DeletedUser69112
Guest
Haha, eindwerk verdediging achter de rug dus komt er zo aan
Meest belovende speler voor de toekomst: Nivelle (back in the lists, yeah)
Minst favoriete forum poster: Aftersky, zegt dat die een lijstje gaat maken en doet het dan niet (Lekker Hippo!criet ha)
Aftersky speelt niet eens op casual
En als het zo diep zit maak ik eens echt een lijstje![]()
Lijstjes, lijstjes!
Leef je uit![]()
Ja kom op wouter, elke week een nieuwe is niet zo veel gevraagd toch?![]()
Geef hem een goed voorbeeld laat eens zien hoe het moet @Slaapkop
Meest overschatte speler: imo onze khan, ligt gewoon uit het bereik van de meesten en 80% van de tijd niet aanvalbaar, en al ben ik wel overtuigd van zijn kwaliteiten, ik moet eerst wat zien ter bevestiging
Is dat ook geen vorm van tacktiek dan?![]()
Ik heb niks gezegd over tactiek heOp vlak van tactiek een 10/10 als je weinig actie wil...
Enkel dat hij uit range ligt van vele spelers en hij voorlopig nog niet degelijk getest is geweest... Hier komt wss binnenkort verandering met het wegvallen van de aanvalsrange en dan valt het maar te zien hoe goed hij daadwerkelijk is
Ja dat gaat voor succes!
Ik denk dat de overmacht dan zo in zijn voordeel is dat hij niet al te veel te vrezen zal hebben.
Zelfbenoemde slechtste speler: Bas
Ik heb niks gezegd over tactiek heOp vlak van tactiek een 10/10 als je weinig actie wil...
Enkel dat hij uit range ligt van vele spelers en hij voorlopig nog niet degelijk getest is geweest... Hier komt wss binnenkort verandering met het wegvallen van de aanvalsrange en dan valt het maar te zien hoe goed hij daadwerkelijk is
Versta je punt. Niet twijfelen zou ik zo zeggen, zoals hoger vermeld betekent het enkel een voordeel. Dat en ik twijfel hoe moeilijk de test zal worden ^^
Ik ben zeer vereerd met deze benoeming![]()
Waar blijft jou lijstje![]()