Golden Awards

Reactiescore
206
Jij speelt weer? :eek: Dan mag je er ook bij hoor <3
Ik kom bij jou spelen! :cool:

Jazeker, het is weer zo ver haha ;)!
Wat lief zeg!

Jij bent altijd welkom, dat weet je :D


Wat een toeval, we zaten in hetzelfde schuitje. Ik was ook (onder andere) weg omdat ik even een schooljaar moest knallen. Ik kon het nu echter niet laten om terug te komen gezien w 50 een non-abuse wereld wordt. Ga je daar ook van start toevallig?

Ah kijk aan zeg, zeg dat wel dan!
Hoop dat het bij jou het schooljaar knallen ook goed is gelukt :ram:

Herken het helemaal, zelf zit ik bij een klasgenoot die ook wel eens TW deed, zo ben ik er weer ingerold.
Toen bekend werd (bij mij) dat W50 een non-abuse zou zijn begon het ook te kriebelen.
Ben dus nog aan het overwegen te starten, weet nog goed met wie ik in zee kan/mag gaan voor een team.
Probleem bij mij is vooral dat de wereld voor mij vermoedelijk op een erg ongelukkig tijdstip gaat starten.

Maar ik spreek je binnenkort weer even aan op Skype, dan hebben we 't er even over!
Ben erg benieuwd naar jouw plannen, als je die wilt delen hehe :)!

Nogmaals leuk om je weer te spreken!
 

DeletedUser72492

Guest
Beste speler: Raymon (Dora-The-Killer), tot nu toe heeft nog niemand mij echt kunnen overtuigen behalve deze knul: Verbluffende tactiek en spelinzicht.
Beste stam: Als ik de rest mag geloven is dit Grail aangezien ze de meest ervaren leden in hun rangen hebben. Toch mag ik niet klagen over Born die met weinig leden stand houden tegen de massastammetjes en er in slagen om vooruit gang te boeken.
De beste stam speler: Raymon, draait overuren - neemt 1001 vv's aan.
Het grootste ego: Momenteel nog niet in aanvaring gekomen met grote ego's. Keep it up guys <3
Beste leider: /
Slechtste leider: Zo van die leiders die hun niet aan de kata-afspraken houden of die hun stam niet in de hand hebben. (ze bestaan effectief in w48)
Meest overschatte stam: Guard, internen tot de dood en PA tot in geldsnood.
Meest onderschatte stam: Born, klein maar oh zo dapper
Meest overschatte speler: Team Rocket
Meest onderschatte speler: StevenL18
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Shar, de mama die de skype gesprekken opfleurt en ofcourse de rest van de Born crew.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: PA boys en stabbers. Guard leden dus ... Who else
Mooiste spelers naam: kamelenkweker
Mooiste stam naam: Appel.
Het tofste topic: Meh, w48 forum is saai
Het domste topic: Nachttopic
Favoriete forum poster: The Man With No Name, omdat hij de enige is die de waarheid zo mooi en oh zo correct heeft verteld.
Minst favoriete forum poster: Kindjes die steeds "hoi" posten.
Dikste wannabe op het forum: Hammer bro
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: bagagedrager
Mooiste profiel foto van stammen: Grail
Mooiste actie van de wereld: Is er nog niet geweest, dus nemen we maar de triestigste actie van de wereld: Iets met een nieuwe co, defence 30 uur wegsturen en stabben maar. Soit, vraag aan Guard over The Man With No Name.

Meest belovende speler voor de toekomst: Raymon for president
Meest belovende stam voor de toekomst: Born
Grootste blunder: Foute windrichting gekozen
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het hier zo lang volhoudt op de saaie wereld <3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Intern geheim
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77250

Guest
Beste speler: /
Beste stam:
Momenteel Grail
De beste stam speler: Geef ik deze aan Thimo van Weutel. Natuurlijk zijn er meerdere
Het grootste ego: Tambjo
Beste leider: Jona/Hans
Slechtste leider: Guard leiding. Weten niet goed hoe ze moeten omgaan met aantal zaken.
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Tuin
Meest overschatte speler: Team Rocket
Meest onderschatte speler: .Final Destination heeft mij al paar keer verrast op w48.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Jan & Willem.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Groot deel van Fides & Karma. Wat grotendeels ligt aan hoe ze het spel spelen.
Mooiste spelers naam: Breathe Gentle
Mooiste stam naam:Grail
Het tofste topic: w48 topics zijn dood.
Het domste topic: ^
Favoriete forum poster: Dream Team, SjoerT
Minst favoriete forum poster: Enkelen
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Tambjo/stretch door onderlinge gesprekken met elkaar.
Mooiste profiel foto van spelers: Baby Dragon/Time Wizard
Mooiste profiel foto van stammen: Grail
Mooiste actie van de wereld: Niets.

Meest belovende speler voor de toekomst: Als hun team zo blijft dan Baby Dragon/De helden want ik weet wat ze kunnen en toe in staat zijn.
Meest belovende stam voor de toekomst: Durf ik geen naam op te plakken
Grootste blunder: -
Voor wie heb je nu echt respect: Enkele spelers in Grail die hun hart achter accounts zetten dat niet van hun zijn
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mezelf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.893
Favoriete forum poster: Dream Team, SjoerT
Mooiste profiel foto van spelers: Baby Dragon/Time Wizard
Meest belovende speler voor de toekomst: Als hun team zo blijft dan Baby Dragon/De helden
Wat een druk :boer:
 
Bovenaan