Golden Awards

DeletedUser7072

Guest
AktiviteitenbegeleidingGehandicapten.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Nieuwe GA komt eraan en ik begin alvast met een teaser.

Beste vrouwelijke speelster: Inge en dit zijn haar lijfliederen.


 
Reactiescore
2.303
matige post, 4/10
 

DeletedUser77723

Guest
Iemand die zo slim is als jij Rebecca, die heeft toch geen bijbaantjes nodig om genoeg geld op het einde van de maand te verdienen? Zit ik fout?

Het feit is, je bent gewoon een aandachtsgeil wijf, daar is niks mis mee natuurlijk. Er zijn ergere dingen, maar jezelf bij elke discussie over je rl vastlullen wordt wel heel verdacht. Jij bent zo'n beetje de vrouwelijke Mike. Toen hij begon met TW, loog hij ook alles bij elkaar om 'erbij' te horen. (Dat is al behoorlijk zielig) Maar zelfs zijn leugens gaan niet zo ver als de jouwe.

Overigens als je van Engels naar NL vertaald met je 'comma's', maakt dat je schrijffout goed? Je bent 5 talig zeg je, je kan al amper Nederlands. Laat ik ook maar meteen de conclusie trekken dat je omwille van je NLs accent ook amper Engels en Frans kan. Duits kan je best wel, dat geloof ik. Wat is taal 5?


Eindelijk iemand die hier iets zinnig te melden heeft :)
Dat aandachtsgeile gedoe hangt mij ook al weken mijn strot uit !
Speel je spel en zeik niet zo.
Of ga lekker in een hoekje zitten menstrueren of zo pffffff

De Game groetjes van OMA !!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Is al lang geleden dat ik een lijstje heb gemaakt en wat activiteit op het forum is wel nodig zo te zien, heb geprobeerd niet te veel Fide, Fide, Fide te denken. Alleen er was een probleempje.. Er is geen andere topstam momenteel....

Beste speler:
Tokugawa Ieyasu, ik denk dat er op deze wereld geen team rondloopt dat meer activiteit, skills en stamgevoel heeft als dit account. Vooral Luuk en Joost zijn twee spelers waar ik deze wereld echt fan van geworden ben, tel daar Mathias bij op die zich steeds vaker weer laat zien en je hebt in mijn ogen een top team. Ook hun cluster is gewoon fantastisch, het is geweldig met hun als buren te mogen spelen ^^.

Tevens denk ik dat mijn co's Fabian en Inge zich een van de beste van deze wereld mogen noemen. Door hun doorzettingsvermogen en skills zijn ze in mijn ogen echte topspelers die mij perfect ondersteunen in nog beter zijn als hun. Grapje schatjes <3.

Beste stam: Er is natuurlijk nog geen enkele stam die kan tippen aan Fide, dat hij nooit gaat komen is natuurlijk naïef om te denken.

De beste stam speler: Luuk van Tokugawa is vrijwel altijd bereid een vv te pakken en helpt ook op andere manieren mensen vaak uit de brand, in mijn ogen is hij dan ook de ultieme stamspeler.

Het grootste ego: Laurens van Devil In Disguise.

Beste leider: Michiel komt altijd wel relaxed over en spreekt je aan als je ergens mee zit of als hij een opmerking heeft, in mijn ogen is hij de beste alleen zou een of andere noob die zich in het Zuid-Westen van deze wereld bevind een betere kunnen zijn als hij wat van die andere stamloze gastjes bijeen raapt.

Slechtste leider: David, zomaar weggaan en niets laten horen jij pannenkoek.

Meest overschatte stam: Deluxe bleek toch wel zwaar overschat te zien niet?

Meest onderschatte stam: Dat DoDo bovenin de wereld bestaat volgensmij wel uit 2 leuke spelers, al kan je het eigenlijk geen stam noemen.

Meest overschatte speler: The Age Of Nobility wordt hier als een absolute god gezien, maar eigenlijk kunnen ze alleen zo presteren omdat de tegenstander gigantisch faalt. Met die overmacht die ze daar hadden had dit account nooit de 50 dorpen mogen passeren. Ook opmerkelijk dat Deluxe niet aan de handrem getrokken heeft met behulp van kata’s of een shitload aan edelclears. Denk dat dat je imago niet veel meer geschaad had dan kansloos verliezen.

Meest onderschatte speler: Die Holsappeltje is volgens mij echt beast gewoon, tevens is Kayo een heel stuk beter als velen hier (en dan voornamelijk in Fide) denken. Hebben beide gewoon pech gehad met hun stamkeuzes, maar zijn niettemin prima spelers die menigeen op deze wereld in een 1v1 kansloos laten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk komt er hier maar een speler echt direct in me op en dat is TheMuppetShow. Waar veel spelers constant maar zeiken over tacktiek en overdreven serieus doen lijkt mij het gewoon lachen om eens met Kayo in een stam te zitten en de hele dag een beetje over wiet te callen en flauwe grappen en plaatjes te maken. Of het ooit gaat gebeuren zou ik niet durven zeggen, laten we het hopen. Oké vooruit TheAgeOfNobility is ook wel een heel klein beetje gezellig.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Al die katapult turken in het zuiden.

Favoriete forum poster: Wordt er dan ook daadwerkelijk gepost op dit forum?

Minst favoriete forum poster: Momenteel zijn er zoveel posters die alles zo zwak of scheef onderbouwen dat ik hier een hele waslijst neer zou kunnen zetten, kleine tip voor jullie : Als je een serieuze post schrijft, laat hem door een stamgenoot of vriend ff doorlezen of het wel correct is en je niet alles vertekend vanuit jouw perspectief bekijkt.

Dikste wannabe op het forum: Firedrakan natuurlijk

Dikste wannabe in het spel: 4Farmers, als leiding die noobs van .|R toelaten en dan zelf leaven. Nogsteeds een raar verhaal en redelijke wannabe, ga dan door het stof of hou het hele plan tegen maar dit gaat helemaal nergens over.

Mooiste actie van de wereld: Al die accountjes van Irid die stuk voor stuk weggespeeld worden is grappig om te zien, maar eveneens kan ook wel lachen om de weerstand van die turken. Ook geniet ik van het defwerk van een Holsappeltje of Muppet.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ruthless Maniac gaat binnenkort pas echt laten zien wat ze in huis hebben. Met Jannick, Emile en Kevin spelen er natuurlijk 3 toppers waarvan vooral Jannick me verbaast heeft. Goede, actieve en gemotiveerde speler die lekker mee praat in de stamchat en echt zijn draai gevonden lijkt te hebben. Leuke speler om er in Fide bij te hebben, ookal was ik eerst geen groot fan van hem door zijn Deluxe verleden. Dat Emile goed was wist ik al. Als niet Fide account zie ik TheMuppet met Kayo als bespeler ook nog wel flink gas geven. Goede en actieve speler met een beast cluster.

Meest belovende stam voor de toekomst: Die gaat binnenkort komen, als er zich dan eindelijk een grote macht gaat vestigen in het westen met de betere spelers van Deluxe, Irid ,Crows en spelers als Muppet en 4FAOT? Of het gaat gebeuren, idk. Dat het een goede zet zou zijn staat vast.

Grootste blunder: Het niet rekruteren van The Age of Nobility door Deluxe is natuurlijk een grote blunder. Maar wat dachten jullie dan van het niet aannemen van Savior of the North en Tokugawa door de voormalig Mono leider TheManWithNoName? Zal het nog sterker vertellen, er is Mono toen der tijd een bg-aanbod gedaan door het groepje Tokugawa Ieyasu, Heisemmberg, TasmanianDevil, Mullepatte, Devil in Disguise en Savior of the North. Mono zag hier in het begin echter de meerwaarde niet van in, al kwamen ze hier toen het te laat was wel op terug.

Voor wie heb je nu echt respect: Ik wil hier toch even stilstaan bij Emile, hij verdiend toch wel zijn credits. Het lijkt me totaal niet makkelijk om als zo’n dikke en lelijke jongen door het leven te gaan, maar toch flikt hij het elke dag weer om zijn hoofd te laten zien. Mijn respect heeft hij wel verdiend, hij doet zijn best ondanks zijn beperkingen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Elke speler kan mij wel motiveren wanneer ik hem mag en ik de tijd heb. Één speler is hier echter een stukje beter in dan de rest en dat is Fabian. Die kan mij zelfs motiveren als ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om actief te zijn. Oja en Inge natuurlijk, want zij is Bae en staat altijd voor me klaar <3.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Thanks Melv <3
 

DeletedUser5114

Guest
Leuk lijstje Melvin, en idd we zijn gewoon een stelletje overschatte kut noeps.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij bent wel jammer genoeg de laatste die mij het grootste ego mag noemen Melvin. Ik verwijs naar je post op mijn solli als voorbeeld. ;)
 
Bovenaan