Golden Awards

DeletedUser64230

Guest
Jij bent wel jammer genoeg de laatste die mij het grootste ego mag noemen Melvin. Ik verwijs naar je post op mijn solli als voorbeeld. ;)

:0
Dit wijst alleen maar meer uit hoe hij gelijk heeft
Of t nou waar is of niet, je probeerd nu een mening van hem af te kraken door hem terug te kaatsen naar hemzelf, om zo te proberen andere deze mening niet over te laten nemen want o-wee als men denkt dat je een egobhebt hè :eek:

Ik bedoel, verbazingwekkend positief over me melvin, thnx!
En goede voorspellingen tijdens het schrijven, niet afgekeken toch? :$
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
:0
Dit wijst alleen maar meer uit hoe hij gelijk heeft
Of t nou waar is of niet, je probeerd nu een mening van hem af te kraken door hem terug te kaatsen naar hemzelf, om zo te proberen andere deze mening niet over te laten nemen want o-wee als men denkt dat je een egobhebt hè :eek:

Ik bedoel, verbazingwekkend positief over me melvin, thnx!
En goede voorspellingen tijdens het schrijven, niet afgekeken toch? :$

Boeit me geen ene ruk als mensen denken dat ik een ego heb. Melvin mag mij daarop wijzen, maar een beetje zelfreflectie zou niet slecht zijn.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Boeit me geen ene ruk als mensen denken dat ik een ego heb. Melvin mag mij daarop wijzen, maar een beetje zelfreflectie zou niet slecht zijn.

Neem het niet zo serieus, ik heb ook een ego. Who gives a fuck.
 

DeletedUser64230

Guest
Boeit me geen ene ruk als mensen denken dat ik een ego heb. Melvin mag mij daarop wijzen, maar een beetje zelfreflectie zou niet slecht zijn.

Das alleen maar commendabel :p maar je laat het nu lijken alsof melvin gedwongen is zichzelf een ego aan te praten om jou een ego te mogen noemen haha
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vind Melvins Ego minuscuul.
Heb met Melvin in een stam gezeten en had hem al heel snel weer weggejaagd :p
 

DeletedUser66265

Guest
Als ik moest kiezen tussen dragonshield en melvin zou ik toch voor dragonshield als grootste ego gaan. Echter, dragonshield die award toeschuiven is wel een beetje misplaatst. Om dit te verduidelijken zal ik eerst uitleggen wat ik versta onder de award grootste ego. Dit is in mijn ogen iemand die zichzelf enorm goed vindt terwijl hij dit niet is, ik interpreteer die award dus op een negatieve manier. Het gaat er bij mij om wie het grootste misplaatste ego heeft.

Met deze uitleg in het achterhoofd kunnen we wel stellen dat deze award naar melvin moet gaan en in de verste verte niet bij dragonshield hoort. Nu is het namelijk een makkelijk sommetje. Melvin en dragonshield hebben bijna een vergelijkbaar ego,enkel heeft Melvin nog geen ruk klaargespeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als ik moest kiezen tussen dragonshield en melvin zou ik toch voor dragonshield als grootste ego gaan. Echter, dragonshield die award toeschuiven is wel een beetje misplaatst. Om dit te verduidelijken zal ik eerst uitleggen wat ik versta onder de award grootste ego. Dit is in mijn ogen iemand die zichzelf enorm goed vindt terwijl hij dit niet is, ik interpreteer die award dus op een negatieve manier. Het gaat er bij mij om wie het grootste misplaatste ego heeft.

Met deze uitleg in het achterhoofd kunnen we wel stellen dat deze award naar melvin moet gaan en in de verste verte niet bij dragonshield hoort. Nu is het namelijk een makkelijk sommetje. Melvin en dragonshield hebben bijna een vergelijkbaar ego,enkel heeft Melvin nog geen ruk klaargespeeld.

Gefeliciteerd, jij neemt een of andere onserieus awardje zo serieus dat je hier nog inhoudelijk op ingaat ook.
Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan, soms maak ik opmerkingen waaruit blijkt dat ik een ego heb klopt. Who gives a fuck?
Ben eigenlijk wel benieuwd waar je speelt dan op W49? Of ben je gewoon een van de zovele zinloze spammers die geen ruk toevoegen aan het forum?
 

DeletedUser66265

Guest
Gefeliciteerd, jij neemt een of andere onserieus awardje zo serieus dat je hier nog inhoudelijk op ingaat ook.
Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan, soms maak ik opmerkingen waaruit blijkt dat ik een ego heb klopt. Who gives a fuck?
Ben eigenlijk wel benieuwd waar je speelt dan op W49? Of ben je gewoon een van de zovele zinloze spammers die geen ruk toevoegen aan het forum?

Kijk eens aan, je reageert in de lijn der verwachtingen. Bijzonder retarded dus. Heb je zelf wel door hoe tegenstrijdig je eigen post is of kan je korte termijn geheugen niet meer dan twee zinnen achter elkaar aan? Je verwijt mij eerst dat ik te serieus, inhoudelijk welteverstaan, op een award reageer. Om vervolgens de conclusie te trekken dat, mocht ik hier niet spelen, ik een zinloze spammer ben. Zie je zelf in hoe tegenstrijdig dat is of moet ik het in jip en janneke taal uitleggen?

Sinds wanneer bevind zich er trouwens een verband tussen op een wereld spelen en wel/geen spamposts maken? Dat is net zulke flauwekul als roepen dat iedere melvin een idioot is, al denk ik dat dit dichter bij de waarheid in de buurt komt dan hetgeen wat jij stelt. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je theorie, einstein.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Kijk eens aan, je reageert in de lijn der verwachtingen. Bijzonder retarded dus. Heb je zelf wel door hoe tegenstrijdig je eigen post is of kan je korte termijn geheugen niet meer dan twee zinnen achter elkaar aan? Je verwijt mij eerst dat ik te serieus, inhoudelijk welteverstaan, op een award reageer. Om vervolgens de conclusie te trekken dat, mocht ik hier niet spelen, ik een zinloze spammer ben. Zie je zelf in hoe tegenstrijdig dat is of moet ik het in jip en janneke taal uitleggen?

Sinds wanneer bevind zich er trouwens een verband tussen op een wereld spelen en wel/geen spamposts maken? Dat is net zulke flauwekul als roepen dat iedere melvin een idioot is, al denk ik dat dit dichter bij de waarheid in de buurt komt dan hetgeen wat jij stelt. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je theorie, einstein.

Je posts worden er echt niet sterker op als je flink op de man begint te spelen hoor.
Hier laat je direct zien waarom jouw posts 0,0 toevoegen. Onnodig op de man spelen en helemaal niets toevoegen aan de gehele propaganda van een wereld. Puur iemand zwart proberen te maken, omdat hij toevallig iets "vervelends" zegt over een vriendje van je? Noem jij dat een zinnige bijdrage dan?

Of heb je liever dat ik je op de man uitleg waarom agressief overkomen je geen betere poster maakt, Einstein?
 

DeletedUser66265

Guest
Je posts worden er echt niet sterker op als je flink op de man begint te spelen hoor.
Hier laat je direct zien waarom jouw posts 0,0 toevoegen. Onnodig op de man spelen en helemaal niets toevoegen aan de gehele propaganda van een wereld. Puur iemand zwart proberen te maken, omdat hij toevallig iets "vervelends" zegt over een vriendje van je? Noem jij dat een zinnige bijdrage dan?

Of heb je liever dat ik je op de man uitleg waarom agressief overkomen je geen betere poster maakt, Einstein?

Ha Ha, dragonshield en ik vriendjes. Dat is nog eens een goede grap. Dat ik voor jou zoveel minachting voel betekent niet dat dragonshield en ik vriendjes zijn, kijk onze geschiedenis er maar op na. Verder is je post bijzonder hypocriet en een kwestie van 'de pot verwijt de ketel'. Waar ik al inhoudelijk heb gereageerd heb jij trouwens alleen nog maar onzin uitgekraamd. Zijn er überhaupt mensen hier op het af die jou serieus nemen? Je ontduikt de discussie enkel en alleen omdat ik het op de man speel, iets wat je zelf ook doet. Wat een lachertje zeg.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ha Ha, dragonshield en ik vriendjes. Dat is nog eens een goede grap. Dat ik voor jou zoveel minachting voel betekent niet dat dragonshield en ik vriendjes zijn, kijk onze geschiedenis er maar op na. Verder is je post bijzonder hypocriet en een kwestie van 'de pot verwijt de ketel'. Waar ik al inhoudelijk heb gereageerd heb jij trouwens alleen nog maar onzin uitgekraamd. Zijn er überhaupt mensen hier op het af die jou serieus nemen? Je ontduikt de discussie enkel en alleen omdat ik het op de man speel, iets wat je zelf ook doet. Wat een lachertje zeg.

Ik zeg enkel dat je bijdrage minuscuul is en je hier maar wat modder komt gooien, iets waaruit ik afleid dat je maar een onzinnige spammer bent als je hier niet speelt. Zo benoem ik je tevens niet, ik vraag enkel of je het bent. Als ik je tot niets benoem en enkel vraag of je het bent speel ik niet echt op de man lijkt me?

Dat jij daarna eruit gooit dat ik enkel maar onzin uitkraam, niet serieus te nemen ben, retarded ben en hypocriet post lijkt me dan toch meer een gevalletje van op de man posten niet? Verder ontduik ik geen enkele discussie, ik ga hem juist aan door uit te leggen waarom ik jouw posts zinloos en zwak vind. Misschien was spam niet de juiste benaming, matige poster wellicht een betere benoeming voor jou?

De maten waarin je op de man speelt geeft de schijn dat je me wel erg goed kent.
Komt vrij veel overeen met Nikki'en in het W47 woordenboek niet?
Ze maken van je naam zelfs een spotterm, over serieus nemen gesproken..
 

DeletedUser77699

Guest
hakuna-matata-acr.jpg
 

DeletedUser77014

Guest
Beste speler: Eerder ging ik altijd voor de speler met de beste papieren en de gene die het meeste heeft verricht op deze wereld, maar ik kan dit gedeelte pas opnieuw invullen wanneer UI zich heeft bewezen, hopelijk zullen zij hun doelen gaan bereiken en gaan ze niet opnieuw de fout in. De fout om een stam op te richten zonder goede screenings, wat bij Irid. en Deluxe het geval was, want ook daar liep het goed mis na enkele massa's.

Beste stam:
Zoals meerdere malen gezegd is vroeger: Fide, zonder twijfel. Al had ik persoonlijk zelf gehoopt dat Irid. het ook nog eens ver ging schoppen en eindelijk iets terug ging doen aan het front met Fide. Helaas is dit er nooit van gekomen vanwege het vele aantal spelers dat stopten en het verdedigingswerk zat werden. Hoopte altijd dat Fide hun ego zelf eens zat begon te worden en lieten zien dat ze eigenlijk niet zo'n goede stam zijn, maar tot heden, hebben ze iedere speler weggewerkt die ze wilde wegwerken. Bij de 1 een minder zware strijd dan bij de ander, maar ze werden wel allemaal weggewerkt.

De beste stam speler:
Arnaud, Tom & Michael (als ze dit lezen), top dat jullie je bleven inzetten voor de stam! Heb zelden zulke spelers zoals jullie meegemaakt die altijd het beste in spelers en stammen bleven zien.

Het grootste ego:
Toen 4 Farmers nog bij Irid. hoorde vond ik Seppe echt de speler met de grootste ego, nog altijd vind ik dit zo nadat ik onlangs wat dingen over hem hoorde. 4 Farmers gaat nog altijd voor een bazencluster en jumpt van stam naar stam als het slecht bevalt.

Beste leider:
Vind dat ik wel mag zeggen dat ik op het moment dat ik leider werd ik de problemen goed heb aangepakt. Ik kan als men dat wilt nog citeren dat iedereen dacht dat ik geen leiderscapaciteiten heb, maar toen de problemen eenmaal opgelost waren was er wel een stijging te zien aan activiteit in de stam, wat helaas snel weer afnam vanwege diverse massa's. De sfeer werd voor deze massa's velen malen beter dan dat het ooit was geweest!

Slechtste leider:
4 Farmers. Ze beëindigde hun leidersfunctie 2x op, 1e keer omdat ze wilde stoppen met leidinggeven en ook nog eens geen vervanging zochten. En de 2e keer omdat ze problemen niet aan konden en liever kozen voor de makkelijkste weg.

Meest overschatte/onderschatte stam:
Vind als nog de stam Irid. zowel overschat als onderschat. Er werd op bepaalde gebieden goed DEF/OFF werk verricht en op andere plekken weer niet.

Meest overschatte speler:
Gewoon de runners die Irid. had, noem geen namen want bepaalde CO's deden wel hun best, de meeste niet van deze accounts.

Meest onderschatte speler:
Holsappeltje heeft bijna altijd goed DEF werk verricht, hopelijk krijgt hij later de kans om zich te vestigen in een goede stam!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Vind het enig sinds wel rustgevend, gewoon spelen zonder stam. Ik snap echt helemaal waarom Aldo dit ook doet. ^^ Al zou ik wel bij Holsappeltje in de stam willen zitten, een goede stam natuurlijk, zitten op zich wel prima spelers op dat account.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: 4 Farmers en No1Rules, zij weten wel waarom. En ja Sem, je hebt zo de keuze om zelf te kiezen voor welke stam je gaat, je bent verder een tijdje leider geweest van Irid., maar als je eerder gaat voor een andere stam dan je eigen stam dat het moeilijk heeft, vind ik wel erg zwak. Zoiets is niet wat een leider doet, die hoort dingen aan te pakken ondanks dat het niet allemaal goed kan uitpakken.

Mooiste spelers naam: et Murus Magnificum vind ik net zoals Vitalise een mooie naam.

Mooiste stam naam: Inscrutabili Divinae & Iridescent.

Het tofste topic: Momenteel is het Forum niet echt veel aan, meer haat en nijd dat echte leuke topics, al komt hier wel een beetje verandering in.

Het domste topic: Zinloze spam topics natuurlijk.

Mooiste profiel foto van spelers:
77648_large


Mooiste profiel foto van stammen:
77558_large


Mooiste actie van de wereld:


Meest belovende speler voor de toekomst: Nah, iedere speler heeft zo zijn ups en downs, denk daarom ook niet dat er een speler zal zijn die echt alle tijd goed bezig is, altijd 100% zekerheid heeft op een goede toekomst, goede mogelijkheden heeft voor een goed cluster en dergelijke dingen. Vind wel dat Age en spelers van DodoDo nog iets kunnen gaan betekenen voor de wereld, ze liggen op cruciale plekken wat het laatste gedeelte van Irid. kan breken en wie weet de Turken en UI.

Meest belovende stam voor de toekomst: Fide vind ik de meest belovende stam. Nu eenmaal Irid. gevallen is en UI is opgestaan, ben ik verder gaan kijken naar andere stammen en me eens meer gaan verdiepen in Fide. Al die tijd toen Fide massa's aan aanvallen stuurde vond ik alles wat ze deden gewoon slecht geregeld, maar ze hebben wel bereikt wat ze wilde bereiken. Ik weet 100% zeker dat als ze doorgaan op dit niveau, zonder dat spelers last krijgen van een motivatiedaling, ze deze wereld zullen winnen.

Grootste blunder: Zoals het er nu naar uit ziet, vind ik het oprichten van UI wel een grote blunder. Vooral omdat die stam momenteel al meer dan een week bestaat en er nog zoveel geregeld moeten worden voor een goed stamcluster, goede lijnen, etc., maar gewoon niet gebeurt. Ik verwacht ook niet dat het daar helemaal lekker loopt, anders waren bepaalde dingen al lang geregeld.

Voor wie heb je nu echt respect: Degen die de stam steunde in de moeilijke tijd van Irid. toen de meeste spelers stopte: Arnaud, Sjoerd, Tom, Xander en af en toe mijn CO Michel. ^^

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die iets verkeerd doen of gewoon iets doen wat helemaal niet kan, die halen bij mij het beste naar boven doordat ik me volledig verdiep op dat gene dat verkeerd gaat.
 

DeletedUser64230

Guest
Grootste blunder: Zoals het er nu naar uit ziet, vind ik het oprichten van UI wel een grote blunder. Vooral omdat die stam momenteel al meer dan een week bestaat en er nog zoveel geregeld moeten worden voor een goed stamcluster, goede lijnen, etc., maar gewoon niet gebeurt. Ik verwacht ook niet dat het daar helemaal lekker loopt, anders waren bepaalde dingen al lang geregeld.

Leuke post maar dit gaat helemaal nergens over :p
Laat zien dat je totaal geen weet hebt van zaken, helaas.
 
Bovenaan