Golden Awards

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Fuck mods, verpesten de sfeer bijna altijd

Chill hem, geven hem gewoon een kans en eerlijk gezegd vind ik lijstjes ook vele malen interessanter dan die saaie kut berichten.
 

DeletedUser74358

Guest
Wacht, het tw team heeft een forum mod wat nog geen maand een AF acc heeft en vraagt of er on topic wordt gepost? Ik weet niet zozeer welk van de 2 ik lachwekkender vind

Ze moeten wat hé, als ze Forum-Mods gaan kicken uit het team op basis van speculaties..
 

DeletedUser77812

Guest
Tjah mensen die na 1 - 2 waarschuwingen nog steeds hetzelfde fout begaan....
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk had ik dan tijd om zelf ook eens een Golden Awards te maken. Kijkend naar de in te vullen nominaties bedacht ik me dat ik eigenlijk wel te weinig wist van de vroege geschiedenis van deze wereld om een eerlijk oordeel te kunnen geven. Ook is er vrij weinig tot geen P&P op dit forum van de enige tegenhanger van Fide 'Met Ui,' waardoor ik ook weinig hoogte kan krijgen van de gedachten en gebeurtenissen aan de andere kant van de wereld. Vergeef me als dit lijstje te veel Fide-gericht is, maar het is Fide-gericht met een reden. Deze reden is..

Beste stam:
Fide is op dit moment vrijwel zeker de beste stam van Wereld 49. Dit uit zich op meerdere vlakken. Ten eerste is de stam de snelst groeiende stam van W49. Dit uit zich zowel wel als niet in de statestieken. We kunnen allemaal zien in de statistieken dat het account Troepe4 van Met Ui is weggespeeld in nog geen week tijd. Dit zorgde er voor dat de rang 2 stam Fide een flinke inhaalslag maakte qua punten tegenover de pas nieuw opgezette rang 1 stam Met Ui. Met Ui reageerde hier echter op door deukhoofd in hun stam op te nemen, waardoor ze toch een net iets snellere groei konden realiseren dan Fide. Kijk je echter naar het bruto aan invloedssfeer heeft Met Ui duur in moeten leveren aan Fide.


De spelers in Fide zijn spelers die voor de punten moeten knokken. Al is dat in het noorden niet altijd het geval, bij Met Ui is er sprake van veel interns. Spelers van Fide breken vakkundig accounts, waar Met Ui spelers blij zijn met 2 dorpjes winst bij een Fide voorjump cluster. De verschillen lijken enorm, en ik denk ook dat deze daadwerkelijk zo groot zullen zijn.

Een derde punt is de manier van diplomatiek dat deze stam voert. Bij het ontstaan van Met Ui heeft Met Ui vele omliggende accounts tegen zich in het harnas weten te jagen door hen uit te sluiten, en dit er ook nog in te wrijven. Fide leiding kon zo'n mogelijkheid niet laten liggen, ook al leek extra hulp niet direct nodig. Dat zou immoreel zijn tegen de eigen leden. Accounts eerder in de invloedsfeer van wat Met Ui voormalig was kwamen nu in contact met Fide. Deze stam heeft hier van kunnen profiteren door makkelijker te edelen en accounts in nood te helpen tegen Met Ui. Met Ui heeft hier tot op de dag van vandaag weinig tegen in kunnen brengen. Het is dan ook wachten op een samenwerking met de derde grotere partij op Wereld 49, RDR. Een samenwerking waarvan ze weinig vruchten zullen plukken, omdat het de groei van de eigen, soms al gejumpte, accounts flink zal belemmeren in de toekomst.

Tevens voor de mensen die er veel belang aan hechten, ik niet zo, is Fide de stam die op het AF met de juiste P&P komt om de ander op de hak te nemen. Met Ui laat zich vrijwel niet zien. Wanneer ze dit wel doen zijn ze totaal niet bij machten overtuiging uit te stralen.

Beste speler:
Voor deze nominatie komen er twee spelers in aanmerking. Elk om andere beweegredenen.

De eerste is het account Act of Divinity. Dit account is niet alleen het account van de stamoprichter van Fide. Het account neemt ook op aanvallend gebied andere accounts in de buurt mee op sleeptouw met de kwaliteit die ze brengen. Het account heeft dan ook, te zien aan verslagen tegenstanders, wel voor de punten moeten knokken. Echter zijn ze nooit in de problemen gekomen.

The Age of Nobility heeft ook zeker een plek verdient in deze nominatie. Het is waar dat ze soms wat veren in hun reet krijgen op het AF, ook voordat ze zich bewezen hadden. Maar het met succes afslaan van een stammassa van het toenmalig Deluxe als eenling in de strijd was een knappe prestatie. Eveneens is de slagkracht die het account heeft, als account zonder stam, toch vrij groot. Iets waar ik wel een beetje jaloers op kan zijn.

De beste stam speler:
Dit kan ik natuurlijk alleen voor Fide beoordelen, maar ik heb niet het idee dat de een veel meer doet dan de ander. Iedereen helpt elkaar als het nodig is, en zo moet het ook zijn naar mijn mening.

Het grootste ego:
Het is hier cliché om Laurens (dragonshield3) neer te zetten, maar waarom is me niet volledig duidelijk. Ik vind Laurens niet echt een egoïstisch persoon. Een paar narcistische trekjes heeft hij wel, maar dat hebben er wel meer. Iemand met een grotere ego is Melvin van het account Savior of the North. Deze kan nog wel eens wat zeggen waarbij ik mijn twijfels heb. Daarentegen vind ik hem tot nu toe wel een goede speler, dus dan mag hij zijn ego soms best eens voeden nietwaar?

Beste leider:
De leiding van Fide is duidelijk de meerdere dan die van Met Ui, of RDR. Mijn reden heb ik reeds gegeven. Tussen de leiders in Fide zelf kies ik voor Timo, omdat hij een prettig aanspreekpunt is, op de juiste manier zijn gezag kan tonen en eveneens gewoon goed veel online is om dingen te regelen. Fide leiding is toch ook wel lui soms. Kan ik wel inkomen ook.

Een derde punt is de manier van diplomatiek dat deze stam voert. Bij het ontstaan van Met Ui heeft Met Ui vele omliggende accounts tegen zich in het harnas weten te jagen door hen uit te sluiten, en dit er ook nog in te wrijven. Fide leiding kon zo'n mogelijkheid niet laten liggen, ook al leek extra hulp niet direct nodig. Dat zou immoreel zijn tegen de eigen leden. Accounts eerder in de invloedsfeer van wat Met Ui voormalig was kwamen nu in contact met Fide. Deze stam heeft hier van kunnen profiteren door makkelijker te edelen en accounts in nood te helpen tegen Met Ui. Met Ui heeft hier tot op de dag van vandaag weinig tegen in kunnen brengen. Het is dan ook wachten op een samenwerking met de derde grotere partij op Wereld 49, RDR. Een samenwerking waarvan ze weinig vruchten zullen plukken, omdat het de groei van de eigen, soms al gejumpte, accounts flink zal belemmeren in de toekomst.

Meest overschatte speler:
No1Rules lijkt toch een overschatte speler te zijn. Ze slaan aanvallend nog geen deuk in een kuipje boter met de middelen die ze voorhanden hebben. En hoewel ik hier Fide-leden zou kunnen ophemelen voor uitstekend defwerk of dergelijk ga ik dat laten. Want ik kreeg niet het idee dat dit het geval was. De aanval was gewoon niet goed genoeg.

Meest onderschatte speler:
.Lintouchable heeft het vrij lastig tegen der stam RDR, maar ik vind dat het account zichzelf er goed doorheen slaat. Ik weet precies hoe het is dergelijke massa's van RDR te krijgen en het kost je gewoon veel zenuwen als je 250+ edels strak getimed op je achterland krijgt met zelf maar een relatief kleiner account. Deze nominatie is daarom een aanmoediging richting het team van .Lintouchable.

Deze aanmoediging geldt eveneens voor holsappeltje dat dapper blijft deffen tegen Met Ui. Vind het top dat er zo'n doorzettingsvermogen aanwezig is.
 

DeletedUser

Guest
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Buiten Fide om zou ik graag eens bij Seppe in de stam zitten. Deze knul heeft een hart van goud en kan een prima pot TW spelen.

Mooiste spelers naam:
De naam holsappeltje vind ik wel een toepasselijke naam, aangezien het precies in de midden van de wereld ligt. Daardoor zit er een soort vergelijking in. Als je het wil zien dan.

Favoriete forum poster:
Michiel kan mooi direct posten met een goed oog voor argumentatie. Hoewel ik argumentatie niet altijd nodig vind op een propaganda forum, vind ik het in combinatie met zijn stijl wel goed om te lezen.

Minst favoriete forum poster:
Dragenshield3, jankt op iedereen, maar draagt nooit ergens effectief aan bij. Gaat waarschijnlijk ook een opmerking maken over de gekleurde letters in deze post. Dit heeft hij al 2 keer eerder gedaan. Ik vermoed dat het te maken heeft met een enige vorm van autisme dat hij niet gewend is, en daarom ook niet snapt, dat mensen het grappig vinden kleur in een post te verwerken. Het is niet nodig kleuren in deze post te verwerken, maar speciaal om hem te irriteren doe ik het zeker.

Dikste wannabe op het forum:
Die leiding gozer van Met Ui was echt een volledige grap. Ben zijn naam alweer vergeten, maar wat een lompe dakduif was dat.

Dikste wannabe in het spel:
Tom van pathos11 is echt een super dikke wannabe. Het is wel echt een van de meest aangename personen op TW, dus als zo iemand een sollicitatie doet zal er niemand zijn die hem weigert.

Mooiste profiel foto van spelers:
https://gyazo.com/61299e0920c4f4eea2d8bbb8b1bb0f17

Mooiste actie van de wereld:
Voor mij persoonlijk het wegspelen van Summervibes en Troepe4. Gewoon omdat het een 'prestatie' is. De mooiste momenten gaan nog komen!

Meest belovende speler voor de toekomst:
Robin speelt nu in Fide. Ik ga niet ontkennen dat me dat een beetje nat maakt beneden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Dit zal Fide zijn, omdat ze de meeste slagkracht hebben en de betere spelers hebben en binnen kunnen blijven halen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb echt veel respect voor een zus van een bepaalde speler, nu misschien ex-speler, in Fide.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Richard en Jannick kunnen altijd het beste in mij naar boven halen. Ook mensen die me constructief bijstaan in het spel waardeer ik zeer. Mensen die alleen maar lopen te janken als iets fout gaat demotiveren me enorm, en daar distantieer ik me dan ook vrijwel altijd van.

Ik was overigens vergeten mede te delen dat Danny een
sexy beast is. Dit moest ik toch even gezegd hebben. Belofte maakt schuld. Net op tijd voor Danny het ziet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
217
Beste speler:
Voor deze nominatie komen er twee spelers in aanmerking. Elk om andere beweegredenen.

De eerste is het account Act of Divinity. Dit account is niet alleen het account van de stamoprichter van Fide. Het account neemt ook op aanvallend gebied andere accounts in de buurt mee op sleeptouw met de kwaliteit die ze brengen. Het account heeft dan ook, te zien aan verslagen tegenstanders, wel voor de punten moeten knokken. Echter zijn ze nooit in de problemen gekomen.


Beste leider:
De leiding van Fide is duidelijk de meerdere dan die van Met Ui, of RDR. Mijn reden heb ik reeds gegeven. Tussen de leiders in Fide zelf kies ik voor Timo, omdat hij een prettig aanspreekpunt is, op de juiste manier zijn gezag kan tonen en eveneens gewoon goed veel online is om dingen te regelen. Fide leiding is toch ook wel lui soms. Kan ik wel inkomen ook.

Een derde punt is de manier van diplomatiek dat deze stam voert. Bij het ontstaan van Met Ui heeft Met Ui vele omliggende accounts tegen zich in het harnas weten te jagen door hen uit te sluiten, en dit er ook nog in te wrijven. Fide leiding kon zo'n mogelijkheid niet laten liggen, ook al leek extra hulp niet direct nodig. Dat zou immoreel zijn tegen de eigen leden. Accounts eerder in de invloedsfeer van wat Met Ui voormalig was kwamen nu in contact met Fide. Deze stam heeft hier van kunnen profiteren door makkelijker te edelen en accounts in nood te helpen tegen Met Ui. Met Ui heeft hier tot op de dag van vandaag weinig tegen in kunnen brengen. Het is dan ook wachten op een samenwerking met de derde grotere partij op Wereld 49, RDR. Een samenwerking waarvan ze weinig vruchten zullen plukken, omdat het de groei van de eigen, soms al gejumpte, accounts flink zal belemmeren in de toekomst.
Bedankt voor de complimenten Anne!
 
Reactiescore
3.540
Meest overschatte speler:
No1Rules lijkt toch een overschatte speler te zijn. Ze slaan aanvallend nog geen deuk in een kuipje boter met de middelen die ze voorhanden hebben. En hoewel ik hier Fide-leden zou kunnen ophemelen voor uitstekend defwerk of dergelijk ga ik dat laten. Want ik kreeg niet het idee dat dit het geval was. De aanval was gewoon niet goed genoeg.

Allereerst, over het algemeen goed geschreven stuk met de benodigde onderbouwing (en de kleurtjes zijn weer volop aanwezig), alleen ben ik natuurlijk semi-verplicht hier even op in te gaan. No1Rules heeft als account nog geen massa op Fide gedaan. We slaan geen deuk in een pakje boter? We hebben in totaal misschien 6 treinen op een verveelde donderdagmiddag de deur uit gestuurd richting Dijkhopper waar er zowaar nog 3 van door kwamen ook. Dit was geen massa, sterker nog, we deden dit geheel zonder verwachtingen en hebben er uiteindelijk nog 2 dorpen aan over gehouden ook. Dit is natuurlijk geen prestatie ofzo, maar je spreekt hier van "de aanval" terwijl wij nog nooit een serieuze massa op iemand van Fide hebben gegooid. "Met de middelen die we voor handen hebben."? Het moment dat wij die aanvallen op Dijkhopper gooide hadden wij volgens Dijkhopper 12 edels, en waren bijna al onze clears nog in heropbouw. Verder is het natuurlijk een mening of wij overschat zijn of niet, dat is ook geheel aan jezelf en mag je natuurlijk vinden, kan ik vrij weinig aan veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Allereerst, over het algemeen goed geschreven stuk met de benodigde onderbouwing (en de kleurtjes zijn weer volop aanwezig), alleen ben ik natuurlijk semi-verplicht hier even op in te gaan. No1Rules heeft als account nog geen massa op Fide gedaan. We slaan geen deuk in een pakje boter? We hebben in totaal misschien 6 treinen op een verveelde donderdagmiddag de deur uit gestuurd richting Dijkhopper waar er zowaar nog 3 van door kwamen ook. Dit was geen massa, sterker nog, we deden dit geheel zonder verwachtingen en hebben er uiteindelijk nog 2 dorpen aan over gehouden ook. Dit is natuurlijk geen prestatie ofzo, maar je spreekt hier van "de aanval" terwijl wij nog nooit een serieuze massa op iemand van Fide hebben gegooid. "Met de middelen die we voor handen hebben."? Het moment dat wij die aanvallen op Dijkhopper gooide hadden wij volgens Dijkhopper 12 edels, en waren bijna al onze clears nog in heropbouw. Verder is het natuurlijk een mening of wij overschat zijn of niet, dat is ook geheel aan jezelf en mag je natuurlijk vinden, kan ik vrij weinig aan veranderen.

Je zegt het mooi. Nog nooit een massa op Fide. De hoeveelste is het nu al op holsappeltje die jullie gooien? No1Rules slaagt er echter niet in daar het account aan te pakken. Je slaat dus inderdaad geen deuk in een pakje boter en zadelt heel je stam op met dat probleem.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je argument mbt de kleuren is wel hilarisch. Mensen vinden het "grappig". Lekker argument Anne, ik vind jouw kop ook grappig. Mag ik die ook in mijn GA lijstjes gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Je argument mbt de kleuren is wel hilarisch. Mensen vinden het "grappig". Lekker argument Anne, ik vind jouw kop ook grappig. Mag ik die ook in mijn GA lijstjes gebruiken?

Tuurlijk, alleen maak je die dus nooit, omdat je nooit constructief bijdraagt. ''Ik heb Anne op zijn plek gezet op het AF.'' Nice try though bromsnor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Constructief bijdragen is een GA lijstje maken met belachelijke assumpties om deze noobwereld wat leven in te blazen? Er is niet eens een deftig oorlogstopic, niemand hier is constructief. Als jij denkt dat je dat bent door een dom lijstje te posten voor de 5e(?) keer waarin bijna alles hetzelfde is, nou. Dan was mijn post over jouw op even constructief en bijdragend.
 

DeletedUser

Guest
Constructief bijdragen is een GA lijstje maken met belachelijke assumpties om deze noobwereld wat leven in te blazen? Er is niet eens een deftig oorlogstopic, niemand hier is constructief. Als jij denkt dat je dat bent door een dom lijstje te posten voor de 5e(?) keer waarin bijna alles hetzelfde is, nou. Dan was mijn post over jouw op even constructief en bijdragend.

Ik heb hier nog nooit een GA gemaakt volgens mij Lau. Snap je punt niet.
 
Reactiescore
3.540
Je zegt het mooi. Nog nooit een massa op Fide. De hoeveelste is het nu al op holsappeltje die jullie gooien? No1Rules slaagt er echter niet in daar het account aan te pakken. Je slaat dus inderdaad geen deuk in een pakje boter en zadelt heel je stam op met dat probleem.

Wij hebben ook nog geen een volledige massa op Holsappel gedaan, behalve als je de druk hoog houden met een losse clear hier en daar een massa wilt noemen (ik wil het niet hebben over de dronken nachtblitz, er moet echt een alcoholslot op tribalwars komen). Maar ik zou vooral zeggen kijk wat de toekomst brengt, misschien kunnen wij ons nog wel bewijzen.
 
Bovenaan