- Reactiescore
- 279
Vandaar dat we jou op het acc hebbenDaarom moeten mensen hun grote bek eens dimmen als je niet kan tw'en. 90% van deze wereld kan niet eens deffen joh.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Vandaar dat we jou op het acc hebbenDaarom moeten mensen hun grote bek eens dimmen als je niet kan tw'en. 90% van deze wereld kan niet eens deffen joh.
Beste speler:
Voor deze nominatie komen er twee spelers in aanmerking. Elk om andere beweegredenen.
De eerste is het account Act of Divinity. Dit account is niet alleen het account van de stamoprichter van Fide. Het account neemt ook op aanvallend gebied andere accounts in de buurt mee op sleeptouw met de kwaliteit die ze brengen. Het account heeft dan ook, te zien aan verslagen tegenstanders, wel voor de punten moeten knokken. Echter zijn ze nooit in de problemen gekomen.
The Age of Nobility heeft ook zeker een plek verdient in deze nominatie. Het is waar dat ze soms wat veren in hun reet krijgen op het AF, ook voordat ze zich bewezen hadden. Maar het met succes afslaan van een stammassa van het toenmalig Deluxe als eenling in de strijd was een knappe prestatie. Eveneens is de slagkracht die het account heeft, als account zonder stam, toch vrij groot. Iets waar ik wel een beetje jaloers op kan zijn.
No1Rules lijkt toch een overschatte speler te zijn. Ze slaan aanvallend nog geen deuk in een kuipje boter met de middelen die ze voorhanden hebben.
Het grootste ego:
Het is hier cliché om Laurens (dragonshield3) neer te zetten, maar waarom is me niet volledig duidelijk. Ik vind Laurens niet echt een egoïstisch persoon. Een paar narcistische trekjes heeft hij wel, maar dat hebben er wel meer. Iemand met een grotere ego is Melvin van het account Savior of the North. Deze kan nog wel eens wat zeggen waarbij ik mijn twijfels heb. Daarentegen vind ik hem tot nu toe wel een goede speler, dus dan mag hij zijn ego soms best eens voeden nietwaar?
Ik ontken alles.
Mensen maak eens wat meer lijstjes, veel interessanter dan al jullie irritante rot gezeur.
Bij jou valt het ook nog wel mee hoor, jij doet dat soort uitspraken vooral voor de grap, groot verschil. En als je opschept is dat niet over tw, maar over hoeveel meisjes je in bed hebt kunnen krijgen![]()
Wil je jezelf nu ook al m'n mama noemen?Tja, als het onweert mag hij altijd bij zijn mama in bed liggen.
Wil je jezelf nu ook al m'n mama noemen?