Golden Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Valt allemaal tegen :D
 

DeletedUser73382

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Down to Earth.

Altijd leuk om te horen;).

Beste speler: Ferrybroeren en 4 farmers on a train. Beide accounts ken ik al de een wat langer dan de ander, maar het zijn prima accounts met een goed lopend team erop.

Beste speler: Ferryboeren??? Beredeneer dat eens? Volgens mij beginnen ze elke wereld weer en zullen ze ook deze wereld de 1.000.000 niet passeren, zoals gebruikelijk. Dus ben benieuwd naar je redenatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75951

Guest
Altijd leuk om te horen;).



Beste speler: Ferryboeren??? Beredeneer dat eens? Volgens mij beginnen ze elke wereld weer en zullen ze ook deze wereld de 1.000.000 niet passeren, zoals gebruikelijk. Dus ben benieuwd naar je redenatie.

Het is redenering :) 'Redenatie' is volgens mij geen woord.

+ zijn redenering staat er toch? Hij vindt het een goed team...
 

DeletedUser75413

Guest
http://www.encyclo.nl/begrip/redenatie

Alstublieft, weer wat geleerd!!

Hij vindt het een goed team inderdaad, en ik ben benieuwd naar zijn redenatie hierachter.:p

Ferrybroeren ken ik van meerdere en eerdere werelden. Als hun activiteit en motivatie aanwezig is dan is het een goed lopend team.

W44 speel ik nu 3 dagen serieus dus ben ook nog aan het rond kijken. Dit is mijn lijstje van me 1e indruk van W49.
Er zullen echt nog wel accounts leuk uit de hoek komen.
 

DeletedUser68810

Guest
Redenatie is gewoon een normaal woord hoor. Redenering wordt gewoon vaker gebruikt :p.
 

DeletedUser75951

Guest
Redenatie is gewoon een normaal woord hoor. Redenering wordt gewoon vaker gebruikt :p.

Ik heb er alvast nog nooit van gehoord :) Redeneren, redenering, reden,... ken ik; maar redenatie vind ik zelfs raar klinken :p
 
Bovenaan