Golden Awards

DeletedUser76885

Guest
Beste speler: Denk niet dat iemand deze nominatie verdient.

Slechtste leider: Ook Raymon van Dora-The-Killer. Lag al even onder vuur van Guard en ging runnen. Gunde stamgenoten geeneens z'n VV om achterland dorpen leeg te zetten/nog wat proberen te redden. Door het op bb gaan was de stam Born ook gelijk verleden tijd. Vervolgens in het vernieuwde ONE was hij ineens terug op het account Droppies en na een discussie over het feit dat het niet gemeld was dat hij op het account zou komen besloot hij ineens uit de stam te stappen en vv aan Guard te geven. Hij moet wel heel veel van die jongens in Guard houden als hij ze zoveel gratis dorpjes geeft.

Hoe dit nu verspreid word kan ik mij niet voorstellen, is er nou zoveel haat op mij dat veel mensen opeens alles gaan verdraaien?
Op Dora ben ik gestopt aangezien wij 24/7 onder vuur lagen, vond ik niet erg want ik en mijn CO Hielden goed stand maar die paar keer toen wij een vv nodig hadden heeft de vv niks gedaan of alles verneukt (Frontdeff stacken op long range clears etc, noem geen namen is niet relevant). En op een avond hebben we vrij grote cf's gekregen waardoor ik niet weer 24/7 met mijn acc bezig wilde zijn om het weer te zien 'verneuken' door een stamgenoot/ geen vv, want die waren er voor de tijd van ONE nog niet (Of het nu zo is weet ik niet zeker)
Daarom uit irritatie op delete gegaan, de vv heb ik niet afgegeven uit principe dat ik gewoon mijn account weg wilde hebben.

Paar weken later werd mij gevraagd om op Droppies terug te komen spelen, het bleek dat er na een paar grote klappen opeens wel weer motivatie was om initiatief op te bouwen (Wat ik wel een beetje zonder/raar vind) maar afijn dacht ik, ik help mijn oude MB & oude co op wereld 41, had geen zin meer in de wereld maar help graag met deffen als ik tijd heb of dergelijke, hier onderstaande screens hoe het een beetje tot stand is gekomen :p
[27-11-2016 00:34:46] Lekkah|Patrick: Wil je weer co worden? Ik heb nu een frontaccount :)
[27-11-2016 10:57:31] Raymon: (rofl)
[27-11-2016 10:57:35] Raymon: Met wie
[27-11-2016 11:00:13] Lekkah|Patrick: Lol
Met droppies, ineens 200 dorpen en een front
[27-11-2016 11:00:26] Lekkah|Patrick: Ben lekker sjondeer aan t pesten nu :p
[27-11-2016 11:00:27] Raymon: Front met wie
[27-11-2016 11:00:46] Raymon: Ik verveel me savonds wel is kwil wel eens loggen hoor
[27-11-2016 11:01:03] Raymon: Vandaag ok niks te doen (rofl)
[27-11-2016 11:01:15] Lekkah|Patrick: Saai he :)
[27-11-2016 11:01:36] Lekkah|Patrick: Martijn en annelies loggen bijna niet in en hebben geen push berichten aan
[27-11-2016 11:01:57] Lekkah|Patrick: En ik ga weer drukke periode met werk in, tot savonds laat en weekend door
[27-11-2016 11:02:20] Raymon: Aha
[27-11-2016 11:02:26] Raymon: Groot front?
[27-11-2016 11:02:31] Lekkah|Patrick: Dus je mag altijd kijken
[27-11-2016 11:02:47] Raymon: Ja is goes
[27-11-2016 11:02:54] Lekkah|Patrick: Valt nong wel mee, maar was 100% off he, dus is nu ff lastig :p

Nou, gelogged en een beetje op het forum gepraat, soms even een paar uur wat aanvallen gedeffed voor Droppies en ook gelijk weer een vv aangeboden voor een 'massa'. Een weekje later kreeg ik te horen van de hoofdspeler Patrick dat hij zijn account op del wilde zetten of aan Sjondeer te geven. Aangezien ik er niet echt heel erg begonnen ben (een week dus), vond ik dat ik weinig zeggenschap had en hij zijn eigen keuze mag maken wat hij doet met zijn acc. Toen heeft hij de vv aan Sjondeer gegeven en ben ik als 'inval co' ook maar gepeerd. Heb zelf niks met het goede omtrent Droppies & Sjondeer te maken, onderstaand weer een paar screentjes van mijn oud co/mb dat hij het acc op del wilde gooien:


[1-12-2016 18:33:14] Lekkah|Patrick: Zal ik een Doraatje doen? Lijkt alsof de stam niet volgens mijn manier wil werken. Kom net ook bij fysio vandaan, heb al een half jaar last van mn rug, moet minder zitten, meer slapen en ook niet meer gespannen achter een laptop of gebogen naar n telefoon kijken
[1-12-2016 18:34:00] Lekkah|Patrick: Minderen kan ik niet, wil t toch altijd goed doen. Dus dan cold turkey stoppen? Of wil jij hier nog iets met t account uithalen?!
[1-12-2016 19:56:35] Raymon: k ben niet zomaar gerunned hoor
[1-12-2016 19:57:03] Raymon: Nu zit de stam beter in elkaar nog dan voor ik weg ging. wanneer mensen op del gaan, gaan mensen pas initiatief nemen ofzo ....
[1-12-2016 19:57:19] Raymon: maar je mag wat mij betreft m peren hoor haha :p
[1-12-2016 19:57:23] Lekkah|Patrick: Haha, weet ik niet, ken de meeste niet
[1-12-2016 19:57:25] Raymon: ik ben druk genoeg met .net
[1-12-2016 19:57:34] Lekkah|Patrick: Of ik geef vv aan sjondeer :p
[1-12-2016 19:58:10] Lekkah|Patrick: Trek dat gezeik van baas Hans niet zo, net alsof hij weet hoe ik speel....
[1-12-2016 19:58:26] Raymon: Hans wil wel iets teveel dominantie hebben geloof ik
[1-12-2016 19:58:57] Lekkah|Patrick: Ja, en ik ook, daarom ben ik altijd leider in mn eigen stammen geweest :p
[1-12-2016 19:59:42] Raymon: lol
[1-12-2016 19:59:44] Raymon: ik zie zijn pm
[1-12-2016 19:59:46] Raymon: wtf
[1-12-2016 20:05:13] Lekkah|Patrick: Done :)


Einde verhaal Droppies na de screentjes dus. Heb er zelf niet zoveel mee te maken. Vind het wel jammer dat Steven (OostWestAsBest) hier nu alles gaat zitten verdraaien, wat ik allemaal voor jou account/ ex-stam gedaan heb en dan dit....


Dan wil ik het nog even hebben over het beleid van de leider van ONE, Hans. En tegelijkertijd ook over een speler binnnen ONE genaamd André, speler van Gazoill, een jongenman van 15/16 (daar niks mis mee btw) die mij wilde laten stabben op een classic na degene die nu bezig is (spioneren in de vijandelijke stam en daarna de stam waar André in zit joinen)

Kga er niet teveel woorden aan vuil maken, de screens die ik nu weer ga droppen zeggen genoeg denk ik?!

[21-8-2016 21:47:11] André: als anoniem krijg je een nieuwe naam (happy) (bandit)
[21-8-2016 21:47:23] André: spioneren bij vijandige stam ;)
[21-8-2016 21:47:55] André: volgende classic dan
[21-8-2016 22:09:09] André: ? net als ziu deed
[21-8-2016 22:09:17] Raymon| Dora-The-Killer: wat?
[21-8-2016 22:09:32] André: namens onze stam dan
[21-8-2016 22:09:40] André: undercover
[21-8-2016 22:09:40] André: spioneren
[21-8-2016 22:09:52] Raymon| Dora-The-Killer: Wil je dat ik dat doe??
[21-8-2016 23:15:06] André: why not?
[21-8-2016 23:15:20] André: is een goede tactiek
[21-8-2016 23:15:44] André: aan front met onze stam dan dan edelen we je en join je ons ;)
[21-8-2016 23:15:53] André: of je gaat ergens co en
[21-8-2016 23:16:00] André: is geen stab
[22-8-2016 16:53:51] Raymon| Dora-The-Killer: nee is geen stab hoor (Sarcasme maar ziet hij niet ofzo hahahaah)
[22-8-2016 17:07:12] André: Nee daarom, en je helpt ons dan en joint ons later win win situatie

Toen ik weer even op Droppies zat gelijk naar de leider hans gegaan, die vond het eerst heel erg maar de stab was 'een paar maanden oud dus niet relevant meer'

[30-11-2016 17:18:43] Raymon: hoeft a niet meer
[30-11-2016 17:18:48] Raymon: Ik peer hem weer :D
[30-11-2016 17:19:02] Raymon: Khoef niet bij André van gazoill in de stam, das een stabber.
[30-11-2016 18:11:05] Hans| Pyramid of Light: Hoezo ga je nu al wel en kun jij mij meer over andré vertellen?
[30-11-2016 18:12:59] Raymon: K stuur jede loggs zo
[30-11-2016 18:13:45] Hans| Pyramid of Light: Wtf
[30-11-2016 18:19:37] Hans| Pyramid of Light: Ik zou graag bewijs idd ontvangen
[30-11-2016 18:21:04] Raymon: Oh dat bewijs is zwart op wit
[30-11-2016 18:21:16] Hans| Pyramid of Light: Ja maar ik moet het hebben
[30-11-2016 18:22:06] Raymon: Raymon - Vandaag 17:20
> [21-8-2016 21:47:11] (De screens weer)
[30-11-2016 18:23:58] Hans| Pyramid of Light: Hmm dit is verleden. Ik neem het wel mee. Goed om te weten
[30-11-2016 18:26:54] Raymon: 3 maand
[30-11-2016 19:12:38] Hans| Pyramid of Light: Wat was zijn ac op classic
[30-11-2016 21:08:58] Raymon: Het ging over volgende classic he
[30-11-2016 21:09:10] Raymon: Hij wilde me vast als spion aanschaffen
[30-11-2016 21:09:24] Raymon: Maar die classic heette die idk.m
[30-11-2016 21:17:23] Hans| Pyramid of Light: Belachelijk idee

Tot op de dag van vandaag speelt hij er nog steeds, is helemaal niks mee gedaan. Lekker gedaan Hans wat mij betreft.
 

DeletedUser74414

Guest
- Stan van Breathe, zoals @Intrigued mooi omschreef: "heeft in mijn ogen altijd grote confrontaties ontweken door middel van politieke spelletjes, is misschien part of the game maar daarmee overtuig je mij niet van je offensieve en defensieve kunsten."

Op ontwijking van welke grote confrontaties doelen jullie?
De jump van WohWoh op Smokin Aces is een tactische overweging geweest van de stam, maar vind bovenstaande stelling wel wat aangedikt persoonlijk.

Beste stam Forza?

Die snapte ik niet helemaal.
Denk dat Forza na de stop van Remi (TMWNN) en Dave&Jeroen (Bites Like Suarez) gewoon klaar was. Paar leden zagen dit in, dat het geen potentie Had en al snel resulteerde dit in het breken van Forza (en niet de backdraft op Erik)

De oud Forza leden in Guard atm waren nu niet bepaald sterke accounts en lijken me zeker niet de accounts die Guard winst bezorgt hebben. Vond het sowieso wat slap van Guard om in 1x de hele hap te recruiten.

Ik zeg niet dat de backdraft van Erikd47 gezorgd heeft voor het breken van Forza, noem dit gewoon als memorabele actie en geef een tijdslijn aan van latere gebeurtenissen zonder daarin een oorzaak-gevolg verband te willen impliceren.

Ik zag Forza lang als stam met de beste accounts en meeste potentie. Na het uiteenvallen van deze stam was guard naar mijn gevoel de beste stam en dat gevoel heb ik gedurende de wereld gehouden. Vandaar mijn keuze deze stammen hier te benoemen.

Het feit dat Guard de hele hap rekruteerde is ook niet waar (3/8). Een groepssolli van o.a. de beste farmer en met afstand nummer 1 van de wereld wordt inderdaad serieus genomen door ons en leiding van destijds heeft daarin de knoop doorgehakt. Was een riciso aangezien deze spelers nog amper tegen ons cluster aanlagen, maar wij namen de uitdaging aan dit gat te dichten en hen te kunnen deffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77455

Guest
Gaat wel over meer dan dat hoor.

Onderandere over de Nap met Fides destijds, dan erna met de PBG met Coruscant waar er heel veel os naar vloeide alvoor die in Guard zat, vv's die werden gedraaid puur om Grail te voorkomen van clusteren.

Nu alweer dreigen om een Nap op te zeggen die in ruil voor dorpen tegen .Dreamcatcher die toch te behouden om zo jullie teerbeminde Coruscant te verlichten. (wat ik ook vernam is dat dit niet enkel door onze kant als easy way wordt gezien)

Dat die kneus dacht dat hij met snel pmmetje V. in Grail zou kunnen krijgen en dan maar op zijn teentjes getrapt was en dan met jullie is beginnen samenwerken. Ook toen had je gewoon nee kunnen zeggen, want je mag nog zo grote morele waarden hebben ivm kata gebruik en dergelijke, maar samenwerken met een kata-stam terwijl je zelf absoluut geen kata's op je hoofd wilt gaat er bij mij er echt niet in. In ons ogen is er altijd de easy way gekozen in de core en Breathe Gentle had daar hoofdrol in.

Dat Guard de overwinning neemt hebben ze in het zuiden en noorden meer dan duidelijk gemaakt, echter is Grail ook gewoon het slachtoffer geweest dat zowel noord en zuid het stamcluster (toen nog gedeelde edellijnen met Born) het begaf door quitters of inactieve accounts. Maar in de Core heeft Guard niet gestreden. Schoterbos was heel goed aan het deffen en is uiteindelijk gerekruteerd geweest, kan wel allemaal zijn dat GodParticle. wegviel maar toen Guard begon te rekruteren in de core was het voor Grail de doodsteek.

Vandaar dus de politieke spelletjes, like I said, part of the game. Aangedikt of niet, iedereen heeft zo zijn mening maar ik denk niet dat er zoveel overdreven wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76203

Guest
@raymon
Ik weet als geen ander wat je voor Born betekent hebt en dat maakte het juist onwerkelijk voor mij dat je op bb ging en mij en bastops negeerde daarna en nog een sneer probeerde uit te delen. Snap dat het uit frustratie was enzo maar dan hoef ik je ook niet meer terug te zien in de stam op een ander account, ben ik ook duidelijk in geweest toen op het forum.
Dus een leider die z'n account op delete gooit, dan Is die nominatie toch best logisch?

@Stan
Denk dat we over Forza dan van mening verschillen. 'ZiuBird' & 'HQRick' & 'Bites like Suarez' waren toen accounts zonder ervaring. Ook waren er accounts die een chronisch tekort aan activiteit leken te hebben zoals Smokin Aces en wijzelf Anxiety Disorder ook een beetje.
En dan .Team Rocket. vind je het gek dat ik daar weinig vertrouwen uit putte? Logde ook eff 1,5 dag niet op z'n account in. Geen vv ofzo af, moest blij zijn dat hij maar 2 dorpjes kwijt was.
Dat ik het slap vond van Guard om oud Forza leden te recruiten heeft te maken met het feit dat het in mijn ogen gewoon een manier Is om confrontatie uit de weg te gaan. Vond dat een beetje jammer.
 

DeletedUser74414

Guest
Gaat wel over meer dan dat hoor.

Onderandere over de Nap met Fides destijds, dan erna met de PBG met Coruscant waar er heel veel os naar vloeide alvoor die in Guard zat, vv's die werden gedraaid puur om Grail te voorkomen van clusteren.

Ik weet niet precies op welke NAP met fides je doelt, maar zal ze beide behandelen:

Algehele NAP Fides:
Ontstaan doordat onze noordelijke leden terrein aan het verliezen waren tegen Born en met bezettingsproblemen kwamen. Enthalpy en ik waren hier in eerste instantie zwaar op tegen, maar hebben onze eigen groei opgeofferd voor de groei van de stam en onze def volop naar dit front verplaatst. Deze Nap kan je zien als dat ik geen front wil nemen, maar dat zie ik absoluut niet zo. We zijn dus ingegaan op het aanbod van Revenge of mine.

Nap met jake101: Na het eindigen van de NAP met fides een massa gepland op Neat en deze speler vrij snel gebroken. Al mijn edels hieraan opgemaakt, waardoor ik vervolgens zonder edels zat. Toen is er inderdaad een NAP-periode van 10 dagen afgesproken, omdat jake101 def naar bassie wilde zetten. Hierbij de screens, waarna men boos werd dat ik na het aflopen van de NAP ben gaan edelen op Jake101. Ik heb hem daarna zelfs de tijd gegeven om te herstellen en ben eerst op NIETTEDOEN gegaan, omdat ik gerust front wil nemen met jake101. Ik vind het niet dat ik front ontwijk door eerst een nap te nemen in wederzijds voordeel, ik weet dat jullie het niet leuk vinden dat ik def naar subscriber heb gezet in deze tijd. In mijn ogen meer tactisch dan dat ik de link leg naar ontwijken van front.

XTnfa75.png

U7IsrN5.png


Ik vind het prima hoor dat je stelling neemt dat Noord en Zuid de overwinning voor Guard duidelijk hebben gemaakt. Ik zie Guard namelijk als 1 stam, waarin we het met zijn alle doen :) De NAP met WohWoh is hetzelfde verhaal, dit heb ik ook louter gedaan in stambelang. Ik denk als je de noordelijke leden vraagt in hoeverre ik bereid ben geweest andere in de stam te helpen, dat daar een vrij positief antwoord op komt. Tuurlijk snap ik ook dat jullie mij liever in continue strijd gezien hadden, zonder mijn def te kunnen verplaatsen naar stamgenoten. Dat begrijp ik helemaal Matthias.

TJ8zswu.png


Nu alweer dreigen om een Nap op te zeggen die in ruil voor dorpen tegen .Dreamcatcher die toch te behouden om zo jullie teerbeminde Coruscant te verlichten. (wat ik ook vernam is dat dit niet enkel door onze kant als easy way wordt gezien)

Zyrack: De NAP met Zyrack loopt gewoon af op 8 december en dan wordt ik benaderd om te praten over verlenging van de NAP. Daarin dreig ik dus totaal niet om de NAP te verbreken, maar breng ik gewoon enige voorwaarde aan. Dat hij liever wat dorpen afgeeft om een mogelijke massa op hem te voorkomen, is het probleem van Zyrack. Ik heb alleen een fout gemaakt te gretig naar het front te willen, waardoor het wel degelijk een CF is die ik van Zyrack heb overgenomen. Ik heb hierover met Maarten (Toffe peer van Dreamcatcher) contact opgenomen dat ik hierin de fout in ben gegaan en ik hier een oplossing voor wil vinden. Het dorp is binnen een dag dan ook teruggenomen door Zyrack. Het verwijt dat ik Zyrack gebruik vind ik onterecht. Je moet niet vergeten dat dream bezig was een NAP te regelen met Zyrack (voor jullie stam), zodat alle def naar mijn puntje front met hem gestuurd kon worden. Echter wordt de nadruk nu heel erg op mijn afspraak gelegd, omdat hij op mijn voorstel is ingegaan.

Ook toen had je gewoon nee kunnen zeggen, want je mag nog zo grote morele waarden hebben ivm kata gebruik en dergelijke, maar samenwerken met een kata-stam terwijl je zelf absoluut geen kata's op je hoofd wilt gaat er bij mij er echt niet in. In ons ogen is er altijd de easy way gekozen in de core en Breathe Gentle had daar hoofdrol in.

In de fase van het spel waren er 5 noemenswaardige stammen: Grail, Tuin, Born, Fides en Guard.
Born en Tuin fuseren samen tot een groter Born. Allé, 3 rim-stammen en een core-stam. Vervolgens krijgen wij op 11 oktober informatie dat Grail en Born gaan fuseren. Dat is jullie goed recht hoor, wij hebben ook fusie-gesprekken gevoerd met stammen.

jk7DpFe.png


Dat er front is vermeden door -WohWoh641- te rekruteren om op de inactieve Smokin aces te jumpen, ga ik zeker met je in mee. Ik heb hier een prominente rol in gespeeld en ben hier zeker debet aan. Echter heb ik deze beslissing genomen omdat het voor de stam een stap voorwaarts was. Ook ben ik vervolgens Def gaan zetten naar Coruscant, ook af te leiden uit mijn ondersteuner awards. Er is een goede samenwerking ontstaan met Coruscant, die enorm veel def-werk heeft geleverd om te overleven. Je kan zeggen dat ik wegkijk voor zijn kata-gebruik, maar ik ben van mening dat je kata-nap op stamniveau maakt. Dus op moment dat hij onder guard speelt, kan ik invloed uitoefenen dat hij geen kata gebruikt. Hij heeft ook tijdens de kata-aanval die jullie op coruscant (in Guard) hebben uitgevoerd, de zelfbeheersing gehad geen katapulten terug te sturen. Ook hadden we niet echt keuze om met een andere stam diplomatisch in te spelen op jullie fusie met Born (Tuin+Born).

18.10.2016 -- Dermate verhoging van de osvdd, door extra os target Coruscant
ER9kGMK.jpg


Ik kan er best inkomen dat ik het spel vrij tactisch heb gespeeld, vind je gehele uitspraak persoonlijk wat zwaar. Echter mag iedereen daar zelf over oordelen ;). Zeker in het begin van de wereld ben helemaal geïsoleerd in Guard gegaan, waar ik tussen de stammen Forza en Strong in lag (vrij grote stammen op dat moment).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77455

Guest
Er is een goede samenwerking ontstaan met Coruscant, die enorm veel def-werk heeft geleverd om te overleven. Je kan zeggen dat ik wegkijk voor zijn kata-gebruik, maar ik ben van mening dat je kata-nap op stamniveau maakt. Dus op moment dat hij onder guard speelt, kan ik invloed uitoefenen dat hij geen kata gebruikt. Hij heeft ook tijdens de kata-aanval die jullie op coruscant (in Guard) hebben uitgevoerd, de zelfbeheersing gehad geen katapulten terug te sturen.

Toch blijft dit voor mij echt een struikelblok want het kata gebruik heeft ook een zware achterstand veroorzaakt op accounts zoals Time Wizard. We hebben een hogere totale farm dan My Digital Enemy terwijl zij veel meer edels hebben dan ons, wat dus heel veel gs van ons heeft doen vloeien op boerderijlevels.
Kata NAP doe je in stam verband, maar als je lang katas pikt zonder te reageren en er wordt maar gezegd dat we niet moeten janken over kata's (ook door onze "Master Alliance") zijn we dan toch maar gaan reageren. Wel heel hypocriet dat zijn mening tegenover kata's begint te veranderen nadat hij met zijn Fides stamgenoten onze boerderijen, die van .Dreamcatcher zelfs naar 1 heeft geschoten als het dan hem overkomt. Als hij dan net in Guard toetreed die een kata-Nap heeft met Grail dan schuilt hij zich echt achter Guard.
Verder kwamen er nog kata's op ons vanuit V. en die clears waren gebruikt omdat ze aangeboden werden aan Coruscant en zo is bijvoorbeeld heel weutel zijn front naar beneden gekatad op hoofdgebouw en dergelijke. Je kan me echt niet wijsmaken dat Coruscant er niks mee te maken had.

Vervolgens krijgen wij op 11 oktober informatie dat Grail en Born gaan fuseren.

Zegt genoeg over de kneus die je dat bericht stuurde dat hij heel weinig inzicht had over de situatie waarin zowel Born als Grail zich bevonden. Edellijnen waren al afgesproken binnen Born en de samenwerking trok op niks dus om grip te krijgen Born is er dus gekeken naar een fusie. Moesten we beter geclusterd hebben en samengespeeld hadden we wel nog een kans gehad.

diplomatisch in te spelen op jullie fusie met Born (Tuin+Born).

Die fusie was trouwens helemaal niet naar de zin van Grail, maar door de grote achterstand qua clusteren en de enorme inactiviteit van Born hebben we hier lang over gediscussieerd. Guard moest daar helemaal niet op reageren. Verder hadden we Tuin eigenlijk wel nodig tegen Fides aangezien daar 2 accounts weggespeeld waren. Grail is opgericht met oog op mooie falanxen, ik heb de originele kaarten nog liggen maar er zijn accounts weggevallen onderandere door het zware en agressieve kata'en van Fides. Kijk naar markss21, waren 2 goede spelers maar werden gewoon kapotgekatad en door een vertraging in rim securen was er te weinig def voor markss, kijk wat voor een kneus die dutschie was. Hij kon blijkbaar niet eens taggen maar boerderijen naar 1 kata'en zat er wel in.

Dat er nu geen eindstrijd komt is gewoon omdat Grail sterker ingeschat werd en wij gewoon genaaid zijn door onze runners en in ons ogen waren al dat diplomatische gedoe niet nodig.

begin van de wereld ben helemaal geïsoleerd in Guard gegaan

Begin van de wereld heb ik de andere kant van het continent niet bekeken aangezien de ranglijsten heel veel veranderd zijn, daar heb ik dus mijn oordeel ook niet op gebaseerd.

Verder is mijn oordeel ook vooral gebaseerd op het feit dat je in zee gaat met in mijn ogen 1 van de arrogantste spelers die ik tegenkwam op tribalwars. Dat hij heeft uitgehouden heeft heeft hij enkel aan jullie te danken en dat is nu eenmaal jammer dat hij zoveel geluk had.

Verder ga ik het nog 1x herhalen, iemand die zo zwaar gekatad heeft of liet kata'en zou ik zelf nooit mee willen geassocieerd worden. Wij hebben gereageerd met kata's maar het was echt niet naar mijn zin. Had ik geweten op 5 dorpen wat er allemaal op onze kop ging vliegen was ik er nooit aan begonnen.
Heel onze core heeft zwaar geïncasseerd van Fides die net zo sterk was door de NAP met jullie, en uiteindelijk waren wij die het volgehouden hebben tot het moment dat we er beter voor stonden. Als mensen waar je zo lang samen mee gewerkt hebt dan gewoon vertrekken als hun account gerekt gaat worden hebben we gewoon pech in gehad. Maar krijg zo de indruk dat hedendaagse tribalwars spelers heel graag abusen, farmen en edelen tot het wat moeilijker wordt.

Ik ben ook maar een mens en ik oordeel met wat ik weet, had ik bij jou in de stam gezeten kon ik een heel andere visie gehad hebben.

Al bij al vind ik het heel jammer hoe deze wereld is verlopen en hoop ik dat niet heel Grail over dezelfde kam geschoren wordt qua kwaliteiten.

Verder wil ik mijn mede (ex-)stammies vragen om gewoon objectief naar alles te blijven kijken en niet zomaar Guard gaan verwijten voor vanalles en nog wat, ze hebben beter gespeeld maar hebben ook niet altijd rozengeur en maneschijn gehad.
Enige spelers waar ik al mijn respect voor verloren heb zijn de V./T.N.B./Fides (in het bijzonder Coruscant & Zyrack) spelers buiten .Dreamcatcher, schoterbos en -wohwoh-
 

DeletedUser74414

Guest
Sportieve reactie Matthias! ;)

Heel onze core heeft zwaar geïncasseerd van Fides die net zo sterk was door de NAP met jullie, en uiteindelijk waren wij die het volgehouden hebben tot het moment dat we er beter voor stonden.

Ik kan me zeker in jou standpunt verplaatsen. Dat jullie enorm veel last van kata's hebben gehad tijdens onze NAP met fides heb is mij niet eens heel erg opgevallen (eerste 2 weken van de NAP ook op vakantie en tijdens NAP ook minst actieve periode geweest). Ik begrijp nu beter wat je bedoeld met dat wij wegkeken, ging veel meer om ons besluit van de NAP. Evaluerend was het beter geweest een kata-nap met jullie en Fides in deze onderhandelingen mee te nemen. Ik reken mezelf als onderdeel van de commandopost bij Guard ook wel aan dat ik hier niet aan heb gedacht. Ik durf je met alle eerlijkheid te zeggen dat we dit echt over het hoofd hebben gezien en we de NAP puur hebben genomen om de problemen in het noorden op te lossen. Misschien hadden we tussen Guard en Grail wat meer afspraken kunnen maken, maar achteraf is het altijd makkelijk praten..

Ik distancieer me zeker van het beleid dat Fides voerde en ik weet hoe diep het kata-gebruik in deze stam geworteld zat, doordat ik zelf kata-nap onderhandelingen heb mogen voeren. Ik heb me hier puur op onze betrekkingen met Fides gericht en weet er echt weinig van hoe het tussen jullie en Fides zo heeft kunnen escaleren met katapulten. Ik ben ook niet de persoon die zich daarin dient te mengen in mijn beleving. Ik ben zeker tegen kata-gebruik, maar begrijp dat je het hypocriet vind dat we een NAP met fides heb genomen. Echter is mij amper iets bekend over de oorzaak van jullie kata-conflict en hoe dit dermate is geëscaleerd. Kata-gebruik is om een of andere reden niet echt aan bod geweest bij NAP-besprekingen.

ik4guQD.png

ZPHCxWH.png


Verder wil ik mijn mede (ex-)stammies vragen om gewoon objectief naar alles te blijven kijken en niet zomaar Guard gaan verwijten voor vanalles en nog wat, ze hebben beter gespeeld maar hebben ook niet altijd rozengeur en maneschijn gehad.

Ben ik zeker met je eens, wij zijn ook niet perfect geweest als leiding. Hebben eerlijk spel altijd hoog in het vaandel gehad, maar hebben net als iedere stam ook fouten gemaakt. De grootste fout als leiding die we hebben gemaakt is in de situatie TR. Hier hadden we niet democratisch over moeten stemmen met 2 dagen discussie en dan 2 dagen stemming, maar hadden we direct de dorpen moeten teruggeven. Hierdoor is in mijn beleving het handelen van Guard wel onder een vergrootglas komen te liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
634
Heren,

Er is veel over ons Account nu gezegd en tegen ons flink geschopt.
Ik ga niet op alles een antwoord geven, omdat het nutteloze discussie is.

Kata gebruik:
Het klopt dat, sinds wij Fides hadden gejoined ook Kata's zijn gaan gebruiken.
Dit was mede een actie - reactie geval.
Nu kan er een eindeloze discussie gevoerd gaan worden van wie er eerder was begonnen.

Volgens mij vergeten de spelers van One nu, dat een van de mede-leiders van Fides nu bij hun in de stam zit en er voor Fides geen Kata Nap was met Grail.

ik4guQD.png



Spelers van TNB, nadat wij TNB hadden verlaten hebben niet voor ons of samen met ons aanvallen uitgevoerd.
Dus alle beschuldigingen omtrent dit is gewoon verzonnen.
Wel vreemd dat Juist de spelers die ons account nu beschuldigen met deze spelers in contact waren

18.11.16 01:29
Ben jij online?:p heb iemand van grail nodig

.Dreamcatcher 18.11.16 01:30
Waarom heb je iemand van grail nodig

.Dreamcatcher 18.11.16 01:35
Oh online controle, goed geprobeerd

Wij zijn altijd online.

18.11.16 01:35
Naja was paar dagen geleden gestopt gooide me vv naar rookworst aangezien hij met de leiding van grail aan het praten was iets over guard ofzo.
Maar hij neemt de vv niet aan en nu scout mark of m-a mij :\ dus voor dat er echte aanvallen komen en er een besluit is tussen rookworst en lpower en grail om guard pijn te doen lijkt het mij handig als dit account en z'n off in de gaten wordt gehouden:p en naar de aanvallen op guard overgenomen

18.11.16 01:37
Enigste dus wat ik vraag om rookworst en lpower met rust te laten :p

18.11.16 01:41
Wil je me vv niet :( naar wie moet ik hem anders gooien,:p

.Dreamcatcher 18.11.16 01:42
Zal dat door geven in de chat maar hoe weten we dat dit geen truc is voor iets anders of een intern meer tijd te geven

18.11.16 01:43
Ik weet niet hoe ik moet bewijzen dat dit echt is :(

.Dreamcatcher 18.11.16 01:44
Geef je vv maar ik let wel op van nacht en morgen

.Dreamcatcher 18.11.16 01:44
Oh je stuurde hem al

.Dreamcatcher 18.11.16 01:45
Ik geef het dan morgen door aan de leiding

Nu zijn er niet meer zoveel on

En ik ben aan het werk maar heb tijd om op te letten

18.11.16 01:45
Ok dan ga ik nu slapen :p s6 veder tegen guard Dennis aka rookworst heeft mijn ww indien die ooit nodig is voor tegen guard

Time Wizard 21.11.16 08:39
Al terug in Coruscant zijn kamp getrokken?

M. | Team Time Wizard
______________________

Code:
 A ship is always safe at the shore[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
[I][I][I][I][I][I][I][I]  But that's not what it is built for.

21.11.16 11:20
jep

Time Wizard 21.11.16 11:25
Vreemde snuiter, je veranderd van gedacht zoals het weer.

M. | Team Time Wizard
______________________

Code:
 A ship is always safe at the shore[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
[I][I][I][I][I][I][I][I]  But that's not what it is built for.

21.11.16 12:23
hoe bedoel je?

Time Wizard 21.11.16 12:59
Ja dat je wispleturigheid enorm is. Ene keer ben je bang voor aanvallen en wil je stoppen omdat Coruscant weggegaan is, nu kruip je weer in zijn gat?
Hoe kan je me nu niet snappen? :p

M. | Team Time Wizard
______________________

Code:
 A ship is always safe at the shore[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
[I][I][I][I][I][I][I][I]  But that's not what it is built for.

21.11.16 14:20
Had het eerste bericht fout gelezen. ik dacht dat je vroeg of ik os bij hun had staan.

Time Wizard 21.11.16 15:06
Je stuurt toch clears op weutel? Terwijl je paar dagen gelden de vv gaf?

M. | Team Time Wizard
______________________

Code:
 A ship is always safe at the shore[/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I][/I]
[I][I][I][I][I][I][I][I]  But that's not what it is built for.

26.11.16 01:07
....

Zyrack:
Toen wij op de wereld skype groep over de acties van Zyrack hadden. Van dat hij 3x maal targets opvroeg voor de massa tegen Grail en achteraf niet mee deed wegens allerlei redenen.
Werden wij ervan beschuldigd dat wij Zyrack aan het zwart praten waren.
Grail haalde hem met open armen binnen.
Nu doet Zyrack precies hetzelfde als wat hij deed toen hij in Fides zat, dus wees eerlijk aub.

Internen:
Het is juist dat wij door het wegvallen van spelers rondom ons heen, veel dorpen hebben moeten internen.
- Maar zie ons Cluster, we hebben niet de bb's van 3k ge-edeld, zoals bij sommige geen enkele bb dorpen meer over is.
- Ook hebben wij niet in samenwerking met een ex stamleider dorpen van speler(s) afgeperst en toevallig ging de ex stamleider ook nog eens de stam van de afperser joinen.

Laat ons aub buiten jullie nutteloze gesprekken of lever feiten aan waaruit moet blijken dat jullie wel gelijk hebben.


Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Volgens mij vergeten de spelers van One nu, dat een van de mede-leiders van Fides nu bij hun in de stam zit en er voor Fides geen Kata Nap was met Grail.

ik4guQD.png

Eventjes over die screenshot:
- Dream moest gewoon het slechte nieuws gaan verkondigen als leiding dat het kata-nap voorstel werd afgewezen.
Dream had toen nog nooit kata's gebruikt tegen doelwitten. Ook al werd er unaniem "neen"gestemd.

Ik wil je absoluut niet zwart maken hé Mark, maar vraag eerst eens het verhaal van de andere kant. ;)
 

DeletedUser77455

Guest
de spelers van One nu, dat een van de mede-leiders van Fides nu bij hun in de stam zit
Klopt, maar .Dreamcatcher heeft onze kata NAP niet aanvaard omdat boerderij buiten deze nap viel. Ze hebben bij hun aanval op verwoester slechts 1 boerderijlevel afgebroken zodat de muur niet kon opgebouwd worden als er gedodged werd. (was hun reden) + don't hate the messenger, want dit was unaniem beslist in Fides.
Laat mij even iets duidelijk maken als je dit echt niet snapt. Er is een verschil tussen een 1.1 miljoen account naar 800k punten te schieten met heel de stam op targets zoals Hoofdgebouw, Kazerne, Leemgroeve, Ijzermijn, Boerderij, Opslagplaats (gebouwen die op level 1 of 0 stonden toen ik vv deed op markss21) en dat vond .Dream dus helemaal geen 'gematigd kata-gebruik'.

alle beschuldigingen omtrent dit is gewoon verzonnen.
Hoezo verzonnen? .Dreamcatcher heeft intern het overmatige kata-gesloop in plaats van gebruik aangekaart en gezegd dat ze dit echt niet kunnen vinden. .Dreamcatcher is de oprichter van Fides dus
een van de mede-leiders van Fides
zegt al genoeg dat je niet weet hoe Fides ontstaan is. Hoe durf je zelfs beweren dat dit verzonnen is. Je kwam zelf ook in pm tegen mij zagen dat je niet aan kataclears deed, maar je deed wel aan 1/6 kataclears op ons achterland om boerderij te slopen. Verder was bassienw blijkbaar met vakantievervanging en vroeg jij doodleuk aan San-der (die toen de vv deed) om alle kataclears van bassienw een paar keer op Time Wizard (toen nog Son of Azuma) te gooien met als target boer.
En het is laf dat je dit nog steeds ontkent met het zinnetje: "Die kataclears is iets tussen jou en bassienw".

sinds wij Fides hadden gejoined ook Kata's zijn gaan gebruiken.
Dit was mede een actie - reactie geval.
Jullie join was blijkbaar al een tijdje besproken (heb ik vernomen van de .Dreamcatchers die toen id leiding zaten) en 2 dagen voor je join zat jij nog hele aanvalsplannen te vragen van Grail op bassienw want je wou zeker zijn dat er deze keer wel iets van kwam, omdat je mij er van beschuldigde datums te hebben vastgelegd terwijl ik enkel zei tegen wanneer we ongeveer klaar zouden zijn. Dat er geen clears uit de stam op bassienw konden toen ging jou geen zak aan.
Daarom vond ik jou sinds het begin al een naaier, want je gaat niet zo'n dingen vragen om dan de vijand (die je samen met ons wou aanvallen weg te spelen.
Verder ging je ook niet aanvallen als je geen garantie had dat V. een toekomst kon vinden in Grail aangezien het al heet werd aan je voeten. Daarop heb je maar Fides gejoind omdat wij enkel wouden samen werken op bassienw.

Verder over actie reactie, mijn boerderijen lagen al lang genoeg plat tot jij en all eyes on moi begonnen met clusterfucken via barbs, iets waar je zelf ook niet vies van was en verschillende Fides/Fide leden hebt tot aangezet om dit bij .Dreamcatcher te doen. Die clusterfuck via barb was me er te veel aan en daarop heb ik die dus van 3k punten naar 1.3k gekatad, terwijl jij met je stam al aggresief tekeer was gegaan op onze boerderijen. Verder kan ik dit niet bewijzen omdat rapportjes verwijderd worden maar je weet zelf dat ik de waarheid spreek. Ik ben sportief genoeg om mijn standpunt te wijzigen nadat Stan mij erop wees dat zijn diplomatieke zetten eerder stamgericht waren dan confrontatie vermijden. Wees alstublieft ook eens eerlijk en geeft toe waar je fout zat. Als jij denkt na 3x aanvallen met katas op verzamelplaats en muur dat dan alles oké is, zit je er volledig naast. Alle achterstand die wij opliepen is daar nooit mee goedgemaakt.

Verder snap ik niet wat voor een moraalridder je nu probeert uit te hangen door die pm's van rookworst/jermain. Jermain was bang voor aanvallen van jou en de nachtspeler van .Dream heeft gewoon op incommings gelet en die dan de dag erna met mij (toen ik leider was in Grail) het volgende voorgelegd. Toen ik aan het bespreken was in de stam of we al dan niet de vv wouden houden werd de vv verbroken en gingen de clears terug op Grail, vandaar mijn bericht van wispelturigheid maar die speler was zoals verwacht niet meer te bespeuren.

Beste vanal is zelfs dat je in de wereldchat tekeer gaat omdat er een rapportje van jou wordt gedeeld en hier gewoon pm's gaat plaatsen. Siert je niet, zo "het komt mij goed uit dus ik zal het maar doen".

Van dat hij 3x maal targets opvroeg voor de massa tegen Grail en achteraf niet mee deed wegens allerlei redenen.
Werden wij ervan beschuldigd dat wij Zyrack aan het zwart praten waren.

Hoezo zwart gepraat? Ik heb nergens iets gezegd dat je niet correct was. Ik vond de houding van Zyrack helemaal niet correct en wat vele mensen niet weten is dat Zyrack zijn sollicitatie veel bloed zweet en tranen gekost heeft voor .Dreamcatcher "omdat Imre zo graag in Grail wou"
Nu verneem ik dat 3 dagen dan het afwijzen van zijn sollicitatie binnen Guard Grail is gejoined. Terwijl hij bij ons al 14 dagen geaccepteerd was en de invite teruggetrokken geweest is. Maar toen "het front eindelijk goed stond voor eventuele aanvallen door zijn leaven" is de uitnodiging dan opnieuw gestuurd.
Ik snap niet waar je zo gaat janken over Zyrack terwijl hij Grail 5x zo hard heeft genaaid met zijn schijnheilige gedrag.
Dus daarom, Benjamin en Imre, ik zeg het via hier, je moet mij nooit ooit nog iets vragen. Zeker aangezien ik met Benjamin op 46 in de stam zat en nu op een andere wereld alweer, ik vind dit ronduit echt nog zwakker dan Mark.

door het wegvallen van spelers rondom ons heen, veel dorpen hebben moeten internen.
Klopt niet, het beleid binnen V. was (en heb ik vernomen van iemand waarmee je het probeerde) om accounts samen te voegen omdat jullie gewoon in het rond aan het edelen waren. De kleinere spelers werden op een ander account geplaatst en jij kon de dorpen internen. Na gebrek aan binding/interesse... met hun nieuwe account zijn ze het maar afgetrapt en zo werden dus interns gefixt in plaats van "wegvallen van spelers"

niet de bb's van 3k ge-edeld, zoals bij sommige geen enkele bb dorpen meer over is.
Oh wauw, proficiat, was waarschijnlijk super moeilijk om ze niet te edelen. Je wist dat je ze nodig had voor farminkomsten.

wij niet in samenwerking met een ex stamleider dorpen van speler(s) afgeperst en toevallig ging de ex stamleider ook nog eens de stam van de afperser joinen.
Verklaar je nader?

Als je doelt op een dorp dat door Brain (toenmalige speler van Son of Azuma) een dorp afperste van marcido geef ik je volledig gelijk, ik was werkelijk gloeiend kwaad in de teamchat en we hebben daarop Brian van het account gesmeten aangezien zijn speelstijl helemaal anders is dan die van ons en wij echt absoluut niks te maken wouden hebben met zo'n gedrag.
Dat je dat dan achteraf af en toe op ons durfde steken vond ik nog beter, want we hadden net de persoon die er verantwoordelijk voor was eraf gekegeld.

jullie nutteloze gesprekken
Dit zijn absoluut geen nutteloze gesprekken, nu weet ik tenminste waarom die zetten gedaan werden en kan ik mijn eigen visie op het verloop van de wereld bijschaven. Helpt trouwens om de relatie tussen Grail - Guard te verbeteren.
Waarom kom je je zelfs mengen als deze gesprekken absoluut nutteloos zijn? Zit je zo hard in met het imago die je jezelf hebt gegeven, en dat je dacht dat deze gewoon zomaar met een schone lei kon beginnen telkens er een nieuwe stam kwam?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77250

Guest
Bedankt Stan the man om mijn als grootste wannabe te nomineren, maar over jouw account zal ik niet praten. Moet ik wel bijzeggen dat als je enkel Hans haat dat je dat ook mag bijvermelden he.

Toch een dikke duim omhoog voor Gilles, Bart en Matthias van Time. Tsjen en Madt van BD. Maarten en Karel van Dream. Michiel van Deva. Mar van Immo. Thimo en Koen van Weutel.

Dikke duim omlaag voor velen o.a Coruscant, Zyrack.
 
Reactiescore
634
Heren,

Eventjes over die screenshot:
- Dream moest gewoon het slechte nieuws gaan verkondigen als leiding dat het kata-nap voorstel werd afgewezen.

Het screentje was enkel bedoel om aan te tonen dat er alvorens wij hadden gejoined er geen Kata NAP was met Grail.


Matthias,

Doe even rustig aan, haal diep adem, voordat je gaat reageren ;)

Dat die kneus dacht......

Was de aanleiding waarom ik hier wilde reageren, want jij denkt nog steeds dat je achter je toetsenbord alles mag en kan typen.

Jullie join was blijkbaar al een tijdje besproken (heb ik vernomen van de .Dreamcatchers die toen id leiding zaten) en 2 dagen voor je join zat jij nog hele aanvalsplannen te vragen van Grail op bassienw....

Tot 2 dagen voordat wij Fides joinde vielen wij bassienw nog aan, dus wij hielden ons gewoon aan ons afspraak, dat jij wegens redenen vanuit jullie stam niet wilde mee aanvallen, is niet ons probleem.
Maarten van .Dreamcatchers had dat jou ook al verteld in de wereld skype, dat join voor ons account pas op het laatste moment was goedgekeurd.
Ons account kreeg namelijk geen goedkeuring, omdat wij edellijnen zouden blokkeren.
Toch blijf jij volhouden dat het niet zo is, dus blijf vooral volhouden en zo doorgaan.
Als jij ons nu gaat beschuldigen dat wij info zouden doorgespeeld over de aanvalsplannen ben je echt triest en laag bezig.

Over Zyrack:
Mijn standpunt hierover heb ik nu meerdere malen bekend gemaakt en toegelicht.
Maar vind het nog steeds zeer vreemd

Dus daarom, Benjamin en Imre, ik zeg het via hier, je moet mij nooit ooit nog iets vragen. Zeker aangezien ik met Benjamin op 46 in de stam zat en nu op een andere wereld alweer, ik vind dit ronduit echt nog zwakker dan Mark.

Volgens mij had Zyrack NAP met een speler van One en viel tijdens deze NAP periode een andere One speler aan.
Wat was jullie reactie als stam daarop ?

Verklaar je nader?
Als je doelt op een dorp dat door Brain (toenmalige speler van Son of Azuma) een dorp afperste van marcido geef ik je volledig gelijk

Ik doelde eigenlijk op Spherico (als ik me niet vergist), die in de mb stam van Fides zaten en dankzij een Skype gesprek tussen jou en team *Dream dorpen moest afstaan aan jullie in ruil voor een NAP.
Dus wat jij destijds zelf deed, moet je nu andere niet kwalijk gaan nemen.

Kwestie over Marcido hadden jullie inderdaad netjes afgehandeld, maar de dorpen gaven jullie niet terug aan Marcido.

Beste vanal is zelfs dat je in de wereldchat tekeer gaat omdat er een rapportje van jou wordt gedeeld en hier gewoon pm's gaat plaatsen. Siert je niet, zo "het komt mij goed uit dus ik zal het maar doen".

Wat wil je nu ?
Je geeft aan dat wij spelers zouden gebruikt hebben, zodat ze hun clears voor ons gingen gebruiken om jullie dorpen af te breken.
Toon ik met de PM's aan dat het juist niet waar is, is het ook niet goed
Je hebt het over de dorpen van Weutel, maar bedoel je niet de dorpen van Immortal ?
Mocht je het over de dorpen van Immortal hebben, dan moet je eens terug kijken wie daar heeft zitten te edelen, dan weet je ook met wie die samenwerking was.

Waarom kom je je zelfs mengen als deze gesprekken absoluut nutteloos zijn? Zit je zo hard in met het imago die je jezelf hebt gegeven, en dat je dacht dat deze gewoon zomaar met een schone lei kon beginnen telkens er een nieuwe stam kwam?

Als je serieus en eerlijk wilt overkomen, dan moet je geen partij kiezen en een ieder die volgens jullie niet juist heeft gespeeld, zelfde reactie geven.

Als je over Kata gebruik en bb's van 3k edelen begint, dan moet je ook kritiek geven op team Dream.

Als je over samenwerkingen hebt die ten gunste is voor enkel de speler en niet voor de stam, dan moet je ook kritiek geven over de spelers die een NAP hebben met Zyrack, terwijl Zyrack een stamgenoot van jullie aanvalt.

Het geen wat jij in Skype en Pm's met andere spelers regelt, zoals de dorpen van Spherico en de pm's naar Rookworst en Jermain. Moet je niet bij andere spelers aankloppen, als die dat ook gedaan zouden hebben.

En voortaan aub geen verwijten naar ons account maken, als er geen feiten zijn en enkel wordt uitgegaan van geruchten.
Gebruik ook geen namen van andere spelers, die volgens jou het wel gedaan zouden hebben in opdracht van ons. Sander zegt namelijk dat hij de kata's van bassienw had ingezet, omdat fides geen kata nap had met jullie en er wederzijds kata's werden gebruikt.


Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Ik doelde eigenlijk op Spherico (als ik me niet vergist), die in de mb stam van Fides zaten en dankzij een Skype gesprek tussen jou en Karel dorpen moest afstaan aan jullie in ruil voor een NAP.
Dus wat jij destijds zelf deed, moet je nu andere niet kwalijk gaan nemen.

Kwestie over Marcido hadden jullie inderdaad netjes afgehandeld, maar de dorpen gaven jullie niet terug aan Marcido.


Mvg,

Mark


Mark, ik wil dat je eens leert dat Dreamcatcher uit 5 mensen(Boy, Karel, Maarten, Nico en Danny) bestaat en niet enkel uit Karel.
Het zou een mirakel zijn mocht ik Dreamcatcher alleen draaiende houden.

Die onderhandelingen zijn niet door mij gebeurd, dus richt je tot de juiste persoon aub.
 
Reactiescore
634
Mark, ik wil dat je eens leert dat Dreamcatcher uit 5 mensen(Boy, Karel, Maarten, Nico en Danny) bestaat en niet enkel uit Karel.
Het zou een mirakel zijn mocht ik Dreamcatcher alleen draaiende houden.

Die onderhandelingen zijn niet door mij gebeurd, dus richt je tot de juiste persoon aub.

Karel,

Alhoewel ik je niet mag,
- puur door de gebeurtenissen rondom jullie vertrek en de spelers die fides hadden benadeeld door samen te werken met jullie en fides in de steek te laten, terwijl ze nog in fides zaten
- door sommige uitlatingen van je tegen andere spelers

Vind ik je wel een toffe gozer, die wel eerlijk blijft.

Iedereen probeert nu via allerlei wegen en middelen hun hachje te redden, maar niemand heeft het over de 2 accounts die weken/dagen bijna 24/24 actief waren.

Nu je toch zo eerlijk bezig bent, vertel ook welke vorm van samenwerking jullie hadden met Benji (Fides tijd)
en welke vorm van samenwerking jullie nu hebben met Zyrack (na vertrek van Grail)

Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77455

Guest
moest afstaan aan jullie in ruil voor een NAP.

Haha, zijn de normaalste zaken van de wereld. Kijk hoeveel dorpen Baby Dragon ingeruild heeft voor een NAP met het Blurmasters team, en voor zoverre ik weet heb jij heel spherico dan maar geïnternd om front met ons te krijgen aangezien alles dichtgerekruteerd is.

Doe even rustig aan, haal diep adem, voordat je gaat reageren ;)
Ik ben hier nergens beginnen ragen of dergelijke dus jij weet helemaal niet of ik al dan niet rustig ben. Altijd al probeer je me af te schrijven alsof ik overal impulsief op reageer wat niet waar is...

Toon ik met de PM's aan dat het juist niet waar is, is het ook niet goed
Je toont hier enkel aan hoe ze bang waren voor aanvallen en je ze keer op keer terug rond je vinger draaide. Dan alsnog vind ik het hypocriet dat je zeikt om rapportjes maar pms hier plaatst. Maar dat deed er verder weinig toe in deze discussie.

Als je serieus en eerlijk wilt overkomen, dan moet je geen partij kiezen en een ieder die volgens jullie niet juist heeft gespeeld, zelfde reactie geven.

Als je over Kata gebruik en bb's van 3k edelen begint, dan moet je ook kritiek geven op team Dream.
Dus wie reageert op iets met hetzelfde om jou duidelijk te maken hoe vervelend het is (wat weldegelijk gewerkt heeft want je hebt je nieuwe stam gebruikt om een NAP af te dreigen zou ik volgens jou ook moeten verwijten?
Nee helemaal niet, het cf'en en kata'en was een reactie op dingen die al veel langer gebeurden bij ons. In de wereldchat is heel veel gezegd dat we het maar terug moesten doen :eek:

En voortaan aub geen verwijten naar ons account maken, als er geen feiten zijn en enkel wordt uitgegaan van geruchten.
Gebruik ook geen namen van andere spelers, die volgens jou het wel gedaan zouden hebben in opdracht van ons. Sander zegt namelijk dat hij de kata's van bassienw had ingezet, omdat fides geen kata nap had met jullie en er wederzijds kata's werden gebruikt.

.Dreamcatcher zat in Fides en heeft bevestigd dat dit gevraagd is geweest, dus lijkt me wel voldoende om daar vanuit te gaan.

gebeurtenissen rondom jullie vertrek

Dit is ook zoiets naar .Dream wat ik helemaal niet begrijp, ze hebben de stam opgericht met een doel en alles is gewoon overgenomen door de broertjes. Van hun part had V. nooit een uitnodiging gekregen en was er dus nooit een Fides gecreëerd die er zoals nu uitzag. Ze hadden tenminste de ballen om te leaven, want er waren er veel. Bijvoorbeeld Knarrel die zich gewoon liet internen door GodParticle. om daar te gaan spelen was wel oké? :p

Het geen wat jij in Skype en Pm's met andere spelers regelt, zoals de dorpen van Spherico en de pm's naar Rookworst en Jermain. Moet je niet bij andere spelers aankloppen, als die dat ook gedaan zouden hebben.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Rookworst en jermain kwamen naar ons met vv's omdat ze vonden dat ze gewoon gebruikt werden door Guard, hadden ze wel pas door toen ze heel .Immortal gefucked hadden. Wij hebben geen enkel dorp geregeld dus snap niet wat jij nu zit te bazelen.

Jij was destijds de dorpen fixer binnen V. om mensen om andere accounts te zetten, en dat kan bevestigd worden door DePipi die nog steeds samenwerkt met ons account...

Je hebt het over de dorpen van Weutel, maar bedoel je niet de dorpen van Immortal ?

En weer met die arrogante toon alsof ik niet weet waarover ik praat? Ik bedoelde weldegelijk wat ik schreef.

Volgens mij had Zyrack NAP met een speler van One en viel tijdens deze NAP periode een andere One speler aan.
Wat was jullie reactie als stam daarop ?

Geen idee, na de val van Grail heb ik niet meer gespeeld omdat de wereld gewoon een hopeloos geval geworden was. Ik heb me maandenlang met bloed zweet en tranen in gezet voor Grail en dan gaan de belangrijke accounts gewoon weg als het wat warmer wordt... Wel dan heb ik er genoeg van.

Voor de rest zou je beter een lijstje maken ipv hier komen zeveren en selectief dingen onthouden...
Ik zei wat ik te zeggen heb en ik hoef niet alles te bewijzen wat ik zeg. Het is toch jouw woord tegen het mijne en je gaat er altijd rond zeveren. Als jij niet toegeeft dat je fout zit ga ik zeker niet sportief tegen jou gaan doen

Iedereen probeert nu via allerlei wegen en middelen hun hachje te redden, maar niemand heeft het over de 2 accounts die weken/dagen bijna 24/24 actief waren.

Hoe hilarisch hoe jij nu .Dreams probeert te likken om te zeggen hoe goed je wel niet gespeeld hebt terwijl ik zeker evenveel uren gedeft heb via vv samen met mijn team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Karel,

Nu je toch zo eerlijk bezig bent, vertel ook welke vorm van samenwerking jullie hadden met Benji (Fides tijd)
en welke vorm van samenwerking jullie nu hebben met Zyrack (na vertrek van Grail)

Mvg,

Mark


In fides tijd hadden we contact met Benji en Imre, NAP afgesproken zodat we elkaar niet aanvallen. (nooit gezamenlijke aanvallen gedaan ofso, toen ze nog in Fides zaten, logisch ook)

Nu na het vertrek van Zyrack uit grail = Nog altijd diezelfde NAP, elkaar niet aanvallen.

Dus wat dat betreft is er niet veel veranderd, denk ik?
 
Reactiescore
634
Hoe hilarisch hoe jij nu .Dreams en je eigen aars probeert te likken om te zeggen hoe goed je wel niet gespeeld hebt terwijl ik zeker evenveel uren gedeft heb via vv samen met mijn team.

Kerel,

Jij denkt nog steeds dat je alles achter je toetsenbord kan en mag schrijven.
Een ware toetsenbord hero !

Tot nu toe is de enige wat je beweert gebaseerd op wat die gezegd zou hebben en geruchten, verder geen enkel feit.
De speler in kwestie die de vv van bassienw had zegt zelfs iets heel anders dan wat jij beweert en toch blijf je je standpunt volhouden.

Nadat de de kata nap was afgesproken krijgen wij alsnog volle laag kata's op onze boerderijen door een mb speler.
Dit is via pm met Weutel doorgesproken en afgehandeld.
Hieronder de reactie van de mb

Black Adder 24.11.16 20:43
Beste Hans (Team [player]Coruscant[/player])

Ik ben net op de hoogte gesteld door Thimo van team [player]Weutel[/player] over het gebruik van Kata's.

Toen ik net de mb stam joinde zag ik ook het bericht op het forum.

Mijn welgemeende excussus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
René | Team [player]Black Adder[/player]


Wie is Depipi, hoe kan die nu bevestigen waarom/waardoor Jesse, Justin en Niels bij ons als Co zijn komen spelen.

Verder ben jij nog niet eens een woord meer waard om tegen/over te typen.

Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77455

Guest
Kerel,

Jij denkt nog steeds dat je alles achter je toetsenbord kan en mag schrijven.
Een ware toetsenbord hero !
Doe even rustig aan, haal diep adem, voordat je gaat reageren ;)

Je kraamt nu onzin uit want ik ben helemaal geen toetsenbord hero :p Ik heb een lijstje gemaakt omdat voor mij de wereld eropzat. Jij reageerde en ik doe dat ook?
Kalmte kan je redden Mark, dit was misschien heel lichtjes aangedikt maar verre van overdreven. Jij weet niet wat Team Time Wizard verzet heeft dus moet je ook niet beginnen ragen. Het is arrogant om zoiets te zeggen alsof jullie de enige zijn de gespeeld hebben op deze wereld terwijl we al zo lang bezig zijn... Misschien moet je de lijstjes nog eens checken, het is niet voor niets dat .Dreamcatcher zoveel genomineerd wordt, dat jou naam daar niet staat moet je op mij niet komen uitwerken.

Wie is Depipi,

Kijk op de map? Hij zat in V. en jij hebt hem destijds benaderd om bij G-unitgangsta te plaatsen

De speler in kwestie die de vv van bassienw had zegt zelfs iets heel anders dan wat jij beweert en toch blijf je je standpunt volhouden
Je gooit niet zomaar eventjes alle clears op een vijandelijke stam van een vv omdat die op reis is. Verder is dat .Dreamcatcher zijn woord tegen dat van San-der dus moet je niet zitten zeiken over feiten. Het gaat hier om 2 mensen die mekaar tegenspreken

Verder ben jij nog niet eens een woord meer waard om tegen/over te typen.

Waarom antwoord je dan nog steeds en sluit je af met "Met vriendelijke groeten"?
 
Bovenaan