plek voor nu verdient. Liever hun op 1 als Forza.
 

DeletedUser61161

Guest
Ze staan wat mij betreft goed geplaatst. Misschien veel leden maar veel leden met veel punten en goed aantal troepen. Dan mogen ze misschien meer leden hebben als andere top 10 stammen maar voor mij hebben ze de eerste plek voor nu verdient. Liever hun op 1 als Forza.

Op welk acc speel jij eigenlijk?
 

DeletedUser73132

Guest
Ze staan wat mij betreft goed geplaatst. Misschien veel leden maar veel leden met veel punten en goed aantal troepen. Dan mogen ze misschien meer leden hebben als andere top 10 stammen maar voor mij hebben ze de eerste plek voor nu verdient. Liever hun op 1 als Forza.

Verklaar je nader. :rolleyes:
 
Bovenaan