Zoals beloofd, nu de wereld ten einde is, mijn lijstje:
Beste speler:
- Sjondeertrekker: Duo Jan en Max, het beste duo op deze wereld. Hebben aangetoond iedereen de baas te zijn, zijn erg actief geweest en hebben zich erg goed ingezet voor Guard.
- Blurmasters: Zijn terecht de nummer 1 geworden op deze wereld. Met 6 spelers op 1 account geeft natuurlijk een super activiteit. Verder de meest ideale ligging op deze wereld. Kon haast niet anders dat ze niet op nummer 1 zouden eindigen en dit hebben ze ook netjes voor elkaar gekregen. Proficiat.
- Jan & Ward: Wil hier mijn co's toch ook nomineren. Met onze ligging en dan een lange tijd op plek 1 gestaan te hebben en verder constant wisselend rang 2/3 is gewoon erg knap. Ben blij dat ze mijn co's zijn geweest hier, zonder hen was het account gehaktbal8 hier niet gekomen.
Beste stam:
- Guard: Een stam die van de start van de wereld het uit houdt tot het einde is toch zeker wel een prestatie. Toen de hele wereld tegen Guard was hebben we het met z'n allen toch volgehouden. In het bijzonder wil ik hiervoor bedanken: Joris (nanake), Cees (smashingone), Stan (Breathe Gentle), Thijs (Enthalpy) en Paul (ikki). Zij hebben ontzettend veel tijd in Guard gestoken, zonder hen was Guard er niet meer geweest.
De beste stam speler:
- Ook hier kan je weer Joris, Cees, Stan, Thijs en Paul noemen. Echter ook team Sjondeer en de oprichters van Subscriber(oa. Alex) verdienen het hier te staan. Van vv's draaien, tot aanvallen leiden, tot defence regelen of andere stamzaken. Ze hebben allemaal hun steentje bijgedragen. Zonder jullie geen Guard. Overigens ben ik ook blij met de rest van de leden van Guard, alleen bovengenoemde namen staken er voor mij echt bovenuit. Maar zonder de rest konden deze namen ook niks, dus allen bedankt!
- Verder ook mijn respect voor de spelers die de harde kern in andere stammen waren, waaronder Raymond (Dora), Matthias (Time Wizard), Hans (Pyramid of Light) en van horen zeggen ook de accounts Immortal, Devastation en Dream.
Het grootste ego:
- Team Baby Dragon: Allemaal hard roepen, maar als het tot een echte strijd gaat komen weg rennen.
Beste leider:
- Joris (Nanake): Oprichter van Guard, heeft de basis neergezet voor de rest. Helaas voor Guard heeft hij het grootste deel van de wereld gemist.
- Cees (Smashingone) en Stan (Breathe Gentle): Cees heeft ontzettend veel tijd in Guard gestoken als leider en heeft Guard in één van de moeilijkste periodes op deze wereld er door heen geholpen. Stan is eigenlijk nooit echt leider geweest, maar zo zag en zie ik hem wel. Heeft als lid van de commandopost eigenlijk de meeste dingen gedaan die een leider zou moeten doen.
Slechtste leider:
- Hans (Pyramid of Light): Probeerde One (fusie Grail en Born) nog nieuw leven in te blazen, waarvoor mijn respect. Echter heeft die dit met zijn houding compleet verkeerd aangepakt. Heb hem destijds mijn hulp aangeboden om One een goede basis te geven, zodat het nog een interessante strijd kon worden tussen Guard en Grail. Echter werd hij al snel arrogant waardoor ook eigen stamleden zich tegen hem keerden. Prima speler, geen capabele leider.
- Sam (Enthalpy): In de tijd dat hij leider was heb ik hem totaal niet gehoord of gezien. Er werd op bepaalde aspecten echt actie vereist, maar dit moest van mensen buiten de leiding komen.
Meest overschatte stam:
- Grail: Werd hier op het AF als beste stam gebombardeerd. Echter bleken de schreeuwers toch niet zulke blijvertjes te zijn en werd er vanaf het begin al niet goed nagedacht over het vormen van een front tegen anderen. De clusters van Guard leden zijn hier een voorbeeld van. Deze zijn al vanaf het begin gevormd, wat Grail heeft nagelaten.
Meest onderschatte stam:
- Tuin: Verwachte weinig van een rimstammetje, bleek echter een echte rimstam te zijn waar wel degelijk rekening mee gehouden moest worden.
Meest overschatte speler:
- Team Baby Dragon: uitleg is al eerder genoemd.
Meest onderschatte speler:
- Cabbie: Frank en Tiny, je kan ze het best omschrijven met: Geen woorden maar daden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
- De mensen die nu in Guard zitten en verder Matthias (Time Wizard), Perry (Pyramid of Light) en de laatst overgebleven speler van Fairscript (ben z'n naam vergeten). Hij heeft nog proberen te redden wat er te redden viel toen wij hem aanvielen, wat zeker respect verdient.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
- Team Rocket: Hier is maar 1 woord voor nodig: Stabbers
- Raymond (Dora): Uitstekende speler, maar veel te arrogant. Speelde ook smerige spelletjes met spionnen, not my type.
- Blurmasters: Te egoïstisch.
Mooiste spelers naam:
- Art of Abstraction (Zeker geen mienmaaiers
)
Mooiste stam naam:
/
Het tofste topic:
- Wereld 48 AF heeft geen tofste topics.
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
/
Minst favoriete forum poster:
- Jokersbrain
Grootste blunder:
- Mijn co Ward die via 1 command clears verstuurde met 600 bijl ipv 6000
Voor wie heb je nu echt respect:
Jan (gehaktbal8), Ward, Cees, Joris, Jan (sjondeer), Max, Stan, Thijs, Alexander, Tiny en ik vergeet nog vast wat leden van Guard. Verder Matthias, Hans(voor het toch proberen leiden van One) en de andere spelers op deze wereld die dingen gedaan hebben voor anderen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
- Mijn co's: Jan en Ward
Ik wil iedereen op deze wereld bedanken en met name de leden van Guard en GM!