DeletedUser75767
Guest
Fuck mods, verpesten de sfeer bijna altijdAF spam gesprek tussen mods en spelers XD
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Fuck mods, verpesten de sfeer bijna altijdAF spam gesprek tussen mods en spelers XD
Fuck mods, verpesten de sfeer bijna altijd
Maak een lijstje zal ik zeggen XD
Wacht, het tw team heeft een forum mod wat nog geen maand een AF acc heeft en vraagt of er on topic wordt gepost? Ik weet niet zozeer welk van de 2 ik lachwekkender vind
Tjah mensen die na 1 - 2 waarschuwingen nog steeds hetzelfde fout begaan....
Bedankt voor de complimenten Anne!Beste speler:
Voor deze nominatie komen er twee spelers in aanmerking. Elk om andere beweegredenen.
De eerste is het account Act of Divinity. Dit account is niet alleen het account van de stamoprichter van Fide. Het account neemt ook op aanvallend gebied andere accounts in de buurt mee op sleeptouw met de kwaliteit die ze brengen. Het account heeft dan ook, te zien aan verslagen tegenstanders, wel voor de punten moeten knokken. Echter zijn ze nooit in de problemen gekomen.
Beste leider:
De leiding van Fide is duidelijk de meerdere dan die van Met Ui, of RDR. Mijn reden heb ik reeds gegeven. Tussen de leiders in Fide zelf kies ik voor Timo, omdat hij een prettig aanspreekpunt is, op de juiste manier zijn gezag kan tonen en eveneens gewoon goed veel online is om dingen te regelen. Fide leiding is toch ook wel lui soms. Kan ik wel inkomen ook.
Een derde punt is de manier van diplomatiek dat deze stam voert. Bij het ontstaan van Met Ui heeft Met Ui vele omliggende accounts tegen zich in het harnas weten te jagen door hen uit te sluiten, en dit er ook nog in te wrijven. Fide leiding kon zo'n mogelijkheid niet laten liggen, ook al leek extra hulp niet direct nodig. Dat zou immoreel zijn tegen de eigen leden. Accounts eerder in de invloedsfeer van wat Met Ui voormalig was kwamen nu in contact met Fide. Deze stam heeft hier van kunnen profiteren door makkelijker te edelen en accounts in nood te helpen tegen Met Ui. Met Ui heeft hier tot op de dag van vandaag weinig tegen in kunnen brengen. Het is dan ook wachten op een samenwerking met de derde grotere partij op Wereld 49, RDR. Een samenwerking waarvan ze weinig vruchten zullen plukken, omdat het de groei van de eigen, soms al gejumpte, accounts flink zal belemmeren in de toekomst.
Meest overschatte speler:
No1Rules lijkt toch een overschatte speler te zijn. Ze slaan aanvallend nog geen deuk in een kuipje boter met de middelen die ze voorhanden hebben. En hoewel ik hier Fide-leden zou kunnen ophemelen voor uitstekend defwerk of dergelijk ga ik dat laten. Want ik kreeg niet het idee dat dit het geval was. De aanval was gewoon niet goed genoeg.
Allereerst, over het algemeen goed geschreven stuk met de benodigde onderbouwing (en de kleurtjes zijn weer volop aanwezig), alleen ben ik natuurlijk semi-verplicht hier even op in te gaan. No1Rules heeft als account nog geen massa op Fide gedaan. We slaan geen deuk in een pakje boter? We hebben in totaal misschien 6 treinen op een verveelde donderdagmiddag de deur uit gestuurd richting Dijkhopper waar er zowaar nog 3 van door kwamen ook. Dit was geen massa, sterker nog, we deden dit geheel zonder verwachtingen en hebben er uiteindelijk nog 2 dorpen aan over gehouden ook. Dit is natuurlijk geen prestatie ofzo, maar je spreekt hier van "de aanval" terwijl wij nog nooit een serieuze massa op iemand van Fide hebben gegooid. "Met de middelen die we voor handen hebben."? Het moment dat wij die aanvallen op Dijkhopper gooide hadden wij volgens Dijkhopper 12 edels, en waren bijna al onze clears nog in heropbouw. Verder is het natuurlijk een mening of wij overschat zijn of niet, dat is ook geheel aan jezelf en mag je natuurlijk vinden, kan ik vrij weinig aan veranderen.
Je argument mbt de kleuren is wel hilarisch. Mensen vinden het "grappig". Lekker argument Anne, ik vind jouw kop ook grappig. Mag ik die ook in mijn GA lijstjes gebruiken?
Constructief bijdragen is een GA lijstje maken met belachelijke assumpties om deze noobwereld wat leven in te blazen? Er is niet eens een deftig oorlogstopic, niemand hier is constructief. Als jij denkt dat je dat bent door een dom lijstje te posten voor de 5e(?) keer waarin bijna alles hetzelfde is, nou. Dan was mijn post over jouw op even constructief en bijdragend.
Je zegt het mooi. Nog nooit een massa op Fide. De hoeveelste is het nu al op holsappeltje die jullie gooien? No1Rules slaagt er echter niet in daar het account aan te pakken. Je slaat dus inderdaad geen deuk in een pakje boter en zadelt heel je stam op met dat probleem.