Golden Awards

Reactiescore
1.893
Beste speler: Ik heb tot zover nog weinig noemenswaardige gebeurtenis gezien waardoor ik denk; dat account verdient deze nominatie. Ik ga deze dus nog even open laten.
Beste stam: Lastige. Kwalitatief zit Guard volgens mij niet ver achter Grail maar moralistisch gezien wel. Hiervoor krijgt Grail dus deze plaats.
De beste stam speler:Hans voor sure. Nooit te beroerd om een VV te pakken, of hij nu op mobiel of op PC zit.
Het grootste ego: Euhm, dat valt op deze wereld eigenlijk best mee. Misschien dan Benjamin, maar dat is meer een misplaatst ego.
Beste leider: Ik laat deze ook even open.
Slechtste leider: Leiding Guard. Denk dat dit wel voor zich spreekt.
Meest overschatte stam: Fides. Dat deze stam vol noobs uberhaupt nog bestaat is voor mij al een wonder.
Meest onderschatte stam: Born. Een klein elite stammetje waar je eigenlijk niet al teveel over hoort
Meest overschatte speler:Team Rocket. Op elke wereld waar dit account speelt zal hij van mij deze nominatie krijgen. Gewoon een stel pp abusende losers die gaan rennen bij de eerste incoming.
Meest onderschatte speler: Time Wizard. Een sterk team die nog velen versteld zal doen staan.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Hans, Gilles, Tim, Matthias & heel team BD.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:De stabbende spelers uit Guard en iedereen die hen hierin heeft verdedigd. Hiermee doel ik dus niet op geheel Guard maar puur op de 'mede-plichtige' spelers.
Mooiste spelers naam: Breath Gentle.
Mooiste stam naam:Chevaliers De Sangreal.
Het tofste topic:Normaal gesproken top/flopstammen omdat daar altijd de meeste p&p te lezen is. Valt helaas op deze wereld vies tegen.
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Niemand. Nog niet echt decente posters gezien op dit wereld AF wat uiteraard ook lastig is aangezien er amper gepost wordt.
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:Sjoert (finger)
Dikste wannabe in het spel: Zyrack. Heeft praatjes over dat anderen zijn gaan rennen terwijl hij daar zelf ook de nodige ervaring mee heeft. Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden wanneer hij enige serieuze weerstand krijgt.
Mooiste profiel foto van spelers:
63517_large

Mooiste profiel foto van stammen:
70787_large

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst: De Helden van W14. Zit ook een ervaren team op en ik denk dat zij nog flink wat rangen zullen stijgen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Normaal gesproken Guard & Grail. Maar gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd en zowat de hele wereld zich tegen Guard heeft gekeerd zal ik hier Grail benoemen.
Grootste blunder: God Particle. die de runner van Khurma op zijn account heeft genomen. Ben benieuwd hoeveel incomings hij daar ook daadwerkelijk zal meemaken alvorens hij er daar tussenuit knijpt.
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn mede-spelers Madt & Aad
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De spelers die dit spel nog fatsoenlijk kunnen spelen zonder hun voordeel te moeten behalen uit stabbende acties.

Kleine sidenote; Er staat weinig positiefs in over Guard. Dit komt voornamelijk omdat ik 90% van jullie niet ken en jullie ook niet actief aanwezig zijn op dit AF en in de wereldchat..
 

DeletedUser76885

Guest
Beste speler: Geen nominatie mogelijk.
Beste stam: Grail & Born, groot en deels gebaseerd op de normen en waarden die ik belangrijk vind.
De beste stam speler: ////
Het grootste ego: Team Rocket.
Beste leider: Hans lijkt mij wel een goede leider.
Slechtste leider: Leiding Guard. Geen uitleg nodig. Verder wil ik mijzelf hier ook nomineren.
Meest overschatte stam: Guard & Fides.
Meest onderschatte stam: Born. Kleine stam dat weinig info naar de buitenwereld uitstraalt maar intern toch de zaakjes behoorlijk op orde heeft.
Meest overschatte speler: Team Rocket maar die is ondertussen al gerunned. Revenge is Mine is het nu, wat een wonder dat die nog leeft.
Meest onderschatte speler: Fichtme, Gazoill, StevenL18, The Man With No Name.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans, Matthias, Gilles, Timon, Davey, Michiel, Bas, Simon & Rens.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Team Rocket spelers en het meerendeel van de spelers van Fides. Kata's, wat 'n ellende.
Mooiste spelers naam: Dora-The-Killer, Geen discussie over mogelijk.
Mooiste stam naam: LoC
Het tofste topic: //
Het domste topic: //
Favoriete forum poster: //
Minst favoriete forum poster://
Dikste wannabe op het forum: Hammer Bro (You asked for it :eek:)
Dikste wannabe in het spel: Karel
Mooiste profiel foto van spelers: Gehaktbal8
Mooiste profiel foto van stammen: Was LoC, nu Guard.
Mooiste actie van de wereld: De geboorte van Dora:p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Beste speler: Veel rotzooi, flinke middenmoot, en een selecte groep leuke spelers, maar niks wat er bovenuit steekt :D
Beste stam: Grail, enige stam waar je niks van gezeik over hoort, Born mooie tweede plek
De beste stam speler: San-der, cijfert zichzelf graag weg voor de stam
Het grootste ego: Team Rocket, Benji
Beste leider: San-der, Hans
Slechtste leider: Leiding Guard.
Meest overschatte stam: Guard, imago van Fides is al te laag om als overschat te kunnen zien
Meest onderschatte stam: Born. niemand ziet hen als serieuze bedreiging, maar zijn het nog steeds
Meest overschatte speler: Revenge is mine, Team Rocket, Bassienw.
Meest onderschatte speler: -wohwoh641-
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans, Gilles, Benji, Imre, Lucas, San-der, Ruben, -wohwoh641-,
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: King macpower, andere onruststokers.
Mooiste spelers naam: .Dreamcatcher
Mooiste stam naam: Mutua Fides, wederzijds vertrouwen
Het tofste topic: //
Het domste topic: //
Favoriete forum poster: //
Minst favoriete forum poster://
Dikste wannabe op het forum: Hammer Bro, olifantje
Dikste wannabe in het spel: Karel
Mooiste profiel foto van spelers: .Dreamcatcher
Mooiste profiel foto van stammen: LoC
Mooiste actie van de wereld: nog niet echt gebeurt
 

DeletedUser69785

Guest
Beste speler: -wohwoh641- jammer van zijn locatie nu…
Beste stam: Born. hoor je niks over en dat is goed
De beste stam speler: San-der, Master Alliance: houden de actie erin
Het grootste ego: Karel, scheld veel en ik moet dorpen aan hem geven. Nog even goede vrienden tho.
Beste leider: San-der, wordt aub terug leider.
Slechtste leider: Vanzelfsprekend Guard
Meest overschatte stam: Guard
Meest onderschatte stam: Born
Meest overschatte speler: Time Wizard
Meest onderschatte speler: Uhm, Master Alliance
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Positieve jonge gasten, niet te groot ego, niet te tryhard. Vooral mensen met wie ik IG praat.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers en kata-misbruikers, spelers die enkel praten als ze iets slechts te zeggen hebben.
Mooiste spelers naam: Amber Heard (ik wou die naam ook)
Mooiste stam naam: Mutua Fides (door mij gekozen, ik hou van mezelf). Refereert naar een alliantie tussen oude vijanden (S11, Amor en War)
Het tofste topic: Dit topic.
Het domste topic: Dit topic, waarschijnlijk
Favoriete forum poster: AF is lame, ik ken hier niemand
Minst favoriete forum poster: hammer bro, zegt alleen maar ‘hoi’
Dikste wannabe op het forum: stomme vraag
Dikste wannabe in het spel: Benjamin(Zyrack)
Mooiste profiel foto van spelers: Veel leuke bij. Idk, die van Amer Heard zeker, ookal speelt het account geen W48

Mooiste profiel foto van stammen: Check die van Fides (ook door mij <3<3)

Mooiste actie van de wereld: Nog niet echt iets gezien.

Meest belovende speler voor de toekomst: .Dreamcatcher
Meest belovende stam voor de toekomst: Born
Grootste blunder: Geen idee
Voor wie heb je nu echt respect: Maarten, mijn co Sherwan voor alle hulp (ookal gaat hij dit nooit lezen)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nachters
 

DeletedUser

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers en kata-misbruikers, spelers die enkel praten als ze iets slechts te zeggen hebben.

Maar waarom fuseer je dan met bassienw? Hij misbruikt kata's toch ook? Althans, dat had ik vernomen van de laatste paar aanvallen op Time Wizard.
 

DeletedUser69785

Guest
Wel kata's gebruiken is iets anders dan kata's misbruiken. Het zit inderdaad zo dat ik met bassienw fuseer, maar in mijn ogen misbruikt (200+ kata's in clear+overmatig gebruik) hij katapulten niet. Althans, nog geen berichten van gezien.

Thx voor alle nominaties :)
Het was ofwel 'Meest favoriete forumposter' ofwel 'Minst favoriete' ;)
 

DeletedUser69785

Guest
Punt is dat ik hier niet vaak kom en dat sommigen hammer bro wel de favoriete forumposter vinden. Ik wou hem gewoon melden in mijn golden awards omdat ik het aangenaam vind dat ik in elk topic zijn naam wel zie verschijnen (ookal is het enkel een 'hoi', je voeelt je toch direct welkom, nee?) :p
 

DeletedUser61161

Guest
dus dan zet je mij bij minst favoriet? oke, duidelijk (think)
 

DeletedUser76738

Guest
Beste speler: Dora-the-killer, fantastisch inzicht en een geweldig persoon
Beste stam: Grail
De beste stam speler: Dora-the-killer, hart voor de medestamgenoten
Het grootste ego: Team Rocket.
Beste leider: Dora-the-killer atm.
Slechtste leider: Leiding Guard, geen idee of je dit überhaupt wel een leiding kan/mag noemen.
Meest overschatte stam: Guard & Fides.
Meest onderschatte stam: Born. Deze stam is uiteindelijk gewoon het beste :D
Meest overschatte speler: Revenge is mine, van kata's gooien wordt hij gelukkig.
Meest onderschatte speler: Gazoill
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gilles, Timon, Raymond, Michiel, Bas, Simon & Rens.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Team Rocket & Revenge of mine spelers Kata's & stabbers wat 'n ellende.
Mooiste spelers naam: The Man With No Name, geen naam is voor mij de beste naam.
Mooiste stam naam: Chevaliers de Sangreal
Het tofste topic: //
Het domste topic: //
Favoriete forum poster: //
Minst favoriete forum poster://
Dikste wannabe op het forum: //
Dikste wannabe in het spel: Revenge of mine
Mooiste profiel foto van spelers: Gehaktbal8, die is gewoon baas :D
Mooiste profiel foto van stammen: Eerst LoC, nu die van Born.
Mooiste actie van de wereld: Het wegrennen van TR. Al is dit natuurlijk best triest.
 

DeletedUser68345

Guest
Meest overschatte speler:Team Rocket. Op elke wereld waar dit account speelt zal hij van mij deze nominatie krijgen. Gewoon een stel pp abusende losers die gaan rennen bij de eerste incoming.
ters gezien op dit wereld AF wat uiteraard ook lastig is aangezien er amper gepost wordt.

Dit is mooi uitgekomen :)
 
Reactiescore
241
Ook mijn lijstje mocht niet ontbreken duhhhhh


Beste speler:Atm nog niemand
Beste stam: Grail
De beste stam speler: De helden van wereld 14, chille spelers die alles voor de stam over hebben
Het grootste ego: Benji (Zyrack), die gast denkt dat hij alles heeft gezien omdat hij w9 speelde
Beste leider: San-der, lost alles op een rustige, constructieve manier op zonder overhaaste beslissingen te nemen
Slechtste leider: Revenge is mine, beslist alles zelf. Niemand heeft inspraak
Meest overschatte stam: Fides atm, buiten kata's zit er niet echt veel in...
Meest onderschatte stam: Born, die sluwe vossen!
Meest overschatte speler:Master alliance 100%, die jongen wist niet wat geheimen waren op een geheimenwereld...
Meest onderschatte speler:-wohwoh641-, kan op zijn eentje een hele stam kraken
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans(helden) ,GillesMatthias(TimeWizard),Arne (wohwoh),Tim(MDE), Gaymonxx (Dora-the killer) ,Imre (Zyrack)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Richard (revenge), gerard(bassienW), TeamRocket., KingMacpower
Mooiste spelers naam: All eyes on moi, creatief ^^
Mooiste stam naam: Chevaliers de Sangreal
Het tofste topic:Top/flop-stammen
Het domste topic: praathoek
Favoriete forum poster: HammerBro (Sjoert)
Minst favoriete forum poster:///
Dikste wannabe op het forum:
Ook Sjoert, but still love you tho
Dikste wannabe in het spel:Revenge is mine, denkt dat hij het account heeft grootgemaakt,totally not!
Mooiste profiel foto van spelers:Art of abstraction, PRO-plaatje :D
Mooiste profiel foto van stammen:
Born, lekker :)
Mooiste actie van de wereld:
Nog geen, maar .Dreamcatcher die 5 stammen joint op 1 dag komt dicht in de buurt

Meest belovende speler voor de toekomst:.Dreamcatcher
Meest belovende stam voor de toekomst: Born., winnen deze wereld
 

DeletedUser77118

Guest
Mooiste profiel foto van spelers: Baby Dragon/Time Wizard


Meest onderschatte speler: Time Wizard. Een sterk team die nog velen versteld zal doen staan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Hans, Gilles, Tim, Matthias & heel team BD.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans, Matthias, Gilles, Timon, Davey, Michiel, Bas, Simon & Rens.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans, Gilles, Benji, Imre, Lucas, San-der, Ruben, -wohwoh641-,


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gilles, Timon, Raymond, Michiel, Bas, Simon & Rens.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans(helden) ,GillesMatthias(TimeWizard),Arne (wohwoh),Tim(MDE), Gaymonxx (Dora-the killer) ,Imre (Zyrack)

Thanks :eek:

Meest overschatte speler: Time Wizard
Ben wel benieuwd naar je uitleg?
 
Bovenaan