Golden Awards

DeletedUser75767

Guest
Pas op of 't ego van Douwe & ik schiet weer omhoog. :eek:



Damn, tijd om Douwe weer van m'n account te gooien als mensen ons zo al gaan bestempelen :D

hahaha Douwe op je accounts is altijd een gevaar :p

Voorlopig heeft die nog niet veel uitgevreten, behalve koffie zetten dan. :D

Dat kan die als de beste. Zou bijna zeggen dat z'n achternaam Egberts is :cool:

Get a room ladies
 
Reactiescore
217
Beste speler: Ferrybroeren en 4 farmers on a train. Beide accounts ken ik al de een wat langer dan de ander, maar het zijn prima accounts met een goed lopend team erop.

Ferrybroeren als beste speler :eek::eek: je maakt een grapje right?
 
Reactiescore
217
Hij start elke wereld wel redelijk, maar wordt daarna altijd easy weg geedeld.
 

DeletedUser62927

Guest
Beste stam: V., prima spelers en een prachtig stamcluster. Ook vind ik Care/ wel een prima stam, ze komen snel op en groeien hard.
Meest onderschatte stam: V.
Mooiste stam naam: Vi Veri Veniversum Vivus Vici, lekker kort ook.

Thx man! :D
 

DeletedUser75413

Guest
Ferrybroeren als beste speler :eek::eek: je maakt een grapje right?

Hij start elke wereld wel redelijk, maar wordt daarna altijd easy weg geedeld.

Ieder zijn mening idd.

Ik ken Ferry als een goede speler en een speler waar je veel van kan verwachten. Staat altijd voor iedereen klaar en beschikt over de nodige kwaliteiten.

4 farmers komt vroeg of laat op w49 #1 te staan. Ken ze van w44 waar ze ook heerlijk draaien (wat misschien wel te makkelijk gaat) maar het is een lekker team
 

DeletedUser75951

Guest
4 farmers komt vroeg of laat op w49 #1 te staan. Ken ze van w44 waar ze ook heerlijk draaien (wat misschien wel te makkelijk gaat) maar het is een lekker team

Bwa, Senor Pinkman is ook wel degelijk team hoor :) Maar 4 Farmers zoizo #2 :D
 
Reactiescore
489
Senor Pinkman is een machine :D doel is om hen bij te houden op dit moment maar zullen zien wat de komende dagen brengt :)
 

DeletedUser75413

Guest
Toch denk ik dat Señor het niet blijft volhouden. Doen het nu leuk maar uiteindelijk top 5/10 account is. Weet niet wie er spelen maar schat farmers hoger in atm
 
Reactiescore
489
Nja voorlopig zullen ze wel ff boven ons blijven hoor ;) voor de rest blijft de top 25 dicht bij elkaar vind ik dus kan vanalles gebeuren.
 

DeletedUser75951

Guest
Komt goed man. Jullie staan niet voor niets als meest belovende speler voor de toekomst gezet in mijn lijstje eh :D
 

DeletedUser77474

Guest
Toch denk ik dat Señor het niet blijft volhouden. Doen het nu leuk maar uiteindelijk top 5/10 account is. Weet niet wie er spelen maar schat farmers hoger in atm

waarom denk je dat? :p
Momenteel spelen Mattie en ik (Alex) hier.
Maar oud team komt weer samen binnenkort dus heb geen plannen om top 5 te verlaten, enkel om hoger te komen!

Wil iedereen bedanken al die ons in zijn lijstje zet!
Ook iedereen die Unc heeft gepost bij veelbelovend, we hopen dit waar te kunnen maken en kijken uit naar de toekomst met de nieuwe stam! Die morgen zijn naam zal krijgen!

<3

Ps: farmers, you be sexy <3


Alex
 

DeletedUser75951

Guest
Ow, spannend! Kan je me al een tip geven over de nieuwe naam? :D
 
Bovenaan